Tällä sivustolla on nyt näköjään käynnissä perinteinen. Samaan viestiketjuun kirjottelee nimellä ja nimimerkeillä sama , samat henkilöt. Kysytään ja vastataan. On varmaan hauskaa.
Olisiko älyä
8
299
Vastaukset
laulat jatkuvasti samaa virttä. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK
- se helppoa on
Tuosta puheen ollen on se tarina kertomatta. Kerronko,muistatko
- osuma ja upposi
En ole ravihevonen Kirjoittanut: markkukorpinen 7.5.2009 klo 14.24 Vaikka minua koitetaan ohjastaa tällä palstalla. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK. Tuosta on hyvä jatkaa annahan palaa kopoti kopoti
osuma ja upposi kirjoitti:
En ole ravihevonen Kirjoittanut: markkukorpinen 7.5.2009 klo 14.24 Vaikka minua koitetaan ohjastaa tällä palstalla. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK. Tuosta on hyvä jatkaa annahan palaa kopoti kopoti
Kopoti kopoti hoi varsa hirnuen....Joten anna palaa vastaus olen huumoria ymmärtävä. Tätähän lauletaan lapsille ja pidetään polvella. Mutta aikanaan lauloin vanha pelargunia ja sain lahjaksi sen ja kuulin myöhemmin,että jolta kukan sain nautti elämänsä viimeisistä hetkistä nauttien elämästä ja lauluni toi lohtua hänen elämään kun syöpä oli edennyt ja hän kuoli pian. Lauloin myös sairaalassa yö kerran unhoa annoit pari päivää aikaisemmin kun vaimoni kuoli. Heitän herjaa mutta olen pystynyt elämään pari päivää äitini kuoleman jälkeen lauloin kisoissa eron hetki.Joten tätä on elämäni.NK
- hyvä kukka paha kukka
markkukorpinen kirjoitti:
Kopoti kopoti hoi varsa hirnuen....Joten anna palaa vastaus olen huumoria ymmärtävä. Tätähän lauletaan lapsille ja pidetään polvella. Mutta aikanaan lauloin vanha pelargunia ja sain lahjaksi sen ja kuulin myöhemmin,että jolta kukan sain nautti elämänsä viimeisistä hetkistä nauttien elämästä ja lauluni toi lohtua hänen elämään kun syöpä oli edennyt ja hän kuoli pian. Lauloin myös sairaalassa yö kerran unhoa annoit pari päivää aikaisemmin kun vaimoni kuoli. Heitän herjaa mutta olen pystynyt elämään pari päivää äitini kuoleman jälkeen lauloin kisoissa eron hetki.Joten tätä on elämäni.NK
Kumpika se kukka oli. Narsissi vai Narsismi. Toinen piti lähettää ja toinen ojentaa.
- voi vopi
Kaltaiselle oireyhtymälle on annettu diagnoosikin. Potee jokunen prosentti suomalaisista. Jos näin on se on valitettavaa, koska ainoastaan lähiomaiset voi sen huomioida,
Sairas yhteisö ja sairas perhe tarvitsevat mustan lampaan, että kokisivat olevan terveitä. Tämän sanoi luennoitsija mielenterveys henkilöiden koulutustilaisuudessa.Muuten olen ollut sen ammattiliiton valtuustossa ja työskennellyt alalla, joten tunnen alaa hieman. Olen tavannut monta hitleriä ja muuta samaistujaa. myöskin maailman viisaita, jotka eivät osaa muutakuin pilkata on olemassa myös juoppohulluja ja varttihulluja tämäkin koulutuksessa opittua asiaa.eli varttihullu voi tappaa mutta joutuu sairaalaan. Joten toimi sitten siinä vertaisryhmässä mikä lieneekään.MK
- joo oo oo
markkukorpinen kirjoitti:
Sairas yhteisö ja sairas perhe tarvitsevat mustan lampaan, että kokisivat olevan terveitä. Tämän sanoi luennoitsija mielenterveys henkilöiden koulutustilaisuudessa.Muuten olen ollut sen ammattiliiton valtuustossa ja työskennellyt alalla, joten tunnen alaa hieman. Olen tavannut monta hitleriä ja muuta samaistujaa. myöskin maailman viisaita, jotka eivät osaa muutakuin pilkata on olemassa myös juoppohulluja ja varttihulluja tämäkin koulutuksessa opittua asiaa.eli varttihullu voi tappaa mutta joutuu sairaalaan. Joten toimi sitten siinä vertaisryhmässä mikä lieneekään.MK
http://webcgi.oulu.fi/oykk/abc/kielenhuolto/oikeinkirjo itus/ Just näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172404Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021471Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571347Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511015Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134830