Exel päivitys ei onnistu...

Apua!

Osaisiko joku auttaa seuraavanlaisessa ongelmassa,eli mun kone ei jostain syystä pysty asentamaan: microsoft office excel 2003 -tietoturvapäivitys (kb959995) ja antaa vikakoodin 57E. Mulla on Vista. Täytyykö asentaa joku service pack 3 vai missä vika (nyt service pack 1)? Viisaammat auttakaa!

9

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Oletko koittanut pitää Officen asennusmediaa asemassa kun asennat päivitystä?

      • ole...

        Asennus-CD-levy ei ole ollut paikallaan tai itse asiassa sitä ei itselläni ole :-( eli onko se ainut tapa korjata tää ongelma?


    • asain sivu

      mutta minkä ihmeen takia Office ja erittäinkin Excel tarvii jotain päivityksiä? Siksikö kun joku paranoidi ?kar niitä aina tyrkyttää? Minulla on useassa koneessa Office2000 Pro, ja ikinä tullut mieleenkään pilata hyvin toimivaa systeemiä joillain turhilla päivityksillä. Näilläkin palstoilla saa tavan takaa lukea juttua tyyliin "APUA APUA, päivitin xxxx:n ja nyt ei mikään toimi, mitä mä teen?"

      • kerrankin joku puhuu asiaa... Itselläni pakon sanelemana versio 2003 ja sekin saa aikaan ongelmia vanhoille asiakkaille. Mitään mullistavaa ei ole tullut vs vanha/uusi normi käyttäjälle... Keep Excelling @Kunde Wappua


      • kunde kirjoitti:

        kerrankin joku puhuu asiaa... Itselläni pakon sanelemana versio 2003 ja sekin saa aikaan ongelmia vanhoille asiakkaille. Mitään mullistavaa ei ole tullut vs vanha/uusi normi käyttäjälle... Keep Excelling @Kunde Wappua

        ainut pelko on joskus vuosien perästä, kun vanha kone laukeaa ja on pakko ostaa uusi kone, niin saako silloin koneeseen enää asennettua esim. WIN XP ja jos ei, niin saako edes Office 2000 sitten enää asennettua uusiin käyttiksiin??? No ehkäpä se Kunde silloin jo pilvenreunalta kattelee noita juttuja ja naureskelee sen ajan Guruille... Keep Excelling @Kunde


      • fundamentalist
        kunde kirjoitti:

        ainut pelko on joskus vuosien perästä, kun vanha kone laukeaa ja on pakko ostaa uusi kone, niin saako silloin koneeseen enää asennettua esim. WIN XP ja jos ei, niin saako edes Office 2000 sitten enää asennettua uusiin käyttiksiin??? No ehkäpä se Kunde silloin jo pilvenreunalta kattelee noita juttuja ja naureskelee sen ajan Guruille... Keep Excelling @Kunde

        asiakkaalle asentanut "ikiwanhan" Office 2000:n Vistaan, ja vastoin tälläkin palstalle olleille varoituksille se on toiminut siinä erinomaisesti :-). Veikkaus (valistunut sellainen) -Office2000 toimii Windows 7:kin ihan OK.


      • se on

    • ...

      Se vaatii SP 3:n.

      • avunannosta..

        Tota vähän itsekkin veikkasin..joten en ihan pihalla sitten ollutkaan! ;-) Kokeolempa sitä siis...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      153
      3010
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1614
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1537
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1435
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      374
      1423
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1225
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      941
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      862
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      259
      815
    10. 60
      805
    Aihe