Voisiko joku ystävällisesti auttaa kun en osaa javascriptiä. Tarvitsisin nettisivuille koodin joka automaattisesti kertoo haluamallani luvulla käyttäjän syöttämän luvun. Eli on kenttä johon käyttäjä kirjoittaa luvun ja alla olevaan kenttään tulee tulos. Minä taasen määrittelen koodissa sen millä luvulla käyttäjän antama luku kerrotaan esim 4,56 Olen hakenut jo Googlesta vaikka kuinka mutta kun ole PölöhöKustaa nin en ole löytänyt
Automaattinen kertoma lasku
5
1144
Vastaukset
- javascriptissä
tuo on noinkin yksinkertainen kuin tulos = luku1 * luku2 vai mitä hait?
- hyvin menee
kertoma, eikö sulla ole hajuakaan mitä se meinaa?
- varmasti
hyvin menee kirjoitti:
kertoma, eikö sulla ole hajuakaan mitä se meinaa?
ymmärsi, muttei ruvennut tökkiin tikkuja: "Minä
taasen määrittelen koodissa sen millä luvulla käyttäjän antama luku
kerrotaan esim 4,56 ." Sisälukutaito kunniaan :D
- sivuraiteella
Puhut otsikossasi kertomasta joka on vähän eri asia kuin yksinkertainen kertolasku. Esim neljän kertoma: 4! = 1*2*3*4 = 24 http://fi.wikipedia.org/wiki/Kertoma Sensijaan jos haluat laskea JavaScriptillä vain kahden luvun tulon niin katsopa esimerkkiä tuolta: http://www.w3schools.com/js/tryit.asp?filename=tryjs_function_return
- tikonek
Tarkoititkohan jotain tällaista? Laskentakaavake function kertolasku(form) { form.tulos.value = 4.56 * form.kerrottava.value; } Anna luku Tulos on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767