Mitä mieltä olette.??
Jouskari n ja Neitsyt m
9
1169
Vastaukset
- jaa
No, Neitsyt-miehenä ajattelen, että Jousimies on kommenteissaan aika suora ja rehellinen. Jos siis arvostat rehellisyyttä, mutta olet valmis kriittisenä Neitsyenä kestämään tuon suoruuden, asiat sanotaan muitta mutkitta suoraan päin pläsiä, niin suhde voi onnistua siltä osin kyllä. Jouskari on suhteessaan kaiketi uskollinen, jos huomioit häntä jollain tavoin JOKA PÄIVÄ. Muussa tapauksessa Jouskari saattaa kyllästyä ja lähtee muille metsästysmaille ampumaan niitä nuolia. ;) Jouskaria et voi sitoa, koska hän on hyvin vapaudenkaipuinen ja vaatii paljon omaa tilaa. Liian mustasukkkaisella luonteella homma ei onnistu. Jousimies pitää valloittamisesta ja haluaa nauttia työnsä tuloksista. Itsekin olen tänä keväänä viritellyt suhdetta Jouskari-tyttöön. Aika näyttää kuinka käy.
- onnistu
meimitäti kirjoitti:
Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.
täällä kans kokemusta asiasta. Neitsyt meni ja petti, eikä vain kerran. En allekirjoita ainakaan omalta osaltani että alkaisin hakemaan jtn toista jos ei oma kiinnosta. Yksi suhde kerrallaan on mottoni. :)
- 17
meimitäti kirjoitti:
Ei onnistu. Nimimerkillä kokemusta on.
Ei onnistu, olen samaa mieltä, olen Jouskari ja mieheni on Neitsyt
Olen liian vapauden kaipuinen, kukkaan ei saa määrätä mua, ei kukaan.
- ajogjoaue
Kokemusta on, ei kannata tuhlata elämää yrittämiseen! Ei tule nimittäin toimimaan! Neitsyeltä puuttuu kaikki tuli ja intohimo mikä pitää suhteen kasassa, myöskin liiallinen pessimismi ja perfektionismi tulee ajamaan jousimiehen raivon partaalle.
- näin!!!!
Mulla myös kokemusta tästä yhdistelmästä ja voin sanoa että ei onnistu. Kemiat ei vaan pitemmän päälle kohtaa. Neitsyen kanssa kaikki pitää olla suunniteltua ja arkipäiväistä ja jos jotain yllättävää tehdään tai tempaistaan, sillekin pitää löytyä jokin teoreettinen selitys käytännössä. Mutta mutta, horoskoopithan voi olla vain kivaa leikkiä ;)
- mia01
kymmenen vuoden yritys takana. syksyllä viimein uskottiin ettei tule mitään
- MasterZeromus
Tunnen erään Neitsyt miehen joka ei muusta unelmoikkaan kuin Jousimies naisesta koska hänen äitinsä sekä isänsä sattui niitä olemaan.
Siitä vain! Antaa mennä!- Jousinainen-79
Siinä vaiheessa,kun Jousimiesnaisen terävä kieli viiltää liian syvältä ottaa neitsytmies nyrkit käyttöön! Näin kävi mun kohdalla ja sitä helvettiä kesti 3 vuotta ennenkuin tuli mitta niin täys,että lopetin suhteen. Ei ikinä enää kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446