niiinn että... otin tossa sunnuntaina yliannostuksen lääkkeitä...mielialalääkkeitä 10 ja masennuslääkkeitä 10. maanantaina oksensin ja siitä lähtien on ollut maha todella kipeä, alkaa heti kiertämään kun syön jtn.
tästä mitään haittaa..?
onks täst mtn haittaa....?(yliannostus)
errorrr
4485
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Elimistösi on nyt kovilla ja ensimmäisenä sinun pitäisi saada se kuntoon. Aloita vaikka kaurapuurolla tai jugurtilla tai molemmilla, sitten paahtoleipää, kaikkea pienin annoksin. Sitten keskityt lopettamaan tuollaiset typeryydet, niillä ei tehdä itsaria, eikä saa edes huoletonta olotilaa eli muista EI koskaan enää vahinkoa omalle itselle. Ei siitä ilmeisesti mitään erityistä haittaa ole, kunhan saat vatsasi happotasapainon taas kuntoon, muutama aivosolu on voinut tuhoutua, mutta niitähän on käyttämättömiäkin miljoonia. Älä hölmöile enää itseäsi sairaaksi.
Ne pahimmat haitat ovat todennäköisesti välittömiä. Tuo on elimistön tapa palautua, ei ole vaarallista. Jugurtti on varmaan tosiaan sellasta mikä menee helposti alas. Samoin ehkä täysmehut/limpparit. Kyllä se olo kohenee vielä! Koita pärjäillä...
oli mennä vetämään yliannokset?
Törmäsin sivustolle aivan muissa asioissa, silmiini pisti viestisi. Rohkaisen Sinua hakemaan apua tilanteeseesi, vaikka vatsasi paranisi jugurtilla tai puurolla, henkinen tilasi ei. Nykyään meillä vars. pääkaupunkiseudulla on hyviä paikkoja jossa koota ajatulsiaan ja selvitellä tilannettaan,ÄLÄ JÄÄ YKSIN!!!! Ota yhteys terv.asemalle, mikäli sieltä et aikaa tai apua saa, soita 10023 ja kysy neuvoja tilanteesesi. jaksellusta toivoen, lähimmäinen.