Aika vanhaa tekniikkaa jaksaa Suzuki-ostajat ottaa. Esim. kuuluisassa Hayabusassakin on vain 6 vaihdetta vaikka minun vaimoni polkupyörässäkin on jo 7-vaihteinen vaihteisto. Mutta siitä vaan kun ei tekniikasta mitään ymmärretä... Honda mukaan vaihtoehtoihin ensi kerralla.
Suzukien vanhahtava tekniikka
12
1582
Vastaukset
- joo onhan
noita, mun pyörässä on 21 vaihdetta, kuis vanhalla tekniikalla se sun muijas oikein ajelee....
- on aika hupaisaa
kyllä voi sitten olla vitun lapsellista porukkaa täällä, menkää jonnekkin muualle täältä pelleilemästä.
- ÖRKKI
Sinun vaimosi, entinen huora on niin väljäksi poljettu että tarvii seitsemän vaihteisen!
- kepit tanassa
Ai kun on vaimollas vanha pyörä. Mun vaimolla on 24vaihteinen. Koeta nyt vaihtaa vaimoa tai pyörää ei noin vähillä vaihteilla voi pärjätä nyky-yhteiskunnassa.
- vaimolla
on vaihdevuodet ja se se vasta on ihmeellistä tekniikkaa...
- feikkoeinari
No sen täytyy olla 2-vaihteinen ja V-koneella-:)
- se ole kotka?
Ja puhut vaimostasi eli onko vaimosi aika kotka? ja vaimosi on siis kuuluisa kotka ...osanottoni hiljaiseksi vetää. Mielenkiintoista todella mielenkiintoista ajaako vaimosi sillä ihan itse? onko siinä semmoinen tekopenis satulassa joka nousee ja laskee kun vaihtaa 7 vaihdetta ajatko silläkin itse?
- vaihteet päälle
Heikolla itsetunnolla varustettua porukkaa näyttää olevan Suzukilla. Nysäsakkia jonka sitten pitää hakea jatketta mahdollisimman tehokkaasta Hayabusasta. Tuohon porukkaan en haluakaan vaan jatkan Hondalla.
- oli kyllä
vanha tekniikka, kun sua teki.
- Muumies.
Mun mielestä on ihan hyvä jos peruskonstruktio voi säilyä samana. Miksi sitä tulis kenenkään ilman syytä pelkästään tekniikan itsensä takia tehdä uudistuksia? Vaikka kieltämättä seitsemäs vaihde vois vaikuttaa ihan hyvältä?
- Urkuri MIES
Vaihteita voisi olla kyllä 18kpl ja puolittaja . Saisi vaihdella kunnolla se on niin kivaa.
- kikseri750
Mullakin on kaks-heppanen hondan perämoottori, mutta niin vanha ettei siinä oo seitsemää vaihdetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779