Tahaton erektio

Jukkazobelii

Eli kyseliin hieman näistä naturistitapahtumein erektioista? Eli onko tämä yleistä ja miten siihen suhtaudutaan? Koitin asiasti googletella mutta aika vähän tuntui asiaa löytyvän.. Viesti ei ole mikään provo, mutta ihan itseäni tällä ajattelin. Itse saan varsin helposti erektion monessa eri tilanteessa ja miettin että toivottavasti tämä nyt ei haittaa moista toimintaani.. T: JukeZo

21

7492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan et

      uskalla. Sitten havaitsisit, että moista ei tapahdu. Se on se sosiaalinen paine.

      • kerektio

        Aivan paskapuhetta ettei erektiota tapahdu, se tapahtuu aivan normaalisti paikasta ja tahdosta riippumatta. Mulla ainakin on jonkinasteinen erektio n. kolmasosan ajasta kun olen hereillä, enkä pidä siinä mitään ihmeellistä. Se on näiden alastomuus- ja sukupuolineurootikoiden puhetta että erektiossa voisi edes olla jotain ongelmallista. Erektioa on täysin turha ujostella tai kuvitella että se voisi esimerkiksi "loukata" jotain. Ihmiset jotka toisin väittävät ovat todennäköisesti uskovaisia tai muita mielipuolia. Se on aivan samanlainen ruumiintoiminto kuin hengittäminenkin. Hankkikaa elämä.


      • mainitsemani
        kerektio kirjoitti:

        Aivan paskapuhetta ettei erektiota tapahdu, se tapahtuu aivan normaalisti paikasta ja tahdosta riippumatta. Mulla ainakin on jonkinasteinen erektio n. kolmasosan ajasta kun olen hereillä, enkä pidä siinä mitään ihmeellistä. Se on näiden alastomuus- ja sukupuolineurootikoiden puhetta että erektiossa voisi edes olla jotain ongelmallista. Erektioa on täysin turha ujostella tai kuvitella että se voisi esimerkiksi "loukata" jotain. Ihmiset jotka toisin väittävät ovat todennäköisesti uskovaisia tai muita mielipuolia. Se on aivan samanlainen ruumiintoiminto kuin hengittäminenkin. Hankkikaa elämä.

        sosiaalisen tilanteen. Se tekee ihmeitä! Minä olen kävellyt Pohjois-Espalla, Kauppatorilla ja Havis Amandan torilla alastomana. Ei ollut kelloa tai sormuksia. Olihan siellä muitakin. Parituhatta. Naisia, nuoria ja kauniita, noin puolet. Joten noin tuhannesta kullista en havainnut yhtään seisokkia. Poliisi vahti, että Spencer Tunicin kuvauksia häiritty. Me osallistujat saimme kaikki kuvat. Eikäpä niissäkään yhdessäkään näkynyt jäykkää kalua. Yksi asia tuossa tilanteessa jäi minua askarruttamaan. Nimittäin pukeutuneena minulla on noin puolen metrin reviiri. Alastomana olimme aivan ihokosketuksessa ja tuntui täysin asialliselta. Miksiköhän se menee noin?


      • naturisti
        kerektio kirjoitti:

        Aivan paskapuhetta ettei erektiota tapahdu, se tapahtuu aivan normaalisti paikasta ja tahdosta riippumatta. Mulla ainakin on jonkinasteinen erektio n. kolmasosan ajasta kun olen hereillä, enkä pidä siinä mitään ihmeellistä. Se on näiden alastomuus- ja sukupuolineurootikoiden puhetta että erektiossa voisi edes olla jotain ongelmallista. Erektioa on täysin turha ujostella tai kuvitella että se voisi esimerkiksi "loukata" jotain. Ihmiset jotka toisin väittävät ovat todennäköisesti uskovaisia tai muita mielipuolia. Se on aivan samanlainen ruumiintoiminto kuin hengittäminenkin. Hankkikaa elämä.

        Joko olet sairas, tai sinulla on täysin väärä kuva naturismista. Naturismissa ei ole mitään niin eroottista, että sinun kalusi keulisi naturistitilaisuuksissa. Mielikuvasi naturismista on täysin väärän lainen, jos edes kuvittelet kalujen keulivan naturistien kanssa alastomana ollessa. Menisit joskus johonkin naturistien tilaisuuteen, nin huomaat itsekin, ettei se sun kalusi jäykistele. Ja jos se nyt kuitenkin jäykistelisi, niin silloin olet pahasti sairas, normaalin terveen miehen kalu ei jäykisty naturistitilaisuuksissa, se on tuhansin kaluin todistettu fakta.


    • HARVINAINEN ILMIÖ

      Erektio naturistitapahtumassa on erittäin HARVINAINEN ILMIÖ. Vaikka vitsinä kerrotaankin, että aloitteleva naturistimies tunnetaan alkukankeudestaan, niin ei noita erektioita juurikaan ole näkynyt. Ihminen on sillain ihmeellisesti muodostunut olio, että suuressa joukossa se kikuli ei oikein kehtaa nostaa päätään, kun itse tilaisuudessa ei ole mitään eroottista. Eroottiset fantasiasi naturismin eroottisuudesta häviävät erittäin pikaisesti ja tulet huomaamaan, että pelkosi alkukankeudesta ovat täysin turhia. Ei muuta kuin rohkeasti mukaan, niin huomaat omaavasi ns ujon pilin. Se on oikeasti naturistitilaisuudessa pienempi, kuin mitä se normaalisi olisi. Jos et tätä usko, niin testaapa tämä käymällä jossain naturistitilaisuudessa.

    • mukavaa

      Mitäpä tuo haittaisi vaikka stondista pukkaisikin noissa tapahtumissa tai nakurannalla. En ymmärrä miksi ylipäätään tuosta tehdään niin suuri numero, ihan luonnollinen asia. Mukavaahan se olisi jos näkyisi vähän erilaisia puoliheijareita, vähän silmänruokaa. Eipä tuotakaan kaveria tunnu yhtään haittaavaan, siinä vaan menee muiden mukana :) http://www.heaven666.org/dong-attack-in-the-park-2452.php

      • ei voi mitään

        osusipa kohille.... mulla ainakin aina sama asia et alkaa väkisin seistä mut oon aatellut et seisköön aattelin et ehkä muut haluu vaan katella mieluummin seisovia kaluja kun sellaisia tuppikulleja vai miks niitä vois sanoa.. mä ainakin annan vehkeen olla sellasessa asennossa missä herra haluu fiiliksen mukaan olla...


      • kyllä että
        ei voi mitään kirjoitti:

        osusipa kohille.... mulla ainakin aina sama asia et alkaa väkisin seistä mut oon aatellut et seisköön aattelin et ehkä muut haluu vaan katella mieluummin seisovia kaluja kun sellaisia tuppikulleja vai miks niitä vois sanoa.. mä ainakin annan vehkeen olla sellasessa asennossa missä herra haluu fiiliksen mukaan olla...

        muut kirjoittaa kuin nakuilijat. Olen vuosikausia käynyt nudistirannoilla, kyllä katse harhailee aivan muualla kuin kaluissa (olen nainen): horisontissa, poikasistaan huolehtivassa linnussa, kirjassa tai lehdessä, meren kimalluksessa. Tietenkin näkee minkälaisia miehiä ja naisia rannalla liikkuu, ottaa aurinkoa ja ui. Rannalla seisokit ei kiinnosta ylipäätään, tilanne on aivan toinen kuin kotosalla, jossa stondis ilmoittaa mukavasta kahdenkeskisestä hetkestä. Yllättävän vähän erektioita nakurannalla näkeekin, sosiaalinen paine pitää veijarin kurissa.


      • on ollut jalkovälini
        kyllä että kirjoitti:

        muut kirjoittaa kuin nakuilijat. Olen vuosikausia käynyt nudistirannoilla, kyllä katse harhailee aivan muualla kuin kaluissa (olen nainen): horisontissa, poikasistaan huolehtivassa linnussa, kirjassa tai lehdessä, meren kimalluksessa. Tietenkin näkee minkälaisia miehiä ja naisia rannalla liikkuu, ottaa aurinkoa ja ui. Rannalla seisokit ei kiinnosta ylipäätään, tilanne on aivan toinen kuin kotosalla, jossa stondis ilmoittaa mukavasta kahdenkeskisestä hetkestä. Yllättävän vähän erektioita nakurannalla näkeekin, sosiaalinen paine pitää veijarin kurissa.

        Ainoat seisokit, jotka olen nakurannalla nähnyt, on ollut jalkovälini eteen RUNKKAAMAAN parkkeeranneilla pervoilla. Missään muussa tilanteessa en ole nakurannalla seisovaa kalua nähnyt.


      • nupipää.

      • oikein!

    • rouva miehensä kanssa

      kyllä minun nähden on Yyterissä miehellä seisonut vieressämme,

      • provosoinnistanne?

        Eiköhän tuo seisominen johtunut vähän teidän provosoinnistanne? Kyllähän miehellä seisomaan alkaa, jos joku ryhtyy vasiten sukupuolielimiään tai kumppaninsa elimiä hellimään. Minä luulen, että aloittaja tarkoitti seisomista ihan tavallisesti rannalla oleskelun aikana, ilman mitään sukupuolista stimulointia.


      • rouva miehensä kanssa
        provosoinnistanne? kirjoitti:

        Eiköhän tuo seisominen johtunut vähän teidän provosoinnistanne? Kyllähän miehellä seisomaan alkaa, jos joku ryhtyy vasiten sukupuolielimiään tai kumppaninsa elimiä hellimään. Minä luulen, että aloittaja tarkoitti seisomista ihan tavallisesti rannalla oleskelun aikana, ilman mitään sukupuolista stimulointia.

        ei tosiaan, emme ole koskaan ennen käynyt ikä jälkeen


      • ukkomies
        rouva miehensä kanssa kirjoitti:

        ei tosiaan, emme ole koskaan ennen käynyt ikä jälkeen

        tiedän kuka olet ja sinä tunnet minut, eikö


      • TAHATON?
        ukkomies kirjoitti:

        tiedän kuka olet ja sinä tunnet minut, eikö

        Tuossa tapauksessa se erektio ei tainnutkaan olla ihan TAHATON?


    • uskalla vaan

      Tapahtuuhan se. Kerran Yyterissä keskustelin erään heteron miehen kans asiasta. Ja sanoin että nolottaa kun minulta välillä seisoo. Hän suhtautui asiaan tällä tavalla: "Eiköhän se on aika luonollista? Näin tapahtuu."Täytyi myöntää että hän oli oikeassa. Eikä se sen jälkeen enää ole varsinaisesti ongelma.

      • kiihottumisesta

        Erektio on merkki sukupuolisesta kiihottumisesta ja erekstio nakurannalla on signaali miehen väärästä asenteesta alastomuutta kohtaan.

        Nakurannan alastomuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä seksin tai seksuaalisen kiihotuksen kanssa. Jos joku menee nakurannalla hakemaan itselleen seksuaalista kiihotusta, niin hän menee silloin täysin väärään paikkaan.

        Johan Suomen lainsäädäntökin kieltää julkisen epäsiveellisen käytöksen.
        Itse julkista alastomuutta laki ei kiellä, joten nyt pitää osata ymmärtää ero alastomuuden ja seksuaaliseen kiihotukseen tähtäävän alastomuuden välillä.

        Kaikki naturistit ymmärtävät tämän eron, mutta tälle palstalle kirjoittelevat teinipetterit luulevat kaikkea alastomuutta seksiin liittyväksi.
        Itse en näe mitään seksuaalisuutta alastomissa lentopallon pelaajissa tai alastomissa auringon ottajissa.

        Sukupuolielimiään nakurannoilla esittelevät exhibitionistit ovatkin sitten jo ihan eri juttu.


    • Anonyymi

      Jos ottaa eteen, niin sitten ottaa. Ei siihen tarvitse kiinnittää erityistä huomiota, ihan luonnollista. Mitä nuorempi mies, niin sitä helpommin tulee tahattomia stondiksia. Ei siihen tarvitse niin ryppyotsaisesti suhtautua kuin edellinen kommentoija.

      On kaksi täysin eri asiaa, että jos stondaa tahattomasti ja osaa käyttäytyä vai onko liikkeellä kiimaisena muita kyttäävänä runkkarina. Ensimmäinen on ihan normaalia ja hyväksyttävää, jälkimmäinen ei.

      • Anonyymi

        Aika hitaalla sulla tuo sytytys. Vain 11 vuotta miettimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hitaalla sulla tuo sytytys. Vain 11 vuotta miettimistä.

        Useinhan ihmiset näitä ketjuja löytää esim. Googlella. Mitäs sillä ketjun iällä mitään väliä. Järkevämpää se on noin jatkaa samasta aiheesta, kun on eri näkemyksiä jo valmiina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe