sen verran että onko tulehtuneella ruokatorvella, refluksitaudilla ja sydämellä joku yhteys. Nimittäin minulla on ollut pitkään noita edellämainitsemiani oireita. Kävin lääkärissä ja sitten tähystettiin ja diagnoosi oli refluksisairaus ja tulehtunut ruokatorven alaosa. No, sain siihen lääkettä mm.Nexium 40 mg. Olen jonkin aikaa sitä nyt ehtinyt syödä niin olen huomannut että "sydäntuntemukset" ovat häviämään päin. Nopealyöntisyys kohtaukset ja muljahtelut ovat radikaalisti hellittäneet. Joku mainitsi jostain kiertäjähermosta että voisi olla vaikuttanut siihen refluksi...tiedä häntä. Lääkäri sanoi että ei voi vaikuttaa refluksi sydämeen, mutta jos tämä mulla Placeboa on niin on se kyllä todella kumma juttu sitten. Jos jollain on tietoa/samanlaisia kokemuksia, niin pistäkää viestiä. Olis mielenkiintoista kuulla.
voisiko joku
1
162
Vastaukset
- Laryngo
lähes kaikissa lääkäreiden kirjoittamissa teksteissä ... kuten mainitsitkin, vagushermon jonkun haaran ärsytys katsotaan olevan siinä takana. Upea juttu kun oireet ovat helpottaneet! Kävitkö yleislääkärillä vai ..? Lukemani perusteella ( yleislääkäri kommentti lähisukulaisen kokemus) osa potilaista hankkiutuu nimenomaan erilaisten sydänoireiden vuoksi lääkäriin ... osa näistä todetaan ainoastaan refluksi/ruokatorviperäisiksi. (Jos kivut eivät ole sydänperäisiä) lääkärin mukaan pitäisi (happosalpaaja)lääkityksen helpottaa näitä oireita. Aiheesta löytyy lisää tekstiä googlaamalla melkoisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713