Väsähtäminen

en ymmärrä

Jotenkin nyt iski täydellinen uupumus. Ihmettelen mistä tuli koska nukun paremmin ja jopa saisin mennäkkin ja mies katsoisi vauvaa. Onkohan tämä takautuva uupumus. olen ollut äärimmilläni ja nyt on tyhjyyden tunne kun lapsi kasvaa ja hakee jo muita ihmsiä lähelleen. Pakko kirjoittaa jonnekkin, on niin yksinäinen ja tietämätön olo. Miksi olen niin heikko ihminen etten jaksa iloita mistään. Tuntuu, että vedän kivirekeä perässäni ja se kivireki ei edes ole omani vaan tämä perhe. Säälittää lapsi koska joutuu kuuntelemaan riitoja. Haluaisin suojella lasta ja antaa onnellisen lapsuuden, mutta kun omat ajatukset solmussa ja ei tiedä edes haluaako elää tämän miehen kanssa niin riitoja tulee.

1

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta...

Mäkin oon tuntenut just noin..

Elämä oli vain mennyt eteenpäin enkä ollut enää minä siinä keulassa näyttämässä suuntaa. Ajelehdin vaan eteenpäin, päivät kuluivat arkiaskareissa eivätkä lasten synnyttyä tunnit riittäneet edes yötämyöten niitä hommia tekemään.

Mulla oli vielä huono parisuhde ettei miehestä ollut minkäänlaista arkiapua, päinvastoin, enkä fyysiseti pystynyt lähtemään mihinkään...ja mitä pitempään sitä oli kotona sitä vaikeammaksi se uloslähtö tuli kun siihen vaan tottui.
      Olin niin tottunut kulkemaan aina ja jokapaikkaan vaunujen-rattaiden kanssa etten osannut kävellä kadulla suoraan kädet alhaalla!

MUTTA, asiaan, jos sun parisuhde olisi kuitenkin pelastettavissa! Vaikeat ajat kuuluvat yhteen pientenlasten kanssa... Valjasta isä toistuvasti ja usein lapsenvahdiksi ja mene vaikka kävelylle YKSIN tai mihin vaan omaan juttuun (ei baariin).
      Ota itseäsi niskasta kiinni ja MENE ulos, se vaan virkistää niin ihmeellisesti ja antaa uutta potkua. Voit vaikka istua ostarin penkillä ja syödä jäätelön ja katsella muiden ihmisten touhuamista ja kiirettä.
      Oma aika ajatuksineen tosiaan palauttaa niitä vanhoja fiiliksiä ja HAAVEILUA mistä taas innostua ja ryhtyä pikkuhiljaa toteuttamaan juttuja joita ITSE haluaa.
      Sun kannattaa hoitaa tätä puolta itsestäsi, koska se antaa niin paljon voimaa hoitaa myös lapset ja miehen.
      Itse pidin sen linjan ettei lasten kuullen ikinä riidelty tai haukuttu toisiamme. Kyllä päiväunien tai illan aikana ehtii riidat riidellä, muulloin päivän aikana on vain pidettävä molemmin puolin mölyt mahassa eikä tietenkään provosoida toista kommenteilla yms.

Lapsen kuuluukin kasvaa, se on merkki että olet hoitanut häntä hyvin kun hän luottavaisena haluaa ottaa kontaktia myös muihin ihmisiin!

Vaadi itse itsellesi hyvää. Ei pidä odottaa että miehesi tekisi tämän puolestasi. Sinä olet itsestäsi vastuussa ja ansaitset sen.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6174
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3202
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2496
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2138
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      353
      1779
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1656
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1410
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      224
      1394
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1342
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      29
      1312
    Aihe