Elämän kevättä

On kevät ojentannu kättä kesälle, ja jo monelle pienelle linnun pesälle. Saapuu herkin askelin aistein kuulevin, esiin herätteli - elämän kevättä - kutsuu esiin unohduksen kukkaa. Uskollisuus läsnä asettelee, tien umpeutuneenki herättää, uuden syntymisen näkee. Pihapiiriin hiljaiseen hiipii, kulkee etsii eloon, siirtyy ovi saranoillaan. Kaksi kauan rakastanutta, kädestä toisiaan tukien, kokee - elämän kevään - Kaivolle vievällä tiellä, sielä leikkii auringon lapset, pihapiiri herää elämän kevääseen. Keinu kesään heilahtaa, käsi kaulalle kietoutuu, viiniä hedelmäistä, sen maun yhdessä yhdeks. -elämän kevättä -

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Sinun elämän kevät oli todella ihanaa luettavaa=) Minä kun kuljen tuolla pitkin ja poikin kuvailemassa vanhaa mennyttä aikaa sinä puit sanoiksi yhden pihapiirin tarinan, todella kauniisti!

      • Aamuun heräs eräs pihapiiri ja jossa asui kauan toisiaan rakastannu pari. Heillä oli kiireet taakse jääneet ja kuinka kauniisti he yhteen soi. Minua on aina itseäki suunnattomasti lämmittänny, käden puhe sen sanoma menee niin syvälle. Heidät aina näin käsikädessä torillekki ja tiellä sielä heidät eroitti jo kaukaa. Käsikädessä - huokaan - se tunne on läsnä, kuumina kuumina kyynelinä - tiedän käsi lämmin ei enää koske. Minänoita Sinä wauu voin vain nauttia, kuvaat löydät elämän havinaa. Minua myös kiehtoo ja vie, sielä koen , miten rakkaus on asunu ja puhuu - Tekee pieneks ja nöyräks, kun saa olla läsnä, senkin umpeutuneen tien, mi aitalle sen ovelle vie. Anteeks - minä viestistäs noin riemastuin. Sinulle antoisia retkiä - löytöjen äärellä. Rakkauden siipien havinassa, on hyvä olla...Liisa


    • ne voimaa antaa kaipuu kuljettaa, elämäämme saa menneen kultarantaa. Pieninä kiteinä elämän siteinä. Kiitos lukuhetkestä Liisa.

      • Näkee sitten joskus, kun kiireen vaunut pysähtyy. Miten ne esiin nousee ja tulee niittenki vuoro. On hyvä olla läsnä, tulee niin lähelle - eläväks. halausm elämän kevät - sen viinin aitous on monien sateitten ja tuulien summa. Lämmin käden ojennus päivääs ja kiitos.


    • tomppa2006

      ...yhdistää luonnon kauneus ihmiselämän kauneuteen on ihailtavaa... Pidin runostasi Elämän kevät.

      • Sinulla näkemisen taito , kiitos tulit ja kuin käden ojennus, kiitos rohkasevista sanoistas - aidoista Sinulle tielles kesäistä päivää.


    • palanaavaa

      Se persoonallisuus näissä on. Ensin mminulle oli kauhean vaikea lukea murrettasi, mutta siihen vuosien saatossa tottunut. Ja sitä elämän kevättä sinne, lastu :)

      • Katos murteenikos ollukki vaikeaa, jospa vaikka itsekki opit sitä, heh mietin. Samoin elämän kevättä Sinullekki ja suuri kiitos sylis kokonen..*hymyä*..Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe