katteen lisäksi,haluisin jotain syötävää.pelkkä kate on tylsä.mitä kukkia,kärsiikö omenapuu tai päärynä kun juurella on jotain?
mitä syötävää omenapuun
6
649
Vastaukset
- cfvo bjphklö
Kaikenlainen puolivarjossa menestyvä vihannes kelpaa, kunhan sitä ei tarvitse talikoida irti maasta, jotta omenapuunjuuret eivät vaurioituisi. Itselläni kasvaa paremmin tai huonommin riippuen vuodesta: Hyvänheikinsavikkaa, salaattia, punajuurta, pinaattihierrakkaa, mansikoita, mesimarjaa, pinaattia... Papuja ja muita auringonkin kasveja voisi kokeilla eteläpuolella puita. Eli kokeile vaan kaikkea...
- Iloista kesää !
Jos tilaa on, miksi pitää yrittää väkisin survoa puiden alle mitään ? Omenapuun alle syötäväksi sopii minusta parhaiten picnik-korillinen raikasta syötävää ja juotavaa. Raikkaita kesäsalaatteja ja pikkupaloja kylmän raikkaaan valkoviinin kera nautittuna. AAAAH !
- Onttomukulakiurunkannus
Minulla on tapana heitellä nuoren omppupuun alle talvivalkosipulin itusilmuja, joita tulee kauheat määrät, jos niitä ei nypi ajoissa pois. Saattavat jopa olla hyödyksi, jos haisevat myyrien nenään pahalta. Valkosipulin nuoria versoja voi käyttää salaatissa ja missä vain ruohosipulin tapaan.
- mie vaan..
krassi puun alla ehkäisee jotain ötöjä, mutta en muista mitä.. tosin paljon saat salaattiin ja boliin koristekukkia laittaa
- vuokki
Mulla on pihassa yksi pienehkö omppu, laitoin sen juurelle sitä haisevaa liljaa (en muista nimeä mutta haisee niinpahalle että myyrät ei tykkää) ja sitten mansikkaa. Kasvimaalla oli niin paljon rönsyjä etten raaskinut heittää poiskaan. Yleensähän sanotaan että omppu ei tykkää ruohosta saas nähä tykkääkö mansikoista.
- minullakin
monta vuotta ollut. Ei tarvitse rikkaruohoja perata ja saapa omenia odotellessa jotain suuhunkin.
Toi valkosipuli ylempäna oli hieno idea, pitääpä raivata vähän tilaa ja kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882