Tarrat Bella 700 veneeseen

Mistä?

Mistä saisi alkuperäisen malliset tarrat vm.-88 olevaan Bella 700 veneeseen.

20

3651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.Jelt

Miksi pitäisi laittaa tarroja veneeseen? Kauniinpi ilman.

• Bellaan

Joku vuosi sitten tietin seiskatonniseen bellaan teipit mainoshakilla. www.mainoshakki.fi

• tarratehdas
        Bellaan kirjoitti:

Joku vuosi sitten tietin seiskatonniseen bellaan teipit mainoshakilla. www.mainoshakki.fi

olen sieltä tilannut

• Bellaan kirjoitti:

Tuolta löysin omaan bellaani, toimitusaika tosin hieman venähti mutta olipahan talvella aikaa odotella :-)

• pena57

Bella-Centeristä Kuopiosta. Ainakin itse hommasin sieltä 7000:seen pari vuotta sitten. Löytyi heti hyllystä, ja postissa tuli parissa päivässä kotiin.

• B.Jelt

miksi pois lähteneitä tarroja uusisi? Vene on huomattavasti kauniimpi ilman "vauhtiraitoja"

• sinä
        B.Jelt kirjoitti:

miksi pois lähteneitä tarroja uusisi? Vene on huomattavasti kauniimpi ilman "vauhtiraitoja"

et piittaa tarrallisista veneistä, niin se ei automaattisesti tarkoita, että kaikki muut eivät pidä tarrallisista veneistä. kyllä asialliset teippaukset kyljessä tuottavat iloa silmään, kunhan vaan sopivat veneen tyyliin.

• kysymykseesi
        B.Jelt kirjoitti:

koska haluan rumentaa venettäni, jotta sinunkin homehtunut tarraton kelluva jäteastiasi näyttäsi paremmalta laiturissa, kun ympärillä ei ole turhan hienoja tarrattomia veneitä.

• B.Jelt
        kysymykseesi kirjoitti:

koska haluan rumentaa venettäni, jotta sinunkin homehtunut tarraton kelluva jäteastiasi näyttäsi paremmalta laiturissa, kun ympärillä ei ole turhan hienoja tarrattomia veneitä.

Vene on aina epäkiitollisissa olosuhteissa lukuun ottamatta talvea jos sitä silloin säilytetään lämpimässä ja kuivassa hallissa. Tarrat tuppaavat haalistumaan nopeasti ja repeilemään piakkoinkin laitostaJos alukseensa haluaa "raitoja" maalaisin sellaiset mielummin. Tuollaisia valkoisia veneitä sinisillä raidoilla on pilvin pimein ja mielestäni se jos mikä osoittaa mielikuvituksen köyhyyden.

• vaikka sitten
        B.Jelt kirjoitti:

Vene on aina epäkiitollisissa olosuhteissa lukuun ottamatta talvea jos sitä silloin säilytetään lämpimässä ja kuivassa hallissa. Tarrat tuppaavat haalistumaan nopeasti ja repeilemään piakkoinkin laitostaJos alukseensa haluaa "raitoja" maalaisin sellaiset mielummin. Tuollaisia valkoisia veneitä sinisillä raidoilla on pilvin pimein ja mielestäni se jos mikä osoittaa mielikuvituksen köyhyyden.

jos maalaisin toiseen kylkeen kuvan kiveksistäni ja taoiseen kylkeen itse kalun? käsittääkseni sellaisia ei ole näkynyt ja uskoisin sen myös nostavan jälleenmyyntiarvoa, kun ei ole siniraitainen tusinavene.

• pena57
        B.Jelt kirjoitti:

kysyjä ainakin minun mielestä halusi tietää, mistä tarroja voi hommata. On IHAN TOINEN ASIA, ovatko tarrat tarpeen, itte ainakin tykkään,on siistimmän näköinen mun mielestä.

• maksoitte

tarroista ?? Olisi kiva tietää.

• peri Bellan tarroista

60 euroa ja laittelin ne tuossa keväällä veneen kylkiin ja täytyy myöntää että hyvä tuli.

• Wellcraft 28

Tarra teksteistä 65 egii, siin oli rekisterinumerot ja veneen nimi ja firman logo, tuli asialliset ja itse selvisin teippauksesta, firma on Herttoniemenrannassa/Helsinki. http://www.megaprint.fi/tarrat.htm tossa jotain malleja tarroista..

• laitoin

maalarinteipistä

• Bellalla vesille

Itse tilasin kanssa Mainoshakilta. Suhteellisen nopea palvelu. Myös veneen nimitekstit onnistuivat ja tekivät juuri oikeaan kokoon. Suosittelen...

• tarratinuri

Kannattaa tilata tarrat jostain muualta, jos Bella alkuperäiset ovat painokoneella valkoiselle pohjalle värjätyt. Ei mene montaa vuotta, kun sellaiset ovat haalistuneet. Umpivärjätyt tarrat, jotka liimataan valkoiselle pohjalle kestävät pidempään.

• Lohimiespohjoisesta
      • Mistää

Kiitos! 7 vuotta odotin mutta nyt sain apua!

• Bellalllaaa

Teetin Bellaani tarrat jossain alan liikkeessä, otin valokuvan ja mitat vanhoista, jonka mukaan tekivät paremmat kuin alkuperäiset, jotka ovat painokoneella painetut valkoiselle tarralle, ko firma teki uudet värillisillä tarroilla, jotka eivät haalistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe