miks kaikkien pitää aina haukkuu?

*girl_13*

MUN mielestä Pikku G on ihan tavallinen poika,viisas sellanen.Mun mummiki on ihan hulluna sen luonteesee!Olin alussa kauhee pikku g-fani,mut kyllästyin pikkasen sen musaan.Mut edelleen pidän kovasti siit pojasta,koska se ei esitä mitään.Se on dokannu,polttanu...eli se on iha tavalline jätkä!Ehkä te haukutte sitä siks,koska se räppää ja on suosittu,mihin kaikil ei oo välttämättä mahollisuutta!

8

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikkihanuri

mahdollisuus on, mutta ei kykyjä.

niitähän kyvyttömiä nämä valittelijat ovat!

• mustamakkararuhtinas

Ehkä hän ärsyttää juuri siksi, että on aivan TAVALLINEN, ja silti hänestä on pitänyt levy-yhtiön setien avustuksella tehdä "teini-idoli". Eipä tuo pikku G puheenlahjoillaan taas loistanut Emma-gaalassa. Naurettavaa.

• feikkihanuri
        mustamakkararuhtinas kirjoitti:

Ehkä hän ärsyttää juuri siksi, että on aivan TAVALLINEN, ja silti hänestä on pitänyt levy-yhtiön setien avustuksella tehdä "teini-idoli". Eipä tuo pikku G puheenlahjoillaan taas loistanut Emma-gaalassa. Naurettavaa.

jotenkin tuntuu että sun kannattaisi paasata tuolla idols tai popstars-palstoilla ... sitä voi kutsua levy-yhtiön puffiksi, voisi jopa sanoa että vahva on mediamainostus =)

eikös se ole 16v tai jotain, todennäköisesti sen puhelahjatkin vielä kehittyy =) musantekotaito on jo hallussa. teini-idoli? todellakin! mitä sitten sanoisit jos laulaisi asuntovelallisen ongelmista, työttömyydestä, optioista ...
        musaa oman ikäisille, vähän nuoremmille ja vähän vanhemmillekin.

jos vertaa emma-gaalan kotiteollisuuteen, niin on puheissaankin jo paljon vanhempia esiintyjiä edellä!

luin soundista, että tolkki soittaa sen seuraavalla levyllä, siinä sitä on miettimistä!

• Iha sairaan paska mc
        feikkihanuri kirjoitti:

jotenkin tuntuu että sun kannattaisi paasata tuolla idols tai popstars-palstoilla ... sitä voi kutsua levy-yhtiön puffiksi, voisi jopa sanoa että vahva on mediamainostus =)

eikös se ole 16v tai jotain, todennäköisesti sen puhelahjatkin vielä kehittyy =) musantekotaito on jo hallussa. teini-idoli? todellakin! mitä sitten sanoisit jos laulaisi asuntovelallisen ongelmista, työttömyydestä, optioista ...
        musaa oman ikäisille, vähän nuoremmille ja vähän vanhemmillekin.

jos vertaa emma-gaalan kotiteollisuuteen, niin on puheissaankin jo paljon vanhempia esiintyjiä edellä!

luin soundista, että tolkki soittaa sen seuraavalla levyllä, siinä sitä on miettimistä!

Niin kiinnostaisi vaan tietää, että mitkäs vitun musantekotaidot kyseisellä teinipellellä mahtanevat olla. Minua ottaa päähän yletön paskan kaupallistaminen. Ei se olisi mitään ilman helvetillistä mainostusta.

• mie vaa

juu sori jus loukkaan mut sen luonne ei oo mitenkää kovin ihana... Se leveilee rahoillaan ja on itserakas paskiainen... sitä piatti kellä tahansa on mahdollisuus olla kuuluisa ja suosittu, jos vaa yrittää trpeex ym...

• tyttö-88

kerranki joku puhuu asiaa.. :) kiitti sulle.. x)

• Darkness

Kerrohan esimerkki tämän Pikku G:n viisaudesta?

Toivottavasti tämäkin muoti-ilmiö menee pian ohi... Ihmiset kyllä ostaa kaikkea roskaa mitä niille markkinoidaan.

• Madeline

sun kysymyksees on yksinkertanen vastaus: kaikki inhoo sitä. se jätkä vaan nostaa karvat pystyyn ja pahasti!

ja sä et voi sanoa et sä tunnet sen luonteen, sä tuskin tunnet sitä henk. koht.

kaikki ei myöskään haluu räpätä (itse asias ainoo räppi mikä mul menee läpi on eminem, joten MIKS mä haluisin räpätä?) eikä olla julkisuuden valokeilassa - mua sellanen hirvittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2538
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1931
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1733
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1282
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      136
      901
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      883
    Aihe