Fretit ja taikakuutiot??

Help?

Kysyisin vaan että voiko freteille rakentaa niistä hong kongeista saatavista sisustuskuutioista mistä voi ainakin kaneille ja marsuille rakennella, freteille jotain kyhätä? Olen miettinyt jo pitkän aikaa, että hommaisin fretin, mutta häkit tuppaavat olla niin kalliita (jos etsii tilavaa). Ne jotka tietävät vastatkaa jooko?!

6

802

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvemmalla

kun et osta häkkiä..Fretti ei ole häkkieläin.

• ja freteistä

Olen kuullut sellaista että taikakuutiot eivät ole tarpeeksi jykevää tekoa freteille, tai sitten ne oli sinkittyä tai jotain muuta mikä tekee ne freteille sopimattomiksi. Kuten edellinen kirjoittaja sanoikin, fretti ei todellakaan ole häkkieläin eikä tarvitse häkkiä! Mutta jos ihan välttämättä tahdot häkin fretille, voit rakentaa sen itse minkkiverkosta jota saa rautakaupoista. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin valmis häkki (meillä rakennettiin ulkoaitaus freteille minkkiverkosta). Muistathan, että frettiä EI SAA SULKEA häkkiin kuin pieniksi ajoiksi kerrallaan jos se on pakollista. Häkki ei ole fretille mukava tai turvallinen paikka olla! Eihän kukaan sulje kissaa tai koiraakaan häkkiin!

• Help?

Tiiän mut meillä on myös koira

• pogug
        ja freteistä kirjoitti:

Olen kuullut sellaista että taikakuutiot eivät ole tarpeeksi jykevää tekoa freteille, tai sitten ne oli sinkittyä tai jotain muuta mikä tekee ne freteille sopimattomiksi. Kuten edellinen kirjoittaja sanoikin, fretti ei todellakaan ole häkkieläin eikä tarvitse häkkiä! Mutta jos ihan välttämättä tahdot häkin fretille, voit rakentaa sen itse minkkiverkosta jota saa rautakaupoista. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin valmis häkki (meillä rakennettiin ulkoaitaus freteille minkkiverkosta). Muistathan, että frettiä EI SAA SULKEA häkkiin kuin pieniksi ajoiksi kerrallaan jos se on pakollista. Häkki ei ole fretille mukava tai turvallinen paikka olla! Eihän kukaan sulje kissaa tai koiraakaan häkkiin!

Kissoja ja koiriakin pidetään häkeissä jos ollaan vaikka poissa kotoa ja ne menee sinne VAPAA EHTOIsesti AIkaki koirat!

• itsellesi
        pogug kirjoitti:

Kissoja ja koiriakin pidetään häkeissä jos ollaan vaikka poissa kotoa ja ne menee sinne VAPAA EHTOIsesti AIkaki koirat!

Niin, tämä on se surullinen tosiasia, että eläin tottuu kyllä olemaan häkissä. Mutta se ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää! Kissat, koirat tai muut eläimet eivät kuulu häkkiin!

• mie vaan ...
        Help? kirjoitti:

Tiiän mut meillä on myös koira

Jos teillä on jo ennestään koira, kannattaisi harkita tarkkaan fretin hankkimista. Jos koirassa on yhtään metsästysviettiä jäljellä, voi käydä köpelösti. Ja ilman metsästysvaistoakin voi käydä köpelösti jos koira ja fretti kohtaavat. Vaihtoehtona ei kuitenkaan minun mielestä pidä ajatella "no fretti on sitten häkissä". Mielestäni frettillä saa olla häkki, kunhan se on tarpeeksi iso, siellä on ruokaa, nukkumapaikkoja ja hiekkalaatikko, ja sääntönä se, että fretti viettää siellä vain esim. yöt. Fretti ei todellakaan ole häkkieläin, se kärsii siitä. En minä kissaa tai koiraakaan pitäisi häkissä monta tuntia. Hankkisin fretin vasta kun fretille on Tilaa, ja turvallista elää asunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      49
      1165
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      815
    3. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      725
    4. 68
      722
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      694
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      678
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      615
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      540
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      508
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      490
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      472
    13. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      463
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      459
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      434
    16. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      417
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      14
      416
    18. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      33