Muistaako joku saaneensa joskus siedettävässä ajassa palvelua Välivainion K-raudan Noutopihalta? Jos niin ilmoittautukoon. Hän on kokenut harvinaiset elämyksen!
Välivainion K-raudan ns. asiakaspalvelu
33
3817
Vastaukset
- Merr
Aikamme n.½h odoteltua myyjää puhelimesta suuntasimme Äimäraution K-rautaan ja saimme palvelua heti. Maksoi hieman enemmän, mutta kannatti.
- ex-asiakas
Ei sieltä saa edes kalkkisäkkiä alle puolen tunnin. Myyjät piileskelee ja juoksee karkuun. Portilla virkailijatyyppinen portinvartijanainen on oikein ynseyden huippu, mallia Ausvitsin kapot. En suosittele ko. paikkaa.
- ai kauheeta
ex-asiakas kirjoitti:
Ei sieltä saa edes kalkkisäkkiä alle puolen tunnin. Myyjät piileskelee ja juoksee karkuun. Portilla virkailijatyyppinen portinvartijanainen on oikein ynseyden huippu, mallia Ausvitsin kapot. En suosittele ko. paikkaa.
On se sitten kyllä hirveetä, kun ei edes YHTÄ kalkkisäkkiä saa myyjältä. Ehkä ne myyjät kerkiäisivät palvelemaan asiakkaita, jos kaikki uusavuttomatkin osaisivat edes sen YHDEN kalkkisäkin hakea itse eivätkä jäisi ihmettelemään, kyselemään, tinkaamaan, inttämään ja lopuksi vielä valittamaan sen YHDEN kalkkisäkin kanssa ja näin vievät turhaan myyjän aikaa. En kyllä kehtaisi täällä valittaa ja uikuttaa, että en saanut myyjää tuomaan YHTÄ kalkkisäkkiä itselleni. Varmaan sen myyjän pitäisi myös levittää se kalkki sinne pihalle. Paljonkohan pitäisi nostaa tuotteiden hintoja, että jokaiselle kympillä ostavalle valittajalle saataisiin palkattua oma myyjä, ettei tarvitsisi odotella. Sitten saisi palvelua, mutta valitettaisiin hirveästä hinnasta. Eli nykyajan avuttomille pitäisi olla lähes ilmaiset tuotteet, mutta kuitenkin palvelijoita niin paljon, että kun kerran vuodessa käydään hakemassa säkki kananpaskaa, niin se myyjä on siellä sitä kuningasta valmiiksi odottamassa. VOI VOI VOI
- ai kauheeta
ai kauheeta kirjoitti:
On se sitten kyllä hirveetä, kun ei edes YHTÄ kalkkisäkkiä saa myyjältä. Ehkä ne myyjät kerkiäisivät palvelemaan asiakkaita, jos kaikki uusavuttomatkin osaisivat edes sen YHDEN kalkkisäkin hakea itse eivätkä jäisi ihmettelemään, kyselemään, tinkaamaan, inttämään ja lopuksi vielä valittamaan sen YHDEN kalkkisäkin kanssa ja näin vievät turhaan myyjän aikaa. En kyllä kehtaisi täällä valittaa ja uikuttaa, että en saanut myyjää tuomaan YHTÄ kalkkisäkkiä itselleni. Varmaan sen myyjän pitäisi myös levittää se kalkki sinne pihalle. Paljonkohan pitäisi nostaa tuotteiden hintoja, että jokaiselle kympillä ostavalle valittajalle saataisiin palkattua oma myyjä, ettei tarvitsisi odotella. Sitten saisi palvelua, mutta valitettaisiin hirveästä hinnasta. Eli nykyajan avuttomille pitäisi olla lähes ilmaiset tuotteet, mutta kuitenkin palvelijoita niin paljon, että kun kerran vuodessa käydään hakemassa säkki kananpaskaa, niin se myyjä on siellä sitä kuningasta valmiiksi odottamassa. VOI VOI VOI
en ole käynyt ko. paikassa aiemmin, mutta taidankin alkaa käymään siellä, kun valittajat oikein täällä lupaavat pysyä poissa.
- sinäkin
ai kauheeta kirjoitti:
takapihan työntekijä otat kantaa,sillä onhan se stressaavaa kun pitää asiakkaalle kälkkisäkki antaa.Systeeminne vaan ei toimi,ja karkuun juokseminen ei auta.
- _on:_
jonotin kerran 1/2h kysyäkseni yksinkertaista LVI-asiaa. Päästyäni myyjän puheille hän kertoi minulle ettei tiedä juuri tästä asiasta mitään, vaan sitä pitää kysyä viereiseltä tiskiltä. Neuvona oli astua viereisen jonon hännille. Tämä jono oli myös puolen tunnin luokkaa. Heh-heh. Sen koomin en ole liikkeessä asioinut....
- sieltä hyvää palvelua
Mun kaveri sai melkein siellä hyvää palvelua,mutta kun myyjät juoksivat karkuun.
- Tom88a
Varmin tapa saada siellä palvelua tunnin sisään on kaapata autolastillinen porukkaa kyytiin -> kurvataan pihaan ja saarretaan myyjät. Eivät raukat pääse juoksemaan enään karkuun.
- kauppias pihistää
Tom88a kirjoitti:
Varmin tapa saada siellä palvelua tunnin sisään on kaapata autolastillinen porukkaa kyytiin -> kurvataan pihaan ja saarretaan myyjät. Eivät raukat pääse juoksemaan enään karkuun.
Kauppias ei raski palkata tarpeeksi myyjiä. Työmotivaatiokin on pers....stä. En mene sinne ellei ole pakko.
- välttävä palvelu
Joskus vielä käyn, yleensä kun vaan katselen jotain, mutta jos tarvitsen jotain, niin menen muualle. Palvelu tökkii.
- Pulju
On niin perusteellisen huono ja hidas palvelu että ei voi kuin ihmetellä miten siellä joku viitsii edes käydä.Myyjät luulee olevansa joitan jumalia eikä minkäänlaista palveluhenkisyyttä. Vaihtakaa äkkiä parempaan rautakauppaan jotka siellä vielä käytte.
- Oulussa
Pitkäaikaisella kokemuksella sitä mieltä että V vainion K-rauta on oulun huonoin rautakauppa, palvelua ei saa koskaan nopeasti, ja se on ynseää. Paras alan kauppa Oulussa on Starkki. Ltullin Rautsissa saa palvelua kohtuullisessa ajassa mutta siellä ei ole tarpeeksi laajaa tavaravalikoimaa ja monet puutavarat puuttuu. Mukavia myyjiä. Puukeskuksessa paras ja edullisin puutavarakauppa.
- rakentajat
Oulussa kirjoitti:
Pitkäaikaisella kokemuksella sitä mieltä että V vainion K-rauta on oulun huonoin rautakauppa, palvelua ei saa koskaan nopeasti, ja se on ynseää. Paras alan kauppa Oulussa on Starkki. Ltullin Rautsissa saa palvelua kohtuullisessa ajassa mutta siellä ei ole tarpeeksi laajaa tavaravalikoimaa ja monet puutavarat puuttuu. Mukavia myyjiä. Puukeskuksessa paras ja edullisin puutavarakauppa.
jaan kokemuksesi välivainiosta, mutta onneksi se ei ole oulun ainoa k-rauta.itse olen todella tyytyväinen saamaani palveluun, ja myyjien ammattitaitoon äimärautiolla! lisäksi valikoimat ja hintataso ovat mielestäni ok!!!
- SAMASTA PAIKASTA
rakentajat kirjoitti:
jaan kokemuksesi välivainiosta, mutta onneksi se ei ole oulun ainoa k-rauta.itse olen todella tyytyväinen saamaani palveluun, ja myyjien ammattitaitoon äimärautiolla! lisäksi valikoimat ja hintataso ovat mielestäni ok!!!
ONNEKSI OLKOON RAKENTAJA! KOKEMUKSEMME MUKAAN OIKEA PÄÄTÖS! KAIKKI SAMASTA TALOSTA. ASENNUSPALVELUSTA LÄHTIEN.EIKÄ TARVI RAVATA YMPÄRI OULUA!! TALOSTA LÖYTYY MIEHIÄ JOILLA HOMMAT HOITUU. EIKÄ AIKA MENE ESITTEISTÄ OPISKELUUN,KUTEN BAUKKARIN "POJILLA"
- ostamassa
Välivainion K-raudasta ruohon leikkuria sisällä. Odotettiin myyjää n. 1h sitten soitimme keskukseen että onko myyjät lomalla :) No eipäsaatu ostettua vaan piti ajaa Limingan tulliin Starkkiin josta leikkuri oli kyydissä 15min:ssa Sama on kokemus Välivainion K-Raudasta noutopihalla, saa odottaa toista tuntia että jotain saa! Samassa puljussa laski myyjä viime vuonna Lujabetonin pihakivet neliöltä 10,30 euroo neliölle kalliimmaksi mitä Luja betoni omilla sivuilla ilmoittaa :) Noo Luja betoni ei myy kiviä suoraan joten ajoimme naapuriin Puukeskuksen viereen A-betonille :) ja saimme kivet hyvällä alennuksella :) Sama on muuten kiloruuvien hinta Välivainiolla ihan kauhee, Tokmannilla ihan kohtuulliset hinnat.
- Partner
Me ainakin saatiin viime keväänä nopeaa ja asiantuntevaa palvelua Välivainiolla kun ostettiin ruohonleikkuria. Ja vielä varastollakin oli oikein palvelualtis kaveri joka haki leikkurin, ei tarvinnut kauaa odotella.Käymme kyllä jatkossakin asioimassa Välivainiolla, menkää te muut minne haluatte niin saapahan vieläkin nopsempaa palvelua.
- en mene enää
Partner kirjoitti:
Me ainakin saatiin viime keväänä nopeaa ja asiantuntevaa palvelua Välivainiolla kun ostettiin ruohonleikkuria. Ja vielä varastollakin oli oikein palvelualtis kaveri joka haki leikkurin, ei tarvinnut kauaa odotella.Käymme kyllä jatkossakin asioimassa Välivainiolla, menkää te muut minne haluatte niin saapahan vieläkin nopsempaa palvelua.
Minä olen niin monta kertaa ikävissäni hakenut myyjää ja kaivannut siellä palvelua etten enää siihen paikkaan mene aikaani haaskaamaan. Luulen että koko systeemi piiputtaa heikon työmotivaation takia. Silloin kyse on tavallisesti rahasta ja työntekijöiden huonosta kohteliusta.
- Remontti-raija
en mene enää kirjoitti:
Minä olen niin monta kertaa ikävissäni hakenut myyjää ja kaivannut siellä palvelua etten enää siihen paikkaan mene aikaani haaskaamaan. Luulen että koko systeemi piiputtaa heikon työmotivaation takia. Silloin kyse on tavallisesti rahasta ja työntekijöiden huonosta kohteliusta.
Hyvää palvelua olen aina saanut Välivainiolta. Eihän se ole sen kummempi paikka ku mikään muukaan kauppa tai apteekki. Ainahan sitä joutuu apteekissakin tai pankissakin vuoroaan hieman odottelemaan. Ja nuo tunnin odotukset on kyllä täyttä puppua. Sitä kun on ihmisillä nykyään niin kiire että viisi minuuttiakin tuntuu tunnilta. Sehän ei hyvät ihmiset tule koskaan toteutumaan että meitä olisi jokaista oma myyjä odottamassa. Hyvää kannattaa vähän aikaa odottaakkin,siis palvelua meinaan. Käyn vastaki vaikka joutuis vähä ootteleenkin. Kiitos myyjille jotka jaksavat kuunnella kaikenmaailman uusavuttomia kitisiöitä.
Niin ja miettikääpä niitä asioita mitä tulette ostamaan/haluatte vähän kotonanne ja issekseen ensin ennenkuin otatta sen myyjän siihen viereen seisoskelemaan tyhjän panttina. Värit sun muut. Kyllä jokaisen täytyy vähä itsekki tietää mitä kotiinsa on hommaamassa. Että silleen. - nirkosesti myyjiä
Remontti-raija kirjoitti:
Hyvää palvelua olen aina saanut Välivainiolta. Eihän se ole sen kummempi paikka ku mikään muukaan kauppa tai apteekki. Ainahan sitä joutuu apteekissakin tai pankissakin vuoroaan hieman odottelemaan. Ja nuo tunnin odotukset on kyllä täyttä puppua. Sitä kun on ihmisillä nykyään niin kiire että viisi minuuttiakin tuntuu tunnilta. Sehän ei hyvät ihmiset tule koskaan toteutumaan että meitä olisi jokaista oma myyjä odottamassa. Hyvää kannattaa vähän aikaa odottaakkin,siis palvelua meinaan. Käyn vastaki vaikka joutuis vähä ootteleenkin. Kiitos myyjille jotka jaksavat kuunnella kaikenmaailman uusavuttomia kitisiöitä.
Niin ja miettikääpä niitä asioita mitä tulette ostamaan/haluatte vähän kotonanne ja issekseen ensin ennenkuin otatta sen myyjän siihen viereen seisoskelemaan tyhjän panttina. Värit sun muut. Kyllä jokaisen täytyy vähä itsekki tietää mitä kotiinsa on hommaamassa. Että silleen.palvelu ei toimi sisällä eikä siellä pihan puolella varsinkaan. olen lähtenyt pihalta peräkärryineni pois kun en ole 20 min sisälle löytänyt myyjää. myyjiä on liian vähän tai he sabotoivat tieten tahtoen palvelya juoksemalla asiakkaita karkuun.
- puuha-pete
nirkosesti myyjiä kirjoitti:
palvelu ei toimi sisällä eikä siellä pihan puolella varsinkaan. olen lähtenyt pihalta peräkärryineni pois kun en ole 20 min sisälle löytänyt myyjää. myyjiä on liian vähän tai he sabotoivat tieten tahtoen palvelya juoksemalla asiakkaita karkuun.
Noutopiha tarkoittaa myös sitä että sieltä voi asiakas myös itse kerätä haluamansa tavarat ihan itsekkin kyytiin ja maksaa sitte kassalla pois. Ei tarvi aina oottaa myyjää keräämään. Näin minä teen. Ei tartte ootella. Mutta eihän sille mitään voi jos on peukalo keskellä kämmentä. Naiset minä vielä ymmärrän mutta että isot miehet täällä valittaa ja vollottaa. Voi hyvä jyssäys.Hameen sais nykyään laittaa monelle miehelle. Katotaan vaan vierestä kun naismyyjä nostelee tavaraa kyytiin. Ei minkäänlaisia tapoja. Mulle kaikki ja heti-menttaliteetti. Minä en pidä tuommosia miehiä minnää.
- outoa hinnoittelua
puuha-pete kirjoitti:
Noutopiha tarkoittaa myös sitä että sieltä voi asiakas myös itse kerätä haluamansa tavarat ihan itsekkin kyytiin ja maksaa sitte kassalla pois. Ei tarvi aina oottaa myyjää keräämään. Näin minä teen. Ei tartte ootella. Mutta eihän sille mitään voi jos on peukalo keskellä kämmentä. Naiset minä vielä ymmärrän mutta että isot miehet täällä valittaa ja vollottaa. Voi hyvä jyssäys.Hameen sais nykyään laittaa monelle miehelle. Katotaan vaan vierestä kun naismyyjä nostelee tavaraa kyytiin. Ei minkäänlaisia tapoja. Mulle kaikki ja heti-menttaliteetti. Minä en pidä tuommosia miehiä minnää.
että rautakaupoissa hyllyssä oleva hinta LASKEE 20-50 % jos hakee myyjän, joka taas kirjoittaa alennuslapun ???? Aivan älytön systeemi, juuri siksi sitä yhtä kalkkisäkkiä pitää hakea myyjältä, jotta hän kirjoittaa alennuksen.
Miksi rautakaupoista on rakennettu sellaisia että myyjältä saa alennusta kun vain jaksaa jonottaa ? ja näillä hinnoilla kaikki jonottavat.... siksi palvelua tarvitsevat eivät sitä saa - tässä tapauksessa
Partner kirjoitti:
Siis tarkkana tämän sananlaskun kanssa. Asiakaspalvelussa ei koskaan metsä vastaa (ei saa vastata) niin kuin sinne huutaa. Asiakaspalvelija on palvelija numero 1, AINA JA KAIKENLAISISSA TILANTEISSA!
- TöötTööt
tässä tapauksessa kirjoitti:
Siis tarkkana tämän sananlaskun kanssa. Asiakaspalvelussa ei koskaan metsä vastaa (ei saa vastata) niin kuin sinne huutaa. Asiakaspalvelija on palvelija numero 1, AINA JA KAIKENLAISISSA TILANTEISSA!
Jos on myyjät hukassa, niin käyppä katsomassa sieltä pyörätien viereiseltä seinustalta. siellä niitä on yleensä tupakalla.
Tuolla on kyllä aivan armottoman huono palvelu. - fghfhgf
TöötTööt kirjoitti:
Jos on myyjät hukassa, niin käyppä katsomassa sieltä pyörätien viereiseltä seinustalta. siellä niitä on yleensä tupakalla.
Tuolla on kyllä aivan armottoman huono palvelu.Ihmettelen hieman näitä kirjoituksia, sillä usein menen kaupan vierestä ohi. Siellä on aina kova ruuhka. Asiakkaita tuntuu siis riittävän. Siitä huolimatta valittajia on noin paljon. Luulisi, ettei kaupassa kukaan käy, jos siellä noin huonosti palvellaan.
- Väsynyt mutta onnellinen
TöötTööt kirjoitti:
Tuolla on kyllä aivan armottoman huono palvelu.Meilläkin täällä rautakaupassa on lakisääteiset kahvi-ja ruokatauot. Ei tämä se kummempi kauppa/työpaikka ole kuin mikään muukaan. Tauolla poltellaan tupakit ja juokastaan kahvit kun satutaan ehtiin. Ja siellä me tosiaan ollaan pyörätien varressa kun parempaakaan paikkaa ei nyt satu olemaan. Joskus jää kyllä tauot pitämättä ku on niin kiirettä. Kyllä meidän palvelusta joku pitääkin ja parhaamma yritämme tehdä. Kyllä monet tykkääkin palvelusta kun oli tänäänki tupa täynnä. Kiitos teille jotka annatte hyvää palautetta. Sillä mennään hyvällä mielellä taas pitkään. Hyvää ja mukavaa kesää!!
- juuri näin
Remontti-raija kirjoitti:
Niin ja miettikääpä niitä asioita mitä tulette ostamaan/haluatte vähän kotonanne ja issekseen ensin ennenkuin otatta sen myyjän siihen viereen seisoskelemaan tyhjän panttina. Värit sun muut. Kyllä jokaisen täytyy vähä itsekki tietää mitä kotiinsa on hommaamassa. Että silleen.eihän sitä maitokaupassakaan kukaan tule joka ikistä tavaraa ojentamaan hyllystä. Pitääkö jokaiseen ostokseen olla myyjä neuvomassa vai voisiko ostoksia tehdä jopa itsenäisesti? Mahdoton tehtävä jos jokaiselle asiakkaalle pitäisi olla ikioma myyjä....
- minut
EI SAA PALVELUA........HAEN STARKISTA....MYYJÄT VOIVAT PÄÄTTÄÄ EXTRA-ALENNUKSISTA JA EI TARVITSE KYSELLÄ "KAUPPIAALTA"... josko tuo 7% -
- Kanta-asiakas, hahh
Oon tuon VV K-raudan "rakentajatiliasiakas", eli kauppa on varsin tuttu minulle. Totta on se, että palvelu on tiukassa. Mielestäni kuitenkin noutopihalta palvelua saa kohtuullisen nopeasti. Pari jantteria siellä on vielä oikein palvelualttiita ja puheliaita tapauksia. Osa on taas aikamoisia hissukoita ja nollatauluja.
Sen sijaan sisällä ei palvelu tahdo pelata millään. Pari kertaa olen kävellyt liikkeestä pihalle sen jälkeen kun palvelua ei puolen tunnin sisällä alkanut kuulua. Kerran jopa myyjä itse myönsi, että niillä on liian vähän henkilökuntaa asiakasmäärään nähden ja ainakin myyjät itse ovat asiasta tietoisia.
Niin, sitten toi "rakentajatiliasiakas"-systeemi on kyl aika naurettava. Kehutaan, että alennuksia tulee, MUTTA niitä ei saa muuten kuin myyjältä kerjäämällä. Jos ostat suoraan jotain tavaraa ja kävelet kassalle, niin alennuksia harvoin tulee, tai jos tulee, niin ne ovat naurettavan pieniä.
Ai miksikö sitten käyn VV:n k-raudassa? No se sattuu oleman lähin rautakauppa ja hintataso ei ole ihan Starkin kiskurihintojen tasolla.
Bauhausissa sentään palvelu pelasi ainakin aluksi...kunnes ne päätti vähentää myyjiä oikein urakalla. - I...
on siellä töissä ainaski yks´ ihana sisustussuunnitelija :)
- james
Niin ja yks kiharatukkainen,ihana sisustusmyyjä .
- Piiputa-----
Ainoa rautakauppa josta sain netinkautta tarjoukset ja vielä samalle päivälle. Kohta lähden tekemään 4000eur. kaupat. Ja lisää ostan jos myös tavarankuljetus pelaa.
- kuin rautakaupassa
Noutopiha tai liikkeen sisällä saatu palvelu, aivan sama juttu molemmissa. Kun ei toimi, niin ei toimi.
- Välivainiolla
Siinä kaupassa kyllä aikaa tärrveltyy ja hinnat ovat kovat. Puuilo ja Starkki ovat alan parhaat kaupat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953