Itsetyydytys ja finnit

: )

Voiko masturbointi aiheuttaa suun ja leuan aluelle finnejä?

14

4718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei voi

      No ei todellakaan, eikun jatka vain ihan rauhassa.

    • jjaa

      niinhän ne jotkut väittää että voi mutta enpäs menis takuuseen. testosteroni tasohan sillon nousee elimistössä joten sehän periaatteessa vois aiheuttaa finnien tulon joillain ihmisillä.

      • : )

    • vaikka

      oon tässä eilisen ja tän päivää miettiny että miten yhtäkkii leukaan pukkas hulluna näppyjä vaikka en mitään herkkuja oo syöny tai muuta normaalista poikkeavaa. sit tuli mieleen että miehän masturboin sunnuntaina. Eli liekkö se vaikuttanu vai liekkö ollu sattumaa. Ja oli muuten pitkä tauko tossa etten ollu masturboinu...niin oli leukakin ihan ok kunnossa.

      • : )

        Jep. Nyt laitetaan naama seurantaan ja itsekuri kattoon. Olen nyt ollut 4 päivää runkkaamatta ja omasta mielestä leuan alue on paremmassa kunnossa ja uusia finnejä ei ole tullut. Muistaakseni armeija-aikana oli naama paremmassa kunnossa, vaikka olihan silloinkin finnejä mutta ne tuli tosiaankin siitä kun ei päässyt suihkuun joka päivä. Mitään viikon taukoahan ei ole itsetyydytyksestä ollut intin jälkeen. Siellä en runkannut kertaakaan. Varmaan loppuviikosta näkee onko tosiaankin tästä kyse. Jos iho-ongelmat oli tästä kiinni niin täytyy tosiaankin vähentää tota hommaa, eroonhan tosta ei koskaan pääse ;)


      • kans
        : ) kirjoitti:

        Jep. Nyt laitetaan naama seurantaan ja itsekuri kattoon. Olen nyt ollut 4 päivää runkkaamatta ja omasta mielestä leuan alue on paremmassa kunnossa ja uusia finnejä ei ole tullut. Muistaakseni armeija-aikana oli naama paremmassa kunnossa, vaikka olihan silloinkin finnejä mutta ne tuli tosiaankin siitä kun ei päässyt suihkuun joka päivä. Mitään viikon taukoahan ei ole itsetyydytyksestä ollut intin jälkeen. Siellä en runkannut kertaakaan. Varmaan loppuviikosta näkee onko tosiaankin tästä kyse. Jos iho-ongelmat oli tästä kiinni niin täytyy tosiaankin vähentää tota hommaa, eroonhan tosta ei koskaan pääse ;)

        Täytyypä itsekkin nyt kokeilla olla ilman ja kattoo mitä tapahtuu. Tosin pillerit lopetin joku aika sit niin voihan nää finnit siitäkin johtua. Katsotaan mitä tapahtuu =)


      • : )
        kans kirjoitti:

        Täytyypä itsekkin nyt kokeilla olla ilman ja kattoo mitä tapahtuu. Tosin pillerit lopetin joku aika sit niin voihan nää finnit siitäkin johtua. Katsotaan mitä tapahtuu =)

        6 päivän tauko, aika kuiva olo kieltämättä :D Veikkaan että viikonloppuna retkahdan ja todennäköisesti leuka on alkuviikosta kuin tomaatti jos finnit on tästä kiinni.


    • siloposki

      Persikkaposkiko ei ole tajunnut, että värkillä voi tehdä muutakin kuin kusta? Epäilen. Siis mahtavia orkkuja omalla kädellä kannattaa ottaa. Se on myös fiksu tapa nauttia ja siksi siihen pystyy vain fiksut.

    • nn

      No, jos perustetaan väittämä vaikka sille faktalle, että testo-tasot nousee masturboidessa (kuten myös yhdynnässä.. voihuoh), niin kyllä. Mutta muista toki ääliö, että yhdyntä aiheuttaa saman vaikutuksen, ainakin jos kiihottuu.

      • Nyt välähti :)

        Elikkäs, alotetaanpa alusta.
        Mulla on ollu muutaman vuoden ajan aika paha akne, jota on hoidettu antibiooteilla ja erilaisilla voiteilla. Noin 2½ kk sitten sain lääkäriltä reseptin Avitcid-nimiseen voiteeseen.
        No, mulla oli sit tässä noin 3 viikkoo sitte ripari. Kävi samoin kuten yks tyyppi jo mainitsi: siellä ei jostain syystä tehny mieli runkata :)
        Avitcid ei ollut tähän mennessä vielä alkanut tehota.
        No, kun naama alko päivä päivältä näyttää paremmalta, arvelin et nyt se Avitcid viimein alkaa vaikuttaa.
        No, tulin sitte kotiin ja aloitin sit jossain vaiheessa sen itsetyydytyksen... Ja kävi niin että naamani räjähti taas.
        Tähän päivään asti oon ihmetelly mitä ihmettä oikeen tapahtu, mutta nyt kun luin tän viestiketjun tiedän! Uskon sataprosenttisesti, että itsetyydytys vaikuttaa huonontavasti akneen.
        Aion yrittää nyt pitää taukoa runkkaamisesta, vaikka se taitaa olla aika vaikeeta :)
        Tuun kirjottamaan tänne myöhemmin vaikutuksista.


      • mmaådmaåsdm
        Nyt välähti :) kirjoitti:

        Elikkäs, alotetaanpa alusta.
        Mulla on ollu muutaman vuoden ajan aika paha akne, jota on hoidettu antibiooteilla ja erilaisilla voiteilla. Noin 2½ kk sitten sain lääkäriltä reseptin Avitcid-nimiseen voiteeseen.
        No, mulla oli sit tässä noin 3 viikkoo sitte ripari. Kävi samoin kuten yks tyyppi jo mainitsi: siellä ei jostain syystä tehny mieli runkata :)
        Avitcid ei ollut tähän mennessä vielä alkanut tehota.
        No, kun naama alko päivä päivältä näyttää paremmalta, arvelin et nyt se Avitcid viimein alkaa vaikuttaa.
        No, tulin sitte kotiin ja aloitin sit jossain vaiheessa sen itsetyydytyksen... Ja kävi niin että naamani räjähti taas.
        Tähän päivään asti oon ihmetelly mitä ihmettä oikeen tapahtu, mutta nyt kun luin tän viestiketjun tiedän! Uskon sataprosenttisesti, että itsetyydytys vaikuttaa huonontavasti akneen.
        Aion yrittää nyt pitää taukoa runkkaamisesta, vaikka se taitaa olla aika vaikeeta :)
        Tuun kirjottamaan tänne myöhemmin vaikutuksista.

        Jos se testosteronin lisääntyminen vaikuttaa, niin eikös sitten treenaus ja muutenkin urheilu huononna ihoa aivan saakelisti, jos väitetään, että se testosteroni kovinkin vaikuttaa.. Jotenkin epäilen tätä teoriaa... Mutta se on todellista, että mieliala vaikuttaa ihoon ja epäilen, että se on tämänkin teorian taustalla, koska kun lopetat masturboinnin niin luulet, että nyt se iho paranee.. Siitä seuraa mielialan kohentumista ja siitä taas ihon paranemista.. Sitten kun aloitat taas masturboimaan, niin tunnet kuinka masennut.. "helkkari" nyt retkahdin ja sitten mennään toiseen suuntaan :)

        Nämä ovat kai hyvin yksilöllisiä juttuja..


    • kysymys

      Oli just mielessä ja oli tarkotus täältä kysyä, mutta joku ehti ensin.
      Tätä asiaa paljon pohtinu ja tuntuu loogiselta kun akne/finni tapauksissa hormonit vaikuttaa paljon ja hormonitasothan heittelee paljon itsetyydytyksen seurauksena. Sitten oon kuullu et hormoneista johtuvat akne ja finnit näkyvät juuri suun ympärillä. Itselle juuri suun ympärille tulee ihan huulen reunaankin usein. Harrastan myös itsetyydytystä ahkerasti =). Homma vaikuttaa aika selvältä. Harmi vaan jos mukava harrastus kärsii, mutta on se sen arvoista jos apu näin löytyy

    • Peaceeverybody

      Joo vastaus monta vuotta vahaan ketjuun mutta what ever!

      Asiaan -> itse olen myös kiinnittänyt huomiota että runkkaamisella voi olla tekemistä naaman finnien määrään. Vähän aikaa sitten olin 2 viikon mittaisella matkalla ja siellä en itsetyydyttänyt lainkaa, ja huomasin että naama näytti paljon paremmalle!
      Uskokaa tai älkää, mutta myös tummat silmänaluset eivät näyttäneet silloin läheskään niin tummalle kuin normaalisti!!

      Eli yhteenvetona kokeilemisen arvoinen juttu, jos vähänkään mieltä kaihertaa että voisiko näillä asioilla olla tekemistä toistensa kanssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe