tuosta toisesta miehestä. Meillä menee sängyssä ihan kohtuullisesti, mutta vaimoni sanoi silti olevansa joskus puutteessa. Me vaimoni kanssa halusimme kokeilla, ja hän saapui luoksemme. Heti menimme saunaan ja vaimollani, joka on pienikokoinen hoikka kaunis nainen, oli tuo ilme silmissään josta tiesin hänen olevan tosi kiihottunut. Niin menimme saunaan me miehet kullit puolijäykkinä vähän toisiamme aristellen. Mutta heti pesuhuoneessa kaverilla seisoi kuin rautakanki! tuollainen 20cm aika paksu kanki sillä oli. se puristeli vaimoni persettä ja työnsi kaksi sormea hänen pilluunsa, mutta vaimoni ähisi että mennään sänkyyn. Siellä hän heittäytyi vaimoni päälle ja nussi varmaan kolme minuuttia niin että sänky tutisi. Vaimostani huomasin että hän sai kyllä orkun ennenkuin mies päästi lastinsa sisään. Sanoi vaan että "siellä on" Oli kyllä ihanaa kivetä sen jälkeen liukkaille,kyllä vaimossani oli sen jälkeen mälliä sisällä ! Myöhemmin aamulla heräsin sängyn heiluntaan ja vaimoni voihkeeseen kun hän makasi vatsallaan sängyssä ja mies nussi häntä takaapäin. Kun mies lähti vaimoni vielä puristi hänen kulliaan ja sanoi että kiitos. Myöhemmin vaimoni kertoi että mies oli palannut noin viikkoa myöhenmin ollessani töissä ja nussinut häntä oikein kunnolla!
en ole varma
enää itsekkään
2
1384
Vastaukset
Jos noin on niin varmaan kannattaisi yhdessä vaimosi kanssa keskustella säännöt selville. Vain silloin on molemmilla homma hanskassa. Ei mitään salaa tai ilman toisen lupaa.
- kovakalu s
No varmasti kiihotti sinuakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865