Kolmesti alaselkä krampannut niin pahasti, että piikit piti hakea ea:sta, nyt vasta tutkittiin alaselkää röntgenillä ja ct-kuvilla, diagnoosi:lievää spondylartroosia L5 tasossa ja vähäisiä alkavan spondyloosin viitteitä, eli alkava nivelrikko. Sain lähetteen fysioterapiaan, jossa fysioterapeuttinen neuvonta kirjallisine ohj. sekä ergometri- tai muu laiteharjoitus. No ilman muuta tekisin näin, mutta tällä hetkellä taloudell. tilanne ei anna tähän mahdollisuutta, koska KELA korvaa tosi vähän tästä, niin osaisiko joku sanoa, voisinko itse jotenkin jumpalla tms. kuntouttaa selkääni ja paheneekohan tämä tila vaan tulevaisuudessa. Aiemmin selkä parani nopeasti, vaan nyt ei paraneminen tapahdukaan samalla tavalla, jäykkyyttä on, etenkin istumisen jälkeen. .
Lanneselän kipu
)::
2
1535
Vastaukset
- tulee klo 16.00
nähtävästi samaa aihetta käsittelevä ohjelma. http://www.tv-opas.com/ohjelma.php?kanava=yleteema&aika=1241614800
- fysioterapia palvelua itsen...
kokonais valtainen keskivartalon toiminta ominaiusuuksia lihaksiston ja nivelistön osalta parantava terapeuttinen harjoittelu on sinun ainoa oikea mahdollisuus. tämä perustuu fysioterapeutin tutkimukseen. sillä saat homman kontoon .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693