Ahmed Al Chibib

EU-parlamenttiin

Ahmed Al Chibib Euroopan parlamenttiin. Ahmed 23. työskentelee yrittäjänä kauppakeskus Skanssissa ja toimii yrittäjäyhdistyksen puheenjohtajana. Ahmed nimettiin 2009 vuoden uusturkulaiseksi, joka on organisoinut useita suuria keräysprojekteja synnyinmaahansa Irakiin hätää kärsiville, viimeeksi kontillinen sairaalatarvikkeita Basraan. Hän on myös Turun Kansainvälisen Sos.dem. Yhdistyksen puheenjohtaja. Hän on Turun kaupunginvaltuuston varavaltuutettu ja nuorisolautakunnan varapuheenjohtaja. Ahmedin vaaliohjelman joitakin keskeisiä teemoja ovat yrittäjien- ja työvoimanliikkuvuus, työntekijöiden oikeudet sekä työharjoittelun helpottaminen unionin alueella. Erittäin keskeisiä ovat ympäristön ja energian säästöt, ilmastomuutoksen torjuminen ja uusiutuvan energian lähteet sekä hiilidioksidipäästöjen leikkaaminen 30 prosentilla. Ahmed nostaa vaaliohjelmassa esiin myös unionin yhteiset rauhanturvajoukot ja toimiminen yhdellä äänellä YK:ssa. Ahmed Al Chibibistä ja vaaliohjelmasta tulet löytämään lisätietoja www.ahmed.fi ja Facebookissa voi liittyä ryhmään "Ahmed Al Chibib Euroopan Parlamenttiin". Ahmed on monilla teoillaan osoittanut olevansa päämärätietoinen ja pitänyt kiinni sovituista asioista sekä lupauksista. Tässä joitakin asioita jotka vahvistavat sitä näkemystäni hänestä että tulen äänestämään häntä 7.6.2009 Eurovaaleissa.

20

3128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puurot ja vellit sekaisin,l...

      Kaikkia sitä esitetäänkin,vasuri mikä vasuri.

    • vaan ihmistä!

      Taidat olla supisuomalainen? Käypäs kysymässä irakilaisilta mitä mieltä he ovat kaverista, ihan näin pikku vinkkinä. Minulla on paljon irakilaisia kavereita ja kaikki vihaavat Ahmedia sillä mies on kiero kuin mikä. Googletapa vaikka hänen nimensä niin löytyy tavaraa mitä Ahmed ei ole kertonut. Ahmedilla on kaappi niin täynnä luurankoja että joku päivä joku toimittaja jota ei rasismisyytökset pelota saa hänestä vielä monta etusivun lööppiä. Al Chibib on loistava esimerkki siitä miten vallan tietämättömät suomalaiset työntävät maahanmuuttajia politiikkaan jotta itse näyttäisivät suvaitsevaisilta. Sillä ei tosiaan näytä olevan väliä että millainen ihminen on kyseessä, kunhan on vain eksoottisen näköinen niin tulee suomalaisille hyvä mieli.

      • olen suomalainen...

        Miksi äänestäisin muualta maahan tullutta, jolla ei varmasti ole vielä suomalaisen statusta siten, että ymmärtää kansamme tunnot ja tavat pohjamutia myöten. Suomalaiset ovat kuin hölmöläiset. Oma maa unohdetaan, oman maan kansalaiset, kunhan voidaan näyttää, hölmösti tosin, miten kummarramme vieraan maan ihmisille ja pyllistämme oman maan kansalaisille. Jokainen pyrkiköön omalla kansallisuudellaan eteenpäin ja jos on osoittaa, että monta sukupolvea on ollut jo maassamme, niin sitten voimme hyväksyä tämän irakilaisenkin. Mutta - kenen asioita hän EU:ssa oikein ajaisi. En usko, että maamme kansallisia etuja, vaan jotenkin aina irakia toisi eteen. Siis, äänestä suomalainen suomalaista.


