Voimia surussasi, Rakas tuntojemme tulkki, rakas meidän kaikkien ihan oma Katri-Helena. Rakas rakas rakas! http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1682574
Rakas Katri! Voimia!
11
3920
Vastaukset
- Musamies
Tuskin katri näitä palstoja etenkään tässä tilanteessa lukee, mutta kaikkea hyvää ja voimia Katrille!
- KATRILLE.
Koskaan ei tiedä,onko matkaa paljon vai vähän .Yht äkkiä huomaa,se päättyikin tähän.EN LÖYDÄ SANOJA:OTAN OSAA :KIRSTI.IHAILIASI .
- Katri-fani
Lämmin osanotto Katri Helenan suureen suruun. Voimia!
- uuu
osanotto suruun t.hilla-hellevi
- syvään.
suruusi Katri ! Suru helpottaa suremalla - voimia surutyöhön !
- 1987
meitä niin paljon ilahduttaneen pitää näin paljon kärsiä?
- fani51
nöyrästi tällainenkin suru on kuljettava... voimia koko perheellee...
Katrille voimia ja jaksamista suuren surun keskellä.
- ressi-rami
Osanottoni suureen suruun. Minun valintani Katrin omista levytyksistä on hänen poikansa muistolle "LINTUNEN".
- sinisetsiivet
Kai se niin sitten on, paljon kun saa,paljon myös menettää.Tiedä häntä,kovin on surullista.
- Laulun sanoin
haluan haluan osoittaa sinulle osanottoni: "Ja siksi vielä nuo linnut laulavat näin, vielä kun luonasi oon. Vielä tuo kukka pälvessä päin, katselee aurinkoon. Mut aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois, löydä sua viereltäin en. Kohta ei laulu lintujen sois, on kevät viimeinen". Eki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601