Aravirta on ilmeisesti käynyt samassa huoneessa pössis-Jeren kanssa, kun noin sekavia on alkanut puhumaan.
Karalahti ja Aravirta
6
469
Vastaukset
- Halkovaara
SM-liiga hankkii huumekoiran IFK:n otteluihin. Huumekoiran alueena olisi erityisesti IFK-pelaajien pukuhuone ja sen lähistö.
Huumekoiran hankinta tuli kyseeseen Aravirran ja pelaajien outojen ja sekavien kommenttien yleistyessä. Erityisesti mr.Vopatin kommentit suorassa MTV3:n Hockey Night- ottelussa sanelivat viimeisen sanan tässä asiassa.
Asia toi jääkiekolle erittäin paljon negatiivista julkisuutta, ja asiaa pahentavana seikkana katsottiin Hockey Nightin lähetysaika. (Su 14.45 -) Silloin myös perheen pienemmät voivat olla tv-ruutujen ääressä.
Asia on loppuunkäsitelty. - R.E.D
Teidän ongelma on? Olkaa jumalauta miehiä! Tää on jääkiekkopalsta.Ei tommoset jutut liity siihen. Oottekste niin vitun yksinkertaisia,että pitää mussuuttaa jostain 8 vuotta vanhasta jutusta.Kyllä HIFK on hieno ja perinteikäs seura.Tottakai tollaset pelit kuohuttaa,mutta mitä epäselvää Schneiderin ja Elorannan tapauksissa muka oli??Ilman HIFKIÄ teidänkin mielestä ei SM-liiga olisi enään entisensä.Aravirta on tuonu läjän hopeoita ja pronsseja suomelle ja se on helkatin hyvin!Ei se mestaruuskaan kaukana ole ollut.Yksi menestyneimmistä valmentajista se on ollut,ja mitä se Karalahti tähän liitty.Se on hyvä pakki.On joskus jotain kokeillu,mutta mitä se tähän liittyy?Te varmaan olettekin itse täysin moitteettomia!!
- Tuuba
Arajuuresta: Jos siellä olis viime keväänäkin ollut joku toinen valmentaja, niin kultaa ois taatusti saatu kotikisoista. Muisteleppa esim finaalia, kun Arajuureksella tais olla kupongit täysin sekaisin, ei osannut edes ottaa aikalisää kun sitä kipeimmin tarvittiin.
Sunnuntaina tajus sentään ottaa jo toisessa erässä. Sen verta fiksu kaveri kuitenkin, että oppii virheistä.
IFK:lta esitys liigalle, Arajärvelle 2 aikalisää, ettei tartte säästää sitä ainokaista.
Karalahti on joskus jotain kokeillu. Bull shit. Karalahti on vuosia KÄYTTÄNYT aineita.
Missä lie pössiksessä ollut kun on autollakin törttöillyt, saati viime kesän kohellukset.
Jere on huumeita käyttänyt ja sen vuoksi NISTI. - R.E.D
Tuuba kirjoitti:
Arajuuresta: Jos siellä olis viime keväänäkin ollut joku toinen valmentaja, niin kultaa ois taatusti saatu kotikisoista. Muisteleppa esim finaalia, kun Arajuureksella tais olla kupongit täysin sekaisin, ei osannut edes ottaa aikalisää kun sitä kipeimmin tarvittiin.
Sunnuntaina tajus sentään ottaa jo toisessa erässä. Sen verta fiksu kaveri kuitenkin, että oppii virheistä.
IFK:lta esitys liigalle, Arajärvelle 2 aikalisää, ettei tartte säästää sitä ainokaista.
Karalahti on joskus jotain kokeillu. Bull shit. Karalahti on vuosia KÄYTTÄNYT aineita.
Missä lie pössiksessä ollut kun on autollakin törttöillyt, saati viime kesän kohellukset.
Jere on huumeita käyttänyt ja sen vuoksi NISTI.missään vitun pössiksessä!Taidat olla joku kiusattu luuseri,kun pitää tollasta paskaa tänne tuntemattomana kirjoittaa.Kyllähän tunnetusti suomalaiset miehet juo viinaa ja käyttää käsijarrua talvella..varsinkin jos on alla porsche...mitä sillä on väliä..vähän leikki autolla kun lähti treeneistä.Just rento heppu..toisin kuin sinä.Viimekesänä sen perässä oli koko ajan joku vitun 7-päivää paskalehti.Jos jätkä kävi terasseilla kesällä niin kuin muutkin suomalaiset niin voi kauheeta...sehän on suuri ja mahtava Karalahti..uuu...joka on ollu NHL:ssä..uuu....ja nuoruudessaan vähän töpänny..uuu...onkin varmaan ainoa tässä maailmassa..niinkö???On se kumma,että ihmiset kehtaa leimata tollasesta...jos jätkä on esim. 2 kertaa valittu mm-kisojen all-stars kentälliseen,niin kyllä mä ihmettelen,että miten nisti voi päästä..niinkö??Mä tiedän,että heität taas jonkun entistä fiksumman komentin.Ihan sama..ei sunlaisia luupäitä voi muuttaa
- lol99
R.E.D kirjoitti:
missään vitun pössiksessä!Taidat olla joku kiusattu luuseri,kun pitää tollasta paskaa tänne tuntemattomana kirjoittaa.Kyllähän tunnetusti suomalaiset miehet juo viinaa ja käyttää käsijarrua talvella..varsinkin jos on alla porsche...mitä sillä on väliä..vähän leikki autolla kun lähti treeneistä.Just rento heppu..toisin kuin sinä.Viimekesänä sen perässä oli koko ajan joku vitun 7-päivää paskalehti.Jos jätkä kävi terasseilla kesällä niin kuin muutkin suomalaiset niin voi kauheeta...sehän on suuri ja mahtava Karalahti..uuu...joka on ollu NHL:ssä..uuu....ja nuoruudessaan vähän töpänny..uuu...onkin varmaan ainoa tässä maailmassa..niinkö???On se kumma,että ihmiset kehtaa leimata tollasesta...jos jätkä on esim. 2 kertaa valittu mm-kisojen all-stars kentälliseen,niin kyllä mä ihmettelen,että miten nisti voi päästä..niinkö??Mä tiedän,että heität taas jonkun entistä fiksumman komentin.Ihan sama..ei sunlaisia luupäitä voi muuttaa
pidä vittu pää kii lopeta toi vitun ininä oks karalahti sun jumala vitun pelle
- HEEEEE!
lol99 kirjoitti:
pidä vittu pää kii lopeta toi vitun ininä oks karalahti sun jumala vitun pelle
oletkos hidasälyinen, vastaat yhdeksän vuotta vanhaan juttuun. Paljon tekstiä saitkin aikaiseksi 9 vuodessa, HEEEEHHHEEEHHHEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088