      • ............
        olen suomalainen... kirjoitti:

        Miksi äänestäisin muualta maahan tullutta, jolla ei varmasti ole vielä suomalaisen statusta siten, että ymmärtää kansamme tunnot ja tavat pohjamutia myöten. Suomalaiset ovat kuin hölmöläiset. Oma maa unohdetaan, oman maan kansalaiset, kunhan voidaan näyttää, hölmösti tosin, miten kummarramme vieraan maan ihmisille ja pyllistämme oman maan kansalaisille. Jokainen pyrkiköön omalla kansallisuudellaan eteenpäin ja jos on osoittaa, että monta sukupolvea on ollut jo maassamme, niin sitten voimme hyväksyä tämän irakilaisenkin. Mutta - kenen asioita hän EU:ssa oikein ajaisi. En usko, että maamme kansallisia etuja, vaan jotenkin aina irakia toisi eteen. Siis, äänestä suomalainen suomalaista.

        Sen takia maahanmuuttajia halutaankin tyrkyttää estradille koska heidän ajatellaan edustavan kaikkia "omiaan". Näin maahanmuuttajat saisivat äänensä kuuluviin. Tässä logiikassa on vain pieni virhe. Puolustavatko kaikki kansanedustajat mielestäsi juuri sinun etujasi? Niinpä. Se ihonväri ei vaikuta mitenkään siihen mitä asioita ja kenen asioita yksilö puolustaa ja maahanmuuttajilla on usein aivan samanlainen asenne poliitikkoihin kuin meillä suomalaisilla. Poliitikko mikä poliitikko. Mitä Ahmediin tulee niin voin vakuuttaa että hän ajaa ainoastaan omaa etuaan suuruudenhullun kunnian- ja rahanhimon siivittämänä. Mikäpä muu ajaisikaan 23-vuotiasta merkonomia Euroopan parlamenttiin? Heh, ammattitaito ja elämänkokemuksen tuoma viisausko? Tiedän hyvin paljon kunnon maahanmuuttajia, joiden toivon myös saavan osansa huomiosta. Siksi vastustankin epärehellisten maahanmuuttajien edesauttamista koska he leimaavat toiminnallaan kaikki. Yhtäkään ihmistä en kuitenkaan tule äänestämään ihonvärin tai syntyperän takia, kuten en myöskään julkkisstatuksen tai "cooliuden" takia. Ne seikat ovat pelkkää pintaa ja täysin yhdentekeviä.


      • eu-vaalissa
        ............ kirjoitti:

        Sen takia maahanmuuttajia halutaankin tyrkyttää estradille koska heidän ajatellaan edustavan kaikkia "omiaan". Näin maahanmuuttajat saisivat äänensä kuuluviin. Tässä logiikassa on vain pieni virhe. Puolustavatko kaikki kansanedustajat mielestäsi juuri sinun etujasi? Niinpä. Se ihonväri ei vaikuta mitenkään siihen mitä asioita ja kenen asioita yksilö puolustaa ja maahanmuuttajilla on usein aivan samanlainen asenne poliitikkoihin kuin meillä suomalaisilla. Poliitikko mikä poliitikko. Mitä Ahmediin tulee niin voin vakuuttaa että hän ajaa ainoastaan omaa etuaan suuruudenhullun kunnian- ja rahanhimon siivittämänä. Mikäpä muu ajaisikaan 23-vuotiasta merkonomia Euroopan parlamenttiin? Heh, ammattitaito ja elämänkokemuksen tuoma viisausko? Tiedän hyvin paljon kunnon maahanmuuttajia, joiden toivon myös saavan osansa huomiosta. Siksi vastustankin epärehellisten maahanmuuttajien edesauttamista koska he leimaavat toiminnallaan kaikki. Yhtäkään ihmistä en kuitenkaan tule äänestämään ihonvärin tai syntyperän takia, kuten en myöskään julkkisstatuksen tai "cooliuden" takia. Ne seikat ovat pelkkää pintaa ja täysin yhdentekeviä.

        näe että parlamenttiin pitää saada nuoruutta ja uusia ajatuksia. eu-parlamentin tärkeyttä monessa asiassa painotetaan, niin että monet Suomeakin koskevat tärkeät asiat päätetään parlamentissa. joten en halua näkeväni palamenttia paikkana jossa jäähdyttelevät kansallisten valtioiden politiikassa harmaantuneet rouvat ja herrat. onhan se mukavaa istuskella Brysselin kahviloissa/ravintoloissa poltella sikaria ja siemailla konjakkia, sitten lennellä illaksi kotiin...eli parlamentti täys remonttiin ja uusia nuoria/tuoreita päättäjiä tilalle.


      • oletko varma
        eu-vaalissa kirjoitti:

        näe että parlamenttiin pitää saada nuoruutta ja uusia ajatuksia. eu-parlamentin tärkeyttä monessa asiassa painotetaan, niin että monet Suomeakin koskevat tärkeät asiat päätetään parlamentissa. joten en halua näkeväni palamenttia paikkana jossa jäähdyttelevät kansallisten valtioiden politiikassa harmaantuneet rouvat ja herrat. onhan se mukavaa istuskella Brysselin kahviloissa/ravintoloissa poltella sikaria ja siemailla konjakkia, sitten lennellä illaksi kotiin...eli parlamentti täys remonttiin ja uusia nuoria/tuoreita päättäjiä tilalle.

        http://piikkilanka.blogspot.com/2009/05/eurovaaliehdokas-ahmed-al-chibib.html

        jospa kuitenkin harkitsisit jotain selkärangan omaavaa nuorta päättäjää ahmedin sijasta?


      • NaapurinKössi
        olen suomalainen... kirjoitti:

        Miksi äänestäisin muualta maahan tullutta, jolla ei varmasti ole vielä suomalaisen statusta siten, että ymmärtää kansamme tunnot ja tavat pohjamutia myöten. Suomalaiset ovat kuin hölmöläiset. Oma maa unohdetaan, oman maan kansalaiset, kunhan voidaan näyttää, hölmösti tosin, miten kummarramme vieraan maan ihmisille ja pyllistämme oman maan kansalaisille. Jokainen pyrkiköön omalla kansallisuudellaan eteenpäin ja jos on osoittaa, että monta sukupolvea on ollut jo maassamme, niin sitten voimme hyväksyä tämän irakilaisenkin. Mutta - kenen asioita hän EU:ssa oikein ajaisi. En usko, että maamme kansallisia etuja, vaan jotenkin aina irakia toisi eteen. Siis, äänestä suomalainen suomalaista.

        Olet oikeassa. Miksi äänestää ulkomaailmasta Suomeen tullutta jolle on ihan yksi lysti missäpäin maailmaa hän aikansa tuhlaa. Hänellä ei ole mitään annettavaa SUOMELLE jota meillä ei olisi ilman häntäkin. Suomalaisten nimissä häntä ei saa asettaa ehdolle mihinkään virkaan. Valtakunnan asioiden hoito on tehtävä suomalaisten ehdoilla hoitaen ensisijaisesti valtion sisäpuolella asiat mahdollisimman hyvään kuntoon. Joka ei osaa tehdä kotiläksyjään kotimaansa eduksi täälläkään ei ole kelpo edustaja hoitamaan asioitamme ulkoakaan käsin.
        Suomi on mennyt hunningolle nimenomaan kun on sotkeennuttu kaukana oleviin asioihin ja jätetty kotipuolen asiat rempalleen.
        Hajoittaa vanhaa ja toimivaa nämä poliitikot kyllä osaavat mutta eivät uutta parempaa rakentaa.


    • OskariOnneton

      http://www.halla-aho.com/scripta/guestbook/3398.html

      Nimi : PK

      Viesti : Murosta pomittua:"
      Seurasinpas telkkarista, TV1:stä, tuota nuorten vaalikeskustelua hetki sitten. Siellähän oli sitten eräs tuttu naama ja tuli sellainen wtf ei-saatanaa-perkele olo. Kyseinen kaveri on ehdolla Turussa nyt kunnallisvaaleissa. Kyseessä on siis Ahmed Al Chibib (www.ahmed.fi). Aloin miettimään, että ei jumaliste jos tuollainen tulisi valituksi valtuustoon, niin jo menee kovaa Suomessa.

      Tunnen kaverin intistä. Hän mainitsee sivuillaankin käyneensä armeijan Porin Prikaatissa viime syksynä (2007). Minäkin kävin itse armeijani loppuun kyseisenä syksynä ja Chibib oli samassa komppaniassa kanssani. Hänet siirrettiin komppaniaamme noin puolessa välissä palvelusta (6kk palvelusaika siis). Syy hänen siirtoonsa aikaisemmasta komppaniasta oli se, että hän uhkasi ampua joitakin alikersantteja sieltä. Hän ei hyväksynyt E-luokitusta, joten saimme hänet riesaksemme omaan komppaniaamme. Oli hienoa kun pääsi oikein vierestä tutustumaan monikulttuurismi avuihin.

      Heti alusta kävi selväksi, että Chibib oli patologinen valehtelija. Keksi juttuja mistä milloinkin ja yritti aina vedättää kaikkia niin, että hyötyisi itse jotenkin. Hän otti omia vapauksia milloin halusi, ei noudattanut juuri mitään ohjeita ja joutui usein ongelmiin käytöksensä takia. Ongelmatilanteissa kantahenkilökunnan kanssa hän veti esiin rasisti-kortin. Tämän jälkeen kantahenkilökunta yleensä jätti asian sikseen. Ja näin jatkui koko armeijan ajan. Syynä varmaan se, että ei haluta ongelmia sillä, että joku mamu alkaa levittämään rasisti juttuaan pidemmälle. Oikeastihan rasismista ei siis ollut kyse, vaan siitä, että kun Chibib ei saanut tahtoaan läpi, tai häntä meinattiin rangaista, luikerteli hän siitä syyttämällä päätöksiä tekevät henkilöt rasisteiksi. Chibib myöskin lipasti muonaa ruokalasta, leireiltä erittäin paljon. Armeijassa varmaan jokainen lipastaa joskus ylimääräisen banaanin tms, mutta Chibib oli täyttänyt tuvastaan yhden kaapin lipastamillaan (lipastaminen = näpistäminen) eineksillä ja jäi tästä vielä kiinni, selvisi tosin ilman rangaistusta. Monen monta muutakin tapausta kyseinen kaveri ehti armeijassa saamaan aikaan. Vältti aina kaikki rangaistukset jne rasismisyytöksillä, valehtelemalla jne. Taisipa vielä uhkailla muita varusmiehiäkin, että tuntee Turusta monta kebabin kääntäjää, joten ei kannattanu kuulemma vittuilla.

      Ihan vaan jaan kokemuksiani kyseisestä ehdokkaasta kanssanne. Haluaisitteko tosiaan noin rehellisen ja suoraselkäisen monikulttuurin hedelmän valtuustonne? Älkää hyvät ihmiset äänestäkö tuota kaveria sinne. Ihan oikeasti hei."

      16. lokakuuta 2008 1:54:35


      --------------------------------------------------------------------------------

      Nimi : PK

      Viesti : Jatkoa:"
      Muistin hänen intissä maininneen, että on ehdokkaana. ja nyt kun katsoin tuon tv-lähetyksen niin hyppäsi todellisuus aika kovin kasvoille. Että mitä jos tuollainen sankari oikeasti valittaisiin? Ei jumaliste. Intissä ei osannut käyttäytyä muuta kuin juuri niin kuin oletin että kyseinen maahanmuuttaja voisi käyttäytyä. Tuli pakottava tarve tuoda julki nämä asiat. Ei tollasilla ihmisillä saa olla paikkaa. Missään.

      Intistä tuli vielä mieleen, että jos Chibib myöhästyi jostain, tai hänelle käskettiin jotain eikä hän sitä tehnyt, vastasi hän siihen "mina ei ummarra, puhu hoono soomi". Hassua että hänen ymmärtämisensä oli kovin valikoivaa. Muuten meni kyllä kaikki jakeluun, paitsi silloin kuin ei kiinnostanut tai oli oma kameli kyljellään ojassa. Että sellasta."
      "Tuli mieleen vielä, ehkä yksi suurimmista, tempauksista intissä jonka Chibib vetäisi.

      Loppusodan aikana, joka kesti osaltamme 12pvää, Chibi oli ensimmäiset 8pvää kasarmilla vapautuksessa. Itse oli 10pvää myös vapautuksessa hajonneen selkäni kanssa. Meidän lisäksemme oli noin 6 muuta kaveria vapautuksessa loppusodan aikana. Kahden ensimmäisen päivän aikana Chibi oli käynyt räjäyttämässä lähes kaikkien alikersanttien ja kokelaiden punkat kostoksi. Samalla hän oli löytänyt näiden sängyistä heidän kaappiensa avaimia. Kun loppusodassa olleet palasivat takaisin kasarmille, oli alikersanttien ja kokelaiden kaapeilla käytä ja pankkikortteja ja muita kortteja varastettu. Syylliseksi epäiltiin heti Chibibiä koska hän olis tuvissa käynyt ja punkat räjäyttänyt. Ikävä kyllä tälle tempaukselle ei löytynyt tarpeeksi näyttöä, kun silminnäkijöitä ei suoranaisesti ollut.

      Tapahtuman johdosta loppusodasta palannut kokelaamme hermostui Chibibille erittäin paljona ja huusi tälle käytävällä. Kokelas meinasi menettää hermonsa totaalisesti ja oli jo lähes lyömässä Chibibiä, mutta päätyi vain läiskäisemään Chibibin lakin käytävälle. Itse näin tämä tapauksen ja jatkoin matkaani kantahenkilökunnan toimistojen edessä olevalle odotustilaan odottamaan vuoroani komppanian päälikölle pääsyä varten. Alle 30s Chibibin ja kokelaan "yhteenotosta" Chibib tulee samaan tilaan ja alkaa tivaamaan tilassa olevilta "E

      • MH

        PK! Sun on ihan turha keksiä näitä valheita!
        näyttää siltä että oot aika kateellinen Ahmedille! mutta jokainen joka lukee sun (''Omia tarinoitas'') niin näkee selvästi että sen oot revinnyt sun päästä koko jutun.
        Ihmiset tuntee Ahmedia ja tietää mitä hän on tehnyt suomen eteen ja ollut monissa jutuissa mukana! en itse kyllä usko että jokainen ihminen jaksaisi olla monessa jutussa mukana niinkuin Ahmed. Hän on todella reipas ihminen joka jaksaa hoitaa asiat oikein ja REHELLISESTI. Minä itse olen Ahmedin fani ja olen seurannut Ahmedin töitä alusta tähän saakka. Niin ja vielä intistä puhuen kyllä Ahmed on hoitanut prikaatin ihan kunnioitetusti. Ahmedilla ei ole mitään rasismi kuvausta ihmisiä kohtaan tai liittoittelua. Ahmed pitää ihan itseään suomalaisena ja irakilaisena tv.stä huomaten ja kuullen.


        Toivottavasti jokainen lukee tämän viestin ja ei kuuntele turhia valheita ja kedehtelua. Jokainen äänestää sellaista henkilöä joka oikeasti on tehnyt paljon hyvää suomelle. Toivon itse Ahmedille paljon hyvää ja menestystä suomeen ja toivottavasti tekee seuraavat OBAMAT!

        Ahmedin äänestys nro: 162
        Käykää lukemassa Ahmedista www.ahmed.fi


      • Nina af87
        MH kirjoitti:

        PK! Sun on ihan turha keksiä näitä valheita!
        näyttää siltä että oot aika kateellinen Ahmedille! mutta jokainen joka lukee sun (''Omia tarinoitas'') niin näkee selvästi että sen oot revinnyt sun päästä koko jutun.
        Ihmiset tuntee Ahmedia ja tietää mitä hän on tehnyt suomen eteen ja ollut monissa jutuissa mukana! en itse kyllä usko että jokainen ihminen jaksaisi olla monessa jutussa mukana niinkuin Ahmed. Hän on todella reipas ihminen joka jaksaa hoitaa asiat oikein ja REHELLISESTI. Minä itse olen Ahmedin fani ja olen seurannut Ahmedin töitä alusta tähän saakka. Niin ja vielä intistä puhuen kyllä Ahmed on hoitanut prikaatin ihan kunnioitetusti. Ahmedilla ei ole mitään rasismi kuvausta ihmisiä kohtaan tai liittoittelua. Ahmed pitää ihan itseään suomalaisena ja irakilaisena tv.stä huomaten ja kuullen.


        Toivottavasti jokainen lukee tämän viestin ja ei kuuntele turhia valheita ja kedehtelua. Jokainen äänestää sellaista henkilöä joka oikeasti on tehnyt paljon hyvää suomelle. Toivon itse Ahmedille paljon hyvää ja menestystä suomeen ja toivottavasti tekee seuraavat OBAMAT!

        Ahmedin äänestys nro: 162
        Käykää lukemassa Ahmedista www.ahmed.fi

        Laitatko hieman tarkennuksia noihin sun väitteisiisi.

        ""PK! Sun on ihan turha keksiä näitä valheita!
        näyttää siltä että oot aika kateellinen Ahmedille! mutta jokainen joka lukee sun (''Omia tarinoitas'') niin näkee selvästi että sen oot revinnyt sun päästä koko jutun.""

        Mistä sen niin selvästi näkee? Minä en ainakaan näe sitä "selvästi".

        ""Ihmiset tuntee Ahmedia ja tietää mitä hän on tehnyt suomen eteen ja ollut monissa jutuissa mukana! ""

        mitä on tehnyt ja mitähän nämä "jutut" ovat?

        ""Minä itse olen Ahmedin fani ""

        älä, enpä olisi uskonut (XD, ettet vain ole ahmed itse.

        ""Jokainen äänestää sellaista henkilöä joka oikeasti on tehnyt paljon hyvää suomelle. ""

        tästä ollaan samaa mieltä mutta se numero ei näillä näytöillä ole 162!!!


      • ...

        "Keksi juttuja mistä milloinkin ja yritti aina vedättää kaikkia niin, että hyötyisi itse jotenkin. "

        Totta, osa Suomessa asuvista irakilaisista tuntevatkin tämän ominaisuuden Ahmedista.


      • että uskotaan
        MH kirjoitti:

        PK! Sun on ihan turha keksiä näitä valheita!
        näyttää siltä että oot aika kateellinen Ahmedille! mutta jokainen joka lukee sun (''Omia tarinoitas'') niin näkee selvästi että sen oot revinnyt sun päästä koko jutun.
        Ihmiset tuntee Ahmedia ja tietää mitä hän on tehnyt suomen eteen ja ollut monissa jutuissa mukana! en itse kyllä usko että jokainen ihminen jaksaisi olla monessa jutussa mukana niinkuin Ahmed. Hän on todella reipas ihminen joka jaksaa hoitaa asiat oikein ja REHELLISESTI. Minä itse olen Ahmedin fani ja olen seurannut Ahmedin töitä alusta tähän saakka. Niin ja vielä intistä puhuen kyllä Ahmed on hoitanut prikaatin ihan kunnioitetusti. Ahmedilla ei ole mitään rasismi kuvausta ihmisiä kohtaan tai liittoittelua. Ahmed pitää ihan itseään suomalaisena ja irakilaisena tv.stä huomaten ja kuullen.


        Toivottavasti jokainen lukee tämän viestin ja ei kuuntele turhia valheita ja kedehtelua. Jokainen äänestää sellaista henkilöä joka oikeasti on tehnyt paljon hyvää suomelle. Toivon itse Ahmedille paljon hyvää ja menestystä suomeen ja toivottavasti tekee seuraavat OBAMAT!

        Ahmedin äänestys nro: 162
        Käykää lukemassa Ahmedista www.ahmed.fi

        jotain muuta henkilöä enempi kuin suomalaisia rehtejä sotilaita.Ahmed taitaa olla aika naisten mies !!!


    • hankala tapaus
      • AHMEDTHEBEST

        voi ei ku tää sama ihminen PIIKKILANKA LYHENNE PK JA YMS. MUITA "NIKKEJÄ" TÄSSÄ KÄYTTÄÄ ESITTÄÄ ETTÄ ERI IHMISÄ TÄÄLLÄ KÄY PUHUMASSA HÄNESTÄ HUONOA. VAIKKA SE ON VAIN 1 HENKILÖ. JA SEN HUOMAAN KUN LAITAT JOKA SUN SANAS WWW.PIIKKIPASKA OSOITTEEN. MUAHAH. AHMED ON PARAS EIKÄ SILLE VOI MITÄÄN KADE :D ÄLÄ MUOKAAN LUULE AHMEDIKSI MEINAAN AHMEDIN FANEJA ON MILJARDEJA :)
        HE IS THE NEXT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBAMA! :D


      • Minlsk
        AHMEDTHEBEST kirjoitti:

        voi ei ku tää sama ihminen PIIKKILANKA LYHENNE PK JA YMS. MUITA "NIKKEJÄ" TÄSSÄ KÄYTTÄÄ ESITTÄÄ ETTÄ ERI IHMISÄ TÄÄLLÄ KÄY PUHUMASSA HÄNESTÄ HUONOA. VAIKKA SE ON VAIN 1 HENKILÖ. JA SEN HUOMAAN KUN LAITAT JOKA SUN SANAS WWW.PIIKKIPASKA OSOITTEEN. MUAHAH. AHMED ON PARAS EIKÄ SILLE VOI MITÄÄN KADE :D ÄLÄ MUOKAAN LUULE AHMEDIKSI MEINAAN AHMEDIN FANEJA ON MILJARDEJA :)
        HE IS THE NEXT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBAMA! :D

        Ahmed takas omaan maahan kuten kaikki muutkin muslimit. Heihei


    • taustatietoa

      http://www.youtube.com/watch?v=SHK-Rc5HvpY&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=BMHtFnpZLSc&NR=1

      http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w&feature=related

    • Janna111

      www.ts.fi/uutiset/turun seutu/857756/Varavaltuutettu Al Chibib epailtyna rikosvyyhdessa

      Tulli epäilee turkulaista varavaltuutettua veropetoksista ja tupakkatuoterikkomuksista. Yrittäjänä toimiva Ahmed Al Chibib on rikkonut jo vuosia myös elintarvikemääräyksiä. Tulenarin kysymys liittyy epäilyihin, että toiminta olisi saanut jatkua poliittisen suojelun turvin.
      Lähialue | Turun Sanomat | 4:50 | 35
      Jaa artikkeli:
      Esko Pihkala

      Turun ympäristöterveydenhuolto on kamppaillut jo viiden vuoden ajan vähittäiskauppiaana ja elintarvikealan yrittäjänä toimivan Sdp:n varavaltuutetun Ahmed Al Chibibin kanssa.

      Tarkastuksissa on löytynyt lukemattomia elintarvikelainsäädännön rikkomuksia. Välit virkamiehiin ovat olleet niin tulehtuneet, että eräässä tarkastusraportissa mainitaan jopa pommiuhkaus.

      Turun Sanomien saamien tietojen mukaan viranomaisten työtä olisi vaikeuttanut se, että Al Chibib on käyttänyt kilpenään poliittisia kontaktejaan.

      Al Chibibin omankin kertoman mukaan hänen seurassaan ympäristöterveydenhuollon johtoa on ollut tapaamassa useita raskaan sarjan vaikuttajia.

      Sosiaali- ja terveyslautakuntaa johtava Al Chibibin puoluetoveri Jarmo Rosenlöf (sd) vahvistaa olevansa yksi heistä. Hän luonnehtii olleensa paikalla ”kummina” Al Chibibin pyynnöstä, mutta kiistää ehdottomasti, että kyseessä olisi ollut virkamiesten poliittinen painostus.

      Ympäristöterveydenhuollon johtaja Liisa Palmukin kiistää, että häntä olisi koskaan poliittisesti painostettu tai ohjeistettu asiassa.

      Al Chibib itse katsoo olevansa järjestelmällisen vainon uhri.

      Al Chibibin lausunnosta päätellen Palmun luona on kuitenkin vierailtu tiuhaan vaikuttamassa asiaan.

      – Minä olen ottanut yhteyttä moniin aika isoihin poliitikkoihin ja käynyt juttusilla Liisan kanssa monta kertaa, mutta ei auta. Se on auttanut aina hetken aikaa, mutta sitten kiusaus taas jatkuu.

      Al Chibib on tähän asti tunnettu Itä-Turun maahanmuuttajayhteisön hyväntekijänä. Hänet valittiin 2009 Vuoden uusturkulaiseksikin.

    • Huijariqwe

      Ahmed on suuri irakilainen huijari, tai no koko perhe on! Ja irakilaiset kyllä tuntee miten kiero äijä on kyseessä.

    • SUkkana

      Onkohan tämä asia jo selvinnyt ja miten noi asiat etenee. Tuntuu hullulta että Suomessa tälläinen on mahdollista. Eikö täällä ole tosi tarkka laki elintarvikkeiden käsittelystä ja myynnistä ja ainakin työntekijöiltä vaaditaan hygieniapassia. Ei lihaa säilytetä miten tahtoo. Laki pitää olla ihan sama kaikille. Kummallisia omaisuuskytkentöjä onko niitäkään tutkittu. Voiko laittaa firmansa kenen nimiin tahansa vaikka naapurin tai kaverin ? Turku on kuitenkin aika pieni kaupunki ja aika nopeesti käry käy jos kaverin nimissä on firma mistä ko. tyypin kaverit eivät ole koskaan kuulleetkaan. Kiinnostaa vaan tietää miten tälläinen oikeasti menee ja saako sekin jonkin syytteen jos on antanut nimeään käyttää ? Kyllä meni myös SDP:n pojot. Mutta onhan heillä itselläänkin edustajia joilla kaikki ei oo ollu ihan kunnossa, mikäli on iltasanomia uskominen. Toivottavasti asia selviää. Kaikkien etu.

    • Turku-qq

      Jaha, tämä luikuri plus sosio- ja psykopaatti alotti eurovaalikampanjan ajoissa. Onneksi tietoa miehestä on tässä ketjussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe