Tarrat Bella 700 veneeseen

Mistä?

Mistä saisi alkuperäisen malliset tarrat vm.-88 olevaan Bella 700 veneeseen.

20

3617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.Jelt

Miksi pitäisi laittaa tarroja veneeseen? Kauniinpi ilman.

• Bellaan

Joku vuosi sitten tietin seiskatonniseen bellaan teipit mainoshakilla. www.mainoshakki.fi

• tarratehdas
        Bellaan kirjoitti:

Joku vuosi sitten tietin seiskatonniseen bellaan teipit mainoshakilla. www.mainoshakki.fi

olen sieltä tilannut

• Bellaan kirjoitti:

Tuolta löysin omaan bellaani, toimitusaika tosin hieman venähti mutta olipahan talvella aikaa odotella :-)

• pena57

Bella-Centeristä Kuopiosta. Ainakin itse hommasin sieltä 7000:seen pari vuotta sitten. Löytyi heti hyllystä, ja postissa tuli parissa päivässä kotiin.

• B.Jelt

miksi pois lähteneitä tarroja uusisi? Vene on huomattavasti kauniimpi ilman "vauhtiraitoja"

• sinä
        B.Jelt kirjoitti:

miksi pois lähteneitä tarroja uusisi? Vene on huomattavasti kauniimpi ilman "vauhtiraitoja"

et piittaa tarrallisista veneistä, niin se ei automaattisesti tarkoita, että kaikki muut eivät pidä tarrallisista veneistä. kyllä asialliset teippaukset kyljessä tuottavat iloa silmään, kunhan vaan sopivat veneen tyyliin.

• kysymykseesi
        B.Jelt kirjoitti:

koska haluan rumentaa venettäni, jotta sinunkin homehtunut tarraton kelluva jäteastiasi näyttäsi paremmalta laiturissa, kun ympärillä ei ole turhan hienoja tarrattomia veneitä.

• B.Jelt
        kysymykseesi kirjoitti:

koska haluan rumentaa venettäni, jotta sinunkin homehtunut tarraton kelluva jäteastiasi näyttäsi paremmalta laiturissa, kun ympärillä ei ole turhan hienoja tarrattomia veneitä.

Vene on aina epäkiitollisissa olosuhteissa lukuun ottamatta talvea jos sitä silloin säilytetään lämpimässä ja kuivassa hallissa. Tarrat tuppaavat haalistumaan nopeasti ja repeilemään piakkoinkin laitostaJos alukseensa haluaa "raitoja" maalaisin sellaiset mielummin. Tuollaisia valkoisia veneitä sinisillä raidoilla on pilvin pimein ja mielestäni se jos mikä osoittaa mielikuvituksen köyhyyden.

• vaikka sitten
        B.Jelt kirjoitti:

Vene on aina epäkiitollisissa olosuhteissa lukuun ottamatta talvea jos sitä silloin säilytetään lämpimässä ja kuivassa hallissa. Tarrat tuppaavat haalistumaan nopeasti ja repeilemään piakkoinkin laitostaJos alukseensa haluaa "raitoja" maalaisin sellaiset mielummin. Tuollaisia valkoisia veneitä sinisillä raidoilla on pilvin pimein ja mielestäni se jos mikä osoittaa mielikuvituksen köyhyyden.

jos maalaisin toiseen kylkeen kuvan kiveksistäni ja taoiseen kylkeen itse kalun? käsittääkseni sellaisia ei ole näkynyt ja uskoisin sen myös nostavan jälleenmyyntiarvoa, kun ei ole siniraitainen tusinavene.

• pena57
        B.Jelt kirjoitti:

kysyjä ainakin minun mielestä halusi tietää, mistä tarroja voi hommata. On IHAN TOINEN ASIA, ovatko tarrat tarpeen, itte ainakin tykkään,on siistimmän näköinen mun mielestä.

• maksoitte

tarroista ?? Olisi kiva tietää.

• peri Bellan tarroista

60 euroa ja laittelin ne tuossa keväällä veneen kylkiin ja täytyy myöntää että hyvä tuli.

• Wellcraft 28

Tarra teksteistä 65 egii, siin oli rekisterinumerot ja veneen nimi ja firman logo, tuli asialliset ja itse selvisin teippauksesta, firma on Herttoniemenrannassa/Helsinki. http://www.megaprint.fi/tarrat.htm tossa jotain malleja tarroista..

• laitoin

maalarinteipistä

• Bellalla vesille

Itse tilasin kanssa Mainoshakilta. Suhteellisen nopea palvelu. Myös veneen nimitekstit onnistuivat ja tekivät juuri oikeaan kokoon. Suosittelen...

• tarratinuri

Kannattaa tilata tarrat jostain muualta, jos Bella alkuperäiset ovat painokoneella valkoiselle pohjalle värjätyt. Ei mene montaa vuotta, kun sellaiset ovat haalistuneet. Umpivärjätyt tarrat, jotka liimataan valkoiselle pohjalle kestävät pidempään.

• Lohimiespohjoisesta
      • Mistää

Kiitos! 7 vuotta odotin mutta nyt sain apua!

• Bellalllaaa

Teetin Bellaani tarrat jossain alan liikkeessä, otin valokuvan ja mitat vanhoista, jonka mukaan tekivät paremmat kuin alkuperäiset, jotka ovat painokoneella painetut valkoiselle tarralle, ko firma teki uudet värillisillä tarroilla, jotka eivät haalistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe