Toimiiko vai eikö toimi? Vesimies M ja kaksonen N

kaksonentypypienoinen

Vesimies osaa olla niin herkkä, rakastavainen ja ihana. Mutta toisina päivinä ilkeä , itsekäs ja toisia satuttava. Onko nämä vesimiehen piirteitä. Ja se että epäilee jatkuvasti jotakin ja mielipiteet ovat outoja ja loukkaavia suurimmaksi osaksi. Hyvin mustasukkainen ja käyttäytyy koten omistaisi minut. Itse olen kaksonen N ja olemme olleet parisuhteessa puoli vuotta ja risat mutta tuntuu aika pahalta vesimiehen takia kun ei enään tiedä tuleeko tästä mitään.. vaikka rakkautta on kyllä paljonkin tässä suhteessa.. :) vastailka kiltit :)

19

2047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,,

      Ei kauhean tyypillistä vesimiestä. Itsekäs osaa olla kuin piru, mutta tahallaan ei loukkaa ellei itse tuu ensin loukatuksi. Sanoisin että sulla on pesunkestävä narsisti putkessa, hankkiudu ajoissa eroon

      • tuntija

        Kyllä se on perusvesimiestä. En voi muuta sanoa. Narsismi on helppo selitys huonolle käytökselle, mutta ei sovi tähän. Vesimies ei muutu siitä, mitä se nyt on.


      • Hm...
        tuntija kirjoitti:

        Kyllä se on perusvesimiestä. En voi muuta sanoa. Narsismi on helppo selitys huonolle käytökselle, mutta ei sovi tähän. Vesimies ei muutu siitä, mitä se nyt on.

        Hei,Kaksonen! Oletko huomannut että olet kaksinaamainen?Olen tuntenut muita joka ovat itse kaksosia.Kaksonen tyypiltään ajattelee vain omaasi sukualaisia,ettei huomaa aviomiehen sukua..Semmosta! Miksi olet arvostanut pahaa vesimiestyyppiä..Itse asiassa sinä olet itse myös.Ajattele vähän ja katso peilia.


      • tuntija, vanha lehmä
        Hm... kirjoitti:

        Hei,Kaksonen! Oletko huomannut että olet kaksinaamainen?Olen tuntenut muita joka ovat itse kaksosia.Kaksonen tyypiltään ajattelee vain omaasi sukualaisia,ettei huomaa aviomiehen sukua..Semmosta! Miksi olet arvostanut pahaa vesimiestyyppiä..Itse asiassa sinä olet itse myös.Ajattele vähän ja katso peilia.

        lainaus: >>>>>Hän kauhistelee perinnäistäpoja ja käyttäytyy eri tavalla kuin muut. Hänen reaktionsa ovat äkillisiä ja hän muuttaa harvoin näkemyksiään. Hän tuntee kyltymätöntä uteliaisuutta tieteellisiin asioihin. Hän on omiin ajatuksiinsa vaipunut ja häneltä jäävät monet elämän ongelmat huomaamatta. Tästä johtuu hänen boheeminen ulkoasunsa ja näennäinen sattumanvarainen elämäntyylinsä. Hän ei pidä siitä, että häntä kuulustellaan tai hemmotellaan. Hän on täysin tietoinen omasta älykkyydestään ja viihtyy paremmin mies- kuin naisseurassa. Hänen on vaikea alistua virkavallan ja muiden ihmisten tahtoon. Hän haluaa itse hallita. Tämä synnyttää helposti ärtyneitä reaktioita hänen kanssaihmisissään ja saa hänet itsensä suhtautumaan asioihin varsin anarkistisesti. Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri.>>>>>> Että nyt tälleen.


      • taisit kiukutella
        tuntija, vanha lehmä kirjoitti:

        lainaus: >>>>>Hän kauhistelee perinnäistäpoja ja käyttäytyy eri tavalla kuin muut. Hänen reaktionsa ovat äkillisiä ja hän muuttaa harvoin näkemyksiään. Hän tuntee kyltymätöntä uteliaisuutta tieteellisiin asioihin. Hän on omiin ajatuksiinsa vaipunut ja häneltä jäävät monet elämän ongelmat huomaamatta. Tästä johtuu hänen boheeminen ulkoasunsa ja näennäinen sattumanvarainen elämäntyylinsä. Hän ei pidä siitä, että häntä kuulustellaan tai hemmotellaan. Hän on täysin tietoinen omasta älykkyydestään ja viihtyy paremmin mies- kuin naisseurassa. Hänen on vaikea alistua virkavallan ja muiden ihmisten tahtoon. Hän haluaa itse hallita. Tämä synnyttää helposti ärtyneitä reaktioita hänen kanssaihmisissään ja saa hänet itsensä suhtautumaan asioihin varsin anarkistisesti. Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri.>>>>>> Että nyt tälleen.

        Hei! oletko riidanhaluinen? En jaksaa taistella typerän horoskoopisen tähden. On turhaan miettiä,onko vesimies huono luonne vai? Ei kukaan ole täydellinen. Lopettakaa pelleilynne!piste


      • vanha lehmä
        taisit kiukutella kirjoitti:

        Hei! oletko riidanhaluinen? En jaksaa taistella typerän horoskoopisen tähden. On turhaan miettiä,onko vesimies huono luonne vai? Ei kukaan ole täydellinen. Lopettakaa pelleilynne!piste

        Tuosta ei voi löytää hitustakaan positiivisuutta. Vesimies on negatiivinen merkki ja näkee kaikista asioista juuri sen negatiivisen puolen. En ole riidanhaluinen. Minähän laitoin vain lainauksena luonnekuvauksen vesimiehestä. Se ei ole itseni keksintöä.


      • Mitä sinua vaivaa?
        vanha lehmä kirjoitti:

        Tuosta ei voi löytää hitustakaan positiivisuutta. Vesimies on negatiivinen merkki ja näkee kaikista asioista juuri sen negatiivisen puolen. En ole riidanhaluinen. Minähän laitoin vain lainauksena luonnekuvauksen vesimiehestä. Se ei ole itseni keksintöä.

        Oletko katkera poikakaverille? Kyllä sulle sopii hyvin vesimiestyyppipoikaystäväsi ja te olette sopiva pari. Älä murehdi ja kirjoitit tänne viestiin. En ymmärtänyt,miksi olet kiukkuinen pelkkä sille vesimiehelle.Kyllä kaksonen ja vesimies sopivat yhteen hyvin.Älä syyttele vain vesimiestä ja lue itsesi,voi olla ongelma sinussa. Olen itse asiassa vesimies ja aviomieheni on vesimies.Hän on hellä,rauhallinen ,ei osaa suuttua.Mieheni kaksoveli on vesimies ja hänen vaimonsa on kaksonen..Mutten tullut toimeen kaksosen kanssa.Ei kukaan mieheni sukulaisten toimeen kaksosen kanssa.Koska kaksonen on outo ja ei halunuut tehdä aviomiehen sukulaisten kanssa.


      • veskarivoman56
        vanha lehmä kirjoitti:

        Tuosta ei voi löytää hitustakaan positiivisuutta. Vesimies on negatiivinen merkki ja näkee kaikista asioista juuri sen negatiivisen puolen. En ole riidanhaluinen. Minähän laitoin vain lainauksena luonnekuvauksen vesimiehestä. Se ei ole itseni keksintöä.

        MINUSTA, siis minusta ei ainakaan negatiivisuutta löydä, elin parisuhteessa Kaksosmiehen kanssa 34v:tta. Kokosin, kokosin ja taas kokosin liittoamme koska uskoin siihen mitä olin luvannut aikoinaan, kaksonen kun viikon välein unohti perheensä ja iloitsi muualla. Sitten kun kotiin piti/halusi tulla,kontti maanantai aamuisin edessäni ja vannotteli ettei enää tällästä pääse tapahtumaan sillä rakastaa vain minua ja lapsia (5),kun jätin hänet oli seota, olin aivan hirviö ollut hänelle. Nyt jo naimisissa naiskaverini kanssa jolla kaksi alaikäistä lasta.Se kaksosmiehestä, häntä kun ei voi kukaan naisimmeinen vastustaa. Yksilöitä olemme kaikki, horoskoopilla ei ole mitään tekemistä jos kaksosmies on peestä ikuisen rakkauden lupauksineen eikä arvosta mitä on saanut, ehkä sana rakastaa,ikuista hälle, mutta kohde vain vaihtuu. Olin vain hyväuskoinen;rehellinen toisen sanoihin luottava Empaattinen vesimies nainen. Kesää ja muutakin kivaa kaikille VESKAREILLE, olen kaikesta huolimatta ylpeä saavutuksistani.


      • vanha lehmä
        Mitä sinua vaivaa? kirjoitti:

        Oletko katkera poikakaverille? Kyllä sulle sopii hyvin vesimiestyyppipoikaystäväsi ja te olette sopiva pari. Älä murehdi ja kirjoitit tänne viestiin. En ymmärtänyt,miksi olet kiukkuinen pelkkä sille vesimiehelle.Kyllä kaksonen ja vesimies sopivat yhteen hyvin.Älä syyttele vain vesimiestä ja lue itsesi,voi olla ongelma sinussa. Olen itse asiassa vesimies ja aviomieheni on vesimies.Hän on hellä,rauhallinen ,ei osaa suuttua.Mieheni kaksoveli on vesimies ja hänen vaimonsa on kaksonen..Mutten tullut toimeen kaksosen kanssa.Ei kukaan mieheni sukulaisten toimeen kaksosen kanssa.Koska kaksonen on outo ja ei halunuut tehdä aviomiehen sukulaisten kanssa.

        Kuka nyt kaksosen kanssa toimeen tulisi? Ja kenen kanssa vesimies sitten ylipäätään tulisi toimeen. Ei kenenkään eikä itsensäkään kanssa. Jos jotai "inhottavaa" sattuu, niin jo ollaan tukkaputkella menossa vuorille. Sieltähän näkee hyvin ja kauas ja kaiken lisäksi vesimies on silloin toisten yläpuolella. Ei, ei ja ei, en ole katkera kenellekään. Yritän vain kertoa asian oikean laidan teille, koska haluatte uskoa vain sen mikä teitä itseänne miellyttää. Mutta kuitenkin vesimies omaa nuo em. piirteet. On syytä myös muistaa Neptunus vesimiehessä, mitä iloa(?) riittää aina vuoteen 2012 saakka. Tunnustatte tai ette, mutta vesimies on joissakin tilanteissa itse piru ja tunteeton anarkisti, josta ymmärrys paistaa lähinnä poissaolollaan. Minä kerron tämän, koska astrologit eivät voi sitä kertoa jostain syystä.


      • Mirrian
        vanha lehmä kirjoitti:

        Tuosta ei voi löytää hitustakaan positiivisuutta. Vesimies on negatiivinen merkki ja näkee kaikista asioista juuri sen negatiivisen puolen. En ole riidanhaluinen. Minähän laitoin vain lainauksena luonnekuvauksen vesimiehestä. Se ei ole itseni keksintöä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/419681?kuudesaisti-astrologia-tahtien_kertomaa Ota selvää ennenkuin keksit asioita omasta päästäsi. Vesimies on positiivinen merkki ja yrittää aina löytää hyvää kaikista asioista.


      • vanha lehmä
        Mirrian kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/419681?kuudesaisti-astrologia-tahtien_kertomaa Ota selvää ennenkuin keksit asioita omasta päästäsi. Vesimies on positiivinen merkki ja yrittää aina löytää hyvää kaikista asioista.

        http://www.uniluoto.com/horoskoopit/31.html Siitä se löytyy. On se vaan kumma, että vesimies tuo itsestään mieluisat kohdat esille, vaikka ne epämieluisat kohdat ovatkin vesimiehen perusluonnetta. Koettakaa jo hyväksyä se. Vesimies EI ole positiivinen merkki, vaan negatiivinen ja löytää kaikesta aina sen kielteisen puolen, myös itsestään.


    • vesimiesn86

      No ei pitäisi olla mikään mahdoton suhde kyllä. Molemmilta tarvitaan hiukan panostusta... esim. vesimies voisi opetella hillitsemään mustasukkaisuuttaan ja kaksosen tulisi ymmärtää että ei tule ikinä saamaan ykköspaikkaa vesimiehen sydämeen. Koska sitä ei tule saamaan kukaan!

      • Henkilökohtaista

        Kyllä se taitaa nyt olla ihan "merkkikohtaista" kenen kohdalla on "ykköspaikka" Esim minulla vesimiehenä, kumppanini on se tärkein ja ensimmäinen!!


      • vesimies-mies

        olen kaksosnainen ja rakastan vesimies-miestä helppous kaukana.mutta kun tuntee kaksosen luonteen niiiiin ei olla samaa mieltä asioista.MUT KUITENKIN MEILLÄ ON HYVIÄ AIKOJA JAHAUSKAA YHDESSÄ.


      • vesimiehelle

        rakastan vesimiestäni olen kaksosnainen meillä kohta 9 vuotta takana ei kyllä helppoja vuosia mutta jos osaan kauniisti sanoa seon vaikeaa töksäytän asian liian minä määrään kaksostyyliin


    • Kuulostaa tutulta

      Itsessä vähän samaa vikaa, olen kylläkin vesimiesN. Mutta tämä on vain silloin, kun on huono päivä, enkä kylläkään kumppanilleni (Oinas) ole tällainen, vaan esim. opiskelu tovereille. Suhteeni alkupuolella oli itse asiassa hieman epäilyjä, tosin miesystävääni kohdistuvia toisilta, vaikka näin ei sitten ollutkaan, mutta se ei ollut jatkuvaa. Uskon tämän johtuneen aiemmista suhteistani ja jostain muusta miehiin liittyen, esim. koulu kiusaukset. Olen kuulemma kyllä herkkä.. Mutta myös ihana. Opiskelujen parissa huonon päivän sattuessa olin opiskelukavereille aika kylmä enkä puhunut eräänä päivänä yhtään mitään, kuin ehkä pari sanaa. Seurustelin muuten aiemmin kaksosmiehen kanssa, ei siitä mitään tullut, kaksonen halusi vielä "kokemuksia"

    • listastasi

      puuttuu itsepäinen ja negatiivinen luonteenpiirre:)..omaa myös omistavia piirteitä..
      mustasukkaisuutta, suorasukaisuutta...mene-tiedä:)

    • ------

      Onko niin, että vm- naiset ja -miehet eroavat toisistaan jollain tavalla? Tuo mustasukkaisuus on vähän kyseenalaista, vai onko?
      VM-naisystäväni eivät ainakaan vaikuta mustiksilta...?
      Entä miespuoliset?
      Luulisi että ilmamerkille ei mustasukkaisuus ole niin luonteenmukaista?

    • Ja Vesimiestä.

      Astrologian perinteet yhdistävät nämä merkit pareiksi parisuhteessa. Luin astrologia kirjoja vesimiehestä, tein aina merkinnän kirjaan kohtaan, jossa lukee aivan samaa, kuin Ravun luonteenpiirteet ja niitä merkintöjä on paljon. Ilma-merkin edustajana sinun on vaikea kestää vesi-merkin vaihteluvuutta, Kuuta. Astrologia on sellaista esoteerista oppia, että pitää lukea paljon. LP.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe