Hei! Olen 22-vuotias nuori nainen Oulusta, ja etsin hoitohevosta tai vuokrahevosta Oulun alueelta. Olen ratsastanut ja ollut hevosten kanssa tekemisissä koko pienen ikäni. Tällä hetkellä käyn tunneilla kerran viikossa, mutta haluan syventää hevostietojani-ja taitojani ja puuhailla niiden kanssa vähän enemmän kuin ratsastustunnin verran. Olen maalaisjärjellä ja kärsivällisyydellä varustettu napakka nuori nainen ja pärjään kyllä suhteellisen hyvätapaisten hepojen kanssa hyvin. Voin käydä tallilla 1-2 kertaa viikossa. Minulla on myös auto käytössä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa, ja lisätietoja voi myös kysellä lähettämällä mailia osoitteeseen [email protected]
Hoito- / vuokrahevonen Oulusta?
-Summerwine-
2
613
Vastaukset
- :D
Mene Hevosnetti.fi/com/net joku nuista ja kato sieltä vuoklrataan yms yms.
- Heppatyttö
Moi.Olen heppatyttö joka etsii kesäksi vuokrahevosta.Etsin norjanvuonohevosta tai suomenhevosta,ja haluaisin että norjanvuononhevonen on kiltti ja suomenhevonen on aika iso.Mistä voin löytää semmoisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923