Jouskari n ja Neitsyt m

Neitsyt m

Mitä mieltä olette.??

9

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

No, Neitsyt-miehenä ajattelen, että Jousimies on kommenteissaan aika suora ja rehellinen. Jos siis arvostat rehellisyyttä, mutta olet valmis kriittisenä Neitsyenä kestämään tuon suoruuden, asiat sanotaan muitta mutkitta suoraan päin pläsiä, niin suhde voi onnistua siltä osin kyllä. Jouskari on suhteessaan kaiketi uskollinen, jos huomioit häntä jollain tavoin JOKA PÄIVÄ. Muussa tapauksessa Jouskari saattaa kyllästyä ja lähtee muille metsästysmaille ampumaan niitä nuolia. ;) Jouskaria et voi sitoa, koska hän on hyvin vapaudenkaipuinen ja vaatii paljon omaa tilaa. Liian mustasukkkaisella luonteella homma ei onnistu. Jousimies pitää valloittamisesta ja haluaa nauttia työnsä tuloksista. Itsekin olen tänä keväänä viritellyt suhdetta Jouskari-tyttöön. Aika näyttää kuinka käy.

• Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.

• onnistu
        meimitäti kirjoitti:

Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.

täällä kans kokemusta asiasta. Neitsyt meni ja petti, eikä vain kerran. En allekirjoita ainakaan omalta osaltani että alkaisin hakemaan jtn toista jos ei oma kiinnosta. Yksi suhde kerrallaan on mottoni. :)

• 17
        meimitäti kirjoitti:

Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.

Ei onnistu, olen samaa mieltä, olen Jouskari ja mieheni on Neitsyt
        Olen liian vapauden kaipuinen, kukkaan ei saa määrätä mua, ei kukaan.

• ajogjoaue

Kokemusta on, ei kannata tuhlata elämää yrittämiseen! Ei tule nimittäin toimimaan! Neitsyeltä puuttuu kaikki tuli ja intohimo mikä pitää suhteen kasassa, myöskin liiallinen pessimismi ja perfektionismi tulee ajamaan jousimiehen raivon partaalle.

• näin!!!!

Mulla myös kokemusta tästä yhdistelmästä ja voin sanoa että ei onnistu. Kemiat ei vaan pitemmän päälle kohtaa. Neitsyen kanssa kaikki pitää olla suunniteltua ja arkipäiväistä ja jos jotain yllättävää tehdään tai tempaistaan, sillekin pitää löytyä jokin teoreettinen selitys käytännössä. Mutta mutta, horoskoopithan voi olla vain kivaa leikkiä ;)

• mia01

kymmenen vuoden yritys takana. syksyllä viimein uskottiin ettei tule mitään

• MasterZeromus

Tunnen erään Neitsyt miehen joka ei muusta unelmoikkaan kuin Jousimies naisesta koska hänen äitinsä sekä isänsä sattui niitä olemaan.

Siitä vain! Antaa mennä!

• Jousinainen-79

Siinä vaiheessa,kun Jousimiesnaisen terävä kieli viiltää liian syvältä ottaa neitsytmies nyrkit käyttöön! Näin kävi mun kohdalla ja sitä helvettiä kesti 3 vuotta ennenkuin tuli mitta niin täys,että lopetin suhteen. Ei ikinä enää kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3293
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe