Pieni kävelylenkki Vappuna sai minut huomaamaan, miten roskainen on keskusta. Eivätkä kaikki roskat olleet tulleet juhlimesta vaan niitä oli heitelty pitkin talvea. En voinut olla ajattelematta, että oliko sittenkin kansien vaatiminen hienoihin roskiksiin liikaa? Onhan avoimeen roskikseen helpompi puodottaa roskat ohimennessä kuin pysähtyä vartavasten ja avata kansi. ;) En voi kuin ihmetellä ihmisten piittaamattomuutta roskien suhteen. Onkohan tämä seurausta "jätesodasta"? Kuntalaisille jäi väärä käsitys, että roskat kuuluvat Haapavedelle eikä kenenkään vieraan firman pois kuljetettavaksi eikä ainakaan toiselle paikkakunnalle. :)))
Silmäni avautuivat
8
492
Vastaukset
- hampurilaispapereita
enimmäkseen. miksei kakaroita ja varsinkin nuorisoa panna siivoamaan omia jätöksiään? polittiset nuorisojärjestöt voisivat olla etunenässä kuten vesaiset ja kokoomusnuoret sitten muut kaupungin tukemat urheilu ja varsinkin musiikkinuoret töihin. lullukkapaikkakunta ei saa edes tuota toimeksi, vanahat akat pannaan siivoojiksi . hyi helevetti.
- vie eskonen
tottakai, sehän on selevä, kyllähän täällä vasurinen on suu ammollaan jatkuvasti. nyt hän muit olis talakoisiin määräämässä, hyi helevetti.
- ei-vasuri
vie eskonen kirjoitti:
tottakai, sehän on selevä, kyllähän täällä vasurinen on suu ammollaan jatkuvasti. nyt hän muit olis talakoisiin määräämässä, hyi helevetti.
onko semmosia hoopolasa? saako muka kunnanlta avustusta. phyh. osuuskauppa-ABC- musiikkiopisto-jäähalli , siinä on varsinainen paska bulevardi. kakarat siivoamaan jäläkensä,opettajat ja vaamentajat opettamaan ihimisten tapoja, kerta vanahemmista ei näytä siihen olevan
- Joudun työkseni
kiertämään Suomea, ja voin sanoa, että löytyy siistejäkin kaupunkeja. Mutta Espoo ja Helsinki ovat pahemmasta pääztä.
- sotkusinta
käyn minäkin suurimmissa kaupungeissa monta kertaa vuojessa mutta helsingissäkään en ole havainnut roskan roskaa, Espoosta puhumattakaan mutta mitä se Haapavettä auttaa mitä sielä on? ABC:n tulon jäläkeen kylän sottasuus kasvo puolella karkkipaperit heitetään tuuleen, ei uskois teistä hyvistä Haapavetisistä
- juhlien aikaan
sotkusinta kirjoitti:
käyn minäkin suurimmissa kaupungeissa monta kertaa vuojessa mutta helsingissäkään en ole havainnut roskan roskaa, Espoosta puhumattakaan mutta mitä se Haapavettä auttaa mitä sielä on? ABC:n tulon jäläkeen kylän sottasuus kasvo puolella karkkipaperit heitetään tuuleen, ei uskois teistä hyvistä Haapavetisistä
ja jälkeen helsingissä valtavat sotkut.
- juhulia eikä
juhlien aikaan kirjoitti:
ja jälkeen helsingissä valtavat sotkut.
täälä siivota . nuo roskat tuola on ylivuotisia lumen alla mädänneitä ym.ym. sontanen paikkakunta. minkään lähikunnan abc: ympäristö ei oo KOSKAAN tuon näkönen ko täälä. on taatusti ykkönen
- ihan_ite_30
Ainakin törkysiä,tekisivät jotain maalauksia niihin ennemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
