Elämän kevättä

On kevät ojentannu kättä kesälle, ja jo monelle pienelle linnun pesälle. Saapuu herkin askelin aistein kuulevin, esiin herätteli - elämän kevättä - kutsuu esiin unohduksen kukkaa. Uskollisuus läsnä asettelee, tien umpeutuneenki herättää, uuden syntymisen näkee. Pihapiiriin hiljaiseen hiipii, kulkee etsii eloon, siirtyy ovi saranoillaan. Kaksi kauan rakastanutta, kädestä toisiaan tukien, kokee - elämän kevään - Kaivolle vievällä tiellä, sielä leikkii auringon lapset, pihapiiri herää elämän kevääseen. Keinu kesään heilahtaa, käsi kaulalle kietoutuu, viiniä hedelmäistä, sen maun yhdessä yhdeks. -elämän kevättä -

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Sinun elämän kevät oli todella ihanaa luettavaa=) Minä kun kuljen tuolla pitkin ja poikin kuvailemassa vanhaa mennyttä aikaa sinä puit sanoiksi yhden pihapiirin tarinan, todella kauniisti!

      • Aamuun heräs eräs pihapiiri ja jossa asui kauan toisiaan rakastannu pari. Heillä oli kiireet taakse jääneet ja kuinka kauniisti he yhteen soi. Minua on aina itseäki suunnattomasti lämmittänny, käden puhe sen sanoma menee niin syvälle. Heidät aina näin käsikädessä torillekki ja tiellä sielä heidät eroitti jo kaukaa. Käsikädessä - huokaan - se tunne on läsnä, kuumina kuumina kyynelinä - tiedän käsi lämmin ei enää koske. Minänoita Sinä wauu voin vain nauttia, kuvaat löydät elämän havinaa. Minua myös kiehtoo ja vie, sielä koen , miten rakkaus on asunu ja puhuu - Tekee pieneks ja nöyräks, kun saa olla läsnä, senkin umpeutuneen tien, mi aitalle sen ovelle vie. Anteeks - minä viestistäs noin riemastuin. Sinulle antoisia retkiä - löytöjen äärellä. Rakkauden siipien havinassa, on hyvä olla...Liisa


    • ne voimaa antaa kaipuu kuljettaa, elämäämme saa menneen kultarantaa. Pieninä kiteinä elämän siteinä. Kiitos lukuhetkestä Liisa.

      • Näkee sitten joskus, kun kiireen vaunut pysähtyy. Miten ne esiin nousee ja tulee niittenki vuoro. On hyvä olla läsnä, tulee niin lähelle - eläväks. halausm elämän kevät - sen viinin aitous on monien sateitten ja tuulien summa. Lämmin käden ojennus päivääs ja kiitos.


    • tomppa2006

      ...yhdistää luonnon kauneus ihmiselämän kauneuteen on ihailtavaa... Pidin runostasi Elämän kevät.

      • Sinulla näkemisen taito , kiitos tulit ja kuin käden ojennus, kiitos rohkasevista sanoistas - aidoista Sinulle tielles kesäistä päivää.


    • palanaavaa

      Se persoonallisuus näissä on. Ensin mminulle oli kauhean vaikea lukea murrettasi, mutta siihen vuosien saatossa tottunut. Ja sitä elämän kevättä sinne, lastu :)

      • Katos murteenikos ollukki vaikeaa, jospa vaikka itsekki opit sitä, heh mietin. Samoin elämän kevättä Sinullekki ja suuri kiitos sylis kokonen..*hymyä*..Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe