kemian oppitunnilta mieleeni jäi lause lämpöenergian vapautumista kutsutaan räjähdykseksi niin myös liike-energian joskus tuntemattoman kanssa kemiat vain kohtaavat tunsin suuren määrän lämpöä vapautuvan kun kerroit sinusta tulee isä hyvin nopealla liikkeellä vedin sinut syliini ja sanoin miellyttävä yllätys kymmenen vuotta myöhemmin ajattelen samoin vieläkin todella miellyttävä räjähdys
Räjähdys
13
636
Vastaukset
- padme_amidala
..otsikosta pelästyneenä. Miten ihanasta asiasta runoosi kertookaan -isän rakkaudesta. Haikeana luen kuvaustasi tunteesta, joka kertoo siitä kuinka lastaan rakastava isä voi tietää millainen onni isyys onkaan : ) Toisenlaistakin suhtautumista nähneenä ihailen ja kunnioitan asennettasi. Olen sitä mieltä vanhemmanrakkauden, kuin muunkin rakkauden suhteen, että rakastaminen ei vie itseltä mitään pois vaan tuo paljon rikkautta elämään : ) Kiitokset pyhäaamun hyvästä lukuhetkestä, joka laittoi pohtimaan vanhemman rakkauden suuruutta ja kestävyyttä : )
- tomppa2006
...että itsestä tulee hyvää isä, edesauttaa asennoitumista vanhemmuuteen... Hieno toteamus, ettei vie itseltä mitään pois rakastaminen, vaan antaa paljon enemmän. Luen hyvin ylpeänä palautettasi. Kiitos.
Runos äärellä - "räjähdys" Nopea - ei siinä ehtis selittelemään. tomppa2006 täytyyhän niitten olla "räjähdys" minullaki ollu niitä usseitaki ja vielä katos oon koossa ...*hymyy*
- tomppa2006
...kaikki tapahtuu muutamassa sekunnissa, aivan yhdessä hetkessä... Hyvin eläväisenä ja hyvässä kuosissa tunnut olevan pikku "räjähdysten" jäljiltä. Ikuisia ihania muistoja elämään. Lapset on kivoja. *hymyilee*
Hieno oivallus kouluajoilta joka toimii nyt runossasi kemian räjähdyksenä,sillä lempeämmällä puolella ihmiskunnan hyväksi, ellei maailma välillä kaltoin kohtele ja muutoin näytä kavalia piirteitään.
- tomppa2006
...ajattelin runoa tehdessäni, kuinka huono asia räjähdys useimmiten on, mutta tässä tapauksessa tapahtuu ainoastaan hyvää... Maailman kavaluutta vastaan mennään, vaikka hampaat irvessä. Kyllä se siitä. *hymyilee*
tomppa2006 kirjoitti:
...ajattelin runoa tehdessäni, kuinka huono asia räjähdys useimmiten on, mutta tässä tapauksessa tapahtuu ainoastaan hyvää... Maailman kavaluutta vastaan mennään, vaikka hampaat irvessä. Kyllä se siitä. *hymyilee*
Niitä räjähdyksiä on hyviä että vähemmän hyviä mutta hengissä ollaan, vaikka -sisämaailma -välillä kuin ajoittain heittää soraa rasvattuun ketjuun,silloin lienee tauon paikka ja "piippu hampaisiin". Hyvää viikkoa Sinulle.
- aikoina monet
Avioerot ovat nykyaikaa On hyvä että kirjoitat miehen tunteista lasta kohtaan Äiti synnyttää ja sen myötä monasti myös omii lapsen
- tomppa2006
...rikkoontuneita perheitä nykyaikana, ikävää... En kyllä ihan ajatellut avioeroja runoa tehdessäni, vaan lämpimin tuntein kirjoittelin voimakkaasta ja upeasta hetkestä.
- tomppa2006
...verenperintöni annan isältä pojalle...
- lindalinda1
on niin valtava tunne varmaan, aivan kuin äidillekin tieto siitä, että uusi elämä kasvaa sisällä. Ja Sinä, Sinä olet ollut osa sitä silloin, kuin vuosia myöhemminkin. Se sanoma jäi miellyttävästi runostasi mieleen äitinä ja nyt jo mummunakin mi- nulle. Kiitos.
- tomppa2006
...osa sitä suurta kaunista tapahtumaa... Valtavan upea tunne. Kiitos Linda mukavasta ja kannustavasta palautteesta. Hyvillä mielin kömmin pehkuihin. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428