Hanna on SURKEA!!!

Vanish Oxi Action

Hannan voitto oli huonoin asia mitä pitkään aikaan on tapahtunut suomalaiselle musiikille. Hän on tavallinen keskinkertaisuus jonka äänestä kuuluu runsaan tupakoinnin vaikutus, eikä tilanne tule ainakaan paranemaan. Hanna on suhteellisen ruma, reilun kokoiset silikonirinnat voisivat ehkä hieman kohentaa häntä. Hanna on huono malli nuorille tytöille, koska hän polttelee, juo aina ja on helvetin ruma. Hänen musiikkia ei tulla myymään ulkomailla, uusi "Our Love is like a sun" kappale on oiva malliesimerkki huonosta musiikista. Ladatkaahan kaikki netistä Hannan musiikkia ja tuhotkaa hänen bisneksensä. Jos minulta kysytään, Anniina olisi saanut voittaa Hannan, koska hän on järkevän oloinen ja lisäksi hyvin kaunis. Hanna alas!!!

34

2080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus

      Väitätkös nyt naama pokkana että nämä mediamannekiinit olisivat jotain muusikkoja vai?

      huoh.

      Totuus lienee ennemmin että ne ovat olleet varsin SUURI asia median täydessä hallinnassa oleville sumuaivotautisille suomalaisille.

      Nimimerkki Totuus oli jo aikoja sitten unohtanut koko tämä naurettavan pelleshown, joten varmaan meikäläisten takia tämä palsta on nyt tänne pystytetty ettei tuo nollatehtailija vielä sallittaisi vaipa unholaan. Mediapeliä tämäkin. Paavo "Pallo" Väyrysen termejä käyttäen.

      En tunne itse tuota "Idols" konseptia ollenkaan, mutta onko niin vai että joka vuosi järjestetään nuo kisat? Tuohan tarkoittaa että kymmenen vuoden päästä on Suomessa kymmenen SUURTA suomalaista muusikkoa!
      Ei kai nyt kuitenkaan. Järjestäytynyt media laittaa Läski-Pakarisen boikottiin, ja luo tilaa uusille "idolseille".

      Viiden vuoden päästä Läski-Pakarinen tulee uskoon, ja tilittää katkerana kokemuksiaan Hymy-lehdelle. Ha-Ha-Ha.

      • Vanish Oxi Action

        Eihän se mikään muusikko ole, sitä mieltä minäkin olen. En pahemmin ohjelmaa seurannut, mutta se mitä minä siitä näin oli ällöttävää. TOsin finaalissa olleiden joukossa oli muutama osaavampikin laulaja. Toi oli hyvä että "läski-pakarinen tulee uskoon ja tilittää elämästään Hymy-lehdessä kymmenen vuoden päästä" =) niinhän se menee!


      • hmm
        Vanish Oxi Action kirjoitti:

        Eihän se mikään muusikko ole, sitä mieltä minäkin olen. En pahemmin ohjelmaa seurannut, mutta se mitä minä siitä näin oli ällöttävää. TOsin finaalissa olleiden joukossa oli muutama osaavampikin laulaja. Toi oli hyvä että "läski-pakarinen tulee uskoon ja tilittää elämästään Hymy-lehdessä kymmenen vuoden päästä" =) niinhän se menee!

        Kovin on lapsellista selkäänpuukottamista. Ei nimittäin ollut Hannan vika että hän voitti nuo kisat. Miettikää typeryyksiänne siitä lähtökohdasta.


      • kiva
        Vanish Oxi Action kirjoitti:

        Eihän se mikään muusikko ole, sitä mieltä minäkin olen. En pahemmin ohjelmaa seurannut, mutta se mitä minä siitä näin oli ällöttävää. TOsin finaalissa olleiden joukossa oli muutama osaavampikin laulaja. Toi oli hyvä että "läski-pakarinen tulee uskoon ja tilittää elämästään Hymy-lehdessä kymmenen vuoden päästä" =) niinhän se menee!

        saada tänne järkevää keskustelua. :))))
        ei siihen kauan mee ku jo mietitään että kuka vitun hanna?????


      • matti nykänen
        hmm kirjoitti:

        Kovin on lapsellista selkäänpuukottamista. Ei nimittäin ollut Hannan vika että hän voitti nuo kisat. Miettikää typeryyksiänne siitä lähtökohdasta.

        taas teitä.. ja tampio, kyllähän se oli sen oma vika, kun kisan voitti!! älykääpiö!! sehän sinne osallistu!
        sun kannatais vaikka hankkia elämä...


      • hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        taas teitä.. ja tampio, kyllähän se oli sen oma vika, kun kisan voitti!! älykääpiö!! sehän sinne osallistu!
        sun kannatais vaikka hankkia elämä...

        pentu, mun elämä on laiffii ja fifty sixtyä.

        V***n kateelliset finninaamanössöt ja tyhjäntoimittajat, tehkää ite jotain fiksumpaa kuin paskanjauhantaa täällä toisten selän takaa.


      • matti nykänen
        hmmm kirjoitti:

        pentu, mun elämä on laiffii ja fifty sixtyä.

        V***n kateelliset finninaamanössöt ja tyhjäntoimittajat, tehkää ite jotain fiksumpaa kuin paskanjauhantaa täällä toisten selän takaa.

        kannattais hankkia hoitoa, sulla tuntuu olevan aika vakavia ongelmia noin henkisellä puolella.. ja mikä pentu??? mistäs luulet tietäväs mun iän, häh????????? edelleen kehottaisin hankkimaan sen elämän.. tee itse vaihteeksi jotain fiksumpaa, tampio.


      • Hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        kannattais hankkia hoitoa, sulla tuntuu olevan aika vakavia ongelmia noin henkisellä puolella.. ja mikä pentu??? mistäs luulet tietäväs mun iän, häh????????? edelleen kehottaisin hankkimaan sen elämän.. tee itse vaihteeksi jotain fiksumpaa, tampio.

        luulen tietäväni, että olet pentu?
        Heh heh, kuule pentu siihen tietoon ei paljon tarvinnut energiaa tuhlata ...
        Muistitko muuten ottaa lääkkeesi?


      • matti nykänen
        Hmmm kirjoitti:

        luulen tietäväni, että olet pentu?
        Heh heh, kuule pentu siihen tietoon ei paljon tarvinnut energiaa tuhlata ...
        Muistitko muuten ottaa lääkkeesi?

        paljon energiaa tuhlata.. vai niin. aivosi tuntuvat olevan puuroa, apina.. ja jos täällä jollain on nuo lääkkeet jääneet ottamatta, niin sinulla. kannatais varmaan sun hankkia elämälles joku sisältö.. jos kerran luulet olevasi niin kypsä ja aikuinen, sun kannattais varmaan etsiä parempi keskustelupaikka. sitä paitsi, vaikka vakuutatkin, että tuota henkistä kanttia sinulta löytyy, tiedän, että olet joku 13- vuotias kakara, joka yrittää olla isompaa kuin on.. luulet varmaan, että turhanpäiväiset kommenttisi lannistavat minut. ehei tolvana, päinvastoin! mitä enemmän valitat, sitä enemmän minä kostan! mokoma pissis!


      • hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        paljon energiaa tuhlata.. vai niin. aivosi tuntuvat olevan puuroa, apina.. ja jos täällä jollain on nuo lääkkeet jääneet ottamatta, niin sinulla. kannatais varmaan sun hankkia elämälles joku sisältö.. jos kerran luulet olevasi niin kypsä ja aikuinen, sun kannattais varmaan etsiä parempi keskustelupaikka. sitä paitsi, vaikka vakuutatkin, että tuota henkistä kanttia sinulta löytyy, tiedän, että olet joku 13- vuotias kakara, joka yrittää olla isompaa kuin on.. luulet varmaan, että turhanpäiväiset kommenttisi lannistavat minut. ehei tolvana, päinvastoin! mitä enemmän valitat, sitä enemmän minä kostan! mokoma pissis!

        asian ytimeen: ".., sitä enemmän minä kostan .."

        Hakeudu hoitoon, oikea Mattikin on hoidossa.


      • matti nykänen
        hmmm kirjoitti:

        asian ytimeen: ".., sitä enemmän minä kostan .."

        Hakeudu hoitoon, oikea Mattikin on hoidossa.

        "hakeudu hoitoon".. ja paskat. minä sanon viimeisen sana tällä, luopio. ja jos kehtaat alkaa vääntämään jotain "lapselliset kakarat ne täällä vaan vihasena valittaa"- juttua, ei se ketään enää kiinnosta.. (se on kyllä jo huomattu)ja muutenkin: mulla on omat mielipiteet ja periaatteet, ja ne ei hyväksy mitään mielisteleviä, turhia julkkiksia kuten epäaitoa hanna pakarista. ja mistäs tiedät, etten minä ole oikea matti? häh?


      • hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        "hakeudu hoitoon".. ja paskat. minä sanon viimeisen sana tällä, luopio. ja jos kehtaat alkaa vääntämään jotain "lapselliset kakarat ne täällä vaan vihasena valittaa"- juttua, ei se ketään enää kiinnosta.. (se on kyllä jo huomattu)ja muutenkin: mulla on omat mielipiteet ja periaatteet, ja ne ei hyväksy mitään mielisteleviä, turhia julkkiksia kuten epäaitoa hanna pakarista. ja mistäs tiedät, etten minä ole oikea matti? häh?

        luuseri sieltä paljastuukaan? Vai sanot viimeisen sanan, mistä moinen harha on syntynyt, nuija?
        Kalvaako kateus toisten menestymisestä ja vastaavasti oma vajavaisuutesi päätäsi kuin kuppa kullia?
        On aivan sama oletko oikea Matti vai et, tyhmyytesi ja hoidon tarpeesi on kutakuinkin samaa luokkaa.


      • matti nykänen
        hmmm kirjoitti:

        luuseri sieltä paljastuukaan? Vai sanot viimeisen sanan, mistä moinen harha on syntynyt, nuija?
        Kalvaako kateus toisten menestymisestä ja vastaavasti oma vajavaisuutesi päätäsi kuin kuppa kullia?
        On aivan sama oletko oikea Matti vai et, tyhmyytesi ja hoidon tarpeesi on kutakuinkin samaa luokkaa.

        ...? minun ei tarvitse olla kateellinen moiselle typerälle laulajalle, sillä minähän olen maailman paras mäkihyppääjä kautta aikojen!! ja ei mulla kuules ole mitään hoidon tarvetta ollut, eikä tule ikinä olemaankaan. toisten menestys..? mikä menestys? ja tapoihini ei kuulu kadehtia muita.. jos minä olen mielestäsi kateellinen, mikäs itse luulet olevasi..?? kenties joku äiti teresan auttavat kädet- ry:n hyväntahdonlähettiläs, joka puollustaa väärinymmärrettyjä ja sorrettuja idols- voittajia..? ja minähän sanon sen viimeisen sanan!


      • hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        ...? minun ei tarvitse olla kateellinen moiselle typerälle laulajalle, sillä minähän olen maailman paras mäkihyppääjä kautta aikojen!! ja ei mulla kuules ole mitään hoidon tarvetta ollut, eikä tule ikinä olemaankaan. toisten menestys..? mikä menestys? ja tapoihini ei kuulu kadehtia muita.. jos minä olen mielestäsi kateellinen, mikäs itse luulet olevasi..?? kenties joku äiti teresan auttavat kädet- ry:n hyväntahdonlähettiläs, joka puollustaa väärinymmärrettyjä ja sorrettuja idols- voittajia..? ja minähän sanon sen viimeisen sanan!

        itse olevasi kostohommissa, siis mieleltäsi vaurioitunut säälittävä luuseri, joka on masentunut toisen paremmuudesta ja jolle on pakko vetää oikein kunnon röhönauru ...
        Sano vaan , minä nauran

        Hehhhhehhhhehhheeeeeee


      • matti nykänen
        hmmm kirjoitti:

        itse olevasi kostohommissa, siis mieleltäsi vaurioitunut säälittävä luuseri, joka on masentunut toisen paremmuudesta ja jolle on pakko vetää oikein kunnon röhönauru ...
        Sano vaan , minä nauran

        Hehhhhehhhhehhheeeeeee

        kostaminen ei välttämättä liity mitenkään milenhäiriöihin, ainakaan minun kohdallani. masentunut..???! kateellinen..??!! hah!! kylläpäs nyt vitsin murjasit!!! tuollehan me nauretaan vielä ens jouluna!!! jos täällä jollekkin pitää alkaa nauraa, niin sinulle.. paremmuudesta..? ei kuule paljoa tarvita musiikillisia lahjoja, jotta voittaa tuollaisen kilpailun..


      • Vanish Oxi Action
        matti nykänen kirjoitti:

        kostaminen ei välttämättä liity mitenkään milenhäiriöihin, ainakaan minun kohdallani. masentunut..???! kateellinen..??!! hah!! kylläpäs nyt vitsin murjasit!!! tuollehan me nauretaan vielä ens jouluna!!! jos täällä jollekkin pitää alkaa nauraa, niin sinulle.. paremmuudesta..? ei kuule paljoa tarvita musiikillisia lahjoja, jotta voittaa tuollaisen kilpailun..

        Hyvä, Mattii juuri näin ja lisää vain


      • hmmm
        matti nykänen kirjoitti:

        kostaminen ei välttämättä liity mitenkään milenhäiriöihin, ainakaan minun kohdallani. masentunut..???! kateellinen..??!! hah!! kylläpäs nyt vitsin murjasit!!! tuollehan me nauretaan vielä ens jouluna!!! jos täällä jollekkin pitää alkaa nauraa, niin sinulle.. paremmuudesta..? ei kuule paljoa tarvita musiikillisia lahjoja, jotta voittaa tuollaisen kilpailun..

        tarvita paljon lahjoja, että kirjoittaa tuollaista paskaa ... vähättelysi osoittaa, kuinka säälittävä olet.
        Muista edelleen, että ei se Hannan vika ollut, että voitti. Käsittämätöntä, että toisen paremmuus ahdistaa tuolla tavoin.


      • matti nykänen
        hmmm kirjoitti:

        tarvita paljon lahjoja, että kirjoittaa tuollaista paskaa ... vähättelysi osoittaa, kuinka säälittävä olet.
        Muista edelleen, että ei se Hannan vika ollut, että voitti. Käsittämätöntä, että toisen paremmuus ahdistaa tuolla tavoin.

        paljoa lahjoja?? paljonkos lahjoja siihen idols- kisaan tarvittiin..??? jos hanna olisi oikeasti lahjakas, olisi se levytyssopimus irronut toisella tavalla.. ei siihen olisi tarvittu mitään turhaa ohjelmaformaattia.. toisten paremmuus..?? mikä paremmuus?? etkös ole kuullut yhtään kappalettani??
        ja kyllähän se edelleen oli pakaran vika, mitäs meni osallistumaan ko. kisaan.. ja muutenkaan kukaan kisaan osallistuneista ei osaa laulaa.. ja minua ei sitten ahdista mikään!! muista se! vähiten maailman turhin julkkis- hanna pakarinen!! ja en minä mitään paskaa muuten kirjoita.. ihan totuuden sanoja täältä tulee.


      • matti nykänen
        Vanish Oxi Action kirjoitti:

        Hyvä, Mattii juuri näin ja lisää vain

        minua ei moiset tollot lannista! matti forever!!!


      • Vanish Oxi Action
        hmm kirjoitti:

        Kovin on lapsellista selkäänpuukottamista. Ei nimittäin ollut Hannan vika että hän voitti nuo kisat. Miettikää typeryyksiänne siitä lähtökohdasta.

        on myös sählätä tällä sivulla. Kaikki netin foorumeiden ja keskustelusivujen käyttäjät ovat älyltään puutteellisia keskinkertaisuuksia eli hanna faneaja


      • Vanish Oxi Action
        matti nykänen kirjoitti:

        paljoa lahjoja?? paljonkos lahjoja siihen idols- kisaan tarvittiin..??? jos hanna olisi oikeasti lahjakas, olisi se levytyssopimus irronut toisella tavalla.. ei siihen olisi tarvittu mitään turhaa ohjelmaformaattia.. toisten paremmuus..?? mikä paremmuus?? etkös ole kuullut yhtään kappalettani??
        ja kyllähän se edelleen oli pakaran vika, mitäs meni osallistumaan ko. kisaan.. ja muutenkaan kukaan kisaan osallistuneista ei osaa laulaa.. ja minua ei sitten ahdista mikään!! muista se! vähiten maailman turhin julkkis- hanna pakarinen!! ja en minä mitään paskaa muuten kirjoita.. ihan totuuden sanoja täältä tulee.

        Kisaan osallistuneet henkilöt olivat lahjoiltaan valitettavan matalalla tasolla. Oikeasti hänenei olisi kuulunut saada levytyssopimusta


      • aino
        Vanish Oxi Action kirjoitti:

        Kisaan osallistuneet henkilöt olivat lahjoiltaan valitettavan matalalla tasolla. Oikeasti hänenei olisi kuulunut saada levytyssopimusta

        Matti Nykäsen levytyssopimukset ovat todella ansaittuja, oikeasti vai?
        Oikeasti kirjoittelut täällä ovat valitettavan matalalla tasolla lahjoiltaan vajavaisten aikaansannoksia.


    • pöö

      Sun varmaan kannattais hankkia silikoniaivot, saattas sen jälkeen tulla sieltä päästäs jotain viisaampaakin tarinaa

    • MIELIPUOLI!

      Hanna on tehnyt historiaa suomen musamaailmassa ja on ääneltään sexy sekä näöltään myös!Anniinas polttaa myös ja sehän on ruma ku perse paksuine ikenineen.Hanna edustaa meitä world idolsissa ja kenestäkään muusta idols kisaajasta ei ois siihen ollut.Fuck off asshole!

      • Tyttyy

        Saahan sitä edustaa. Harmi ettei taaskaan menestytä, edes "teini"tason kisassa!!


      • sehän
        Tyttyy kirjoitti:

        Saahan sitä edustaa. Harmi ettei taaskaan menestytä, edes "teini"tason kisassa!!

        kamlaa jos Hanna edes kehtais mennä kisoihin. mä Hanna jättäisin väliin sinuna. nimimerkillä kateellinen bruahahahahahahahaha.


    • Vanish Oxi Action

      pahaan paikkaan kun näin moni menetti malttinsa. Täällä on keskimäärin niin tyhmää väkeä, että muuta ei oikeastaan olisi voinut odottaakkaan. Haluan oman palstan Anniina-faneille, ja mikäli mahdollista, Hanna-palstan poistaminenkin olisi suotavaa.

    • lehmä

      oon sun kans täysin samaa mieltä hannasta! se on ruma ku läski, paskanen perse! no, ihan samapa mulle, kukaan ei enää vuoden päästä muistakkaan kuka on hanna pakarinen, ja jos ne tollot laittaisivat hannat World Idolsiin, silloin kyllä hävettäis olla suomalainen, ja PALJON!
      saahan sitä kyllä olla asioista eri mieltä, mutta tämä oli minun mielipiteeni, piditte siitä tai ette!

      että sillä tavalla! hyvää jatkoa vaan teille!:)

    • Tampio

      ...laulun nimi on "A love is like a song". Ei siis "john", eikä edes tarjoamasi "sun".

      Suosittelen ottamaan tällaiset perustavaa laatua olevat "pikkuseikat" selville, ennen kuin rupeat suinpäin haukkumaan artistia.

      Toisekseen, en usko kenenkään teinitytön haluavan olla ruma vain sen rakia, että Hannakin on. Eikä Hanna minun mielestäni edes ole ruma!

      Tosiasia on se, että Hanna on paljon parempi kuin yksikään "World Idol"-kisassa olleista laulajista.

      • VAnishOxiAction

        a love is like a sun on todella huono kappale ja hanna on huono esimerkki kaikille. tunnen yhen ääliön muijan joka näyttää ihan siltä ja voin hyvin kuvitella millainen hanna oikeesti on, se on sellanen kovista esittävä Tupakinvetäjäfeministipuoliisotissinenlesbovegetaristikusipää, sellasia ei sais olla yhtkään


      • Vanish Oxi Action
        VAnishOxiAction kirjoitti:

        a love is like a sun on todella huono kappale ja hanna on huono esimerkki kaikille. tunnen yhen ääliön muijan joka näyttää ihan siltä ja voin hyvin kuvitella millainen hanna oikeesti on, se on sellanen kovista esittävä Tupakinvetäjäfeministipuoliisotissinenlesbovegetaristikusipää, sellasia ei sais olla yhtkään

        teitä oikeesti se että asiat sanotaan niinkun ne on!!! Olettepa te matalalla tasolla, kun osallistutte tälläisen keskustelupalstan käyttöön!


    • matti nykänen

      ette päässeet minusta vieläkään eroon!! minähän sanoin sanovani sen viimeisen sanan!! hahahaaa!!!

    • Nerissa

      Olet oikeassa Vanish! Niillä tuomareilla oli varmaan vaikkua korvissa, kun eivät kuulleet, miten lasiapirstova Hannan ääni onkaan.
      Tai sitten he eivät löytäneet parempaakaan joka tarkoittaisi, että Suomi on menossa rappiolle laulutaitoisista ihmisistä. Anniina on paras Idolsin finalisteista ja ihmettelen, miten Hanna voitti. Siinä Idols levyn kannessa oli Hannan kuva; Hannaan oli varmaan tuhrittu 2 huulipunapuikkoa, 5 ripsiväriputkiloa ja 7 luomiväri- ja poskipunarasiaa! Hän näytti ihan liikaa meikatulta kamelin takamukselta.
      Minun mielestä hän on itserakas p*skiainen!

      MAINOS:
      Osta Hannan When I Become Me! Uutuus kaikille, jotka haluavat ikkunansa rikki ja kuuroiksi! Ja jos sokeaksi halajatte, niin kaivakaa esille Hannan itserakkautta tihkuva kuva, niin silmänne tekevät lakon. Koko paketti vain viisi senttiä, viekää pois, puolet työpaikaltamme ovat jo kuuroja ja sokeita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe