aina sairastanut tietämättä?!?

BED on vaan mielessä?

tänään mä mietiskelin vähän miten mä ennen söin... ennen kaikkia bulimiaa, anoreksiaa ja BED:iä.. anoreksia johti siihen, että harvoin tunsin nälän tunnetta, tai sitten en ollut varma, että oliko nälkä tai ei. jos olo EI ollut nälkäinen, olin syönyt aivan liian paljon, ja ''nyt kroppa lihoo!!!'' (u know...) sitten aloin jossain vaiheessa parantua. eniten ahdisti se että en tiennyt MITEN PALJON TAVALLINEN IHMINEN SYÖ! se häiritsi aivan hirveesti. halusin vain, että joku kertoisi minulle täsmälleen paljonko syö, ja mitä on normaalia... isosisko sanoi ''syö niin ettei oo nälkä, kyllä kroppa itte tietää koska on syöny riittävästi''.. no se johti siihen että mä jatkuvasti söin sen 400-500 kcal. ja laihduin. koko ajan. sitten pakotin itseni syömään sen 1500 kcal päivässä, mikä tuntui AIVAN HIRVEELTÄ! ahdisti koko ajan kun mä aattelin ettei KUKAAN SYÖ NÄIN PALJON! KAUHEE SIKA OON! NYKYÄÄN syön YLI 2000 kcal päivässä. noin 2200-2500. en tiedä vieläkään onko se normaalia.. NO ASIASTA KOLMANTEEN, nyt kun mietin takaisin siihen aikaan, kun en laskenut kaloreita, en ajatellut ruokaa millään lailla. silloin pystyin vetämään 2 suklaalevyä, tai litran jäätelöä pari kertaa viikossa.. ja ei se sillon mua häirittäny ollenkaan. enemmänkin nauroin et ''haha hyi että nyt tuli kyl mässäiltyy :D'' ihan hauskana juttuna, ja ''voi että oli kyl hyvää''.. jos saan ahmimiskohtauksia nykyään, se tuntuu aivan niinku maailma kaatuis. haluan tappaa itseni. aivan jumalaton PORSAS ja kaikki vihaa mua. vaikka syön saman verran niiku pari vuotta sitten, kun se ei häirinnyt ollenkaan... eli, olen AINA AHMINUT. mutta nyt se voi johtaa itsemurhaan. ennen se oli nautintoa ja herkuttelua.. en tiedä miksi kirjoitan tän tänne... aivan sekavaa teksitä muutenki, ja kukaan ei kuitenkaan jaksa lukee tätä..... hyvää yötä. T: alipainoinen läski ahmija

1

546

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I Know

Nyt iskee.. itellä aivan sama tilanne.. koko vappu mennyt itseinhossa sen takia kun syönyt päivittäin about 1700kcal, mikä on mun kokoisella kaiketi päivittäinen normaalimäärä.. tuntuu siltä kun ois vetäny hevosen, ja tohonkin kalorimäärään mahtuu oikeesti ihan helvetisti ruokaa ja mättöö. Ennen pystyi hyvällä omalla tunnolla mässäilemään.. sit tuli laihduttaminen, ahmiminen, itseinho ja kaikki muu paska. AI ETTÄ MÄ VIHAAN TÄTÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2666
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1005
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      853
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      48
      775
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      759
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      612
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe