B-vitamiini

Mulla on ihan hirveet krapulat nykyisin, siis pöntön halailua monta tuntia juomista seuraavana päivänä. Oksu lentää 10 min. välein. Enkä ees juo kuin pari kertaa kuussa.

Niin, auttaisko tähän b-vitamiini? Missä vaiheessa sitä pitäis ottaa? Ennen nukkumaan menoa? Ennen juomisen aloittamista? Kuinka iso annos?
Ilmoita


ja aloita muutamaa päivää ennen dokailua.
Aivan perus apteekin beroccat ymv toimivat aivan hyvin.
1 VASTAUS:
Jo ammoin mätin aina ennen kovia kännäjäisiä vahvoja B-vitamiineja naamaan useampana päivänä.
Seuraus oli se, että viinan kesto olikin lisääntynyt kummasti, joten niitä virkistysjuomia tuli kiskottua monin verroin enemmän, ja lopputuloksena oli aina entistä kovempi kankkunen.
Tuli kokeiltua niitä itse kankkuseenkin, siis vasta kännäjäisten jälkeen, ja silloin vasta karmea olo tulikin.

Vaikuttavat ihmeesti viinan kestoon, ja se johtaa normaalin Suomi-pojan juomaan kaksin käsin.

PS. Kusensa väriä ei sitten tarvitse pelästyä.
+Lisää kommentti
Juot jokaisen oluttuopin jälkeen tuopillisen vettä. Humala pysyy tasaisen hyvänä ja seuraavana aamuna voi ottaa reteesti krapulan suhteen.
2 VASTAUSTA:
Tuota tuota...
Tota vesituoppi-keinoa on testattu ja aika huonoin tuloksin...
Siis puhun vaan omakohtaisesta kokemuksesta nyt..

Kokeilin kerran yhden baari-illan että joka toinen tuoppi on vettä. Noh, hirveä känni vedettiin ja tottakai litroittain meni vettäkin alas.
Aamulla sitten heräilin ja mitä olikaan käynyt..? Sänky täysin kusessa ja vaatteet tietysti! :) Eli sitä nestettä oli kertynyt sellainen määrä elimistöön että kuset oli "housuun" tullut.

Joten jos haluaa kännätä niin juokaa vaan sitä vettä, mutta pitäkää järki kädessä myös sen veden juonnin suhteen:) Joka toinen voi olla pikkasen liikaa..:)

p.s. Yleensä en kuseksi kännipäissäni sänkyyn joten tapa se ei ole. Ja itseasiassa ei se minulla ainakaan se veden juominen krapulaa helpottanut :)

Hyvänä neuvona pidän että sitä vettä juodaan paljon krapula-aamuna, monivitamiinit naamariin, roskaruokaa ja lepoa. Illalla mahd. pieni kävelylenkki ;) Toimii!
?? Joten jos haluaa kännätä niin juokaa vaan sitä vettä, mutta pitäkää järki kädessä myös sen veden juonnin suhteen:) Joka toinen voi olla pikkasen liikaa..:) ??
+Lisää kommentti
osta neurobion forte b vitamiinia, ja syö se kuukauden kuuri, 1tabl/pv. loistava bvitamiini:) ja sit tuolla luontaiskaupassa on jtn nokkostabletteja , jotka auttaa kankkuseen!
3 VASTAUSTA:
B-vitamiinit ovat vesiliukoisia, eivät ne jää odottelemaan elimistöön tulevia kännejä.

Ei B-vitamiineista käsittääkseni ole mitään hyötyä yhden illan juopotteluissa. Päivien päästä on eri asia. Ja lähes yhtä tärkeä on magnesium.

Krapulassa B-vitamiini yleensä vain sotkee vatsaa ja pahentaa tilaa koska se on , varsinkin niasiini, erittäin hapokasta.
tuon kuurisyömisen? kirjoitti:
B-vitamiinit ovat vesiliukoisia, eivät ne jää odottelemaan elimistöön tulevia kännejä.

Ei B-vitamiineista käsittääkseni ole mitään hyötyä yhden illan juopotteluissa. Päivien päästä on eri asia. Ja lähes yhtä tärkeä on magnesium.

Krapulassa B-vitamiini yleensä vain sotkee vatsaa ja pahentaa tilaa koska se on , varsinkin niasiini, erittäin hapokasta.
B-vitamiini tosiaan auttaa vasta kun juominen on kesänyt useita päiviä/viikkoja ja elimistön omat varastot tyhjenevät. Veden juonnin olen kyllä tärkeäksi huomannut, muttei ehkä sentään niin paljon kuin tuoppi/tuoppi.

Itse olen huomannut että pullo punaviiniä tekee kovan päänsäryn, epäilen että siinä on jotakin lisäaineita, jotka sen tekevät. Alkoholimäärähän ei ole kuin 5-6 alkoholiannosta. Valkoviini tai kirkas viina lantrattuna ei niinkään.

Tietenkin ihan oikea tapa olisi, että ottaisi vain vähemmän. Mutta me kaikkihan tiedämme, miten vaikea on lopettaa pariin annokseen, eikä edes tarvii olla mikään holisti. Silloinhan rattoisa olo on juuri vasta noussut. Itselläni on vielä se raja, ettei yhtään enää pysty ottamaan vaikka alkoholia on pullossa ja se on ihan hyvä se. Määräni pitkähkön illan aikana on n. 8 annosta.
oikeaa tietoa on kirjoitti:
B-vitamiini tosiaan auttaa vasta kun juominen on kesänyt useita päiviä/viikkoja ja elimistön omat varastot tyhjenevät. Veden juonnin olen kyllä tärkeäksi huomannut, muttei ehkä sentään niin paljon kuin tuoppi/tuoppi.

Itse olen huomannut että pullo punaviiniä tekee kovan päänsäryn, epäilen että siinä on jotakin lisäaineita, jotka sen tekevät. Alkoholimäärähän ei ole kuin 5-6 alkoholiannosta. Valkoviini tai kirkas viina lantrattuna ei niinkään.

Tietenkin ihan oikea tapa olisi, että ottaisi vain vähemmän. Mutta me kaikkihan tiedämme, miten vaikea on lopettaa pariin annokseen, eikä edes tarvii olla mikään holisti. Silloinhan rattoisa olo on juuri vasta noussut. Itselläni on vielä se raja, ettei yhtään enää pysty ottamaan vaikka alkoholia on pullossa ja se on ihan hyvä se. Määräni pitkähkön illan aikana on n. 8 annosta.
kahdeksan annosta?! :D amatööri !!! :D
+Lisää kommentti
Välillä joudun työni puolesta juottamaan muita ja siinä samalla tulee törpöteltyä itsekin.
Näillä konsteilla pysyn itse toimintakykyisenä the day after.
Syön aina kunnolla ennen illaviettoa, illalla ennen nukkumaanmenoa 0,5-1,0 litraa vettä ja suolaista syötävää esim. reissumiehet joiden päällä on metvurstia.
Berocca poreita juon muutenkin joka aamu.
Ilmoita
Krapulaan auttaa alkoholipitoisten juomien välttäminen edellisenä päivänä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

B-vitamiini

Mulla on ihan hirveet krapulat nykyisin, siis pöntön halailua monta tuntia juomista seuraavana päivänä. Oksu lentää 10 min. välein. Enkä ees juo kuin pari kertaa kuussa.

Niin, auttaisko tähän b-vitamiini? Missä vaiheessa sitä pitäis ottaa? Ennen nukkumaan menoa? Ennen juomisen aloittamista? Kuinka iso annos?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta