Surkein palvelu

Rehellisesti ja perusteluin...

Noniin! Itse paljon nähneenä kassaneitinä, missä paikassa on Porvoon huonoin asiakaspalvelu? Tietysti Hyviä tapauksiakin saa laittaa! :) Mielestäni JimJillissä saa pitkiä katseita ja väsynyttä palvelua,Veromodassa taas aivan eri luokkaa.Torin R-kioskilla myös eräs myyjätär joka on AINA kuukatiskierrolla :( Ja Porvoon Kissataloon ei uskalla edes mennä kun saa huutia ties mistä. MIELIPITEITÄ KIITOS!

140

15429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvä päivittää,

aiemmin ylivoimainen "ykkönen" oli Simolin (R.I.P.). Nykyään manttelinperijöitä löytyy K-Raudasta (vain osa myyjistä), A-katsastuksesta ja sitten kaikista kaupungin yksiköistä, mukaan lukien vesi ja energia.

• Saldo-Ellu

Jos Porvoon A-katsastuksesta saa huonoa palvelua niin peilin kunto kannattaa tarkistaa, syy löytyy todennäköisesti sieltä. Minulla on ollut jatkuvasti pari autoa, joten käyntejä tulee usein. Muutaman kerran kokeilin muitakin katsastuksentarjoajia, kun Autoliitolla oli muka jäsentarjous K-ykkösille, siis muualla kuin Porvoossa asioin. Ja nyt olen palannut takaisin, lopullisesti. Ja yllätys yllätys, eivät ne minun autoni aina läpi mene, mutta niistä vioista saa ystävällistä ja asiantuntevaa palautetta. Erityisesti muistan tapauksen, jossa vein kuntokatsastukseen auton, jonka ajattelin hankkia, sen parempia neuvoja en osaa kuvitella. Että sen kylän poikia.

• iloinen itse niin...

Saan aina hyvää palvelua K-raudasta, A-katsastuksesta ja kaupungin yksiköistä

• minäjooomoi

Vihdoinkin joku samaa mieltä! -Torinkulman R-kioskilla on eräs naishenkilö joka on aina vihainen ja katsoo tappavalla katseella asiakkaita. -Porvoon Energian asiakaspalvelussa on eräs "isomamma" jonka suusta tulee käärmeitä mikäli asiakas ei miellytä. -Porvoon Lääkärikeskuksen infossa on töissä yks ihan hirveä eukko. Taustaa: Kesken koulupäivän minulle nousi korkea kuume, eikä koulun S-hoitaja ollut paikalla, joten kävelin (noin 4km) lääkärikeskukseen kysymään päivystysaikaa, jolloin kyseinen nainen kehtasi sanoa minulle " Ei ole enään aikoja tänään. Ole hyvä ja ota Burana ja mene takaisin kouluun." - Porvoon kaupungin henkilökunnassakaan ei ole YHTÄÄN kehuttavaa!

• neidin

vastaus ollut ihan asialinen. Minkä ihmeen takia joku yrittää päästä lääkärille jos kesken päivän nousee kuumetta? Ei ihme ettei ole aikoja jos ihmiset käy siellä heti kun tulee kuumetta. Mitä muuta luulet että lääkäri olisi antanut sinulle kun ehkä Burana?

• yleistetään

"Porvoon kaupungin henkilökunnassakaan ei ole YHTÄÄN kehuttavaa!" - voin itse kuntalaisena kaataa tuon väitteen. Olen saanut hyvää palvelua terveyskeskusvastaanotosta ja -lääkäriltä, päivähoidosta, suuhygienistiltä, rakennusvirastosta, Porvoon vedestä, Porvoon vaihteesta näin muutama mainitakseni - taitaa useimmiten olla syynä se, miten asiakas itse käyttäytyy. Mutta niinhän se usein on, että vain yksi "einiinmiellyttävä" kokemus leimaa sitten kaikki. Ota peili ja katso siihen, vastaus saattaa löytyä hyvinkin läheltä.

• tyytyväinen asiakas..
        yleistetään kirjoitti:

"Porvoon kaupungin henkilökunnassakaan ei ole YHTÄÄN kehuttavaa!" - voin itse kuntalaisena kaataa tuon väitteen. Olen saanut hyvää palvelua terveyskeskusvastaanotosta ja -lääkäriltä, päivähoidosta, suuhygienistiltä, rakennusvirastosta, Porvoon vedestä, Porvoon vaihteesta näin muutama mainitakseni - taitaa useimmiten olla syynä se, miten asiakas itse käyttäytyy. Mutta niinhän se usein on, että vain yksi "einiinmiellyttävä" kokemus leimaa sitten kaikki. Ota peili ja katso siihen, vastaus saattaa löytyä hyvinkin läheltä.

peili käteen ja katsokaa sieltä..niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

• hyvää palvelua
        tyytyväinen asiakas.. kirjoitti:

Lundinkadun terveyskeskuksesta, ovat lähettäneet eteenpäin sairaalaan, jos on ollut tarvis. On ollut kaikenlaisia ruhjeita, paha palovamma, silmätulehduksia, rytmihäiriö, verenvuotoja yms. Päivystyksenä on päässyt, kun on OIKEASTI ollut aihetta. Kiitokset yli vuosikymmenen kokemuksella lähettää kuusihenkinen perhe!

• 7745415415
        neidin kirjoitti:

vastaus ollut ihan asialinen. Minkä ihmeen takia joku yrittää päästä lääkärille jos kesken päivän nousee kuumetta? Ei ihme ettei ole aikoja jos ihmiset käy siellä heti kun tulee kuumetta. Mitä muuta luulet että lääkäri olisi antanut sinulle kun ehkä Burana?

Siksi piti päästä kesken päivän lääkärille koska sairaspoissaoloista kaivataan aina lääkärin todistus. En mennyt mitään lääkettä hakemaan, vaan ihan sen todistuksen ja seuraavan päivän saikkua.

• peilin käyttäjän
        tyytyväinen asiakas.. kirjoitti:

nimi on vääränvärinen.

• Löytyy Porvoossa

Radiotähti ,simolin ,k-rauta... Voisin sanoa et monessa suomenkielisessä kaupungissa mitä täällä on myyjillä lahjoja niin ei pitkään töissä olla.Loparit tulis heti. Monien eri kauppojen myyjät syylistyvät tähän. Mikä kummalisinta muihin kaupunkeihin verrattuna on vaikka myyjä tekisi virheen ei saa anteeksi pyyntöä vaan tulee vit**lut kaupan päälle. Mut hoitajilta ei ole täällä tullut kovinkaan negatiivistä palautetta ,kun sitä löytyy kaikista paikoista ilmeisesti sille allalle pesiytyy nämä Vittumaisimmat ämmät.

• ärrä.........

siellä vasta onkin hapannaamainen myyjä, kun tervehtiäkkään ei osata.

• mhjyiaf
        ärrä......... kirjoitti:

siellä vasta onkin hapannaamainen myyjä, kun tervehtiäkkään ei osata.

Cittarin kassallakin on yks vanhemman puoleinen ämmä joka ei edes moikkaa.

• vanhemmat myyjät
        mhjyiaf kirjoitti:

ovat tosiaankin happamen oloisia, olen sen itsekin huomannut. Ovatkohan vain niin tympääntyneitä työhönsä tai elämäänsä. No, oli syy mikä tahansa, niin ei se asiakkaiden vika ole, jos elämä "potkii" päähän.

• kassa
        mhjyiaf kirjoitti:

Olen huomannut saman asian. Aivan käsittämättömän huono "asiakaspalvelija". Kierrän kyseisen kassan aina, jos se on mahdollista. Mullistelkoot yksin.

• tosi...

sekava kirjoitus, mutta luulen, että tarkoitit suomenkielisissä kaupungeissa on parempi palvelu kuin Porvoossa.

EI todellakaan ole totta. Asun eräässä suomenkielisessä kaupungissa nykyään ja kyllä tännekin mahtuu erittäin huonoa palvelua. Haistatteluakin on kuultu vaikka itse olen asiakkaana ollut ystävällinen.

Monessa muussakin "suomenkielisessä" kaupungissa olen käynyt ostoksilla ja sielläkin on osattu kiukutella asiakkaille.

Erittäin huonoa palvelua saa tässä kaupungissa Suomi Soffasta. Ei mitään väliä asiakkaalla, jos et näytä rikkaalta. Kysymyksiin tulee erittäin kiukkuiset vastaukset.

• Tullut
        tosi... kirjoitti:

sekava kirjoitus, mutta luulen, että tarkoitit suomenkielisissä kaupungeissa on parempi palvelu kuin Porvoossa.

EI todellakaan ole totta. Asun eräässä suomenkielisessä kaupungissa nykyään ja kyllä tännekin mahtuu erittäin huonoa palvelua. Haistatteluakin on kuultu vaikka itse olen asiakkaana ollut ystävällinen.

Monessa muussakin "suomenkielisessä" kaupungissa olen käynyt ostoksilla ja sielläkin on osattu kiukutella asiakkaille.

Erittäin huonoa palvelua saa tässä kaupungissa Suomi Soffasta. Ei mitään väliä asiakkaalla, jos et näytä rikkaalta. Kysymyksiin tulee erittäin kiukkuiset vastaukset.

Muualta porvooseen ja palveluntaso suorastaa romahti.
        Tosi huonoa palvelua.
        Suomi soffasta ollaan taas ostettu sohvat yms. kalusteita ja palvelu on ollut ihan hyvää(harvinaista porvoossa) ,mut ilmeisesti ollaan sen verran "varakkaita tai sen näköisiä" ja sotetaan eikä potkita. Muissa paikoissa ei sekään auta.
        Ps. se vaalea tyttö on ihan hyvännäköinen siellä suomi Soffff assa...

• laittaneet
        Tullut kirjoitti:

Muualta porvooseen ja palveluntaso suorastaa romahti.
        Tosi huonoa palvelua.
        Suomi soffasta ollaan taas ostettu sohvat yms. kalusteita ja palvelu on ollut ihan hyvää(harvinaista porvoossa) ,mut ilmeisesti ollaan sen verran "varakkaita tai sen näköisiä" ja sotetaan eikä potkita. Muissa paikoissa ei sekään auta.
        Ps. se vaalea tyttö on ihan hyvännäköinen siellä suomi Soffff assa...

huonosta palvelusta palautetta kauppaan? Se kannattaa aina tehdä.

Eräs esimerkki Lahdesta: Seisoin aamulla tavaroineni kassalla Paperikuun myymälässä keskustassa. Kaksi myyjää purki tavaroita pahvilaatikoista ja kumpikin näki minut. EI elettäkään siihen suuntaan, että olisivat tulleet palvelemaan minua. 15 minuuttia odotin sanomatta heille sanaakaan. Sitten jätin tavarat ja poistuin paikalta.

Annoin palautteen omalla nimelläni netin kautta. EI minkäänlaista vastausta. Olisivat voineet edes pahoitella asiaa.

Yhtä huonoa palvelua olen saanut Helsingissä, Nurmeksessa, Kuopiossa, Vaasassa, Järvenpäässä, Mikkelissä jne.

• .
        kassa kirjoitti:

Olen huomannut saman asian. Aivan käsittämättömän huono "asiakaspalvelija". Kierrän kyseisen kassan aina, jos se on mahdollista. Mullistelkoot yksin.

..mutta suurin osa myyjistä on tosi mukavia ja jaksavat hymyillä jonon joka asiakkaalle :) kyllä pitää ymmärtää ettei kukaan jaksa olla 8h/pv yhtä hymyä vaikka kuinka palveluammatissa onkin.. ei nyt asiakkaalle vittuilla saa, mutta aina ei ehkä pepsodenttihymy ole korvissa asti. ei asiakkaalla eikä kassalla. nimimerkillä itsekkin kassalla joskus istunut ;)

• Priatore

Kun reissaatte muualle suomeen huomaatte eron ,miten palvelu paranee mentäessä suomenkielisille alueille. Tuntuu et täällä myyjän tärkein ominaisuus on puhua sian saksaa vai oliko se ruotsia. Mikä täällä jo on mainittukkin: Monta kertaa otettu liian iso hinta tuoteesta ja siintä kun mainitset niin saat tappavat katseet ja norsun vi::tun naaman eteen ja tulee vielä pään aukomista aivan kun se olisi asiakkaan syy.

• juntti

terveyskeskuksessa jossa pitäis ainakin palvella ikään näköön väriin kieleen katsomatta, se on se kielikysymys.

• lioli

porvoon rouge ehdottomasti. huonointa palvelua ja ennakkoluuloiset myyjät

• kk0

Ei paljon vakuuttanut, kannettavien koneiden myyjä oli ruokatauolla, oltiin väärään aikaan asiakkaina!

• tarvii
        kk0 kirjoitti:

Ei paljon vakuuttanut, kannettavien koneiden myyjä oli ruokatauolla, oltiin väärään aikaan asiakkaina!

ruokatauon!!!!Onpas se outoa!!!Mieti itse kun olet ruokatauolla jos joku haluais sut keskeyttää!Urpo!

• bvcnbcv
        tarvii kirjoitti:

ruokatauon!!!!Onpas se outoa!!!Mieti itse kun olet ruokatauolla jos joku haluais sut keskeyttää!Urpo!

Totta,Rougessa ihme naisia töissä. Olen muutaman kerran kysynyt apua sieltä ja tuli sellainen tunne että täytyy itse tietää mikä tuote on paras. Se nainen joka on luontaistuotepuolella ja alusvaatteita myymässä siellä,osaa kyllä hommansa. Kevätkummun valintataloon on tullut posti,missä entiset kassatädit ovat töissä ja itse asiakkaana olen monesti joutunut kertomaan heille onko paketti maksikirje/tavis paketti,jonot kasvaa,,, onkohan raukat saaneet edes koulutusta hommaan ;D

• .,.,.,

Ihme juttu? Itse olen aina saanut 10 palvelua Rougesta, aivan huippumyyjät.

• nngh

ehdottoman samaa mieltä. ihan hirveetä palvelua.

• ...
        tarvii kirjoitti:

jos myyjä menee ruokkikselle tai muulle tauolle niin tilalle pitäisi löytyä korvaava myyjä. Näin se menee minunkin työpaikalla vaikken palveluammatissa olekkaan.

• Jupe Laamanen

Parasta palvelua tarjoaa Jallu mäkkärissä!! Paskinta palvelua tarjoaa se jonka pitäis vastata puhelimeen lundinkadun terveysasemalla klo8 alkaen ku vastaamiseen kestää n.30 min hyvällä tuurilla.

• kuin muissa lähiseudun kaup...

Kaupunkien nimiä en nyt lähde mainitsemaan, mutta isommat ostokset tehrään porvoossa.. pieni miinus k-raudalle..mutta sekin on tainnut jo korjaantua.. eihän töihin mennä nukkumaan..

• eri mieltä

Olen totisesti täysin eri mieltä Jim & Jillin asiakaspalvelusta! Olen yli viisikymppinen "äiskä" ja käyn ostelemassa poijilleni vaatteita sieltä aina kun on alennusmyyntejä. Olen aina saanut iloista ja erittäin asiallista palvelua siellä. Kiitos siitä! Oisikohan tässäkin valitustapauksessa asiakkaassa jotain vikaa????

• väärän-värinen sukunimi

katsos ei aina voi voitta.

• soon mä

Palvelua saa hyvää joka puolella.Ainoa ongelma on että ihmisillä eli meillä tavallisilla tallaajilla on niin kauhea kiire...Eli heti mulle kaikki nyt- tyyli aiheuttaa turhaa stressiä ja jo son itse stressaantunut se heijastuu ...Hymyile niin sinulle hymyillään. Muualta tulleena sanoisin että täällä on erinomainen palvelu varsinkin sairaanhoidossa oli sitten terveyskeskus tai sairaala..Palvelu on 10 . Yleisesti ottaen palvelu Porvoossa on 9- ei siis täysin täysiä pisteitä. Ja muistakaa aina että siellä on ihminen tiskin toisella puolella. Myös se joka "palvelee"(minusta hirveä sana)sinua on ihminen. Huonoja ja hyviä päiviä on jokaisella.. että näin

• ihan hirvee

Meitin putuaarissa elikä veecccc:ssä on kyllä ainaskii ensteks hoono meininki palvelujen mittakaavalla verrattuna. Siellä aatelkaa joutuu ihan ite vääntämmään sen,kehtaanko es sannoo? No sen,sen no sen tortun. Ei ole ollu helppoo tääläkää. Terveisin runeperi pelkkä tortun vääntäjä

• ruot. jörökukkia

jos puhut suomee katsotaan nokka pystyssä. Asuin L,A,ssa 4,v en törmänny ongelma, olet meksikkolainen kertaakaan hävetkää te ulkoku.

• Totta !+?

Vrt vaikkapa elektroniikkaa myyviä tai ns. rautakauppoja muihin kaupunkeihin! Poikkeuksia toki on ,mut pääsääntöisesti palvelu on paljon töykeämpää ja töksähtelee. Menes jonnekkin karjalaan niin kyllähän siellä juttua ja palvelua tulee ja tullaan myös kysymään voinko auttaa!! Tiedän muutaman myyjän ketkä ovat olleet töissä porvoossa ja päässeet toisiin kaupunkeihin ...Niin on ollut heille helpotus ,kun on kuulemma jäykkää kun nämä sinikeltaiset pitävät itseään jotenkin etuoikeutettuina. Missä sitä hyvää palvelua on porvoossa ?

• lisämuisti
        Totta !+? kirjoitti:

Vrt vaikkapa elektroniikkaa myyviä tai ns. rautakauppoja muihin kaupunkeihin! Poikkeuksia toki on ,mut pääsääntöisesti palvelu on paljon töykeämpää ja töksähtelee. Menes jonnekkin karjalaan niin kyllähän siellä juttua ja palvelua tulee ja tullaan myös kysymään voinko auttaa!! Tiedän muutaman myyjän ketkä ovat olleet töissä porvoossa ja päässeet toisiin kaupunkeihin ...Niin on ollut heille helpotus ,kun on kuulemma jäykkää kun nämä sinikeltaiset pitävät itseään jotenkin etuoikeutettuina. Missä sitä hyvää palvelua on porvoossa ?

Kävimme viikonloppuna Musta Pörssi-liikkeessä. Sain mielestäni oikein hyvää palvelua. Meitä palveli nuori mieshenkilö, kuitista päätellen J P. Niin sitä vanhuskin sai lisämuistia. Kiitos!

• orsat
        Totta !+? kirjoitti:

Olen saanut hyvää palvelua usein parjatusta K-raudasta! Kiitos sinne!

• siihen Cittarin viereen
        orsat kirjoitti:

en enää jalallani astu. Henkareiden ripustaminen oli tärkeämpää kuin minä ainoana asiakkaana kaupassa.

• on monenlaisia
        orsat kirjoitti:

myyjiä. Suurin osa on hemmetin hyviä, mutta pari on semmoista, joilta ei enää tee mieli mennä kysymään mitään, kun vastaus alkaa aina: "Ei... ei... ei ole semmosta." Ja lopulta tuote kuitenkin löytyy. Tai sitten summanmutikassa myydään jotain vähän sinne päin eikä juuri paneuduta asiaan, että saisin vaikkapa oikeaa laastia. Kassalla on myös yksi heppu jonka puheesta ei saa mitään selvää. Onneksi hinta lukee aina siinä kassan näytössä.

• useasti pettynyt
        on monenlaisia kirjoitti:

myyjiä. Suurin osa on hemmetin hyviä, mutta pari on semmoista, joilta ei enää tee mieli mennä kysymään mitään, kun vastaus alkaa aina: "Ei... ei... ei ole semmosta." Ja lopulta tuote kuitenkin löytyy. Tai sitten summanmutikassa myydään jotain vähän sinne päin eikä juuri paneuduta asiaan, että saisin vaikkapa oikeaa laastia. Kassalla on myös yksi heppu jonka puheesta ei saa mitään selvää. Onneksi hinta lukee aina siinä kassan näytössä.

Olen muuttanut Porvooseen vasta viime helmikuussa ja asunnon remppaamisen myötä asioinut kerran jos toisenkin K-raudassa ja pettynyt kerta toisensa jälkeen palveluun. Kotkassa, Lappeenrannassa, Kouvolassa, Imatralla ja Lahdessa ja jokaisen kauopungin K-raudassa saanut mitä parhainta palvelua. Erityisesti Lahdessa myyjät osaavat asiansa ja kertovat asiakkaalle tuotteista, joista asiasta tietämätön ei mitään tiedä, ilman, että joka asiaa tarvitsee nyhtää myyjästä irti. orvoon K-raudassa palvelua on vaikea saada ja kun saa, myyjän vastaukset koostuvat sanoista kyllä, ei, en tiedä. Todella ikävää asioida tällaisessa liikkeessä. mutta kai tämä hyvä asiakaspalvelu riippuu siitä, mihin vertaa. Omalla vertailuasteikollani palvelu on porvoossa todella huonoa ja ainakin tämä asiakas asioi jatkossa muussa ketjussa / kaupungissa.

Töykeyden lisäksi Porvoon K-raudassa ihmetyttää myyjien selkeä epätietoisuus ja ammattitaidottomuus - eikö henkilökuntaa kouluteta ja tietotaitoa varmisteta?

• up
        useasti pettynyt kirjoitti:

Olen muuttanut Porvooseen vasta viime helmikuussa ja asunnon remppaamisen myötä asioinut kerran jos toisenkin K-raudassa ja pettynyt kerta toisensa jälkeen palveluun. Kotkassa, Lappeenrannassa, Kouvolassa, Imatralla ja Lahdessa ja jokaisen kauopungin K-raudassa saanut mitä parhainta palvelua. Erityisesti Lahdessa myyjät osaavat asiansa ja kertovat asiakkaalle tuotteista, joista asiasta tietämätön ei mitään tiedä, ilman, että joka asiaa tarvitsee nyhtää myyjästä irti. orvoon K-raudassa palvelua on vaikea saada ja kun saa, myyjän vastaukset koostuvat sanoista kyllä, ei, en tiedä. Todella ikävää asioida tällaisessa liikkeessä. mutta kai tämä hyvä asiakaspalvelu riippuu siitä, mihin vertaa. Omalla vertailuasteikollani palvelu on porvoossa todella huonoa ja ainakin tämä asiakas asioi jatkossa muussa ketjussa / kaupungissa.

Töykeyden lisäksi Porvoon K-raudassa ihmetyttää myyjien selkeä epätietoisuus ja ammattitaidottomuus - eikö henkilökuntaa kouluteta ja tietotaitoa varmisteta?

Olen siis asunut kyseisissä kaupungeissa ja jokaisen kauopungin K-raudassa saanut mitä parhainta palvelua: Kotkassa, Lappeenrannassa, Kouvolassa, Imatralla ja Lahdessa.

• KKKKKKKK
        on monenlaisia kirjoitti:

Koitin löytää maalia erääseen hankalaan paikkaan, olisin todellakin tarvinnut asiantuntijan apua ja ajattelin että K raudassa varmaan tiedetään. Aikani etsin myyjää, ei näkynyt missään joten rupesin hyllyistä etsimään, tuli sitten 5 min päästä yksi täti joka ei oikeastaan maaleista tiennyt yhtään enempää kuin minä, löysi minulle kuitenkin purkin mutta mitään niksejä ei osannu neuvoa. Kassalla sitten huomasin myyjän nimikyltissä tekstin "Piha ja Puutarha" tai vastaavaa jonka jälkeen ajoin Simoliinille ja sain loput maalit,sekä tarvittavat niksit ja neuvot.
        Vältän viimeiseen asti K rautaa....

• kokemuksia ja fiiliksiä
        KKKKKKKK kirjoitti:

Koitin löytää maalia erääseen hankalaan paikkaan, olisin todellakin tarvinnut asiantuntijan apua ja ajattelin että K raudassa varmaan tiedetään. Aikani etsin myyjää, ei näkynyt missään joten rupesin hyllyistä etsimään, tuli sitten 5 min päästä yksi täti joka ei oikeastaan maaleista tiennyt yhtään enempää kuin minä, löysi minulle kuitenkin purkin mutta mitään niksejä ei osannu neuvoa. Kassalla sitten huomasin myyjän nimikyltissä tekstin "Piha ja Puutarha" tai vastaavaa jonka jälkeen ajoin Simoliinille ja sain loput maalit,sekä tarvittavat niksit ja neuvot.

Suurin osa ammattitaidottomia. Osa täysiä muumioita. Lähes kaikki saamani rakentamiseen tai maalaamiseen annetut vinkit tai neuvot ovat osoittautuneet vääriksi.

Maksakaa niille vähän parempaa likasaa että saatte kunnon porukkaa. Vaikka asiantuntijavakanssilla...

Mikään ei ole kullanarvoisempaa pääomaa liikkeelle kun tuotteensa tunteva myyjä!

Joustakaa vaikka suomenruotsin taidosta, riittää kun osaa yhtä kieltä kunnolla.

• ukki5
        KKKKKKKK kirjoitti:

kaiketi työnjohto k-raudassa lepsuilee tms, jos töihin moisiin on jo astuttu niin luulisi edes teeskentelevän asiakaspalvelutyössä

• ostava asiakas

Ehdottomasti huonoimmasta päästä olevaa asiakaspalvelua saa Sokoksen taloustavara osastolla vanhemmalta naismyyjältä joka on todella ynseä ja ylimielinen suomea puhuville asiakkaille. Eipä tee mieli asioida ko osastolla jos sama tyyppi on paikalla.

• mukaviakin kauppoja

Itse olen askarteluasioissa käynyt nyt viimeisen vuoden adasisselissä ja siellä saa aina aivan ihanaa palvelua vaikka ei ostaiskaa mitään.

• entinen porvoolainen

Porvoossa tosiaan kieli vaikuttaa palvelun laatuun. Kun suurin osa myyjistä on ruotsinkielisiä, suomenkieliset saavat tyytyä niukkaan ja ynseään palveluun. Heidän rahansa kun juuri ja juuri kelpaavat arvonsa tuntevalle suomenruotsalaiselle.

Erityisen nihkeätä palvelua olen saanut Suomalaisessa kirjakaupassa. Asiantuntemusta varmasti olisi, mutta kun kieli on väärä niin väärä se sitten on.

Ehkä pitäisi yrittää kouluruotsilla asioida, niin myyjä suostuisi suhauttamaan happamesti muutakin kuin tuotteen hinnan.

Onneksi en enää asu Porvoossa. Kotikaupungissani Helsingissä palvelu pelaa, koska täällä eivät työnantajat kauaa katsele ynseää ja kielisyrjivää käytöstä myyjiltä. Jos ei palvelu maistu niin se on moro!

• asiakasminäkin

"Onneksi en enää asu Porvoossa. Kotikaupungissani Helsingissä palvelu pelaa, koska täällä eivät työnantajat kauaa katsele ynseää ja kielisyrjivää käytöstä myyjiltä. Jos ei palvelu maistu niin se on moro!"

Omat kokemukseni ei tue tätä lainkaan. Asun mukavalla omakotitaloalueella Helsingissä ja lähikaupan palvelua on erittäin huonoa. Lähellä on isompia kauppoja ja vain jossain palvelutiskeillä on hyvää palvelua. Toki jossain pikkuliikkeissäkin on hyvää palvelua, mutta palvelu todellakaan ei ole parempaa kuin Porvoossa.

Porvoosta ei tarvitse mennä kuin Askolaan, jossa missä tahansa kaupassa on palvelu paljon parempaa saatikka muulla Suomeen. Etenkin itä-Suomi on palvelussa paljon parempaa.

• ..
        asiakasminäkin kirjoitti:

"Onneksi en enää asu Porvoossa. Kotikaupungissani Helsingissä palvelu pelaa, koska täällä eivät työnantajat kauaa katsele ynseää ja kielisyrjivää käytöstä myyjiltä. Jos ei palvelu maistu niin se on moro!"

Omat kokemukseni ei tue tätä lainkaan. Asun mukavalla omakotitaloalueella Helsingissä ja lähikaupan palvelua on erittäin huonoa. Lähellä on isompia kauppoja ja vain jossain palvelutiskeillä on hyvää palvelua. Toki jossain pikkuliikkeissäkin on hyvää palvelua, mutta palvelu todellakaan ei ole parempaa kuin Porvoossa.

Porvoosta ei tarvitse mennä kuin Askolaan, jossa missä tahansa kaupassa on palvelu paljon parempaa saatikka muulla Suomeen. Etenkin itä-Suomi on palvelussa paljon parempaa.

Mistähän muualta te näitä ylivoimaisen mahtavia asiakaspalvelijoita löydätte?
        Itse olen nuorehko (parikymppinen), ja suurin osa VANHEMMISTA kassoista vaan vetää tavarat, ehkä sanoo hinnan. näin myös askolassa ;) aivan sama ostatko 50e ruokaa vai 1 siiderin. aika koomista, ottaen huomioon että itsekin olen ollut kassalla töissä ja moikkaan, kiitän, ja hymyilen aina kassalle kun käyn ostoksilla. mutta ei auta. saman tasoista on palvelu joka paikassa, mummoille ollaan ystävällisiä (ja se on vaan hyvä tietenkin), mutta nuoria saa tuijottaa tappavasti eikä tarvitse moikata takaisin tietenkään.
        ja jostain jos huomautat, (esim. väärä hinta), saat takaisin jonkun töksäytyksen, että "oikein se on" ja epäluuloisen tuijotuksen joka näyttää siltä että kassa miettii "mitähän toikin yrittää varastaa ja se vaan vittuilee ja menis jo pois, häiritsee maksavia asiakkaita" ...
        eipä siinä mitään, kohdelkoon miten haluavat, ei mene päivä pilalle, kun tiedän kokemuksesta että kassa tuskin muistaisi minua 15min kuluttua :)
        (ja tämä oli kärjistys ja koski vaan vanhempia kassoja.)
        80% myyjistä kun on tosi mukavia :) niitä vanhempia jäätävän tylyjä tapauksia vaan mahtuu siihen loppuun 20% melko paljon..

• :)

Haluaako kukaan suomenkielinen edes porvooseen myyjäksi, kun 50% kuitenkin puhuu ruotsia ja yritä siinä sitten kouluruotsilla pärjäillä. itse olen kokeillut porvoossa työskennellä, ja olen kotoisin täysin suomenkielisestä kunnasta. koulu/lukioruotsi oli aina 9, eli periaatteessa osaan ruotsia paremmin kuin monet muut suomenkieliset. onkin sitten aivan eri asia miten se ruotsi onnistui ihan tositilanteessa..... suurin osa oli kiiollisia hyvästä yrityksestä, mutta ihan tarpeeksi usein sain kuulla "tala SVENSKA tack!!" tai "du borde plugga lite mera svenska" tms. väkisinkin tuntuu vittuilulta kun tietää että suurin osa suomenruotsalaisista puhuu parempaa suomea kun minä ruotsia. on kai hauska kuunnella kun toinen yrittää parhaansa eikä silti ole täydellinen...

väkisinkin tuli mieleen, että 50km säteellä olisi ollut monta vastaavaa työpaikkaa jossa ei olisi tarvinnut nähdä sitä vaivaa että puhuu kaksikielisesti, vaikkei sitä oikeasti ole. ja ei, asiakaspalvelutyö ei ole minun unelmatyöni, kassalla istuin ihan puhtaasti rahan takia. esim. järvenpäässä ei olisi tarvinnut toistaa jokaista hintaa kahteen kertaan.. eikä minulla ei ole mitään ruotsia vastaan. mutta jos vaan rahan takia tekee asiakaspalvelutyötä eikä aio siitä uraa tehdä, niin miksei mennä siitä mistä aita on matalin ja jättää kaksikielisyys niille jotka sitä oikeasti ovat. kun ei kelpaa niin ei sitten ;)

iso kiitos niille kaikille ihanille ihmisille jotka arvostivat sitä yritystä edes puhua ruotsia. parhaani tein, ja tuntui tosi hyvältä kuulla välillä olevansa olevansa taitava ja mukava på svenska :) iso TACK

• vaan vähemmistö
        :) kirjoitti:

Haluaako kukaan suomenkielinen edes porvooseen myyjäksi, kun 50% kuitenkin puhuu ruotsia ja yritä siinä sitten kouluruotsilla pärjäillä. itse olen kokeillut porvoossa työskennellä, ja olen kotoisin täysin suomenkielisestä kunnasta. koulu/lukioruotsi oli aina 9, eli periaatteessa osaan ruotsia paremmin kuin monet muut suomenkieliset. onkin sitten aivan eri asia miten se ruotsi onnistui ihan tositilanteessa..... suurin osa oli kiiollisia hyvästä yrityksestä, mutta ihan tarpeeksi usein sain kuulla "tala SVENSKA tack!!" tai "du borde plugga lite mera svenska" tms. väkisinkin tuntuu vittuilulta kun tietää että suurin osa suomenruotsalaisista puhuu parempaa suomea kun minä ruotsia. on kai hauska kuunnella kun toinen yrittää parhaansa eikä silti ole täydellinen...

väkisinkin tuli mieleen, että 50km säteellä olisi ollut monta vastaavaa työpaikkaa jossa ei olisi tarvinnut nähdä sitä vaivaa että puhuu kaksikielisesti, vaikkei sitä oikeasti ole. ja ei, asiakaspalvelutyö ei ole minun unelmatyöni, kassalla istuin ihan puhtaasti rahan takia. esim. järvenpäässä ei olisi tarvinnut toistaa jokaista hintaa kahteen kertaan.. eikä minulla ei ole mitään ruotsia vastaan. mutta jos vaan rahan takia tekee asiakaspalvelutyötä eikä aio siitä uraa tehdä, niin miksei mennä siitä mistä aita on matalin ja jättää kaksikielisyys niille jotka sitä oikeasti ovat. kun ei kelpaa niin ei sitten ;)

iso kiitos niille kaikille ihanille ihmisille jotka arvostivat sitä yritystä edes puhua ruotsia. parhaani tein, ja tuntui tosi hyvältä kuulla välillä olevansa olevansa taitava ja mukava på svenska :) iso TACK

"kun 50% kuitenkin puhuu ruotsia"

Porvoossa ruotsinkielisiä on alle kolmasosa. And counting... down...

http://www.porvoo.fi/index.php?mid=44

• Ihmettelen vaan

Miten olisi Porvoon Gigantti? En ole vielä yhtäkään ammattitaitoista löytännyt.. Yksikin lähti karkuun yrittäessäni esittää kysymyksen (keskeytin hänen töllön tuijottamisen) ja toinen ei puhunnut suomea eikä ruotsia?? Taitaa olla vaatimuksena vaan se et jaksaa hilata itsensä töihin aamulla, jos sitäkään. Siinä teille asiakaspalvelua..

• Ihmettelen myös

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. En ole edes Radiotähdessä kohdannut niin ylimielistä ja epäkohteliasta, asiakasta aliarvioivaa myyjää kuin Porvoon Gigantissa. Onko hän kenties pomon poika,pomon serkun paras kaveri tai siskon poikaystävä, joka tapauksessa ihmetyttää, että kyseinen henkilö voi toimia asiakaspalvelussa?

Olen asioinut aiemmin Helsingin Giganteissa ja niissä palvelu on ollut enimmäkseen asiallista ja ystävällistä, joten yllätyin melkoisesti tuon juipin käytöksestä.

• myyjä 1

Olen kuunnellut teidän kitinöitänne, valitustanne, rankutustanne jo seitsemän vuotta, mutta nyt mittani on täyttynyt. Olen aina palvellut asiakkaat kohteliaasti ja hymyillen, mutta asiakkaat nähtävästi saavat käyttäytyä kuin uhmaikäiset kakarat. Minua ei kiinnosta kuulla teidän ongelmistanne kotona tai mikä sairaus teillä on tai kuka on kuollut. Vanhojen ihmisten omaiset, pitäkää ne mummonne ja pappanne siellä kotona, jos he eivät osaa olla hiljaa. Ei ole meidän vikamme jos omaisenne eivät jaksa teitä kuunnella.Se ei ole myöskään meidän tehtävämme, ellei asia koske tuotteitamme.
      Minä ymmärrän, että asiakas voi olla kiukkuinen kun tuote menee rikki ja joutuu odottamaan korjauksen ajan mutta vika ei ole minun. Olen ennen sietänyt haukkumiset ja uhkailut, mutta en enää. Yksi pienikin uhkaus tai nimittely on rikos minua vastaan. Minulla on oikeus nostaa kunnianloukkaus syyte ja sen tästä lähtien teenkin. Eli suosittelen että opettelette käyttäytymään, jotta vältymme tältä mielipahalta.

• mfwkpmwipmf

Missä olet myyjänä niin osaamme välttää harmeja?

• Toinen ASIAKASpalvelija

tajuat itse lähteä työstäsi!

Minua ei haittaa vuosienkaan jälkeen kuunnella iäkkäitä asiakkaitani, jos vaan sattuu olemaan hiljaisempi hetki. Sehän on suuri kunnia, jos iäkäs (tai joku muu) ihminen kertoo minulle asioitaan. Varsinkin mummot ja ukit ovat niin ihania ihmisiä.

En pysyisi olemaan töissä tällaisella alalla, jos en pitäisi kaikenlaisista ihmisistä.

Ne kiukkuisia asiakkaita on monenlaisia. Yksi ryhmänsä ovat ne, joilla on muutenkin huono päivä. Osaan jo aika hyvin tunnistaa nämä ja annan heidän valittaa. Se ei johdu minusta.

Sitten on näitä, jotka valittavat joka asiasta. Ne on jo opittu tuntemaan ja heitäkin kohdellaan tiukan ystävällisesti.

Tietenkin on näitä, jotka ovat vihaisia minun toimintaani. Silloin yritetään korjata asia mahdollisimman hyvin ja ystävällisesti.

Jokaisen palautteen, oli se keneltä tahansa, käyn itsekseni läpi. Oliko tilanteessa korjattavaa. Jos saan kiitoksen työstäni, se piristää päivän ja näitä "hankaliakin" asiakkaita on helpompi kohdata.

En ole ikinä työssäni täydellinen ja aina on jotakin parannettavaa. Kuten jokaisen työssä.

Kiitos teille kaikenlaiset asiakkaat :-)

• vaihtaa alaa

pääset sitten kitinöistä.. mutta jokaisessa duunissa on omat juttunsa... sitten kun pyörittää omaa firmaa tajuaa kyllä että asiakkaita pitää palvella jos haluaa leivän päytään...

• xy

torikahvia myyvä, itseään hauskana ja kaikkitietävänä pitävä = suulas kloppi. Ehkä teille molemmille olisi helpotus vaihtaa alaa l. poistua asiakastyöstä. Ai niin - se puuttuva koulutus......!

• Koiraharrastaja

Kävin vuosi sitten liikkeessä ja sain VALITETTAVASTI tutustua tähän puljun omistajaan. Eipä voinu kuin nauraa miehelle, kai oli sitten itsellä vääränrotuinen koira mukana tms. Ei meinannu mies lyllertää tiskin takaa millään avuksi, sai oikein kysyä että joudatko tulla vaikka ei hällä mitään tekemistä siellä ollutkaan mitä nyt nenää vähän kaiveli. Vastaukset kaikkiin kysymyksiin oli todella töykeitä ja asenne erittäin ylimielinen..

Itse asiakaspalvelualalla vuosia työskenneellä ymmärrän asiakkaan arvon, ja ainakin sen, että ihmisille puhutaan kuin ihmisille. Tunnen noin parikymmentä koiraharrastajaa jotka eivät liikkeeseen toista kertaa ole menneet kerran siellä käytyään. En suosittele.

• kissanomistaja

Tiedän hyvin, mistä puhut. Dog & Catin miesomistaja on todella ynseä asiakkaitansa kohtaan, eikä epäröi laukoa kommenttejaan jokaisesta pikkuasiasta. Käyn sieltä hakemassa jokaisen lemmikkitarvikkeeni hyvän sijainnin takia (asun ihan lähellä) mutta minulla ei taida olla yhtäkään hyvää kokemusta palvelusta!
        Suosittelen vaihtamaan liikettä jos..

-Jos olet vähänkään epätietoinen/epävarma jostain asiasta ja kysyt sen, mies katsoo sinua kuin idioottia ja vastaa jotain todella nasevaa takaisin.
        -Jos sattuu olemaan omakohtainen kokemus jostain tuotteesta, hän lyttää mielipiteesi maan rakoon.
        -Jos haluat vinkkejä tai neuvoja esim. lemmikin kasvatukseen liittyen, hän heti luulee että olet joku kuutiopää taliaivo, joka ei pidä huolta lemmikistään ja laiminlyö sitä.

Joka kerta se samainen mies saa minut tuntemaan itseni huonoksi lemmikinomistajaksi, joka ei osaa kasvattaa lemmikkiään.

• juuuhä

sain myös itse samanlaista palvelua sieltä (dog&cat)

• en asioi

Tosi tylysti kohtelee asiakkaita. Kiitos riitti.

• Ei ikinä Dog & Catiin

Sama täällä.Ukko istui tuolillaan kuin Buddha ja tuijotti tappavasti.Kun häneltä jotain kysyi niin mölähteli kuin sonni!! Mutta kyllä tuntui rahan päälle ymmärtävän:kaikki oli niin kallista! Eli:en suosittele lemmikeille enkä ihmisille.Hau.

• ulkopaikkakunnalta
        Ei ikinä Dog & Catiin kirjoitti:

Sama täällä.Ukko istui tuolillaan kuin Buddha ja tuijotti tappavasti.Kun häneltä jotain kysyi niin mölähteli kuin sonni!! Mutta kyllä tuntui rahan päälle ymmärtävän:kaikki oli niin kallista! Eli:en suosittele lemmikeille enkä ihmisille.Hau.

aioin ulkopaikkakuntalaisena tulla tekemään aloituksen saamastani töykeästä ns. palvelusta Porvoon sivuille, mutta en ole hämmästynyt, että voin liittyä vain ketjun jatkoksi. En uskonutkaan, että olen ainoa töykeyttä kokenut asiakas Dog & Cat- liikkeessä.

Yleensä kaupoista saa ihan normikohtelua ja on aina vähän hämmentävää, kun kohtaa röyhkeää töykeyttä. Ei osaa pöllämystyneenä tehdä sitä, mikä olisi asiakkaan velvollisuus eli kääntyä kannoillaan. Sitä antaa kohdella itseään huonosti ihan yllätyksenä. Tästä eteenpäin olen tarkkana ja jos myyjän ensimmäinen kontakti on tervehdyksen sijaan "Noh", kun tulen kassalle, keskeytän kaupankäynnin heti ja siirryn toiseen liikkeeseen. Loppua kohden kaupankäynti tässä liikkeessä ei muuttanut luonnettaan. Alusta loppuun jäi huono maku suuhun.

En tule elämäni päivänä enää asioimaan kyseisessä liikkeessä.

• Aksokki

A-tarvikkeesta on sekä erittäin positiivisia että huonoja kokemuksia. Ensin hyvät kokemukset: Olin ostamassa autooni vetokoukkuun kiinnitettävää fillarinkuljetustelinettä. itse olisin ostanut telineen ilman kokeilua mutta myyjä ehdotti oma-aloitteisesti että kävisimme parkkipaikalla sovittamassa sitä autooni. No, teline sopi ja ostin sen. Sain vieläpä pienen alennuksen ohjehinnasta. Sitten huonot: Olin ostamassa pyyhkijänsulkia autooni. Myyjät pläräilivät tietokoneitaan tiskillä ilman pienintäkään katsetta minun suuntaani. Kaupassa oli yksi toinen asiakas hyllyjen välissä kiertelemässä. Noin 10 minuutin päästä kolmas myyjä saapui "takahuoneesta" ja löntysteli veltosti tiskille ja kysyi "mitäs sulle". Eipä heiltä sitten edes löytynyt sopivia sulkia. Että näin. K-Raudasta olen saanut aivan surkeaa palvelua (lue: ei palvelua) aina. Enpä sinne enää koskaan menekään.

• täyttäpalveluajoopajoo

Missä tiedot ja taidot ja palveluripeys?
      No, muutama myyjä saa kyllä melkein 10 pistettä.

• Eipä ole

juurikaan kokemusta kuin Nissenistä. Nyt saa kyllä jäädä viimeiseksi kerraksi. Mites muut optikot, onko kokemuksia?

• päätin,

että saa olla viimeinen kerta, kun menen Nisseniin. No, menin vielä kerran ja nyt saa jäädä viimeiseksi. Ja nämä olleet mitään "vain käyntejä", vaan ostin lasit molemmilla kerroilla ja kävin näöntarkastuksessa.

• jasssu450

myös porvoon matkahuolto kuuluu samaan... todella töykeää käytöstä...

• jm

porvoon matkahuollosta löytyy yks vanhemman puoleinen naishenkilö tiskin takaa, ei tunnu pitävän nuorista asiakkaista, tai muistakaa...

• käymään

vanhan kaupungin putiikeissa, missä rikkaat muijat pyörittää bisnestään ajankuluksi. Huh huh, ei ikinä sinne.

• ulkopaikkakuntalainen

...kysyn vaan uteliaisuuttani.

• ei tuota
        ulkopaikkakuntalainen kirjoitti:

voi yleistää, ei taustojen eikä palvelun suhteen.

• myymälä mikä

myy Vågaa mikä ei ehkä sittenkään ole vågaa ????

• just sinä

kyselee. kato peiliin.

• on kyse!

Opettele käytöstavat!!! Hanki elämä!

• Tulkintaa..

Eikö se mennyt niin, että jos mielestään on toinen tyhmä, ärsyttävä tai muuten vaan ettei itse pidä, niin se johtuu ihan omasta viasta.

Elikkä se on ihan sun vika kun ajattelet siten, surkein palvelu. Jos ajattelet edes jotenkin paremmin, niin sua ei ärsytä yms.

• Äänestän jaloillani

Cittarin kassalla on myös aina yhtä ystävällinen ja iloinen Pirjo-niminen kassa. Jonotan aina hänelle, vaikka hänen jononsa onkin pisin.
        Tarmolan R-kioskille en mene päivääni pilaamaan. Enkä Dog & Catiin enkä Lidliin.
        K-Raudasta ei myöskään kovin hyviä kokemuksia. Verotoimistosta olen saanut erittäin hyvää palvelua. Agrimarketissa ollaan aina iloisia, mutta tilatut tavarat eivät koskaan tule. Mega-autoon en halua mennä "palveltavaksi", siksi vaihdoin autonikin toisen merkkiseen ja nyt olen autoliikkeeni palveluun ihan tyytyväinen.

• mie vaan
        Äänestän jaloillani kirjoitti:

Cittarin kassalla on myös aina yhtä ystävällinen ja iloinen Pirjo-niminen kassa. Jonotan aina hänelle, vaikka hänen jononsa onkin pisin.
        Tarmolan R-kioskille en mene päivääni pilaamaan. Enkä Dog & Catiin enkä Lidliin.
        K-Raudasta ei myöskään kovin hyviä kokemuksia. Verotoimistosta olen saanut erittäin hyvää palvelua. Agrimarketissa ollaan aina iloisia, mutta tilatut tavarat eivät koskaan tule. Mega-autoon en halua mennä "palveltavaksi", siksi vaihdoin autonikin toisen merkkiseen ja nyt olen autoliikkeeni palveluun ihan tyytyväinen.

Lidlin asiakaspalvelu on minun mielestä erittäin tökeröä, myyjiltä kun kysyy jotain ni ei muka ikinä löydy.. aina vastaus on ollu "öö, ne on loppu" tai "ei meil ole ollenkaa semmosta" ja hetken kun itse näkee vaivaa ni aha tossahan se tuote on mitä ei pitänyt olla.. todella ärsyttävää, mutta käyn siellä silti koska se on halpa!!

Minun mielestä taas Rossossa on palvelu parantunut huomattavasti, enää ei tarvi palvelua odottaa ja tarjoilijat on erittäin ystävällisiä ja iloisia!!! Ruokakin on hyvää.. :D Rosso on erittäin hyvä paikka ku on pikku lapsia mukana, käymme siellä erittäin usein, toivoisin vain että porvoossa olisi myös joku muukin lapsi-ystävällinen ravintola ihan näin vaihtelun kannalta..

• Kunnon asiakas

Kävin tänään tankkaamassa Eestinmäessä, laite ei toiminut ja "rouva" tuli ilmoitettuani viasta katsomaan. Tempaisi siitä yhden tankkauspistoolin ja posautti sen autoni kylkeen (vahingossa kylläkin, mutta ei noteerannut asiaa mitenkään), neuvoen että kaikki pistoolit pitää olla kunnolla paikallaan että laite toimii. Vaan eipä toiminut sittenkään. MUTTA, huomasin heti että auton oveen tuli jälki. Mietin kehtaanko sanoa..., no sanoin, että nyt tuli tuommoinen jälki... Vastaus oli: " Se osui tuohon alemmaks ja tässähän on useampi, ei se siitä tullut". Niimpä olikin kaikkiaan 3 jälkeä! (JOITA EI TOISAANKAAN OLE UUDEN NIHKÄSSÄ AUTOSSANI OLLUT). Kaikissa kohdissa näkyi pintalian pyyhkiytyminen pois osuneista kohdista. Vaan kuinka ollakkaan rouva meni ja pyyhkäisi niitä kohtia sormillaan samantien. No meneppä nyt sitten selittelemään ja todistelemaan enää!! IDIOOTTI !!!! Ei mun elämä tohon kaadu ja tuleehan noita muhkuja varmaan, MUTTA tuo tapa miten asiaan suhtautui. Oisko voinut edes pahoitella tai vaikka tarjota pullakahvit? Liikaa pyydetty?? Nyt loppui tankkaus tuolla asemalla. Aarrgghh!!!!

• voin kuvitella

otan osaa!

• mä oisin

Ne olis varmaan selvittänyt jutun.

• Kissa sai kuitenkin kodin

Siellä vierailu pelottavinta mitä olen kokenut.

• aatonomistaja

Auto Laakkonen.

• ei näin!
        aatonomistaja kirjoitti:

Auto Laakkonen.

Never ever

• pinna kyllä palaa

Katuvalot pimeenä silloin kun niitä tartteis.

• FromPorvoo

Ehdottomasti Jallu (Jalmari) Porvoon Hesessä! Paras asiakaspalvelija porvoossa, johon olen törmännyt. Aidosti innokas, iloinen, osaava ja huumorintajuinen. Tsemppiä Jallulle! :)

• NamuJallu

Joo Jallu palvelee kyllä nuoria teinityttöjä, ehkä vähän liiankin hyvin. Kesällä oli oikein huvittavaa seurata kun tämä *namuJallu* lirkutteli tytöille ja vein niille jäätelöä, tarmaan talo tarjos;)) Näitä nuoria misuja siellä norkoilee laumoittain ja Jallu pyörii ympärillä kuin herhiläinen. Odotin itse hampparia, eihän se Jallu sitä ehtinyt tuoda kun oli muuta *hommaa*. Itse sen kävin sitten hakemassa tiskiltä kun tarpeeksi kauan katsoin sen olleen valmiina. Ihme että tuollainen namusetä siellä annetaan olla duunissa.

• ei enää ikinä!!!

Oon muutaman kerran käyny syömässä siellä, siis laivurikadun sandoksessa. Ekalla kerralla tuli ihan muuta ku olin tilannut, kokki sössi koko annoksen, todella epäsiisti kaveri, toi annoksen pöytään peukalo ruuassa

Tokalla kerralla tuli joku hilsettä olkapäillä oleva kaveri (ilmeisesti pomo) huutamaan asiakkaille ja kokille.
      Kokki meni sekaisin ja kaatoi ruuat lattialle. Se yritti kerätä niitä levittäen ne pahemmin.

Molemmilla kerroilla kokki luuttusi lattiaa ku asiakkaat söi.
      Hidas palvelu ja outoa toimintaa

• Lihapiirakkka

heh heh. Oon ittekin käyny siellä. Ihan hullua menoa siellä on. Ihmettelen miten se voi olla vieläkin myydä ruokaa. Kerran tilasin poitsulle kanaa. Ei ollu. Sit alko onko...ei ole onko...ei ole

Mitään siellä ei ollu. Tilasin lihiksen pojalle ja se hais pahalle. Kerroin siitä kokille.
        Hetken päästä se tuli sieltä takas lautalinen ranskalaisia ja nakkea mitä en ollu tilannu.

Lähettiin pois ja tulin takaisin hakemaan unohtuneen pipon. Kuulin kuinka se toinen mies huusi ihan hulluna sille kokille

• Johan32

Tuttu tapaus. Tiedän mistä kirjoitat. Oon ittekkin käyny siellä ja huh huh
        Oltiin kaverin kanssa ihan varmoja et se on piilokamera

• Pekka J
        Johan32 kirjoitti:

Tuttu tapaus. Tiedän mistä kirjoitat. Oon ittekkin käyny siellä ja huh huh
        Oltiin kaverin kanssa ihan varmoja et se on piilokamera

Kokki toi mulle pippuripihvin joka oli tehty sian lihasta
        ei siis naudan sisäfileestä....

Aikamoinen hinta ero asialla

• Menen muualle

K-Raudassa on surkein palvelu. Myyjiä joutuu odottamaan välillä luvattoman kauan.
      Verhopuolella on harvoin myyjää, vaan joutuu käydä pyytämässä muilta osastoilta apua.
      Koko myymälä on nykyisin epäsiisti. Puutarhapuoli oli ihan järkyttävä koko kesän.
      Vanhoja taimia ja risoja säkkejä ja tavaroita joka puolella.

• paikkilodjut

Silloin kun olen asioinut Matkahuollossa (n. 6 krt/vuosi) niin on aina ollut tosi hyvä palvelu. Mutta mä oonkin vanha kääkkä, joten ehkä tuon nuoremman aikaisempi kommentti kuiteski pätee nuoretn suhteen. Paras kerta oli kun yks auttoi pakkaamisessa, toinen teki paperit ja kolmas tuli heti paketin valmistuttua ja vei sen autoon, kun se nyt kerran oli just lähdössä.

• Loukattu
        paikkilodjut kirjoitti:

Silloin kun olen asioinut Matkahuollossa (n. 6 krt/vuosi) niin on aina ollut tosi hyvä palvelu. Mutta mä oonkin vanha kääkkä, joten ehkä tuon nuoremman aikaisempi kommentti kuiteski pätee nuoretn suhteen. Paras kerta oli kun yks auttoi pakkaamisessa, toinen teki paperit ja kolmas tuli heti paketin valmistuttua ja vei sen autoon, kun se nyt kerran oli just lähdössä.

En astu enää tähän liikkeeseen, yrittäjä joka saa asiaakkaansa tuntemaan tyhmältä ja kuin olisi väärässä paikassa on väärällä alalla ja toivonkin että osaa lopettaa hommat ennen kuin ne loppuu. Nasevat ja ylimieliset kommentit eivät kuulu mielestäni minkään alan asiakaspalveluun. Jos haluatte sirkushuveja menkää ihmeessä puhumaan tämän kaverin kanssa. Tuntomerkit Iso viiksivallu.

• Asiakaspalvelija
        Loukattu kirjoitti:

En astu enää tähän liikkeeseen, yrittäjä joka saa asiaakkaansa tuntemaan tyhmältä ja kuin olisi väärässä paikassa on väärällä alalla ja toivonkin että osaa lopettaa hommat ennen kuin ne loppuu. Nasevat ja ylimieliset kommentit eivät kuulu mielestäni minkään alan asiakaspalveluun. Jos haluatte sirkushuveja menkää ihmeessä puhumaan tämän kaverin kanssa. Tuntomerkit Iso viiksivallu.

Kyllä pitää todeta että yleensä metsä vastaa miten sinne huudetaan.
        Ollaan sitten ruotsalaisia tai suomalaisia tai minkä maalaisia vain, kaikki eivät osaa kaikkia kieliä ja osa on alottelijoita.
        Jokainen asiakaspalvelija on ihminen ja hänellä voi olla huono päivä tai sitten sinun huono päivä heijastuu ja kemiat ei kohtaa.
        Varmaan jokainen asiakaspalvelia hoitaa työnsä ammattitaidolla ja saa kuunnella kymmeniä kertoja enemmän lokaa päällensä päivässä viikossa kun monikaan meistä jotka istuu konttorissa, autossa tai jossain muualla töissä. Asiakaspalvelu on taidelaji, niin kuin mikä tahansa työ se ei sovi kaikille. Mutta ne jotka sitä ovat tehneet vuosia ovat varmaan omalla alalla.
        Täytyy nostaa hattua kaikille niille ihmisille jotka ovat palveluammatissa joko kasvotuste tai puhelimitse meidän asiakkaiden kanssa ja jaksavat siitä huolimatta, voimme olla aurinkoja tai junttejä mutta tapahtuma on aina kahden kauppa!
        Aurinkoinen tai vain ammattitaitoinen asiakaspalvelija voi pelastaa päiväsi!
        Kuten missä tahansa, meidän ei tarvitse rakastaa kaikkia mutta pitää osaa käyttäytyä ja kunnioittaa toista ihmistä.

• päpätti
        Asiakaspalvelija kirjoitti:

Kyllä pitää todeta että yleensä metsä vastaa miten sinne huudetaan.
        Ollaan sitten ruotsalaisia tai suomalaisia tai minkä maalaisia vain, kaikki eivät osaa kaikkia kieliä ja osa on alottelijoita.
        Jokainen asiakaspalvelija on ihminen ja hänellä voi olla huono päivä tai sitten sinun huono päivä heijastuu ja kemiat ei kohtaa.
        Varmaan jokainen asiakaspalvelia hoitaa työnsä ammattitaidolla ja saa kuunnella kymmeniä kertoja enemmän lokaa päällensä päivässä viikossa kun monikaan meistä jotka istuu konttorissa, autossa tai jossain muualla töissä. Asiakaspalvelu on taidelaji, niin kuin mikä tahansa työ se ei sovi kaikille. Mutta ne jotka sitä ovat tehneet vuosia ovat varmaan omalla alalla.
        Täytyy nostaa hattua kaikille niille ihmisille jotka ovat palveluammatissa joko kasvotuste tai puhelimitse meidän asiakkaiden kanssa ja jaksavat siitä huolimatta, voimme olla aurinkoja tai junttejä mutta tapahtuma on aina kahden kauppa!
        Aurinkoinen tai vain ammattitaitoinen asiakaspalvelija voi pelastaa päiväsi!
        Kuten missä tahansa, meidän ei tarvitse rakastaa kaikkia mutta pitää osaa käyttäytyä ja kunnioittaa toista ihmistä.

Olen ollut asiakaspalvelussa noin kolmekymmentä vuotta,kääk miten kauan.Siinä ajassa on nähty yhtä sun toista ja totta on,että niin metsä....,useimmiten lähden töihin positiivisena ja hyvällä mielin,vieläkin,mutta sitten saapuu aasiakas,jolla on jotain pielessä,siis ,kuka saa kuulla?no tietysti se syytön kassa,tai muu vastaava,joka ei osaa ruotsia,tai puhuu ruotsia,ei ole valikoimissa sitä tai tätä,muovikassit on väärän värisiä ja tietäsittepä vaan kaikki...Pikkasen ymmärrystä pliis....

• Ei G:a
        päpätti kirjoitti:

Olen ollut asiakaspalvelussa noin kolmekymmentä vuotta,kääk miten kauan.Siinä ajassa on nähty yhtä sun toista ja totta on,että niin metsä....,useimmiten lähden töihin positiivisena ja hyvällä mielin,vieläkin,mutta sitten saapuu aasiakas,jolla on jotain pielessä,siis ,kuka saa kuulla?no tietysti se syytön kassa,tai muu vastaava,joka ei osaa ruotsia,tai puhuu ruotsia,ei ole valikoimissa sitä tai tätä,muovikassit on väärän värisiä ja tietäsittepä vaan kaikki...Pikkasen ymmärrystä pliis....

Porvoon Gigantin yhteydessä ei voi edes mainita sanaa palvelu, niin totaalisesti se sieltä puuttuu. Asioimme hiljattain siellä etsiessämme uutta astianpesukonetta ja voi luoja mitä palvelua saimme nuorelta parikymppiseltä klopilta! Tyyppi oli ylimielinen, röyhkeä ja vailla minkäänlaista käsitystä siitä, miten asiakasta kohdellaan. Aion tehdä hänestä valituksen ylemmälle taholle!

• Porvoon Gigantti
        Ei G:a kirjoitti:

Porvoon Gigantin yhteydessä ei voi edes mainita sanaa palvelu, niin totaalisesti se sieltä puuttuu. Asioimme hiljattain siellä etsiessämme uutta astianpesukonetta ja voi luoja mitä palvelua saimme nuorelta parikymppiseltä klopilta! Tyyppi oli ylimielinen, röyhkeä ja vailla minkäänlaista käsitystä siitä, miten asiakasta kohdellaan. Aion tehdä hänestä valituksen ylemmälle taholle!

olen aina saanut hyvää palvelua kun tietää mitä haluaa viimiksi tietokone kaijuttimet tuli hankittua

• tosiaan.....
        Porvoon Gigantti kirjoitti:

olen aina saanut hyvää palvelua kun tietää mitä haluaa viimiksi tietokone kaijuttimet tuli hankittua

kameran ostin jouluksi. ei tullut kaupassa mieleen avata sitä lootaa kun kuvittelisi sen olevan koskematon sisältäen kaiken oleellisen. jouluaattona sitten mukava yllätys kun kamera puuttuikin. johdot sun muut kyllä oli, mutta mitäs niillä tekee kun ei kameraa ollut...
        asiaa puidessani gigantissa sinne tuli myös pöytäkoneen ostanut mies valittamaan; pakkauksesta puuttui näppäimistö. että sellasta. mitä lie esittelykappaleita sitten olleet kun oleellisia asioita puuttui...

• ostajaerkki
        tosiaan..... kirjoitti:

kameran ostin jouluksi. ei tullut kaupassa mieleen avata sitä lootaa kun kuvittelisi sen olevan koskematon sisältäen kaiken oleellisen. jouluaattona sitten mukava yllätys kun kamera puuttuikin. johdot sun muut kyllä oli, mutta mitäs niillä tekee kun ei kameraa ollut...
        asiaa puidessani gigantissa sinne tuli myös pöytäkoneen ostanut mies valittamaan; pakkauksesta puuttui näppäimistö. että sellasta. mitä lie esittelykappaleita sitten olleet kun oleellisia asioita puuttui...

Tota en oikein usko.

• Sausi
        tosiaan..... kirjoitti:

Ostin ukolle partakoneen Gigantista....kotona avatusta laatikosta löytyi laturi mutta ei itse partakonetta! no onneksi sain vakuutettua että kone ei ole koskaan minulle asti päätynyt,joten sain uuden laatikon oikealla sisällöllä... Ihmekään kun Gigantin kamat niin "halpoja"...tyhjiä laatikoita vaan myydään! :)

• hohhoijaa*

Onpa kiukkunen tyyppi se eukko jos et osta! En uskalla enää siihen puljuun.

• =)

Samat kokemukset. Ensin ollaan niin ystävällistä ja palvelualtista, MUTTA JOS et osta niin kyllä on naama ja kohtelu norsun vit...a. En viitti enää etsiä sieltä putiikista mitään.

• Werde00

Kannattaako porvoon trendikalusteessa asioida? Olen kuullut vähän sitä sun tätä...

• hyvää palvelua saanu

Minusta siellä on erilaisia huonekaulja nuorekkaita ja nykysisustukseen sopivia, nuoret yrittäjät, joten kannattaa kannustaa heitä.

• asiakkaana ollut
        hyvää palvelua saanu kirjoitti:

Minusta siellä on erilaisia huonekaulja nuorekkaita ja nykysisustukseen sopivia, nuoret yrittäjät, joten kannattaa kannustaa heitä.

Olen samaa mieltä, että trendikalusteliike on oikva paikka, jossa kivoja sisustukseen liittyviä asioita- hyvä kun Porvoossa on erilaista tarjontaa.

• kaffittelija
        asiakkaana ollut kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että trendikalusteliike on oikva paikka, jossa kivoja sisustukseen liittyviä asioita- hyvä kun Porvoossa on erilaista tarjontaa.

Kävimme perheen kanssa viikonloppuna Porvoon Välikadulla hienostokahvillassa, jossa huoltoaseman kahvia, nyrpeä meininki, astioita pöydillä ja jouduimme itse raivaamaan pöydän jotta pääsimme istumaan, koska henkilökunnalla tuntui olevan keittiön puolella jonkinmoinen palaveri menossa, ei asiakkaita jonossa, joimme kahvimme ja kaakaon, maksoimme hienostokuppilan korkean hinnan, mutta laatu ei vastannut tasoa. Seuraavankerran, kun ohitse ajamme Porvoon, kierrämme tämän paikan.

• kaurahattu666
        kaffittelija kirjoitti:

Kävimme perheen kanssa viikonloppuna Porvoon Välikadulla hienostokahvillassa, jossa huoltoaseman kahvia, nyrpeä meininki, astioita pöydillä ja jouduimme itse raivaamaan pöydän jotta pääsimme istumaan, koska henkilökunnalla tuntui olevan keittiön puolella jonkinmoinen palaveri menossa, ei asiakkaita jonossa, joimme kahvimme ja kaakaon, maksoimme hienostokuppilan korkean hinnan, mutta laatu ei vastannut tasoa. Seuraavankerran, kun ohitse ajamme Porvoon, kierrämme tämän paikan.

http://www.youtube.com/watch?v=uT4lWIqlU1A

juntteja ollaan!

• aluste
        asiakkaana ollut kirjoitti:

ei muuten ole enää

• PorvoonPoro
        aluste kirjoitti:

ei muuten ole enää

Suorkeaa palvelua sain kun olin tietokoneostoksilla.
        Ylimielistä myyjää sai odotella pitkään ennen kuin sai palvelua.
        Kauppoja ei syntynyt sen vuoksi koska myyjä oli niin töykeä.
        Ostin sitten expertiltä, oli hieman kalliimpi mutta palvelu ystävällistä.
        En voi suositella Gigantti Porvoota, tammiston Gigantissa aina ammattitaitoinen ja nöyrä palveluhenkilöstö.

• viistoist
        PorvoonPoro kirjoitti:

Suorkeaa palvelua sain kun olin tietokoneostoksilla.
        Ylimielistä myyjää sai odotella pitkään ennen kuin sai palvelua.
        Kauppoja ei syntynyt sen vuoksi koska myyjä oli niin töykeä.
        Ostin sitten expertiltä, oli hieman kalliimpi mutta palvelu ystävällistä.
        En voi suositella Gigantti Porvoota, tammiston Gigantissa aina ammattitaitoinen ja nöyrä palveluhenkilöstö.

Samat kokemukset gigantista. Tietoa myytävistä artikkeleista ei nimeksikään, palvelu erittäin ylimielistä. Vaihdoin ostopaikkaa nopeaan, eikä minua enää kyseisessä liikkeessä nähdä.

• åjhgfdghjkl
        hyvää palvelua saanu kirjoitti:

Todella "nuori" yrittäjä... oisko täyttäny tänä kesänä 80? Se on vanha ja hullu mies joka sen omistaa.
        Se ukko kusettaa ja valehtelee/vääristelee asioita minkä kerkee.

• kuullut...
        åjhgfdghjkl kirjoitti:

Todella "nuori" yrittäjä... oisko täyttäny tänä kesänä 80? Se on vanha ja hullu mies joka sen omistaa.
        Se ukko kusettaa ja valehtelee/vääristelee asioita minkä kerkee.

myös saman. Tilasin sohvan sieltä puoli vuotta sitten ja odotin ja odotin sitä ja tuli vaan selityksiä miksi on myöhässä kunnes sain kuulla että vanha ukko on jättänyt laskuja maksamatta...

• sähkö-
        kuullut... kirjoitti:

myös saman. Tilasin sohvan sieltä puoli vuotta sitten ja odotin ja odotin sitä ja tuli vaan selityksiä miksi on myöhässä kunnes sain kuulla että vanha ukko on jättänyt laskuja maksamatta...

laskun maksamatta niin sulki sähköt siltä pois... oli ainakin kauppa 4 tuntia pimeenä.
        oli ukko vähän kärttysenä ku huusi kaupassa puhelimeen että hän maksaa kuin huvittaa.

• kaluste
        aluste kirjoitti:

ei muuten ole enää

eikö poliisit kerran käynnyt hakemassa hänet sieltä kaupasta?

• slaclködfjl

Täysin suomenkielisenä ihmisenä, on välillä vaikea saada asiallista palvelua eräissä liikkeissä. Mammat kun eivät "osaa" puhua suomea juuri minun kohdallani , vaan pitävät kiinni kaksi kielisyydestä ja pitäytyvät ruotsissa. Mm. kunnan palvelut, sähkö, vesi, posti... Tai ehkä vaan paska tsäkä, saan aina kyrpiintyneimmät rantahurrit itselleni.
      Simolinissa sain aina asiallista palvelua. Tiesin mitä etsin/tarvitsin, eikä ikinä tarvinnut arpoa.

Kerran muutin asunnosta toiseen ja piti muuttaa sähkösopimus toiseen osoitteeseen kuittaa vanhan loppu velka. Marssin energian toimistoon sisään ja sanoin rouvalle soomex mitä halusin, mamu rupes sönkkää, et förlåt ja förstoo inte finskaa, tala svenska .,
      Kaiken muun paskan mitä olin kokenu sinä päivänä,v
      nyt tuli summa täytee.. Ja tavasin mammalle et: nää fyrkat on tohon osotteeseen ja nää tohon saatana ymmärräks? rupes rantahurri kummasti ummartaa ja sönkkää soomee ja hommat hoitu ku korotti vähä ääntään.

Kytätkään ei aina oo muka ymmärteneet kovin suomea. Mut kyl ne silti kummasti alkaa ymmärtää, ku yhdistää sanoja: sikaniska, kyrpänaama, runkkari, mulkku jne. ja irvistää vihasesti....

• myös suomenk.

Käyttäytymisesi kertoo kaiken oleellisen sinusta, putosit varmaan ihan äskettäin puusta.Toivottavasti joku vielä opettaa sinulle vähän tapoja.

Ja kutsuppa poliisia jollain noista sanoista niin taidat päätyä putkaan,oletko edes koskaan saanu suuta auki poliisille?

...keskenkasvuinen id***tti

• FyrkFinns

Sun ei tarvis saada palvelua muualla kuin Niuvaniemessä, suomijuntti!!

• porvoonkasvatti
        FyrkFinns kirjoitti:

Sun ei tarvis saada palvelua muualla kuin Niuvaniemessä, suomijuntti!!

juu eli asun porvoossa olen asunut koko pienen ikäni. en todellakaan ole ruotsinkielinen ja moni eiporvoolainen osaa ruotsia 100 kertaa paremmin kuin mä. on totta että jotkut kassat on tosi törkeitä yms.. mutta jos oot tollanen kermaperse jota pitää palvella ja kantaa ostokset kotiovelle,nii porvoo ei oo sulle hyvä kylä. maailmassa on parempia syitä ruveta kitisee ku huono kassamuija;D

• öasld fölsa jfölsakj
        porvoonkasvatti kirjoitti:

juu eli asun porvoossa olen asunut koko pienen ikäni. en todellakaan ole ruotsinkielinen ja moni eiporvoolainen osaa ruotsia 100 kertaa paremmin kuin mä. on totta että jotkut kassat on tosi törkeitä yms.. mutta jos oot tollanen kermaperse jota pitää palvella ja kantaa ostokset kotiovelle,nii porvoo ei oo sulle hyvä kylä. maailmassa on parempia syitä ruveta kitisee ku huono kassamuija;D

Mulla on kouluruotsi pohjalla ja oon asunut porvoossa monta kymmentä vuotta, mutta ei oo tullu vastaan tilanneta, että ei olis suomea puhuttu.

• täti65

yhessä apteekissa vajaa nelikymppinen pitkähiuksinen blondi, ei hajuakaan asiakaspalvelusta tai hyvistä tavoista, vaihdoin asiointini toiseen apteekkiin, ja teen ilmoituksen hänen esimiehelleen asiattomuuksista.

• Pissaliisa

Porvoon cm:ssä vanhempi nainen, hapan kuin pihlajamarja-->kierrän kaukaa. Näsin S-marketin myyjät, muutamat niin hemmetin tympeitä!
      Asiakaspalveluun ja hyviinkäytöstapihin kuuluu tervehtiä, mut ei toivoakaan...
      Hyvä palvelu on ehdottomasti Vero Modassa ja Jim & Jill:ssä!!!! Kiitos heille =D

Ja hei, kamalinta palvelua helvetin kovalla äänellä saa eräältä naismyyjältä Robin Hoodissa. Se suorastaan huutaa suomeksi ja ruotsiksi ostosten loppusumman! Hui, pelottava!!!

• PalveluaVaativa

Kaikkein ylimielisintä palvelua olen saanut Radiotähdessä. Ihme, että yrittäjällä on varaa pitää näitä koppavia, ylimielisiä hemmoja seisoskelemassa liikkeessä ja katselemassa asiakkaita nenänvarsiaan pitkin.

Onneksi vieressä on Musta Pörssi ja Hirvox, joissa molemmissa on ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta, niin ei tarvitse Radiotähden ovea avata.

• CECILIA CENTER tuli
        PalveluaVaativa kirjoitti:

Kaikkein ylimielisintä palvelua olen saanut Radiotähdessä. Ihme, että yrittäjällä on varaa pitää näitä koppavia, ylimielisiä hemmoja seisoskelemassa liikkeessä ja katselemassa asiakkaita nenänvarsiaan pitkin.

Onneksi vieressä on Musta Pörssi ja Hirvox, joissa molemmissa on ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta, niin ei tarvitse Radiotähden ovea avata.

Porvoon Kissatalosta ja Nelitassusta huonointa palvelua.
        Parasta Kevätkummun uudesta Cecialia Centteristä (parturi-kampaamo)

• Ei ikinä enää.
        CECILIA CENTER tuli kirjoitti:

Porvoon Kissatalosta ja Nelitassusta huonointa palvelua.
        Parasta Kevätkummun uudesta Cecialia Centteristä (parturi-kampaamo)

Porvoo mustapörssi on täysin perseestä,ensin mainostavat alennus tavaroita mutta kun menet sinne niin ovat loppu.
        Kauppiaskin on täys mikki hiiri,toivottavasti menee konkurssiin koko pulju.

• kaupankassa

Kärttyisää palvelua saa kamppulan valintatalosta. Myyjiä hyllyjen välissä kymmenen, yksi kassalla hoitamassa kaupan ja postin asiakkaita, jonossa kymmenen ihmistä, ja tämä saman kassan pitäisi vielä vahtia alaikäisiä moliksia jotka yrittävät pelata pelikoneita. Hyllyjen välissä olevat myyjät eivät ole jonoa näkevinäänkään. Jos myyjä kassalla ei tiedä jotain, niin siitä syytetään asiakasta. Itse olen ollut lähemmäs 10 vuotta asiakaspalvelussa ja huonoja asiakkaitakin löytyy täältä Porvoosta... tietyt käyttäytyvät samalla (huonolla) tavalla joka liikkeessä.

• Kuninkaanportin

Honkkarissa todella yrmeä ja kuiva kassatyttö.
      Ei koskaan tervehdi, ei kiitä kun ojentaa rahat eikä myöskään ilmoita hintaa vaan täytyy tuijottaa itse kassan näyttöä. Em. henkilö on taimaalain tms. simpanssi.

• SiiriSirkkeli

Tämä yrmeä eukko(ei todellakaan tyttö enää) sattuu mun kohdalle lähes joka kerta. Aina yhtä hapan. Olen miettinyt, että eikö se jumankauta vapaata ja lomaa pidä. Mutta luojan kiitos, nyt vuosien jälkeen... Hän on ilmeisesti lomalla. Toivottavasti on lopettanut...

• tontu

Huonoin palvelu on Porvoossa ehdottomasti Rougessa - ainakin jos sattuu olemaan suomenkielinen. Vastaavast Porvoon parasta palvelua saa Amarilloa vastapäätä olevalta kebabluukulta, citymarketin kassalta sekä Näsin ABC:lta!

• Sonja_a

Tästä ihan samaa mieltä, olen saanut todella törkeää palvelua Rougesta enkä edes tiedä miksi.

• Termis

Ei Näsin ABC:llä mikään erikoinen palvelu ollut..
      Voi niitä aikoja ja Esson poikia.. Silloin oli oikeasti parasta palvelua!

• tontu

No riippuu että millon sinne menee..... onhan siellä ääliöitäkin duunissa mut ilmapiiri yleensä hyvä

• eka ja vika käynti

Hamarin k-kaupassa on ainakin todella nuiva "palvelu"

• sami..

Tarmolanlasi antoi niin surkeaa palvelua että oli eka ja viimeinen kerta kun sinne menen!
      Vein ikkunan sinne lasitettavaksi ja veisi aikaa muutaman päivän jonka jälkeen soittaisivat kun valmis.
      Kolmen viikon jälkeen ajoin katsomaan kun ei ole mkitään kuulunt,no siinähän lasi oli valmiina,ei vaan kukaan viitsinut ilmoittaa asiasta vaikka niin sovittu.
      Sisällä odottelin yli kymmennen minuuttia kun ei ketään näkynnyt,paitsi yksi mies joka räpelteli puhelintaan koko ajan (luulin että oli odottava asiakas).
      Odottelun jälkeen ulkona seissyt mies (näköjään myöskin henkilökuntaa) tuli ihmettelemään että miksi myymälässä ollut mies vaan istui paikallaan vaikka oli asiakkaita:miehen vastaus:aijaa!!??
      No tämä sisään tullu mies otti sentään minulta rahaa vastaan että sain lasini.
      Mutta oli kyllä viimeinen kerta kun asioin kyseisessä puljussa ja kerron kyllä asiasta eteenpäin jka pyydän kaikkia välttämääm kyseistä paikkaa!!

• netta67676767

Torinkulman R-kioski, viimex rupesi lukemaan lakia kun ei huomattu että kello oli jo yli 21:00 (olutostoksilla) ja muutenkin oli närkästynyt kun pesi lattioita, että mitä te tänne tuutte häiritsee.

• asiakasonoikeassa

Kevätkummun S-marketissa on hyvä ja ystävällinen palvelu muutama erityisen kaunis kassaneiti. Kannattaa käydä kauempaakin.

• kuio

Stiga liike tarmolassa kyllä on niin väsynyttä palvelua että pois alta äijät liikkuu yhtä nopeesti kun kuollu mato vittu mikä paikka.

• stigu17

Rattikelkkaliikekö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5578
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3111
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2694
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2062
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2055
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      99
      1839
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1772
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1248
    Aihe