miks kaikkien pitää aina haukkuu?

*girl_13*

MUN mielestä Pikku G on ihan tavallinen poika,viisas sellanen.Mun mummiki on ihan hulluna sen luonteesee!Olin alussa kauhee pikku g-fani,mut kyllästyin pikkasen sen musaan.Mut edelleen pidän kovasti siit pojasta,koska se ei esitä mitään.Se on dokannu,polttanu...eli se on iha tavalline jätkä!Ehkä te haukutte sitä siks,koska se räppää ja on suosittu,mihin kaikil ei oo välttämättä mahollisuutta!

8

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikkihanuri

mahdollisuus on, mutta ei kykyjä.

niitähän kyvyttömiä nämä valittelijat ovat!

• mustamakkararuhtinas

Ehkä hän ärsyttää juuri siksi, että on aivan TAVALLINEN, ja silti hänestä on pitänyt levy-yhtiön setien avustuksella tehdä "teini-idoli". Eipä tuo pikku G puheenlahjoillaan taas loistanut Emma-gaalassa. Naurettavaa.

• feikkihanuri
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

Ehkä hän ärsyttää juuri siksi, että on aivan TAVALLINEN, ja silti hänestä on pitänyt levy-yhtiön setien avustuksella tehdä "teini-idoli". Eipä tuo pikku G puheenlahjoillaan taas loistanut Emma-gaalassa. Naurettavaa.

jotenkin tuntuu että sun kannattaisi paasata tuolla idols tai popstars-palstoilla ... sitä voi kutsua levy-yhtiön puffiksi, voisi jopa sanoa että vahva on mediamainostus =)

eikös se ole 16v tai jotain, todennäköisesti sen puhelahjatkin vielä kehittyy =) musantekotaito on jo hallussa. teini-idoli? todellakin! mitä sitten sanoisit jos laulaisi asuntovelallisen ongelmista, työttömyydestä, optioista ...
        musaa oman ikäisille, vähän nuoremmille ja vähän vanhemmillekin.

jos vertaa emma-gaalan kotiteollisuuteen, niin on puheissaankin jo paljon vanhempia esiintyjiä edellä!

luin soundista, että tolkki soittaa sen seuraavalla levyllä, siinä sitä on miettimistä!

• Iha sairaan paska mc
        feikkihanuri kirjoitti:

jotenkin tuntuu että sun kannattaisi paasata tuolla idols tai popstars-palstoilla ... sitä voi kutsua levy-yhtiön puffiksi, voisi jopa sanoa että vahva on mediamainostus =)

eikös se ole 16v tai jotain, todennäköisesti sen puhelahjatkin vielä kehittyy =) musantekotaito on jo hallussa. teini-idoli? todellakin! mitä sitten sanoisit jos laulaisi asuntovelallisen ongelmista, työttömyydestä, optioista ...
        musaa oman ikäisille, vähän nuoremmille ja vähän vanhemmillekin.

jos vertaa emma-gaalan kotiteollisuuteen, niin on puheissaankin jo paljon vanhempia esiintyjiä edellä!

luin soundista, että tolkki soittaa sen seuraavalla levyllä, siinä sitä on miettimistä!

Niin kiinnostaisi vaan tietää, että mitkäs vitun musantekotaidot kyseisellä teinipellellä mahtanevat olla. Minua ottaa päähän yletön paskan kaupallistaminen. Ei se olisi mitään ilman helvetillistä mainostusta.

• mie vaa

juu sori jus loukkaan mut sen luonne ei oo mitenkää kovin ihana... Se leveilee rahoillaan ja on itserakas paskiainen... sitä piatti kellä tahansa on mahdollisuus olla kuuluisa ja suosittu, jos vaa yrittää trpeex ym...

• tyttö-88

kerranki joku puhuu asiaa.. :) kiitti sulle.. x)

• Darkness

Kerrohan esimerkki tämän Pikku G:n viisaudesta?

Toivottavasti tämäkin muoti-ilmiö menee pian ohi... Ihmiset kyllä ostaa kaikkea roskaa mitä niille markkinoidaan.

• Madeline

sun kysymyksees on yksinkertanen vastaus: kaikki inhoo sitä. se jätkä vaan nostaa karvat pystyyn ja pahasti!

ja sä et voi sanoa et sä tunnet sen luonteen, sä tuskin tunnet sitä henk. koht.

kaikki ei myöskään haluu räpätä (itse asias ainoo räppi mikä mul menee läpi on eminem, joten MIKS mä haluisin räpätä?) eikä olla julkisuuden valokeilassa - mua sellanen hirvittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      235
      5386
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      84
      3464
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      119
      3218
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3053
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      72
      2929
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      92
      2738
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      15
      2425
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2297
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      165
      1786
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1420
    Aihe