Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SkorppariM/LeijonaN

Lieneekö tulevaisuutta?

Olen mielenkiinnolla lukenut kuvauksia skorpp.miehen käytöksestä. Ei tietysti pitäisi yleistää, mutta jos paikkansa pitävät, huh. Olen seurustellut pari kk skropparin kanssa, eikä tällä taida jatkumoa olla.On kyllä herrasmies, maksava, sängyssä osaava, mutta pitempään kun olemme yhdessä, alkaa piikittely ja arvostelu. Hänen mielestään ei vakavasti otettavaa, mutta minä pahoitan mieleni. Taidanpa lopettaa, paitsi, että olen ihan ihastunut!!!

11

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolla ei ole

      mitään tekemistä noiden skorppari- ym. juttujen kanssa - tottakai parisuhteet menevät karille ,kun niitä ryhdytään suunnittelemaan tuollaisten syntymähetkien perusteella !

      • Järki käteen..

        Anteeksi vaan mutta kyllä se nyt näin taitaa olla että tähtimerkki vaikuttaapi todellakin luonteeseen ja paljonkin. Sitä ei kai kukaan ole väittänytkään että esim. kaikki skoput olisivat täysin samanlaisia... Kyllä jokainen on erilainen. Mutta mietitäänpä...se skopu ilmoittautukoon joka ei suutu helposti,ole pitkävihainen,ole seksipeto,romanttinen,ja herkkä siellä kuorensa alla..jne.. Että kyllä se vaan luonteeseen vaikuttaa aikas helvetisti..miksi niin sitä ei moni varmaan kertoa osaakaan.


      • heheheheheh
        Järki käteen.. kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta kyllä se nyt näin taitaa olla että tähtimerkki vaikuttaapi todellakin luonteeseen ja paljonkin. Sitä ei kai kukaan ole väittänytkään että esim. kaikki skoput olisivat täysin samanlaisia... Kyllä jokainen on erilainen. Mutta mietitäänpä...se skopu ilmoittautukoon joka ei suutu helposti,ole pitkävihainen,ole seksipeto,romanttinen,ja herkkä siellä kuorensa alla..jne.. Että kyllä se vaan luonteeseen vaikuttaa aikas helvetisti..miksi niin sitä ei moni varmaan kertoa osaakaan.

        Älä puhu paskaa,vitun juntti.Horoskoopit on ihan täyttä humpuukkia.Vain idiootti uskoo niihin.Ehkä pistät sen järkes siitä kädeltä takasin päähän,siis ei alapäähän.


      • jellona49
        Järki käteen.. kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta kyllä se nyt näin taitaa olla että tähtimerkki vaikuttaapi todellakin luonteeseen ja paljonkin. Sitä ei kai kukaan ole väittänytkään että esim. kaikki skoput olisivat täysin samanlaisia... Kyllä jokainen on erilainen. Mutta mietitäänpä...se skopu ilmoittautukoon joka ei suutu helposti,ole pitkävihainen,ole seksipeto,romanttinen,ja herkkä siellä kuorensa alla..jne.. Että kyllä se vaan luonteeseen vaikuttaa aikas helvetisti..miksi niin sitä ei moni varmaan kertoa osaakaan.

        olen seurustellut kohta 2vuotta skopu miehen kanssa ja nuo luettelemasi piirteet pitävät niin paikkansa, muuten ihana mies, mutta jonkinlainen nälviminen ja arvosteleminen tuntuu olevan tiukasti luonteessa, mikä minua etenkin alkuvaiheessa suututti todella. nyt jo osaan sulkea ajottain korvani ;D


      • änimöl
        jellona49 kirjoitti:

        olen seurustellut kohta 2vuotta skopu miehen kanssa ja nuo luettelemasi piirteet pitävät niin paikkansa, muuten ihana mies, mutta jonkinlainen nälviminen ja arvosteleminen tuntuu olevan tiukasti luonteessa, mikä minua etenkin alkuvaiheessa suututti todella. nyt jo osaan sulkea ajottain korvani ;D

        Vaikka hän ei ymmmärtäis, niin asia koskee vihaa ihmiskuntaa kohtaan, ja siihen, miten yksilö näkee toisessa sen vaikutusalaisuuden, jonka hän tuo mukanaan.. Totuus on, että me olemme kaikki manipulaation uhreja. Joka päivä suurimman osan ajastamme, varsinkin jos elämme kaupungissa. Joten tyttökulta ole varovainen mitä tuot mukanasi. Sinulla on valta päättää omista asioistasi ja ihminen ei ole koskaan ain itse syypää asioihin. Joten voit helpost seisoa selkä suorana ja kysyä siltä tyypiltä rauhassa ja empaattisesti, että mikä sua vaivaa.


    • Kalat36nainen

      Juokse hyvä ihminen samantien toiseen suuntaan, ainakin mun skopu on/oli vainoharhainen, mustasukkainen, kaikki tai ei mitään, musta valkoinen hullu. Toivottavasti se joutuis auton alle tai jotain muuta mukavaa että voisin nauraa ja sylkeä perään!

      • P1313

        sano suoraan, että odottakoon vaan, hän kostaa aikanaan eli suoraan myönsi olevansa hautojatyyppi. Myös musta-valkoisuuden liitän ehdottomasti häneen.


      • Kalat36nainen
        P1313 kirjoitti:

        sano suoraan, että odottakoon vaan, hän kostaa aikanaan eli suoraan myönsi olevansa hautojatyyppi. Myös musta-valkoisuuden liitän ehdottomasti häneen.

        suutuspäissään aivan kamala :/ Ja vainoharhaisen mustasukkanen....Muuten aivan loistava tapaus, en kiellä.4kk oon vasta tapausta nähnyt ja kyllä on kaikenlaista jo tullut vastaan, hyvässä ja pahassa... Onneksi ollaan toistaseksi pystytty selvittämään asiat parhain päin.


      • änimöl
        Kalat36nainen kirjoitti:

        suutuspäissään aivan kamala :/ Ja vainoharhaisen mustasukkanen....Muuten aivan loistava tapaus, en kiellä.4kk oon vasta tapausta nähnyt ja kyllä on kaikenlaista jo tullut vastaan, hyvässä ja pahassa... Onneksi ollaan toistaseksi pystytty selvittämään asiat parhain päin.

        huvittavaa nähdä, että ihmiset eivät koskaan jaa täällä esimerkkejä omista möhläyksistä kuten toisen provosoinnista tai mistä tahansa muusta syntisestä käyttäytymisestä. get a grip... Kyl se on se kärsivällisyys muuntuvissa tilanteiss joka tuo yhteisymmärrystä.. Katkeruushan johtuu tietenkin siitä, että ihminen leijuu unelmissaan ja huomaa, että ne eivät toteudu. Tahto, minkä puolesta?


      • Kalat36nainen
        änimöl kirjoitti:

        huvittavaa nähdä, että ihmiset eivät koskaan jaa täällä esimerkkejä omista möhläyksistä kuten toisen provosoinnista tai mistä tahansa muusta syntisestä käyttäytymisestä. get a grip... Kyl se on se kärsivällisyys muuntuvissa tilanteiss joka tuo yhteisymmärrystä.. Katkeruushan johtuu tietenkin siitä, että ihminen leijuu unelmissaan ja huomaa, että ne eivät toteudu. Tahto, minkä puolesta?

        Kiitokset hyvästä kommentista ja omasta puolestahan tässä jokainen kommentoi, tarinoilla on se toinenkin puoli, tietysti. Ja kyllä kyllä, kärsivällisyyttä ja ymmärtämistä opettelen oman skopuni kanssa ja sehän on jo käynyt selväksi, että, kuten tuolla aiemmin sanoit,että herkkyyshän se on joka skopumiehessä on kaiken a ja o. Mä toivon sulle tosi hyvää kesää!


      • TiiaAnn
        Kalat36nainen kirjoitti:

        Kiitokset hyvästä kommentista ja omasta puolestahan tässä jokainen kommentoi, tarinoilla on se toinenkin puoli, tietysti. Ja kyllä kyllä, kärsivällisyyttä ja ymmärtämistä opettelen oman skopuni kanssa ja sehän on jo käynyt selväksi, että, kuten tuolla aiemmin sanoit,että herkkyyshän se on joka skopumiehessä on kaiken a ja o. Mä toivon sulle tosi hyvää kesää!

        Olin suhteessa skorpioni miehen kanssa muutama vuosi sitten, erottiin ja taas oltiin yhdessä. Hän oli aina minua jättämässä, valehtelmassa minulle. Syy hänen jättämiseensä oli "en tykkää susta enää". HAHAAA. Ei vittu mikä jätkä se oikeesti oli. Minun jälkeeni hän on "seurustellut" alaikäisten pienten tyttöjen kanssa vai jättämisestä saamien kiksejensä takia. perseeseen tommoset valehtelija-kiristäjä-lastenraiskaajat.!
        Anteeksi sopimattomuus. Se luonne ei ole todellakaan parhaimmasta päästä, vesimiehet kunniaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe