Jouskari n ja Neitsyt m

Neitsyt m

Mitä mieltä olette.??

9

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      No, Neitsyt-miehenä ajattelen, että Jousimies on kommenteissaan aika suora ja rehellinen. Jos siis arvostat rehellisyyttä, mutta olet valmis kriittisenä Neitsyenä kestämään tuon suoruuden, asiat sanotaan muitta mutkitta suoraan päin pläsiä, niin suhde voi onnistua siltä osin kyllä. Jouskari on suhteessaan kaiketi uskollinen, jos huomioit häntä jollain tavoin JOKA PÄIVÄ. Muussa tapauksessa Jouskari saattaa kyllästyä ja lähtee muille metsästysmaille ampumaan niitä nuolia. ;) Jouskaria et voi sitoa, koska hän on hyvin vapaudenkaipuinen ja vaatii paljon omaa tilaa. Liian mustasukkkaisella luonteella homma ei onnistu. Jousimies pitää valloittamisesta ja haluaa nauttia työnsä tuloksista. Itsekin olen tänä keväänä viritellyt suhdetta Jouskari-tyttöön. Aika näyttää kuinka käy.

      • Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.


      • onnistu
        meimitäti kirjoitti:

        Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.

        täällä kans kokemusta asiasta. Neitsyt meni ja petti, eikä vain kerran. En allekirjoita ainakaan omalta osaltani että alkaisin hakemaan jtn toista jos ei oma kiinnosta. Yksi suhde kerrallaan on mottoni. :)


      • 17
        meimitäti kirjoitti:

        Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.

        Ei onnistu, olen samaa mieltä, olen Jouskari ja mieheni on Neitsyt
        Olen liian vapauden kaipuinen, kukkaan ei saa määrätä mua, ei kukaan.


    • ajogjoaue

      Kokemusta on, ei kannata tuhlata elämää yrittämiseen! Ei tule nimittäin toimimaan! Neitsyeltä puuttuu kaikki tuli ja intohimo mikä pitää suhteen kasassa, myöskin liiallinen pessimismi ja perfektionismi tulee ajamaan jousimiehen raivon partaalle.

      • näin!!!!

        Mulla myös kokemusta tästä yhdistelmästä ja voin sanoa että ei onnistu. Kemiat ei vaan pitemmän päälle kohtaa. Neitsyen kanssa kaikki pitää olla suunniteltua ja arkipäiväistä ja jos jotain yllättävää tehdään tai tempaistaan, sillekin pitää löytyä jokin teoreettinen selitys käytännössä. Mutta mutta, horoskoopithan voi olla vain kivaa leikkiä ;)


      • mia01

        kymmenen vuoden yritys takana. syksyllä viimein uskottiin ettei tule mitään


    • MasterZeromus

      Tunnen erään Neitsyt miehen joka ei muusta unelmoikkaan kuin Jousimies naisesta koska hänen äitinsä sekä isänsä sattui niitä olemaan.

      Siitä vain! Antaa mennä!

      • Jousinainen-79

        Siinä vaiheessa,kun Jousimiesnaisen terävä kieli viiltää liian syvältä ottaa neitsytmies nyrkit käyttöön! Näin kävi mun kohdalla ja sitä helvettiä kesti 3 vuotta ennenkuin tuli mitta niin täys,että lopetin suhteen. Ei ikinä enää kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe