Hintalappujen kiinnitys

mie vaan

Tuli tämmönen kysymys mieleen kun hinnottelin tossa valmiiks noita tavaroita niin mitä eri kiinnitystapoja on noille lapuille. Oon niin vähän kierrelly ja ideat loppu samantien meikäläiseltä :) . Osaan pysty tietysti teippaamaan sen ja vaatteisiin osaan laitoin ihan hakaneulalla koko-/pesuohjelappuun. Olisko jollain heittää vielä parempia ideoita ensikertalaiselle? Kiitos etukäteen!

15

6869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa hyvältä!

      Itte oon vaan perinteisesti teippiä ja neulaa ja lankaa käyttänyt, paitoihin ommellen rintamukseen tai roikkumaan kokolapusta. Tähän mennessä ei vaikuttaisi tavaroista, ainakaan vahingossa, näillä systeemeillä lappuja irronneen.

      • atlatl

        Esimerkki. Kirpparilla oli Core-tex-takki myynnissä. Ihan hyvä kunto ja hintakin paikallaan. Vaan jäi sinne.koska takin rintamus oli lävistetty hakaneulalla jossa oli hintalappu. Eipä ole se takki enään vesitiivis,jätin ostamatta. Eli mieluummin teippiä,kiitos. Neulat saataa muutenkin repiä reikiä vaatteisiin.


    • helpoin vaihtoehto

      Monet kirppikset vuokraavat/lainaavat noita kotiin tai niillä saa hinnoitella paikan päällä. Tuo on ehdottomasti kätevin ja hintalaput pysyvät kunnolla kiinni. Hakaneuloja ja neuloja en voi kovin suositella. kirppareilla kun saattaa olla asioimassa myös niitä epärehellisiä asiakkaita. Neuloilla kiinni olevia hintalappuja on todella helppo vaihdella tuotteesta toiseen. Siinä saattaa käydä niin että hieno takki jossa on hinta 10e myydäänkin hintaan 2e kun joku on vaihtanut hintalappujen paikkoja.

    • elliivo

      Täällä meilläpäin lapusta pitää ilmetä hinnan lisäksi pöydän numero sekä mikä tavara on kyseessä. Esim. 69. Punainen takki 2 e Vaikka laittaa neulalla lapun kiinni niin varkaan toiminta hankaloituu kun tuote on nimetty. Itse käytän tavallisia nuppineuloja, ompelemista, hakaneuloja sekä teippiä kovapintaisiin tuotteisiin.

      • nuppineuloilla

        Kaikilla kirppiksillä ei saa laittaa nuppineuloilla hintalappuja ,enkä kyllä ensimmäisen piston jälkeen aikoisi ostaa mitään siitä pöydästä.


    • mie vaan

      Siis mä laitoinki niit hakaneloi vaan kokolappuihin,jottei itse vaatteeseen tuu reikiä.

    • kun hintalappu on

      teipattu kirjan kanteen niin, että ei saa pois vahingoittamatta kiinnityskohtaa.

      • kirpparitar

        pieni nippuside on hyvä kiinnitykseen.


    • kirppisfani

      Ostajan kannalta hankalimpia ovat liimapohjaiset tarrahintalaput. Niitä on lähes mahdotonta irroittaa tuotteesta siten, etteikö siitä jäisi ruma ja tahmea jälki.Tätä jälkeä on erittäin vaikeaa yrittää poistaa tuotteesta.Toivoisinkin, että myyjät käyttäisivät muita hinnoittelumenetelmiä.

      • Ostan ja myyn

        Ei sellaisia tuotteita kannata ostaa. Myyjä ei ole ajatellut ostajaa eikä ilmeisesti ajattele yhtään mitään muutenkaan.

        Jossain 20 sentin lehdessä voi olla tarralappu, ne on lukemisen jälkeen keräykseen menevää kamaa. Astioistakin tarralaput saa pois. Mutta kuka laittaa kirjoihin tarralappuja? Ihminen, joka ei osaa lukea eikä arvosta kirjoja.

        Ei ole liian vaikeaa laittaa vaikkapa helposti irti lähtevä maalarinteippi pohjaksi ja lappu sen päälle. Tai kiinnittää pohjapaperin päällä oleva lappu klemmarilla.

        Vaatteissa tarralaput ei yleensä pysy ilman nuppineulaa tai hakaneulaa.

        Minua joskus ärsyttää, että laput ovat niin pieniä, ettei niihin mahdu tekstiä, esimerkiksi vaatteiden kokomerkintää, jos se on vaikea hakea vaatteesta itsestään.


    • Meijukka
      • Kirppisfan

        Siis mitä? Kirppiksellähän on käytettävä niiden omia lappuja, koodi kertoo kenelle tilitys tehdään.

        Laput ovat vain ärsyttävän pieniä. Ja joku liimaa lapun kiinni kirjaan, ei se kyllä palkoa lukemista arvosta.


      • Anonyymi
        Kirppisfan kirjoitti:

        Siis mitä? Kirppiksellähän on käytettävä niiden omia lappuja, koodi kertoo kenelle tilitys tehdään.

        Laput ovat vain ärsyttävän pieniä. Ja joku liimaa lapun kiinni kirjaan, ei se kyllä palkoa lukemista arvosta.

        Minä tilasin hopeatarra. Fi verkkokaupasta hintalaput, ja ei paljoa maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin hopeatarra. Fi verkkokaupasta hintalaput, ja ei paljoa maksanut.

        Kiitos tiedosta , niin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta , niin minäkin.

        Meillä päin on niin rehellistä väkeä,ettei varastella kuin ani harvoin.Itsetehdyt laput käy,itse teen niitä kartingista,ja kiinnitys hakaneuloilla,tai teipillä.Kurittomat lapset rikkoo tavaroita ja tekee ilkivaltaa,kun vanhemmat eivät katso kultanuppujen perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe