Väsähtäminen

en ymmärrä

Jotenkin nyt iski täydellinen uupumus. Ihmettelen mistä tuli koska nukun paremmin ja jopa saisin mennäkkin ja mies katsoisi vauvaa. Onkohan tämä takautuva uupumus. olen ollut äärimmilläni ja nyt on tyhjyyden tunne kun lapsi kasvaa ja hakee jo muita ihmsiä lähelleen. Pakko kirjoittaa jonnekkin, on niin yksinäinen ja tietämätön olo. Miksi olen niin heikko ihminen etten jaksa iloita mistään. Tuntuu, että vedän kivirekeä perässäni ja se kivireki ei edes ole omani vaan tämä perhe. Säälittää lapsi koska joutuu kuuntelemaan riitoja. Haluaisin suojella lasta ja antaa onnellisen lapsuuden, mutta kun omat ajatukset solmussa ja ei tiedä edes haluaako elää tämän miehen kanssa niin riitoja tulee.

1

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta...

      Mäkin oon tuntenut just noin..

      Elämä oli vain mennyt eteenpäin enkä ollut enää minä siinä keulassa näyttämässä suuntaa. Ajelehdin vaan eteenpäin, päivät kuluivat arkiaskareissa eivätkä lasten synnyttyä tunnit riittäneet edes yötämyöten niitä hommia tekemään.

      Mulla oli vielä huono parisuhde ettei miehestä ollut minkäänlaista arkiapua, päinvastoin, enkä fyysiseti pystynyt lähtemään mihinkään...ja mitä pitempään sitä oli kotona sitä vaikeammaksi se uloslähtö tuli kun siihen vaan tottui.
      Olin niin tottunut kulkemaan aina ja jokapaikkaan vaunujen-rattaiden kanssa etten osannut kävellä kadulla suoraan kädet alhaalla!

      MUTTA, asiaan, jos sun parisuhde olisi kuitenkin pelastettavissa! Vaikeat ajat kuuluvat yhteen pientenlasten kanssa... Valjasta isä toistuvasti ja usein lapsenvahdiksi ja mene vaikka kävelylle YKSIN tai mihin vaan omaan juttuun (ei baariin).
      Ota itseäsi niskasta kiinni ja MENE ulos, se vaan virkistää niin ihmeellisesti ja antaa uutta potkua. Voit vaikka istua ostarin penkillä ja syödä jäätelön ja katsella muiden ihmisten touhuamista ja kiirettä.
      Oma aika ajatuksineen tosiaan palauttaa niitä vanhoja fiiliksiä ja HAAVEILUA mistä taas innostua ja ryhtyä pikkuhiljaa toteuttamaan juttuja joita ITSE haluaa.
      Sun kannattaa hoitaa tätä puolta itsestäsi, koska se antaa niin paljon voimaa hoitaa myös lapset ja miehen.
      Itse pidin sen linjan ettei lasten kuullen ikinä riidelty tai haukuttu toisiamme. Kyllä päiväunien tai illan aikana ehtii riidat riidellä, muulloin päivän aikana on vain pidettävä molemmin puolin mölyt mahassa eikä tietenkään provosoida toista kommenteilla yms.

      Lapsen kuuluukin kasvaa, se on merkki että olet hoitanut häntä hyvin kun hän luottavaisena haluaa ottaa kontaktia myös muihin ihmisiin!

      Vaadi itse itsellesi hyvää. Ei pidä odottaa että miehesi tekisi tämän puolestasi. Sinä olet itsestäsi vastuussa ja ansaitset sen.

      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe