Olen ostamassa 1994 Chrysler Le Baron avo Kerro minulle mitä mä pidän tarkista hyvät sekä huonot puolet. KIITOS ETUKÄTEN
Le Baronista -94 tietoa
14
1867
Vastaukset
- 1990
Ajelin muutaman vuoden 90-mallisella Le Baron 2,3 GTC turbolla (kovakattoinen malli), kilometrejä ehti kertyä mittariin 140 000. Auto oli yllättävän pieniruokainen: maantieajossa 7-9 litraa, kaupungissa n 12. Potkua oli moottorissa tosi hyvin. Lämmin auto (avomallista en osaa sanoa) ja hyvä ajaa myös talvella.
Etuiskarit oli mielestäni alusta alkaen hieman löysät, mutta kun ne katsastuksessa aina kelpasivat, niin annoin niiden olla. Kuskin oven lukkosylinteri piti kerran vaihtaa, kierrostunnistin (vai oliko se rajoitin) hajosi myös, ja se suurin harmi oli laturin hajoaminen reilussa 100 000 km:ssä. Huollossa kertoivat sen olevan tyyppivika. Kallis juttu, taisi maksaa jotain 3500 mk töineen.
Muuten toimiva ja luotettava peli - ja yllättävänkin hyvä ja mukava käyttöauto.- Jöre
että on vaan yhdellä ihmisillä jolla on jotain tietoa.. Kiitos sinulle ja jos joku muu tietä Le Baron-94 avosta jotain please kerro.
- Havaittua
Jöre kirjoitti:
että on vaan yhdellä ihmisillä jolla on jotain tietoa.. Kiitos sinulle ja jos joku muu tietä Le Baron-94 avosta jotain please kerro.
Takavuosina kun noita vielä enemmän oli myynnissä... Hyvin monissa oli konetta repattu jo, erityisesti ongelmallisia taisivat olla turbo mallit. Km olivat tuolloin luokka alle 200tkm.
Tiedosta että olet USA:n mittapuun mukaan ostamassa erityisen halpaa jenkkiä. Älä odota ihmeitä kestävyyden suhteen enää 10 vuotiaalta halppisjenkiltä. Rahaa saattaa palaa.
90-luvun alusta löytyy noita ford ja muutamien muiden valmistajien luotettavempia jenkkisportteja (perustuvat mm. Mitsun, Mazdan vastaaviin malleihin).
Jos avo pakko olla niin osta kunnon jenkki sitten, mustang tai vastaava. - 1990
Havaittua kirjoitti:
Takavuosina kun noita vielä enemmän oli myynnissä... Hyvin monissa oli konetta repattu jo, erityisesti ongelmallisia taisivat olla turbo mallit. Km olivat tuolloin luokka alle 200tkm.
Tiedosta että olet USA:n mittapuun mukaan ostamassa erityisen halpaa jenkkiä. Älä odota ihmeitä kestävyyden suhteen enää 10 vuotiaalta halppisjenkiltä. Rahaa saattaa palaa.
90-luvun alusta löytyy noita ford ja muutamien muiden valmistajien luotettavempia jenkkisportteja (perustuvat mm. Mitsun, Mazdan vastaaviin malleihin).
Jos avo pakko olla niin osta kunnon jenkki sitten, mustang tai vastaava.Tottahan se on, ettei Le Baron amerikkalaisen mittapuun mukaan mikään kallis ja iso auto ole. Omani oli käsivaihteinen, moottori 2,3 turbo, joka oli Chryslerin omaa tekoa. Moottori pelasi moitteitta lukuunottamatta noita paria sähköpuolen häikkää, joista edellä kerroin.
3-litrainen kuutonen on Mitsubishin tekele, ja siinä on käsittääkseni aina automaattilaatikko. Eräällä tuttavallani oli kyseinen 3-litrainen automaatti kovakattomalli, jonka se osti muutaman vuoden ikäisenä reilu 100 000 ajettuna, ja piti sitä seuraavat 100 000 km. En muista hänen mitään isompaa siihen tarvinneen tehdä.
10 vuotias auto on aina arvoitus - asiantuntijan kanssa siis ostoksille! - Tepe
1990 kirjoitti:
Tottahan se on, ettei Le Baron amerikkalaisen mittapuun mukaan mikään kallis ja iso auto ole. Omani oli käsivaihteinen, moottori 2,3 turbo, joka oli Chryslerin omaa tekoa. Moottori pelasi moitteitta lukuunottamatta noita paria sähköpuolen häikkää, joista edellä kerroin.
3-litrainen kuutonen on Mitsubishin tekele, ja siinä on käsittääkseni aina automaattilaatikko. Eräällä tuttavallani oli kyseinen 3-litrainen automaatti kovakattomalli, jonka se osti muutaman vuoden ikäisenä reilu 100 000 ajettuna, ja piti sitä seuraavat 100 000 km. En muista hänen mitään isompaa siihen tarvinneen tehdä.
10 vuotias auto on aina arvoitus - asiantuntijan kanssa siis ostoksille!ensinnäkin 2.3 moottoria ei ole olemassakaan. 2.2 ja 2.5 ja 3.0 V6. 2.2 on turbo ja 2.5 on joko tai... nelari kuitenki. avokattosesta sen verran kokemusta, et luonnollisesti katso kattomekanismi, erityisesti sähköhydraulimoottin toiminta, samoin sähköiset lasinnostimet, etenkin takana pienet kolmiolasit ovat yleensä jumissa. maksaa 400eur moottori/kpl. Tiivisteiden kunto?? ne maksaa järkyttävän paljon.. samoin vetoakseleiden kunto..ne maksaa. vaihdelaatikko sekoaa, varsinkin jos on ajettu niillä paljon puhutuilla huonoilla öljyllä. sit jos on vielä ultradrive vaihteisto, niin soppa on valmis. 3.0 moottori on mukava, mutta varmistu että kansi ei ole halki, tai kannentiivisteet eivät ole palaneet. muuten auto on tosi mukava, lämminkin.
ps. kattoa ei kannata laskea jos rätti on märkä tai kostea..tulee ikäviä ryppyjä kun nostat sen takaisin ylös. eläkä laske jos ilma on alle 5C - jaaa?
Tepe kirjoitti:
ensinnäkin 2.3 moottoria ei ole olemassakaan. 2.2 ja 2.5 ja 3.0 V6. 2.2 on turbo ja 2.5 on joko tai... nelari kuitenki. avokattosesta sen verran kokemusta, et luonnollisesti katso kattomekanismi, erityisesti sähköhydraulimoottin toiminta, samoin sähköiset lasinnostimet, etenkin takana pienet kolmiolasit ovat yleensä jumissa. maksaa 400eur moottori/kpl. Tiivisteiden kunto?? ne maksaa järkyttävän paljon.. samoin vetoakseleiden kunto..ne maksaa. vaihdelaatikko sekoaa, varsinkin jos on ajettu niillä paljon puhutuilla huonoilla öljyllä. sit jos on vielä ultradrive vaihteisto, niin soppa on valmis. 3.0 moottori on mukava, mutta varmistu että kansi ei ole halki, tai kannentiivisteet eivät ole palaneet. muuten auto on tosi mukava, lämminkin.
ps. kattoa ei kannata laskea jos rätti on märkä tai kostea..tulee ikäviä ryppyjä kun nostat sen takaisin ylös. eläkä laske jos ilma on alle 5CTämän kiistellyn 2,2 / 2,3 moottorin iskutilavuus on 2,213 litraa, teho 177 heppaa. Useimmat autovalmistajat tällaisessa tapauksessa sanoisivat moottorin olevan 2,3 litraa. Joku voi olla vaatimattomampi, ja sanoa sen olevan 2,2.
Jos olisi kyse vaikkapa verottajasta tai vakuutuksista, niin moottori olisi pikemminkin tuo 2,3 litraa.
Noniin poikaset, kiistely loppuu nyt!
- Simo
Ajelin neljävuotta ympärivuoden 90-mallisella rätti LeBaronilla. Suomessa olevat LeBaronit ovat lähes kaikki joko 89 tai 90 mallisia, vaikka niitä myydään jopa 93:ina. Sisustus muuttui täysin vuoden 90 malleista alkaen.
Täällä kun on jostakin syystä alettu käyttämään käyttöönottovuotta vuosimallina.
93-96 malleissa ei enään ole esim. "luukkulamppuja"
Nelivaihteinen automatti on lyhyt ikäinen.- Los Le baronelle
-91 mallisissa on erilainen sisusta verrattuna
-90 mallisiin.
1991 tuli huomattavasti modernimpi (pyöreämpi) koelauta ja myös penkit muuttui.
Ulkonäkö kuten sanoit muuttui 93 jolloin "silmälaput" ajovaloista poistettiin. Monen mielstä oikeaan lebaroniin kuuluu ehdottomasti ajovaloluukut josta malli alunperin tuli tunnetuksi. 1991 malleja myytiin suomessa vielä 1993 "uutena" koska laman iskiessä vapaasatamaan jäi useita kappaleita näitä senaikasia kalliita avoautoja myymättä. - Simo
Los Le baronelle kirjoitti:
-91 mallisissa on erilainen sisusta verrattuna
-90 mallisiin.
1991 tuli huomattavasti modernimpi (pyöreämpi) koelauta ja myös penkit muuttui.
Ulkonäkö kuten sanoit muuttui 93 jolloin "silmälaput" ajovaloista poistettiin. Monen mielstä oikeaan lebaroniin kuuluu ehdottomasti ajovaloluukut josta malli alunperin tuli tunnetuksi. 1991 malleja myytiin suomessa vielä 1993 "uutena" koska laman iskiessä vapaasatamaan jäi useita kappaleita näitä senaikasia kalliita avoautoja myymättä.Sisusta muuttui täysin 90 malleihin, siis penkit koelauta ja oviverhoilut.
91- mallissa poistui lähinnä tuo hieno "nipistettävä" valokytkin siitä mittariston lipasta, samoinkuin vilkunviiksi siirtyi perinteiseenpaikkaan. Niin ja lämmityslaitteen vipujen merkinnät muuttuivat myös 91.
- utelias
Kauppoja näillä tehdään varmaan vähän mutta osaako kukaan arvioida avon hintaa??
- hinta
saksassa kunnosta riippuen 1000-6000e. suomen verot noin 3500e.
- Tipi.turusta
Minulla on ollut 10v avo nyt tuli mittariin 100000 km kaikki kuin uudessa autossa paitsi automaattilaatikko pikkusen pätkässä 1-2 välissä muuten hienosti vaihtaa koneessa kiva 6 hörinä tuplaputket.
- Saratoga
Pidähän hyvä huoli aarteestasi. Täälä Nokialla on liikkuunu kauan kuin tehtaasta tullut punainen avo Le baron. Itsellä on Saratoga. Piti laittaa Le Baron sedanin maski heti ostettua, kun kerta Chrysleri on. Euroopan Saratogissahan on Dodge Spiritin maski. Ei voisi parempaa mid-size autoa toivoa. Niin täydellinen auto monessa asiassa. Puhdasta nautintoa. Ainoa moite voisi tulla valtavasta kääntösäteestä, mutta se on asenne kysymys harmittaako se. Minua se muistuttaa lähinnä lähtömaansa suuremman mittakaavan infrasta. Ja täälä parkkihallit ja parkkipaikat on usein tehty goggomobiileille.
- tipi.turusta
vaihtaako hienosti, vuotaako öljyä,onko runko löysä, toimiiko kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892