Pikkupeppu!!!!!!!

Beba

No morjens vaan kaikki miehet ja naiset. Minulla on itselläni pieni peppu ja tiedän että pojat tykkäävät mielummin isosta pepusta,ja itsekkin haluaisain paljon mielummin isomman pepun. Jätkäkaverini sanoo että mulla on hyvä peppu. ja arvatkaas et uskonko sitä se vaan sanoo ku oon sen tyttöystävä.En usko et se oikeesti pitää siitä ko en itsekkään pidä. Olis niin ihana jos pehva olis suunilleen samoissa mitoissa ku esim shakira taikka J.Lo sin pepa.vittu.. no kuiteskin oisko teillä iso pehvasilla mitään vinkkejä miten pehvaa voisi edes saada vähän isommaksi ei nyt ihan shakiran kokoiseksi mutta edes vähäsen isommaksi? Jumppaamallako?? vai? rinnat on taas sit turhan isot d kuppia, ajon mennä kyllä pienennysleikkaukseen sit ku vaan sais siihenkin rahaa sillä se on aika kallis toimenpide.. t: pikku peppu :(

46

6240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isopeppu

      No ei kaikki miehet tykkää isoista pepuista, varmaan aika moni on sitä mieltä että mieluummin liian pieni kuin liian iso. Kiinteys on myös aika tärkeää. Aika hyvin peppu kasvaa kun jumppaat ja teet liikkeitä jotka vahvistaa peppulihaksia. Pyöräily ja portaiden nousu muokkaa kivasti.

    • m25

      Ainakin mä tykkään enemmän pikkupepuista. Koska ollaan onko kooolla väliä palstalla voin jopa myöntää miksi: 15 senttisellä kalulla on paljon kiihottavampaa vedellä esim. takaapäin kun naisella on pikku peppu. Tulee illuusio et kalu ois isompi mitä oikeasti on.

      • Jaakko Teppo

        Hommaudu raskaaksi. Mun vaimolla perse levisi ainakin metrillä sen jälkeen.


    • JiiHaa

      Pieni peppu ja isot rinnat, siit mie piän!

      • Anonyymi

        Isot peput ovat ihania Ei mitään luurankoja, mitkä salilla käyvät!


    • Ker

      Kannattaa jumpata paljon, niin saat kiinteät pakaralihakset, jolloin takapuoli ei ole pelkkää luuta ja nahkaa. Myös hoikka vyötärö saa pepun näyttämään suhteessa isommalta, joten kannattaa treenata myös vyötärön seutua.

      • pienipeppu

        älä ole hullu että kasvattaisit pienen peppusi suureksi kiinteästä,ja pienestä pepusta miehet tykkää.


    • jumpassa!

      Pakaralihas vain pienenee naisella jumpatessa, ei siis suurene.
      Syömällä se kasvaa...

      • Anonyymi

        Täyttä paskaa ! Kaikki lihakset kasvaa jumpatessa jos ennen ei ole tehnyt mitään !
        Rasvakudos siinä päällä vaan ohenee jumpan seurauksena. Syömällä kasvaa vain läskin määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä paskaa ! Kaikki lihakset kasvaa jumpatessa jos ennen ei ole tehnyt mitään !
        Rasvakudos siinä päällä vaan ohenee jumpan seurauksena. Syömällä kasvaa vain läskin määrä.

        Mikään jumpatesssa kasva voimahetjottelua se vastii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään jumpatesssa kasva voimahetjottelua se vastii

        Tiesitkö dorka, että jopa kilpailevat kehonrakentajat puhuvat jumpasta kun tarkoittavat kovaa punttitreeniä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö dorka, että jopa kilpailevat kehonrakentajat puhuvat jumpasta kun tarkoittavat kovaa punttitreeniä ?

        No eipähän ole vastaavaa vastaan tullut mutta toisin olen harrastanut lajia vasta 30vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipähän ole vastaavaa vastaan tullut mutta toisin olen harrastanut lajia vasta 30vuotta

        Voi myös käyttää järkeään ja miettiä minkälaista se lihaksia kasvattava jumppa on. Jumppa on laaja käsite eikä tarkoita pelkästään omalla painolla liikkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös käyttää järkeään ja miettiä minkälaista se lihaksia kasvattava jumppa on. Jumppa on laaja käsite eikä tarkoita pelkästään omalla painolla liikkumista.

        No heitäpä esimerkki tähän, millasta jumppaan suosittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heitäpä esimerkki tähän, millasta jumppaan suosittelet.

        Jalkakyykky 2-3 työsarjaa ja painoa sen verran, että toistot jää 10-15 välille. Päälle ns muulinpotkuja joko taljassa tai laitteessa, sarjat ja toistot samat kuin kyykyssä. Thats it!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkakyykky 2-3 työsarjaa ja painoa sen verran, että toistot jää 10-15 välille. Päälle ns muulinpotkuja joko taljassa tai laitteessa, sarjat ja toistot samat kuin kyykyssä. Thats it!

        Jaa toi on jumppaa, itse teen kyllä 12-15ja 3-5 työsarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa toi on jumppaa, itse teen kyllä 12-15ja 3-5 työsarjaa.

        Eli osuu tohon samaan haarukkaan, niin sitä pitää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa toi on jumppaa, itse teen kyllä 12-15ja 3-5 työsarjaa.

        Jos työsarjat tekee absoluuttiseen loppuun saakka ei ole mitään hyötyä tehdä enempää kuin kaksi sarjaa kutakin liikettä. Sillä on saatu aikaan riittävät mikrovauriot lihaksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työsarjat tekee absoluuttiseen loppuun saakka ei ole mitään hyötyä tehdä enempää kuin kaksi sarjaa kutakin liikettä. Sillä on saatu aikaan riittävät mikrovauriot lihaksissa.

        No itse jätän kyllä vähän varoja siksi en tee noita 5*12-15 esim kyykyssä vain 180kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse jätän kyllä vähän varoja siksi en tee noita 5*12-15 esim kyykyssä vain 180kg

        No silloinhan sun just pitäis tehdä useampia sarjoja jos et kerran tee niitä loppuun saakka?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan sun just pitäis tehdä useampia sarjoja jos et kerran tee niitä loppuun saakka?!

        Niinpä mutta polvi rupeen sattumaan isommilla kun sarjoja tekee. Lyhyemmillä 1-5 voi laittaa reilusti yli sata kg lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään jumpatesssa kasva voimahetjottelua se vastii

        mulla aina ollu hehtopeppui mut kaksi hyppyy pikku pehvoihin ja tuntu ihanalta ihan kuin olis läpi mennyt kyllä nautin ja tytröy myös oot ihku


    • Anonyymi

      Siro peppu on plussaa vaan. Pääsee syvemmälle tytön anaaliin.

    • Voi sua, pieni peppu kapealanteinen nainen ja pienet rinnat--->heti rakastun kiihotun ja vaikka mitä!
      Kaikki miehet ei todellakaan ole ison pepun eikä sen puoleen isojen rintojen perään. Esim minä kiihotun kovasti pienestä, kiinteästä pepusta. muotohan siinä lopulta ratkaisee eikä koko, pienet nyt vaan on munmieleen. ja hoikat reidet

    • Anonyymi

      Kaikki alle 100kg on pikkupeppuja ja ikävä kyllä osa yli 100 kiloisistakin.

    • Anonyymi

      Pikku perse ehdottomasti,isot perseet on kamalia ja rumia...vielä kun olis pienet rinnat niin kyllä kelpaisi....

    • Anonyymi

      Samaa mieltä melkein kaikkien kanssa, pieni perse ja timmi kroppa on herrasmiehen herkkua.

    • Anonyymi

      Ex-tyttöystävällä oli pieni peppu ja itse ainakin tykkäsin tosi paljon panna takaapäin. Hän oli muutenkin aika pienikokoinen (160/52) ja oli nättiä pidellä lanteista tai pakaroista kiinni ja pumpata oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Haluat siis olla läskiperse.

    • Itse kävelen töissä joka päivä rappusia 7 kerroksinen talo ja meidän tauko huone on ylimmässä kerroksessa niin sinne on hyvä mennä rappusia. Ja olen huomannut muutoksen peppu on kiinteä ja muodokas ja sääret ovat hyvän kokoiset. Ei ole koskaan kiinnostanut silikoni implantti pyllyssä kun jotkut menee laittaa.

      • Anonyymi

        Moikka, just noin hyötyliikunta kasvattaa mukavasti lihaksia. Muodokas pylly paras pylly.
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Kohta 17v vierästä ap:n postauksesta, onko peppu vielä soma ?

    • Ei kannata vertailla itseään muihin. Siinä käy niin, että aina jollakin on paremman näkönen perse, tai tissit, tai naama, tai varpaat, kuin sinulla. Se on loputon oravanpyörä. "*Tiedän että pojat tykkäävät mieluummin isosta pepusta". mieluummin kuin mistä? Ja voin entisenä poikana sanoa että sillä lookilla ei ole vittujakaan väliä, minua kiinnosti aina paljon enemmän se, jos tytöllä oli oma mielipide.

    • Anonyymi

      Pieni peppu ja isot rinnat tai iso peppu ja pienet rinnat molemmat kapealla vyötäröllä saa viisarin värähtämään.

    • Anonyymi

      pikkuinen peppu pojalla kauneinta...

    • Anonyymi

      Takavittuu rajust tekee hyvää nussin naapurin lautaa. Oma muija metrinlevyine

      • Anonyymi

        Mun oma muija rehevä mutta ei mitään vikaa ole kun naidaan hyvin onnistuu


    • Anonyymi

      Minä tykkään ainakin pienistä pepuista!!,sitä on mahtava katsella esim.kun takaa päin panee!!,ihan super mahtavia nämä pienet pakarat!!,ja usein hyvät näkymät kun ei ole läskiä!!,pidä peppu vaan pienenä!!,

      • Anonyymi

        Kylläpä oli viikko sitte kaupassa pieniperseisiä naisia,eikä kaikki mitää nuoriakaan,ihmeen hyväkroppasia olivat,aattelin että tuommoseen oliskyllä kiva tyrkätä ei olismitään makkaroita tiellä!


    • Anonyymi

      pieni kiinteä peppu on kaunis kun lanteet vähän keinuu älä vaan suurenna tai leikkele ittees luonnollinen on kauneinta

    • Anonyymi

      Ei se millaiset on peppu ja tissit fyysisesti, vaan miten nainen pepun ja tissit kantaa. Upeaa katseltavaa, kun nainen on sinut ulkonäkönsä kanssa ja ei häpeile sitä.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­­t kä­­ym­­­ään u­udess­­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­joona! 👉 http://allyak.com/H/U8y3I9

    • Anonyymi

      Mitä pienempi perse sitä kireämpi pillu

      • Anonyymi

        Ja sitä kireämpi pieru


    • Anonyymi

      Pieni peppuinen ja muutenkin pieni nainen on upea kontillaan pylly pystyssä. Itse lihaksikkaana 136kg ja 204cm tulee tunne, että nyt tuo nainen halkeaa kun uppoudun häneen takaapäin. Oma naiseni on 155cm ja 51kg. Kokoero mahdollistaa paljon. Isompaa naista en haluaisikaan.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe