Mitä järkeä

naamareissa?

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/869970?lordi Mitä järkeä käyttää 4 tuntia ennen keikkaa ja 1,5 tuntia keikan jälkeen noiden pelleasujen laittoon? Eikö esityksessä olekaan tärkeintä se musiikki? Ja järkyttäväthän nuo asut ja naamarit on, ainakin muulloin kun vappuna. Toinen ihmetyksen aihe on, miten noinkin "kova" monsteri puhuu miuta ja siuta, eikö siinä nyt mene jo uskottavuus, kun savoa vääntää?

8

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuliU

Ei olisi oikein sama juttu. Ajattele nyt miltä näyttäisi kun Putansuu vetäisi "Hard rock halleluja" ilman naamaria. Vähän sama juttu kuin Kissillä. Kyllähän nekin joskus 80-luvulla soittivat ilman naamareita mutta ei kovin kauan.

• awa^^*_*

No hyvähän sun on sanoo ku et oo ees lordi fani! (naamareissa!

• nähnyt joo

se on kuulkaas niin että Tomi on melkein yhtä pahan näköinen jäppinen ilman maskiakin. Muut bändin jäsenet niitä maskeja tarvitsee, tomilla vähemmän maskeeratavaa... senkun vaan laittaa saappaat jalkaan!

• Lordisami

On tosi ihailtavaa, kun viitsivät nähdä noin kovan vaivan näyttävän lava show'n eteen. Lordin konsertit tosiaan ovat näkemisen arvoisia. Itse olen kerran nähnyt Lordin livenä. Kyllä kannatti maksaa siitä 37 euroa.

• rooperinen

No lapsellistahan nuo on,aikuiset ihmiset.Mutta huvittavaa siinä on se että viitsii noissa pelleasuissa esiintyä.sen takia ehkä kannattaa maksaa 37 ekee,et saa ainaski nauraa.

• olet..
        rooperinen kirjoitti:

No lapsellistahan nuo on,aikuiset ihmiset.Mutta huvittavaa siinä on se että viitsii noissa pelleasuissa esiintyä.sen takia ehkä kannattaa maksaa 37 ekee,et saa ainaski nauraa.

noin huvittavan kateellinen? :D Ehkä joskus haaveilit omasta bändistä, mutta iskä ei ostanu sähkökitaraa vaan laskettelusukset. Ehkä parempi niin.

• jääkukka
        olet.. kirjoitti:

noin huvittavan kateellinen? :D Ehkä joskus haaveilit omasta bändistä, mutta iskä ei ostanu sähkökitaraa vaan laskettelusukset. Ehkä parempi niin.

Minusta Lordi on hieno bändi. Puvut ja maskit on itse tehtyjä eivätkä todellakaan mitään pellepukuja. Tekeeko se bändistä lapsellisen että he uskaltavat erottua joukosta?
        Ja miksi Mr. Lordi ei saisi puhua omaa murrettaan? Miksi kaikkien pitäisi olla massaa? Heti kun joku uskaltaa poiketa massasta hän on nolo ja lapsellinen. Ei näin!

• P.Veivari
        jääkukka kirjoitti:

Minusta Lordi on hieno bändi. Puvut ja maskit on itse tehtyjä eivätkä todellakaan mitään pellepukuja. Tekeeko se bändistä lapsellisen että he uskaltavat erottua joukosta?
        Ja miksi Mr. Lordi ei saisi puhua omaa murrettaan? Miksi kaikkien pitäisi olla massaa? Heti kun joku uskaltaa poiketa massasta hän on nolo ja lapsellinen. Ei näin!

Jouduin kesällä katsomaan Lordin showta ja minulla tuli siitä mieleen huvipuistojen kummituslinnat. Ihan mukavaa huumorimeininkiä, jos tuon ottaa tosissaan, niin saattaa vaikuttaa nololta ja lapselliselta.

Musa nyt on sitä tasapaksua, hajutonta ja mautonta 80-luvun heavyä. Ei innosta, mutta ei ärsytäkkään. Kouluarvosana 7,5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe