Uusi tosi-tv

alkaa

62

13894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalissakin elämässä: Nainen kelpuuttaa siittäjäksi parhaan mahdollisen yksilön, jonka saa penetroimaan itseänsä.

    • Ei hyvä idea

      Saa nähdä mimmoisia julkisuudenkipeitä Susanmuruja tähän ohjelmaan hakeutuu

    • vaatii nimittäin

      Mieheltä helvetillistä tyhmyyttä päätyä tohon sarjaan

    • TietäjäMies

      En usko, että lapsi tulee julkisuuteen. Mutta uteliaisuuteni heräsi, että näytetäänkö tämä siitostapahtuma sarjassa kenties?

    • ....

      Kuka tahansa voi kuvitella itsensä lapsen asemaan hetkeksi. Itse saisin ainakin traumoja, jos myöhemmin vanhempana tajuaisin missä miten äiti ja isä ovat tavanneet. Ei rakkautta, vaan "isän etsintää". :( Sitäpaitsi lapsille ei sovi julkisuus, ei yleensä aikuisillekaan mitä on seurannut ihmisiä.. Tosiaalta on tietysti parempi että isä on olemassa, kuin että olisi joku tuntematon luovuttaja. Mutta julkisuus voi tuoda kiusaamista lapselle myöhemmin, toivottavasti ei tuo. Entä suvussa kulkevat sairaudet, geenitesteihinkö tässä aletaan? Ei kukaan halua vakavia sairauksia lepselle esim. Eikö ohjelmilla ole enää mitään rajaa? Ja mitäs miesten exät tuumaa kun herrat on siellä isäehdokkaina, ei varmaan kivaa. Kaipa asiasta voi positiivisiakin puolia löytää jos haluaa. ?

      • marruK

        aika mielenkiintoinen näkökulma..eh siis outo! mitä miesten exät tuumaa??siis ketä kiinnostaa exien mielipide noin yleensäkin ottaen.kyllä muakin v:ttaa kun mun exä tod.näk.pääsee julkisuuteen vielä lähitulevaisuudessa,ku en haluis sen naamaa nähdä yms, mut kuka siinä mun mielipidettä kysyy?aika hupaisaa et tollanen tuli mieleen.ettei vaan oma siippasi ois menossa ko ohjelmaan..hehe


      • ....
        marruK kirjoitti:

        aika mielenkiintoinen näkökulma..eh siis outo! mitä miesten exät tuumaa??siis ketä kiinnostaa exien mielipide noin yleensäkin ottaen.kyllä muakin v:ttaa kun mun exä tod.näk.pääsee julkisuuteen vielä lähitulevaisuudessa,ku en haluis sen naamaa nähdä yms, mut kuka siinä mun mielipidettä kysyy?aika hupaisaa et tollanen tuli mieleen.ettei vaan oma siippasi ois menossa ko ohjelmaan..hehe

        Outo outo ... joopa joo kaikki on aina "outoa" kun elät ahtaassa maailmankuvassasi nähden vain itsesi ja oman napasi. Jos joku mies on jättänyt ex naisen niinkuin rukkasen ja menee vielä julkisuuteen siittämään niin hyvä siitä tulee... juu


      • ....
        .... kirjoitti:

        Outo outo ... joopa joo kaikki on aina "outoa" kun elät ahtaassa maailmankuvassasi nähden vain itsesi ja oman napasi. Jos joku mies on jättänyt ex naisen niinkuin rukkasen ja menee vielä julkisuuteen siittämään niin hyvä siitä tulee... juu

        Eli ei voi tietää mitä tarinoita ihmisten takana on. On niitä ennenkin ollut tositv:ssä miehiä että ollaan puoliksi jonkun kanssa muualla, leikitään sinkkua ja mennään julkisuuden perässä toisaalla.


      • Parittajia
        .... kirjoitti:

        Eli ei voi tietää mitä tarinoita ihmisten takana on. On niitä ennenkin ollut tositv:ssä miehiä että ollaan puoliksi jonkun kanssa muualla, leikitään sinkkua ja mennään julkisuuden perässä toisaalla.

        Sanottiin tuossa jutussa mutta silti heräsi kysymys että paljonko tämä valkattu siitettävä ansaitsee tällä "Puutarhansa julkijaolla"? Formaattia voisi kehittää vielä siten että näitä siittäjiä olisi noin 10kpl ja kaikki asuisivat muutaman viikon samassa kämpässä ja kukin kävisi vuorollaan kiksauttamassa tätä naarasta, kameroiden edessä tietenkin.Luonnollista on myös että tämä näytetään vain uuden kanavapaketin ostaneille katsojille.


      • ''''
        Parittajia kirjoitti:

        Sanottiin tuossa jutussa mutta silti heräsi kysymys että paljonko tämä valkattu siitettävä ansaitsee tällä "Puutarhansa julkijaolla"? Formaattia voisi kehittää vielä siten että näitä siittäjiä olisi noin 10kpl ja kaikki asuisivat muutaman viikon samassa kämpässä ja kukin kävisi vuorollaan kiksauttamassa tätä naarasta, kameroiden edessä tietenkin.Luonnollista on myös että tämä näytetään vain uuden kanavapaketin ostaneille katsojille.

        Kohta on jonossa seksiä haluavia miehiä?


      • marruk
        .... kirjoitti:

        Outo outo ... joopa joo kaikki on aina "outoa" kun elät ahtaassa maailmankuvassasi nähden vain itsesi ja oman napasi. Jos joku mies on jättänyt ex naisen niinkuin rukkasen ja menee vielä julkisuuteen siittämään niin hyvä siitä tulee... juu

        hupaisaa


    • minä-

      Jaahas.. Aikasemmin etittiin sinkkuäidille sulhasta ja nyt hommataan lisää sinkkuäitejä.

    • että ruottalainen?

      ""Ruotsalaiseen formaattiin perustuvassa ohjelmassa 35-45-vuotias nainen valitsee lapselleen isän kahdeksan ehdokkaan joukosta."" mihinkähän ruotsalaiseen ohjelmaan tällainen perustuu? ei ole kyllä täällä tullut. ruotsissa on tullut "ensam-mamma söker" jossa eronnut etsii uutta partneria. ei lapsille siittäjää eikä isää.

    • Sitä saa mitä tilaa

      Ihmisille syötetään kaikki se p*ska, mistä he ovat valmiita "maksamaan" (toki mainostajiltahan se raha tulee). Käsittämättömiä formaatteja toisensa perään. Ja millainen ihminen osallistuu tällaisiin ohjelmiin?

    • lirko

      Näinhän se menee. Mies joka ei halua tai voi saada lasta jää aina lehdelle soitteleen. Koska jokainen nainen kuitenkin haluaa lapsen, osa naisista vain ei halua miestä ja osa haluaa. 100% vastenmielinen ajatus katsella tuollaista telkusta.

      • ----

        Eivät ihan kaikki naiset halua lapsia. Mutta miehen haluaa taas.


      • Nimetön

        halua sitä lasta,älä yleistä,paljon on sellasiakin naisia nykyään jotka eivät lasta halua.


      • vai mikä
        Nimetön kirjoitti:

        halua sitä lasta,älä yleistä,paljon on sellasiakin naisia nykyään jotka eivät lasta halua.

        siihenkin löytyy apua, kyllähän kaikki naiset pohjimmiltaan lapsen, jälkeläisen, haluaa, sitähän se on elämä, elämä on .


      • vela73
        vai mikä kirjoitti:

        siihenkin löytyy apua, kyllähän kaikki naiset pohjimmiltaan lapsen, jälkeläisen, haluaa, sitähän se on elämä, elämä on .

        ei kaikki naiset tosiaankaa halua lasta. mut se mistä löytää miehen joka ei myöskään halua tai jolla jo ei ole kersaa onkin sit ihan toinen juttu...


      • vauvasta viis
        vai mikä kirjoitti:

        siihenkin löytyy apua, kyllähän kaikki naiset pohjimmiltaan lapsen, jälkeläisen, haluaa, sitähän se on elämä, elämä on .

        Synnytyspelko. Ja pah! Kaikki eivät ihan oikeasti halua lasta. Itse olen viisikymppinen lapseton ja onnellisesti aviossa. Ainakaan vielä vapaaehtoinen lapsettomuus ei ole kaudttanut.


      • minä vaan
        ---- kirjoitti:

        Eivät ihan kaikki naiset halua lapsia. Mutta miehen haluaa taas.

        mä mitään miehellä tee mutta lapsia sais tulla vaikka useampia


    • gösh

      tehdään sarja homoseksuaalien parinhausta??? Nimi vois olla et homolle heila.... Mut yleensäkin tälläset kaikenmaailman paritusohjelmat pitäs tunkee pitkällä tikulla sinne minne aurinko ei paista.

      • sitä

        tikkua sitten muistellaan, niin..


      • ajatustasi

        tuosta homo-ohjelmasta, nimeksi voisi tulla vaikka Sutinaa peräsuolessa...


    • sara-heini

      todennäköisesti kaikki rupsut ja puklut tullaan julkisuudesa käsittelemään vimosen päälle ja vaikka niin ei tapahtuisikaan, niin enpä kovin onnellista elämää osaa ennustaa moisen narsistin lapselle! Sillä ei todellakaan ole tervettä lähteä moiseen formaattiin mukaan ja, pahoin pelkään, tunkua tulee olemaan... Eiks yksi psyyken ammattilainen sanonut, että mm. BB-talossa ei ollut ketään psyykeltään ihan tervettä?! Ei ihmisen pitäisi mennä tämmöisiä asioita julkisuuteen setvimään - surullinen huokaus -

    • hakijoilta

      Muutenhan ohjelmaan kannattaisi hakea steriilin miehen, pääsisi näin kestopukille usein ja pitkäksi ajaksi, mikäs sen parempaa.

      • noniinnojuu

        Eeppisen hyvä postaus! Respect maximum!!!


    • Virya

      Koska noinhan se tapahtuu luonnossakin nisäkkäillä, että naaras valitsee siittäjän.

    • Nimetön

      Moi kaikki, Nyt kun ympäristöasiat nousevat EU.ssa prioriteetiksi, kannattaisi suomalaisten yli puoluerajojen ajaa suomalaista tunnettua ympäristöpoliitiikko ja ex-ministeri Sirpa Pietikäistä parlamentin johtoon. Hän kuuluu isoon puolueryhmään ja nauttii ympäristöosaamisellaan luottamusta yli puoluerajojen. YK- liittojen maailmanjärjestön puheenjohtajana hänellä on myös hyvät kansainväliset vaikutuskanavat. Näissä asioissa kannattaa toimia kansallisellA tasollA viisaasti. Ville S

      • blahblahhshs

        Pidä poliittiset jorinat ja jeesustelut itselläsi pinko! Ei kuulu tähän viestiketjuun. Period.


    • ihmetyttää

      Kuka tervejärkinen mies haluaisi osallistua tuollaiseen? Maksaa vapaaehtoisesti elatusmaksuja lapsesta jonka äitiä tuskin tulee ikinä rakastamaan. Säälittää myöskin lapsen puolesta että joutuu elämään kodissa missä ei ole rakkautta, eli ei itsekään välttämättä opi ikinä rakastamaan. Onko siis tarkoitus että tämä pari asuisi yhdessä ja kasvattaisi lapsen yhdessä?? Itse en ikinä voisi hankkia lasta tuntemattoman miehen kanssa jota en rakastaisi tai hän ei rakastaisi minua. Pystyykö tämä pari rakastamaan tätä lasta tarpeeksi, tai yhtä paljon kuin vanhemmat jotka rakastavat toisiaan ja eivät ole "pakon edessä" hankkineet lapsia?! Eikö lapsen kasvattaminen ole tarpeeksi vaikeeta jo niille pareille jotka ovat rakkaudesta lapsen hankkineet?!

      • Itse olin avoliitossa naisen kanssa joka olisi halunnut lapsen ja kun ei sitä minulta saanut niin lähti kaverini kanssa asumaan pois yhteisestä kodistamme. Eikö yhdessä olon ensisijainen tarkoitus olekaan se että kumpikin rakastaa toisiaan? Ilmeisesti naiset vain haluaa sen lapsen ja ne elatusmaksut koska minäkin nyt sinkkuna elelen... Naiset käsiä pystyyn... kuka haluaa oikeasti elää tällaisen tavallisen miehen kanssa sekä ne hyvät että huonot päivät ilman lasta eikä vain olla yhdessä saadakseen joskus sen oman lapsen??? Anteeksi pessimismi mutta tällaisia kokemuksia vain sattuu olemaan.


    • maailmassa ole jo tarpeeksi

      kodittomia,orpoja,katulapsia ,rakkautta ja huolenpitoa vailla olevia lapsia.miksi tehdä lapsia lisää,eikö voisi antaa noille ebsin mahdollisuuden kokea rakkautta ja huolenpitoa

      • ------------

        Mieluummin oma äpärä kuin tarjoaisi orvolle kodin, lapsenhankinta on itsekästä.


    • voivoi.....

      mistä näitä ohjelma ideoita oikeen tulee. kyllä naisen täytyy olla todella epätoivoinen jos pitää lapselle hakea isää tällä tavalla. ja herää kysymys ketää oikeesti kiinnostaa tälläinen?

    • POHJANOTEERAUS......

      toikin ohjelma.Toivottavasti kukaan mies ei tota tee ja vapaaehtoisesti ala elatusapuja maksamaan siitä ilosta,että telkkariin pääsee.

    • tämähän

      olis nyt sitten oiva tilaisuus homoparille hankkia lapsi...

    • weskuu

      Täälläkin muutama wosu jaannu penalii miiteissä ja isä voi olla joko joku " Palomies letku letkeä" tai " Sheivattu poliisi-80" tms.

    • -MoneyYH-

      Kuvottavaa mutta ajalle tyypillistä kaikkien perusarvojen polkemista.

    • Sillä ei olisi merkitystä kenen siittämä lapsi on. Minä ottaisin ja pitäisin omanani jos vain klerran saisin.... T: Neiutsyt joka joka synnynnynäisellä hulludella kirottu olkoon...

    • kyllä olla

      aika julkisuuden kipeä,jos tällaisen formaatin kautta etsii itselleen siementäjää. Jotka tähän ohjelmaan osallistuu,ei heillä ainakaan ole mitään henkistä yhteyttä,rakkaudesta nyt puhumattakaan. Myös formaatin tekijöillä pitäisi olla vastuu. Jos siemennetty lapsi syntyy sairaana,tai kuolleena,tai tulevaisuudessa siementäjästä tulee häirikkö,tai lapselle tulee traumoja?Kuka kantaa silloin vastuun? Formaatin tekijöitä motivoi ainoastaan raha,ei mikään muu.

    • äöäääää

      Nyt on jo menty liian pitkälle. Mikä ihmeen idea oli antaa perseaukisille ja naisille äänioikeus?? Mitä ihmeen älyllistä annettavaa heillä on? Toiseksi naiset mielellään elävät toisien ansiosta kuten tässäkin pitää saada lapsi kuin joillakin kavereillakin vaikka on luonnevikainen akka joka ei miestä saa pysymään toverina. Mitä tämmöisestä sitten on äidiksi?

    • Visioita elämään lapsista

      Hirveetä paska! Mitä tämä kertoo yhteiskunnan nykytilasta? Tällaisella paskalla meitä nykyään aivoruokitaan, mutta parempi kysymys kuuluu, mihin sillä pyritään!?

    • from a basket!

      You're not my son. You're just a little piece of competition. Bastard from a basket, bastard from a basket. You're a bastard from a basket!

    • muuta''

      toivoa kuin sitä ettei raskaaksi tuleminen onnistuisi.

    • mrs_feelgood

      Kammottavaa. Siis todella kammottavaa. Ja sitten ihmetellään miksei ihmiset halua maksaa tv-lupiaan!

    • televisiossa

      sitten kaikki kun ne alkavat peuhaamaan ja siittämään sitä lasta? eikös tuon tädinkin pitäisi alentaa sitä rimaansa ja ottaa rinnalleen sen joka on hänestä kiinnostunut, eikä vaan etsiä ja etsiä??

      • Varaus

        Ei kannata tehdä äpäräpentuja, lapset tarvii molemmat vanhemmat. Nämä ns yhen illan jutut ja lapsi saa alkunsa, jotenkin ällöttävää ja kuvottavaa. VOI, lapsi parkaa ;(


    • Tavalla tai toisella

      Nykyaikana naiset shoppailee miehiä. Miehet ovat tuotteita joille he maksavat sängyssä. Toiminnan logiikassa ei ole mitään eroa ilotyttö toimintaan. Ero on vain korvauksen suuruudessa ja pituudessa. Voisikon todeta että pohjimmiltaan joka nainen on maksullinen.

      • minä se taas vaan

        tuolla logiikallahan jokainen mieskin on maksullinen:D jokainen aviovaimo on siis myös maksullinen mutta mites sitten naiset jotka käyttävät spermapankkia? en ole varma tästä miehenlogiikastasi..


    • hii hoo

      Ennen tuota sanottiin peritukseksi, nyt se on televisio viihdettä:(

    • Aivottomat

      No voi herran pieksut...eiks muita ohjelmia todellakaan keksitä,,,,toihan on tosi törkeetä... Ihanku naisilla olis sitten "Lupa" jakaa persettä vaan lapsen toivossa,,,eikä kerrota tulevalle isälle mitään....lapsella on oikeus isään myös(aina se ei ole mahollista) mutta noi tahalteen hankitut raskaudet,,ilman isää on raukkamaisinta mitä tiedän....kyl toiset ämmät on tosiaanki älyvapaita,,,,raukkamaisia lehmiä.... OLEN ITSE NAINEN....eikä tulis mieleenikään tollanen petos miehiä kohtaan.....minun monellekkin läheiselleni ja hyvälle kaverille on just sellaset lehmät tehny....raukkamaisesti näille miehille...että jos vois niin "poikkasisin munat" näiltä akoilta!

      • 4onnea

        Joo onhan se outoa että lasta aletaan hankkia tv:n kautta. Mutta voihan se olla heille iso asia toivottu ja kipeästi kaivattu. Ja tuskin mitään sänky hommia näytetään. Se että ruvetaan haukkumaan naisia(ja vielä toinen toista!)on älytöntä jonkin asteen katkeruus paistaa, on tainnut mennä muille "ämmille" omat isä ehdokkaat.Kyllä on moni nainen saanut vastuun yksin kantaa vaikka lapset olisikin yhdessä tehty! Mitähän traumoja ne lapset saa kun vanhempana kerrotaan että isäs ei vaan sitten välittänytkään!! Kun mikään laki ei velvoita katsos olemaan vanhempi vaikka olis lapsia alkuun saattanut.Äitiyden onnen soisin kaikille, eikä niitä loisto isiä joka puussa kasva!!


      • Niinpä...
        4onnea kirjoitti:

        Joo onhan se outoa että lasta aletaan hankkia tv:n kautta. Mutta voihan se olla heille iso asia toivottu ja kipeästi kaivattu. Ja tuskin mitään sänky hommia näytetään. Se että ruvetaan haukkumaan naisia(ja vielä toinen toista!)on älytöntä jonkin asteen katkeruus paistaa, on tainnut mennä muille "ämmille" omat isä ehdokkaat.Kyllä on moni nainen saanut vastuun yksin kantaa vaikka lapset olisikin yhdessä tehty! Mitähän traumoja ne lapset saa kun vanhempana kerrotaan että isäs ei vaan sitten välittänytkään!! Kun mikään laki ei velvoita katsos olemaan vanhempi vaikka olis lapsia alkuun saattanut.Äitiyden onnen soisin kaikille, eikä niitä loisto isiä joka puussa kasva!!

        Niinpä...ei kasva juu....mulla olikin suluissa että ei aina ole mahollisuus...siis lue tarkemmin...en ole katkera mutta ottaa päähän ne akat jotka vääryyttä miehille tekee...ajatellaan vaan omaa ahteria...nii ja sit kun ukko lapselle on löydetty ja vähän "kuuluisuutta" telkkarista saatu ni äijä jätetään kun on tultu paksuks....ja selitellään että ei se sittenkään ollu sopiva isäks,,,,nyt olen paksuna ja teen lepsen silti ilman isää....nää jutut on jo kuultu moneen kertaan....että ajattele säki nokkaas pitemmälle......(siis en tarkota että aina näin kävis,mutta turhan usein)Mutta kattellaan...ja kullostellaan=) hyvää kesän alkua sulle=)....ei mua yleensä tällaset kiinnosta enää,,,mutta kunhan osu otsikko silmään....mulla on omaki elämä ja pidän siitä huolen=)parhaani mukaan...


    • mies788

      ilmottautua mukaan ko. ohjelmaan ja sitten nussitaan kunnolla ja koko rahalla!

    • Santeri X

      Tota samaa on naiset tehnyt siitä asti kun ihminen puusta putosi, valinnut sopivat geenit lapselleen. Mitä tässä nyt uutta on ? Televisiossa hakeminen on vain uusi variaatio samaan asiaan, todellisuudessa mikään ei ole muuttunut. Tottakai lapselleen hyvät geenit haluaa ja miehet on käveleviä mainostauluja, sieltä sitten sopivaa valitsemaan. Nykyään mies on perheessä "ulkopuolinen", todellisuudessa perhe on yhtä kuin äiti lapset. Miestä vaihdetaan tarpeen mukaan, joillekkin riittää syyksi että seuraava sopii paremmin uusien verhojen värikuvioon...mies/isä on muuttunut kertakäyttöviihteeksi ja perheen hyödykkeeksi vailla ihmiselle kuuluvaa kunnioitusta.

      • Tebaz X

        Jokainen mies voi valita vapaasti rupeeako suominaiselle geenihuoraksi, minun a-luokan geenejä ei ruttusukat saa...kumit on keksitty.


      • hööpötyksiä aivottomille

        Todellakin tämä on ollut koko elämän tarkoitus, että hankitaan hyvät geenit jälkeläisille ja siirretään omat geenit jälkeläisille. Moni mies on vaan tämä "geenipankki" taloudessa ja kantaa taloudellisen toimeentulon vielä lisäksi, jos naista on oikein hyvin onnistanut. Sitten on niitä naisia, jotka hankkii nämä geenit lapselleen luovuttajan sitä edes tietämättä, osa jopa varastoi nämä geenit spermapankkiin myöhempää käyttöä varten. Tässä vaiheessa geenien luovuttaja on aika puoleton, kun hänen geeneistään keinohedelmöitetään uutta elämää. On melkoinen yllätys kuulla tulleensa isäksi kolme vuotta suhteen lopettamisen jälkeen ja alkaa makselemaan elatusmaksuja.


      • hööpötyksiä aivottomille
        Tebaz X kirjoitti:

        Jokainen mies voi valita vapaasti rupeeako suominaiselle geenihuoraksi, minun a-luokan geenejä ei ruttusukat saa...kumit on keksitty.

        Lukaisepa kirjoitukseni ja pidä kumit käytön jälkeen tiukasti omissa käsissäsi, ettet ole isä vielä jonain päivänä jollekin täysin tuntemattoman naisen lapselle. Nimittäin et mahda mitään, kun tuo nainen on kiikuttanut a-luokan geenisi spermapankkiin hylkäämässäsi käytetyssä kumissa ja suorituttanut keinohedelmöityksen sopivana ajankohtana.


      • Tebaz X
        hööpötyksiä aivottomille kirjoitti:

        Lukaisepa kirjoitukseni ja pidä kumit käytön jälkeen tiukasti omissa käsissäsi, ettet ole isä vielä jonain päivänä jollekin täysin tuntemattoman naisen lapselle. Nimittäin et mahda mitään, kun tuo nainen on kiikuttanut a-luokan geenisi spermapankkiin hylkäämässäsi käytetyssä kumissa ja suorituttanut keinohedelmöityksen sopivana ajankohtana.

        Olen venäläistä sukuperimää ja siellä tollasille huijaajille on varattu ihan oma "kohtalonsa", skidiä ei kohtalo koske. Miksi suomalainen mies sietää tollasia huijauksia ? Ei voi ymmärtää !


      • vaan joutuu silti
        Tebaz X kirjoitti:

        Olen venäläistä sukuperimää ja siellä tollasille huijaajille on varattu ihan oma "kohtalonsa", skidiä ei kohtalo koske. Miksi suomalainen mies sietää tollasia huijauksia ? Ei voi ymmärtää !

        maksamaan, muuten menee talot ja tavarat, vouti vie ne jollet maksa elatusmaksuja. En tiedä millainen kohtalo odottaa tälläistä petollista äitiä, mutta täällä joutuu maksamaan oikeuden määräämöät elatusmaksut tuolle lapselle siihen asti kunnes hän täyttää 18 vuotta. Siitä ei pääse mihinkään! Näitä tapauksia on muutamia Suomessa ja mitään ei voi.


    • Siis ihan vaan siitosorin haustako kyse vai onko ajatuksena myös, että isä olisi osa perhettä? Vai onko nainen jo valmiiksi raskaana, mutta lapsen biologinen isä ei ole jostain syystä kelvannutkaan, vaan pitää lähteä oikein telkkariin etsimään kersalle täydellistä isää? No, siitossonnin hommasta näyttää kyse olevan ainakin ton linkin perusteella... Mahtaako siinä mies lopulta edes päästä liukkaille vai joutuuko turvautumaan omaan käteen? Eli tapahtuuko siittäminen luonnollisella tavalla vai keinosiementämällä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      203
      2679
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2076
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1496
    4. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      19
      1372
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

      Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1366
    6. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

      Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      307
      1317
    7. Kenraali on syytön

      Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      68
      1210
    8. Näkisimmekö jossain?

      Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      74
      1151
    9. Miksi rakastuit

      Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1109
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      150
      1068
    Aihe