Sopiiko Leijona nainen ja kauris mies toisilleen? :D Jostain oon joskus löytäny sellasen missä on et mitkä merkit sopii yhteen,vaan en löydä enään..
Sopiiko?
2
810
Vastaukset
- varmaan.
Helmi sivuilla olevaa yhteen sopivuus-testiä. Leijona ja kauris tulos oli tässä.. Kauris 22.12.-20.1. - Leijona 23.7.-22.8. Kahden eri tavalla ylpeän merkin haasteellinen kohtaaminen. On hyvin mahdollista, että Leijona kävelee Kauriin yli kuin norsu posliinikaupassa huomaamatta aikaansaamiaan sirpaleita, mutta on myös mahdollista, että Leijonan elämänilo tarttuu Kauriiseen, ja avaa häntä arvostamaan niitä elämän ylellisyyksiä, jotka Leijonalle ovat niin tärkeitä. Kolme helmeä.
- esimerkki
elävästä elämästä: minä olen leijona ja mieheni kauris. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta ja kolme lasta aikaan saatu, loppuelämäksi asuntovelkaa yms. Välillä seesteistä, ajottain kuitenkin melkoista sahaamista edestakaisin. Minä kait purnaan jokapäiväisistä pikkuasioista, mies on suurpiirteinen; kunhan ne nyt on sinnepäin ja mitä en taas siedä ollenkaan... Toistaiseksi tässä ollaan mutta helpompaakin suhdetta voisi toivoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248