Jos joku tulee teille kauppaa nokia 5800 puhelinta, niin voitte ilmottaa saman tien kytille nii saadaan ne äijät kiinni. Niin siis puhelin varastettii lauantaina. Paikkana oli Tikkurilan asema.
Jos törmäätte niin
4
627
Vastaukset
- JEP JEP
varmaan on myynnissä jo keltaisessa pörssissä tai huutonetissä...itseltä pöllittiin fillari ja se oli myynnissä huutonetissä...varkaita ei saatu edes kiinni..tuskin kyttiä kiinnostaa jahdata jotain pikkuvarkaita.
Multa varastettiin puhelin Myyrmäessä, tein rikosilmotuksen, mutta poliisi-setä sanoi, että mitäs luulet, saatko puhelimen takas jos joka päivä varastetaan tuhat puhelinta?
- = paska ilmoitus
Se luuri on jo kaukana (itä)rajan takana pohjattomilla markkinoilla. Rikosilmoituksen ainoa tarkoitus näyttää olevan kuitin saaminen vakuutusyhtiötä varten (joka ei korvaa mitään kun 2-3 vuotta vanha puhelin jää usein reilusti alle omavastuun) operaattoria varten (IMEI-koodin sulkeminen).
- rtf3
Romanit veivät puhelimesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439708Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.955082"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594337Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382877Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372679Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762509Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait271897- 201657
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361550Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990