okei, mulla on aikas huonot hermot.. mulle on aina läpällä vähä vittuiltu. mut yläasteella se meni aika kamalaks. masennuin vähäsen. sitte mua toden teolla alko vituttaan, ku pojatki alotti sen: isot utareet, isoo mieees, ja sen sellasta. oon aika isokokonen mutta en läski! silloin sairastuin sitte bulimiaan. kerran ruokalas lensi mun naamaan kastiketta, mä sekosin täysin ja heitin kaikki paskat sen tyypin naamaan.laihdutin 15kiloa.. pyörtyilin ja siitä pyörtyilystä tuliki kiva haloo! sitte tajusin että mitä vittua niistä välitän. vaihdoin kaveriporukkaa ja sain kaks mukavaa kaveria. aloin syömään tavallisesti ja lihoin samaan muottiin. sitte mun kaverille alettiin vittuileen, huusin takasi, ja multa aina palo pinna, kun ne sen huomas niin ne rupes haukkuun mulle mun kaverista ja vittuileen tavallaan mullekki... mua VITUTTI kerran lensi lumipallo kaverin päähän, siinä olis saatana voinu olla vaikkaa hiekkaa tai jäätä, miksei kukaa ajattele?? heitin saatana takasi ne sen turpaan. ja kerran yks tyyppi alko vittuileen suoraan päin naamaa, sanoin että NT LOPETAT, se vaan nauraa ja jatkaa. pinna vaan palo.. otin rinnuksista kiinni ja tönäsin kumoon. nyt ei ainakaa jätkät vittuile! mutta ärsyttää sellaset saatan lissut jotka aukoo kaverille päätä sen: hyii rumat meikit, hyi vittu, siis kato sen kenkiä. miksei ne tajua pitää päätänsä kiinni?!?!?!?!? pitää aina huutaa. voi helevetti koittakaa uskoo kuinka lapsellista on koulukiusaaminen?? mulla oikeesti palaa pinna, pelottaa jo että lyön kohta nyrkillä turpaan
miks kiusaajat??
19
1083
Vastaukset
- ex-kiusaaja
Mulle valkeni myöhemmin. Pyydän edelleen anteeksi. Ei anneta meneen pitää meitä kahleissa. Me kiusaajatkin opimme.
- vituttaa vähän..
no sua mä kunnioitan.
- ex-kiusaaja
vituttaa vähän.. kirjoitti:
no sua mä kunnioitan.
ihmiseltä usien kestää tehdä oikein vaikka kaikki muut tekisivät väärin. Lopulta kaikki kävelevät pois kiusaamisesta. Harmiksemme usein vasta koulun jälkeen mutta ihmiset kyllä muuttuvat. Jos kiusaajiin ystävyistyisi ihan omana itsenään eikä kiusaajana ehkä vielä kerran myös he näkisivät ettei kiusaaminen ainoa tie ole.
- ins_verderben
Te ootte kuitenkin tuhonnu monen nuoren elämän sen koko loppuelämän ajaks. MITÄ SEN ON VÄLIÄ, JOS TEITÄ SITTE VÄHÄN KADUTTAA? Toinen saattaa tehä teiän takia vaikka itsemurhan, teiän pienet "voi voi, ei ois pitäny kiusata"-tunteet ei siinä paljoa tunnu enää.
- Jonttu1991
mutta oletko ajatellut mitä kiusaamisestasi on seurannut? Ei se pikku katuminen mitään auta, ei vaikka kuinka katuisit. Pahimmillaan kiusatullesi on tullut jokin pysyvä trauma. Kuitenkin on mahtavaa huomata, että olet huomannut väärin käytöksesi ja ottanut opiksi. Et kuitenkaan voi menneelle yhtään mitää, mutta voit yrittää kuitenkin auttaa muita, jos sulla on jollakin tavalla. Kiusaaaminen nyt on aina väärin ja se ei ole juurikaan vähentynyt. Nykyään kun opettajilla ei ole minkäänlaisia valtuuksia sanoa tai tehdä opettajille mitään, ovat hekin voimattomia auttamaan. Siksi kiusaajien onkin niin helppo valita uhrinsa ja hyökätä kimmppuun, sillä kuka häntä estäisi? Se on kun päästäisi ketun kanatarhaan. Kuitenkin ajatus siitä, että kiusaajat eivät tule todellakaan pärjäämään elämässä, on paras kosto minulle. Vaikka näin ei kuitenkaan saisi ajatella, on asia täysin totta. He kun tuhlaavat aikaansa pään aukomiseen koulussa, jos edes ilmaantuvat sinne. Toiset taas lintsaa minkä kerkiään ja jäävät luokille. Ei jokin hetken "turpiin lyöminen" mua ainakaan helpota pitkäaikaisesti, vaan tieto siitä, että he ovat itse pilanneet heidän elämänsä.
- lensway
Jonttu1991 kirjoitti:
mutta oletko ajatellut mitä kiusaamisestasi on seurannut? Ei se pikku katuminen mitään auta, ei vaikka kuinka katuisit. Pahimmillaan kiusatullesi on tullut jokin pysyvä trauma. Kuitenkin on mahtavaa huomata, että olet huomannut väärin käytöksesi ja ottanut opiksi. Et kuitenkaan voi menneelle yhtään mitää, mutta voit yrittää kuitenkin auttaa muita, jos sulla on jollakin tavalla. Kiusaaaminen nyt on aina väärin ja se ei ole juurikaan vähentynyt. Nykyään kun opettajilla ei ole minkäänlaisia valtuuksia sanoa tai tehdä opettajille mitään, ovat hekin voimattomia auttamaan. Siksi kiusaajien onkin niin helppo valita uhrinsa ja hyökätä kimmppuun, sillä kuka häntä estäisi? Se on kun päästäisi ketun kanatarhaan. Kuitenkin ajatus siitä, että kiusaajat eivät tule todellakaan pärjäämään elämässä, on paras kosto minulle. Vaikka näin ei kuitenkaan saisi ajatella, on asia täysin totta. He kun tuhlaavat aikaansa pään aukomiseen koulussa, jos edes ilmaantuvat sinne. Toiset taas lintsaa minkä kerkiään ja jäävät luokille. Ei jokin hetken "turpiin lyöminen" mua ainakaan helpota pitkäaikaisesti, vaan tieto siitä, että he ovat itse pilanneet heidän elämänsä.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahasahahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahhaahahahhahahahaahahhahaahhaahhaahhahahahaahhaahhahahahahahahahahahahahaahhaahahahha
- ex-kiusaaja
ins_verderben kirjoitti:
Te ootte kuitenkin tuhonnu monen nuoren elämän sen koko loppuelämän ajaks. MITÄ SEN ON VÄLIÄ, JOS TEITÄ SITTE VÄHÄN KADUTTAA? Toinen saattaa tehä teiän takia vaikka itsemurhan, teiän pienet "voi voi, ei ois pitäny kiusata"-tunteet ei siinä paljoa tunnu enää.
pahempaa enää tapahtuisi. Tuskin mitenkään voimme korvata aiheuttamamme pahan. Mitä voisimme tehdä että tekomme pyhittäisiin pois?
- ins_verderben
ex-kiusaaja kirjoitti:
pahempaa enää tapahtuisi. Tuskin mitenkään voimme korvata aiheuttamamme pahan. Mitä voisimme tehdä että tekomme pyhittäisiin pois?
Meinaan heti sillon ku voit itessäs havaita ensimmäiset viitteet siitä, että kiusaat muita.
- ex-kiusaaja
ins_verderben kirjoitti:
Meinaan heti sillon ku voit itessäs havaita ensimmäiset viitteet siitä, että kiusaat muita.
ääri tapauksessa muutan maasta. Itsemurha satuttaa muita ja luo tyhjyyttä elämään. Vaihtoehtoja on. Ei viha ja kuolema tee muuta kuin lisää tuskaa. Niin muiden kuin omaa.
ins_verderben kirjoitti:
auta kiusattua enää, mutta jos kiusaaja katuu tekojaan (jo koulussa), hän lopettaa kiusaamisen ja muiden sortamisen. Ja jos hän katuu myöhemmin, voipahan opettaa omia lapsiaan olemaan kiusaamatta. Itse antaisin kiusaajilleni anteeksi jos he katuisivat. Mutta luultavasti kiusaajani jatkaa tekojaan toisella paikkakunnalla, eikä kadu yhtään. Tuskin katuu koskaan.
- ins_verderben
wer-wet kirjoitti:
auta kiusattua enää, mutta jos kiusaaja katuu tekojaan (jo koulussa), hän lopettaa kiusaamisen ja muiden sortamisen. Ja jos hän katuu myöhemmin, voipahan opettaa omia lapsiaan olemaan kiusaamatta. Itse antaisin kiusaajilleni anteeksi jos he katuisivat. Mutta luultavasti kiusaajani jatkaa tekojaan toisella paikkakunnalla, eikä kadu yhtään. Tuskin katuu koskaan.
Just. Niille kannata antaa anteeks.
ins_verderben kirjoitti:
Just. Niille kannata antaa anteeks.
Toiset antavat anteeksi ja unohtavat, toiset vihaavat lopun elämäänsä. Yhtä hyviä/huonoja vaihtoehtoja molemmat. Itse olen sellainen ihminen, etten pysty vihaamaan kauan enkä ajattele niitä joita vihaan sen vähän ajan. Ja ihmettelen kun minua vihaavat ihmiset (esim. kiusaajat) jaksoivat tarkastella minua niin kovasti että istumatyylistäkin vetivät jotain.
- vanhapiru.
ex-kiusaaja kirjoitti:
Ja pyytänyt anteeksi nyt vanhempana. se nimittäin näemmä vaatii aikamoista rohkeutta kiusaajilta!(ainakin minua kiusanneet ovat sanoneet, että rohkeutta vaati tulla pyytämään anteeksi) Millä voit hyvittää? No vaikka niin, että opetat aikanaan omat lapsesi olemaan kiusaamatta ketään. Ja jos rohkeus riittää niin voit käydä puhumassa koulussa ym.ettei kiusaaminen kannata ja että sitä katuu myöhemmin. Minä itse nostan hattua niille kiusaajille, jotka ovat pyytäneet reilusti anteeksi. Jos on ollut pokkaa kiusata, niin pitää olla pokkaa pyytää myös anteeksi!
- ins_verderben
wer-wet kirjoitti:
Toiset antavat anteeksi ja unohtavat, toiset vihaavat lopun elämäänsä. Yhtä hyviä/huonoja vaihtoehtoja molemmat. Itse olen sellainen ihminen, etten pysty vihaamaan kauan enkä ajattele niitä joita vihaan sen vähän ajan. Ja ihmettelen kun minua vihaavat ihmiset (esim. kiusaajat) jaksoivat tarkastella minua niin kovasti että istumatyylistäkin vetivät jotain.
Niin on asiat, like or not.
- miten vahvoja
sinä ja kaverisi olette. Eipä ole manipulointi tepsinyt teihin niin, että havittelisitte ikävien ihmisten seuraa hinnalla millä hyvänsä. Totta kai teitä yritetään erottaa, mutta pysyttäytykää vain sitä enemmän yhdessä hymyillen säälivästi pikkuapinoille, joilla ei heikkoutensa vuoksi ole valinnanvaraa.
- ex-kiusattu kai.
Minua on kiusattu kolussa ja se on todella kauheata.Kiusaaminen on toistaiseksi loppunut tai no enää on yksi tyyppi joka yrittää härnätä/kiusata,mutta en enää jaksa välittää.Kun kerta kukaan muu ei enää kiusaa,niin se ei haittaa paljookaan.Minua kiusannut on nyt mun poikaystävä.Sen kiusaaminen johti suhteeseen.Ne muut pojat yrittää olla ystävällisiä,vaikka en kaipaa sääliä heiltä,koska se mitä he teki oli niin kauheaa,että ei sitä anteeksi enää saa.Minua haukuttiin lihavaksi,vaikka olen normaali painoinen pituisekseni.(kohta ali painoinen)Niin olen melkein ali painoinen jonka vuoksi käyn aika usein seurattavana lääkärissä.Kukaan ei tiedä sitä.Nostan hattua kaikille kiusatuille,koska tiedän miltä se tuntuu ja olen heidän tukena heidän sydämmissä.
- fgjgfyhkufh
Okei, tähän on pakko ottaa kantaa. Itse olen myös tavallaan kiusannut muun ryhmän mukana ja nyt asia tuntuu oikeasti pahalta, joten päätin ystävystyä sen kanssa, jota kiusataan. Anteeksi ei meistä kukaan ole pyytänyt, mutta kaikki ovat tajunneet asian ja hyvä niin. Ex-kiusattu on nyt mukana porukassa, aivan kuin me muutkin ja se tuntuu mustakin hyvältä, ettei kukaan jää yksin. Kaipa se kiusaaminen johtui siitä, että se oli "pakko" tehdä, ettei itse lentänyt porukasta pois. Olen itsekkin nähkääs ollut kiustattu, ennen kuin opin väittämään vastaan näille henkilöille. Kun viimein pääsi mukaan ryhmään halusi siinä myös pysyä. Itseäni on taas alkanut eräs tyyppi kiusaamaan, mutta olen antanut hänen olla, mitä on ja luokkakaverit, perhe ja ystävät ovat aina kaikki kaikessa ;). Enään en sorru moiseen kiusaamiseen ja turha yrittää selitellä, että olisin pilannut jonkun elämän, koska en ole. Olemme kiusatun kanssa ihan hyvissä väleissä.
- ex-kiusattu kai
fgjgfyhkufh kirjoitti:
Okei, tähän on pakko ottaa kantaa. Itse olen myös tavallaan kiusannut muun ryhmän mukana ja nyt asia tuntuu oikeasti pahalta, joten päätin ystävystyä sen kanssa, jota kiusataan. Anteeksi ei meistä kukaan ole pyytänyt, mutta kaikki ovat tajunneet asian ja hyvä niin. Ex-kiusattu on nyt mukana porukassa, aivan kuin me muutkin ja se tuntuu mustakin hyvältä, ettei kukaan jää yksin. Kaipa se kiusaaminen johtui siitä, että se oli "pakko" tehdä, ettei itse lentänyt porukasta pois. Olen itsekkin nähkääs ollut kiustattu, ennen kuin opin väittämään vastaan näille henkilöille. Kun viimein pääsi mukaan ryhmään halusi siinä myös pysyä. Itseäni on taas alkanut eräs tyyppi kiusaamaan, mutta olen antanut hänen olla, mitä on ja luokkakaverit, perhe ja ystävät ovat aina kaikki kaikessa ;). Enään en sorru moiseen kiusaamiseen ja turha yrittää selitellä, että olisin pilannut jonkun elämän, koska en ole. Olemme kiusatun kanssa ihan hyvissä väleissä.
Nostan hattua erityisesti niille jotka ovat lopettaneet kiusaamisen.Itse en ole kiusannut koskaan,vaikka monesti on tullut sellainen olo,että nyt kyl rupeen kiusaa tota tyyppii.Kiitän onneani,koska tulen katumaan melkein kaikkea mitä olen tehnyt.Siksi en ole kiusannut ketään,kun en kertakaikkiaan pysty kiusaamaan.
- ://
Moi minuaki kiusattiin joku 6v eli sen koko ala-asteen ajan..:/ Mutta ylä-asteella en tiedä mikä mulle tuli ja jokaisesta vittuilusta tai tönäisystä pätkisin suoraan turpaan.. :/ En halua kehua sitä millään tavalla mutta ei kannata lyödä ko sitte tulee niitte kaverit tai veljet ja saat itse turpaas...:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759