~**''ÖINEN YSTÄVÄNI''**~

♥•◘◘¤o¤◘◘•~♥♥~•◘◘¤o¤◘◘•♥ Voi sinua pientä yölintua Minulleko laulat Kovin on alavireinen äänesi sointi sirkuttaja pieni Siis minulle laulat oksankeikuttaja Mieleni rajoja äänelläsi herätteletkö Sydämeni ikävää ylläpidät Niin untuvainen - Kuin kaksin oisimme vain näin yössä ja ainiaan Surusoinnit - Kaipuun äänet hiljaisuudessa väräjää Lintuseni - Öinen ystäväni Sinäkin - Näin hiljaa kai kutsut rakkaintasi ♥•◘◘¤o¤◘◘•~♥♥~•◘◘¤o¤◘◘•♥ :) http://www.youtube.com/watch?v=HX3T6N277f0&feature=related

10

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneus - keväässä ja pienikin voi olla suurta,koko elämä.

      • *MURUKULTA*

        ¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kuulit laulun sen pienen sen hiljaisen yössä oli se niin yksinäinen Vaijennut ei odotti niin onnen sai ei jättänyt lintu pieni näin unohduksiin ¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kiitos ja aurinkoa pvääsi, Dolan, täällä sirkuttaa Murukulta_ystäväsi! :)


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        ¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kuulit laulun sen pienen sen hiljaisen yössä oli se niin yksinäinen Vaijennut ei odotti niin onnen sai ei jättänyt lintu pieni näin unohduksiin ¤ ¤ ¤ ¤ O ¤ ¤ ¤ ¤ Kiitos ja aurinkoa pvääsi, Dolan, täällä sirkuttaa Murukulta_ystäväsi! :)

        Minä Kiitän suloisuudestasi ja vien illan hämyihin.


    • Into.Lento

      öinen ystävä ---- jotain mystistä jota ei näe kaipausta----linnun alavireinen sointi untuvainen---- kaunis ajatus terveisin into herkkänä

      • *MURUKULTA*

        *O*O*O*O*O*O*O*O*O* Titityy kaikki kirkastuu Aamua venyttelee säteitään lähettelee Hymyä tahtoo nähdä linnunlaulussa tässä Sikspä kertoo tuolle toiselle laulusuulle Rakas laulaa yxin sulle öiselle kaivatulle Pikkulintu punastuu ja suppuun menee suu *O*O*O*O*O*O*O*O*O* Luonto pesee itesään, linnutkin nukkuu mutta onhan kesää vielä jäljellä! :)))))


    • padme_amidala

      ..illan viimeiseksi runoksi sopii juuri sinun runosi. Herkkää kaihoisaa kaipausta upeasti kirjoitettuna. Täsät pidin : ) Tuo viimeinen säe on se sydämeen käyvin. Ja linkki on myös aivan ihanaa linnunlaulua täynnä : )

      • *MURUKULTA*

        Minä sanosin melkein että tuo linnunlaulu on parasta, :)) tuo laskeva sointi kuulostaa niin surulliselta,,,ensin oikein iloinen ja sitten surullinen tiuuuuu loppuun. Minusta mainiosti tukee runoa. :)) Sattuma kuljetti ja antoi löytää tuon linkinkin,, ei sitä aina voi tietää,, ja kun kuunteli tarkkaan niin kyllä siellä, joku vastasikin siihen laulukutsuun,, "Sinäkin - Näin hiljaa kai kutsut rakkaintasi" Vilkutushuiskutus ja kiitosniiaus, kun poikkesit padme_ ja mukvaa pvää sinne! :)


    • Elli 92v.

      Eipäs tuo kone eilisiltana antanutkaan tehhä vastausta kun intti aina semmoista että veevee sivua ei näytetä.... Vaan nätti on tuo Sinun linturuno ja miekin ootan pääskysii tänne mökillein... Muuten meitillä menee hyvästi paitsi että Eero on iskenyt silmänsä tuohon osuuskaupan tyttöön.....Ei näytä 70 vuujen ikäerokaan haittaavan tuota ukkelia...

    • Yön hiljaisuuteen laulaa, nyt menee yöhön jonka tulen aina muistaan. "Surusoinnit - Kaipuun äänet hiljaisuudessa väräjää" Yöni mies oli poissa, lauloi joku lintu, en mielestäni ollu koskaa kuullu, lauloi minulle ymmärsin. MURUKULTA Herkän koskettavaa, yössäki voi laulua kuulla. Pienessä höyhenpallossa emme ehkä arvaakkaa. Sen syvintä tarkoitusta - ehkä sitten joskus. Kevään kesäasuun täälä aavistus, silmuja elämän mahla virtaa ihan koskee. Kaunista aurinkoista päivää Sinulle ja kiitos taas kauniin runos...Liisa täältä

      • *MURUKULTA*

        Niin se vain pikkuinen lintu viestittelee meille, avaa kanavia mielen liikkua, ymmärtää sanotta Syventää ja hoitaa, vie eteenpäin.. Kertoo enemmän kuin päivän lehti tai kuvakaan. Ilossa - surussa - mutta aina sisintä hoitavana. :) Sateenraikasta tiistaita Liisa ja niiaus kauniista palautteestasi! Kuovit ja västäräkitkin saapuneet, muuta ei Murukulta tarvitsekaan! :))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe