kokemuksia ryanairin lennoista tre-bca?

köyhä matkailija

Onko kellään kokemuksia ryanairin lennoista frankfurtin kautta barcelonaan? Riittääkö vajaa tunti vaihtoaikaa mennessä ja miten ajan saa kulumaan palatessa, kun vaihtoaikaa on monta tuntia?

3

710

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siiri12345

mitenkään uskaltaisi ottaa Ryanairin lentoja tunnin vaihtoajalla. Heillä kun se menee niin, että sinun pitää ottaa laukut hihnalta ja viedä ne vähintään 40min (?) ennen lähtöselvitystiskille ja hoitaa toisen lennon lähtöselvitys. Ei onnistu mitenkään. Heillä kun ei ole olemassakaan jatkolentoja. Myyvät ainoastaan erillisiä lentoja ja jatkoyhteyksiä ei taata. Vähintään 2-3h varaisin vaihtoajaksi.

• ja Ryan

Kuka fiksu matkustaa Ryanairilla ruumiin menevien matkalaukkujen kanssa? 10 kg tietyin edellytyksin käsimatkatavarana pitäisi todellakin riittää (ja suuri osa matkustajista tekee nykyään juuri näin). Tällöin riittää noin 30 min, joskus jopa vain 25 min. ja näin ollen pieni myöhästyminenkään ei häiritse (ja raikku myöhästyy suht. harvoin).

• kati....

En uskaltaisi minäkään, vaikka matkalaukkuja ei tarvitsisikaan laittaa ruumaan. 3-5 tuntiin olen aina varannut Ryanairilla. Nyt olen menossa Reusiin Barcelonan viereen Stanstedin kautta. Menolennolla ollaan yötä kentän lähellä, palatessa 6 tuntia vaihtoaikaa.

Toisessa viestissä ihmeteltiin matkatavaran näärää. Olen usein tehnyt niin, että porukasta 1-2 on isompi laukku, jonne sitten ahdetaan useamman tavaraa. Esim. Lontooseen ostoksille mennessä ei 10 kg riitä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1223
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      565
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe