Miksi meillä on Juicesta

palsta, mutta

ei IRWIN GOODMANISTA??????????????????????????????????????????

20

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkkkkkkkkkkkk

      Irwinistä palstaa tänne, oisko niin yksinkertanen juttu se.

    • tuoppi

      askarruttaa enemmän se, että miksi meillä on tapanikansa-palsta!

      • nämä palstan saannit

        Irwin kuoli silloin kun suomi24:ää ei ollut edes olemassa. Yleensä tämän saitin olemassaoloaikana päivänkohtaiset kuumat nimet saavat oman palstan. Asialla EI ole MITÄÄN tekemistä artistin merkityksen, pitkäaikaisen kuuluisuuden tai hänen musiikkinsa laadun kanssa. Katsokaa vaikka. Olisiko Suomen huippuartistien lista seuraava: Agnes Pihlava, Aleksi Sairola, Anna Abreu, Antti Tuisku, Ari Koivunen, Hanna Pakarinen, Ilkka Jääskeläinen, Jani Wickholm, Jari Sillanpää, Jonna Tervomaa ... Pitkän linjan konkareista ovat Leskisen lisäksi mukana Tapani Kansa, Katri Helena, Paula Koivuniemi, Kirka, Kari Tapio, Ismo Alanko. Paljonhan tuolta puuttuu isoja nimiä, esim. Hector. Pitääkö todella odottaa hänen kuolemaansa ennen kuin asia korjaantuu?


      • edelleen puuttuu
        nämä palstan saannit kirjoitti:

        Irwin kuoli silloin kun suomi24:ää ei ollut edes olemassa. Yleensä tämän saitin olemassaoloaikana päivänkohtaiset kuumat nimet saavat oman palstan. Asialla EI ole MITÄÄN tekemistä artistin merkityksen, pitkäaikaisen kuuluisuuden tai hänen musiikkinsa laadun kanssa. Katsokaa vaikka. Olisiko Suomen huippuartistien lista seuraava: Agnes Pihlava, Aleksi Sairola, Anna Abreu, Antti Tuisku, Ari Koivunen, Hanna Pakarinen, Ilkka Jääskeläinen, Jani Wickholm, Jari Sillanpää, Jonna Tervomaa ... Pitkän linjan konkareista ovat Leskisen lisäksi mukana Tapani Kansa, Katri Helena, Paula Koivuniemi, Kirka, Kari Tapio, Ismo Alanko. Paljonhan tuolta puuttuu isoja nimiä, esim. Hector. Pitääkö todella odottaa hänen kuolemaansa ennen kuin asia korjaantuu?

        Jii Karjalainen, Tuomari Nurmio, Leevi & Leavings muutamia huippunimiä mainitakseni


      • mietityttää

        ...miksi meillä on valtiovarainministeri?


      • Anonyymi
        mietityttää kirjoitti:

        ...miksi meillä on valtiovarainministeri?

        Onko j !Karjala kulttuuri vai valtiovarainvaliokunnan piällyshenkilö?

        Kuin ministereitä on kuin hiekassa santaa!


    • että joo...

      Irwin oli vaan semmosten kansanrenkutusten tekijä...Juice teki paljon huippubiisejä

      • Afroditen_poika

        Eihän Irwin tainnut pahemmin itse tehdä omia biisejään? Hän oli enemmänkin laulaja, kun taas Juice oli kirjoittaja. Olen kyllä samaa mieltä, että monet hienot lauluntekijät olisivat ansainneet omat palstansa, Vexi Salmi, Hector, Gösta Sundqvist, Olavi Uusivirta ja Heikko Salo nyt ainakin.


      • Afroditen_poika
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Eihän Irwin tainnut pahemmin itse tehdä omia biisejään? Hän oli enemmänkin laulaja, kun taas Juice oli kirjoittaja. Olen kyllä samaa mieltä, että monet hienot lauluntekijät olisivat ansainneet omat palstansa, Vexi Salmi, Hector, Gösta Sundqvist, Olavi Uusivirta ja Heikko Salo nyt ainakin.

        Heikki Salo piti sanomani =)


      • biisinsä
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Heikki Salo piti sanomani =)

        niinkuin hän itse sanoi "mä oon tehny ne kaikki!"


      • Irwin sävelsi biisinsä
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Eihän Irwin tainnut pahemmin itse tehdä omia biisejään? Hän oli enemmänkin laulaja, kun taas Juice oli kirjoittaja. Olen kyllä samaa mieltä, että monet hienot lauluntekijät olisivat ansainneet omat palstansa, Vexi Salmi, Hector, Gösta Sundqvist, Olavi Uusivirta ja Heikko Salo nyt ainakin.

        itse pitkälle 80-luvulle, lopuilla levyillä sitten Kassu Halonen.


      • hjjjkk
        Irwin sävelsi biisinsä kirjoitti:

        itse pitkälle 80-luvulle, lopuilla levyillä sitten Kassu Halonen.

        niin Irwinin sävellykset oli paljolti yksinkertasia renkutuksia, osassa toki jotain järkeäkin. Kai kansa Irwininsäkin tarvitsi.


      • dzuicefani
        hjjjkk kirjoitti:

        niin Irwinin sävellykset oli paljolti yksinkertasia renkutuksia, osassa toki jotain järkeäkin. Kai kansa Irwininsäkin tarvitsi.

        Siis Irwinin sävellykset? Nimenomaan sävellykset? Kyllä Juicellakin on renkutuksia, varsinkin uran alkuaikojen kappaleissa. Vai mitä sanot Napoleonin moposta ja Einarin polkupyörästä? Sanat ovat hyvät, mutta eihän niissä ole melodian pätkääkään. Mahtoiko muuten Irwin itse tekstittää montakaan kappalettaan? Eiköhän Vexi ole sanoittanut suurimman osan.


      • Juicen biisitkö
        hjjjkk kirjoitti:

        niin Irwinin sävellykset oli paljolti yksinkertasia renkutuksia, osassa toki jotain järkeäkin. Kai kansa Irwininsäkin tarvitsi.

        ei ole renkutuksia? Hah! Ne on samalla tavalla renkutuksia poikkeuksena että Irwinin biiseissä on MUNAA! Eihän Juice osannut edes, anteeksi vain, laulaa, mitä ei voi Irwinistä sanoa. Sanonpa vaan että toinen näistä kavereista on täysin yliarvostettu ja toinen aliarvostettu. Tossa pari Goodmanin sävellystä niin tiedätte mistä puhun. http://www.youtube.com/watch?v=VeGKwb4sGDk http://www.youtube.com/watch?v=3iEOIeFE9A8


      • myös ....
        Juicen biisitkö kirjoitti:

        ei ole renkutuksia? Hah! Ne on samalla tavalla renkutuksia poikkeuksena että Irwinin biiseissä on MUNAA! Eihän Juice osannut edes, anteeksi vain, laulaa, mitä ei voi Irwinistä sanoa. Sanonpa vaan että toinen näistä kavereista on täysin yliarvostettu ja toinen aliarvostettu. Tossa pari Goodmanin sävellystä niin tiedätte mistä puhun. http://www.youtube.com/watch?v=VeGKwb4sGDk http://www.youtube.com/watch?v=3iEOIeFE9A8

        renkutuksia meinaan Juicella. Mutta myöhemmin todella hienoja ja syvälle luottavia sanoituksia ja niihin sopivia sävelyksiä. Sori vain mutta myöskään Irwin ei juuri osannut laulaa, aika avutonta narinaa oli laulunsa. Sen myönnän ettei Juicekaan ollu laulaja. Irwiniä ja Juicea ei voi verrata kyllä samana päivänäkään ja nimenomaan Juicen eduksi. Eipä ole Irwinille pystytetty hautamuistomerkkiä....


      • Anonyymi
        myös .... kirjoitti:

        renkutuksia meinaan Juicella. Mutta myöhemmin todella hienoja ja syvälle luottavia sanoituksia ja niihin sopivia sävelyksiä. Sori vain mutta myöskään Irwin ei juuri osannut laulaa, aika avutonta narinaa oli laulunsa. Sen myönnän ettei Juicekaan ollu laulaja. Irwiniä ja Juicea ei voi verrata kyllä samana päivänäkään ja nimenomaan Juicen eduksi. Eipä ole Irwinille pystytetty hautamuistomerkkiä....

        Olen ottanut huikat irvinin muistolle monta kertaa.


      • Anonyymi
        myös .... kirjoitti:

        renkutuksia meinaan Juicella. Mutta myöhemmin todella hienoja ja syvälle luottavia sanoituksia ja niihin sopivia sävelyksiä. Sori vain mutta myöskään Irwin ei juuri osannut laulaa, aika avutonta narinaa oli laulunsa. Sen myönnän ettei Juicekaan ollu laulaja. Irwiniä ja Juicea ei voi verrata kyllä samana päivänäkään ja nimenomaan Juicen eduksi. Eipä ole Irwinille pystytetty hautamuistomerkkiä....

        joskus suhtauduin irwinin musaan = ei hyvää mut tajusin hänen nerouden eli 60-luku&70-luku oli irwinin parasta aikaa mut sen jäläkkeen alako alamäki. Kassu haloselle kaikki kunnia lahjakkaana säveltäjänä mut hän on tekeny parhaat biisit muille, ei irwinille ja irwin oli hyvin kotonaan omissa sävellyksissään. Renkutuksia ne oli suurin osa mutta hyviä sellaisia. Raha ratkaisee on henkilökohtainen lempparibiisini irwinin tuotannossa.


      • Anonyymi
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Eihän Irwin tainnut pahemmin itse tehdä omia biisejään? Hän oli enemmänkin laulaja, kun taas Juice oli kirjoittaja. Olen kyllä samaa mieltä, että monet hienot lauluntekijät olisivat ansainneet omat palstansa, Vexi Salmi, Hector, Gösta Sundqvist, Olavi Uusivirta ja Heikko Salo nyt ainakin.

        Aika paljon Hektorilla on niitä ns. cover käännösbiisejä. Mutta silti sanoittajana arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon Hektorilla on niitä ns. cover käännösbiisejä. Mutta silti sanoittajana arvostan.

        Jos pitää päteä niin hectorilla on melko paljon enemmän omia sävellyksiä kuin covereita.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe