Kysyisin vaan että voiko freteille rakentaa niistä hong kongeista saatavista sisustuskuutioista mistä voi ainakin kaneille ja marsuille rakennella, freteille jotain kyhätä? Olen miettinyt jo pitkän aikaa, että hommaisin fretin, mutta häkit tuppaavat olla niin kalliita (jos etsii tilavaa). Ne jotka tietävät vastatkaa jooko?!
Fretit ja taikakuutiot??
6
689
Vastaukset
- halvemmalla
kun et osta häkkiä..Fretti ei ole häkkieläin.
- ja freteistä
Olen kuullut sellaista että taikakuutiot eivät ole tarpeeksi jykevää tekoa freteille, tai sitten ne oli sinkittyä tai jotain muuta mikä tekee ne freteille sopimattomiksi. Kuten edellinen kirjoittaja sanoikin, fretti ei todellakaan ole häkkieläin eikä tarvitse häkkiä! Mutta jos ihan välttämättä tahdot häkin fretille, voit rakentaa sen itse minkkiverkosta jota saa rautakaupoista. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin valmis häkki (meillä rakennettiin ulkoaitaus freteille minkkiverkosta). Muistathan, että frettiä EI SAA SULKEA häkkiin kuin pieniksi ajoiksi kerrallaan jos se on pakollista. Häkki ei ole fretille mukava tai turvallinen paikka olla! Eihän kukaan sulje kissaa tai koiraakaan häkkiin!
- Help?
Tiiän mut meillä on myös koira
- pogug
ja freteistä kirjoitti:
Olen kuullut sellaista että taikakuutiot eivät ole tarpeeksi jykevää tekoa freteille, tai sitten ne oli sinkittyä tai jotain muuta mikä tekee ne freteille sopimattomiksi. Kuten edellinen kirjoittaja sanoikin, fretti ei todellakaan ole häkkieläin eikä tarvitse häkkiä! Mutta jos ihan välttämättä tahdot häkin fretille, voit rakentaa sen itse minkkiverkosta jota saa rautakaupoista. Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin valmis häkki (meillä rakennettiin ulkoaitaus freteille minkkiverkosta). Muistathan, että frettiä EI SAA SULKEA häkkiin kuin pieniksi ajoiksi kerrallaan jos se on pakollista. Häkki ei ole fretille mukava tai turvallinen paikka olla! Eihän kukaan sulje kissaa tai koiraakaan häkkiin!
Kissoja ja koiriakin pidetään häkeissä jos ollaan vaikka poissa kotoa ja ne menee sinne VAPAA EHTOIsesti AIkaki koirat!
- itsellesi
pogug kirjoitti:
Kissoja ja koiriakin pidetään häkeissä jos ollaan vaikka poissa kotoa ja ne menee sinne VAPAA EHTOIsesti AIkaki koirat!
Niin, tämä on se surullinen tosiasia, että eläin tottuu kyllä olemaan häkissä. Mutta se ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää! Kissat, koirat tai muut eläimet eivät kuulu häkkiin!
- mie vaan ...
Help? kirjoitti:
Tiiän mut meillä on myös koira
Jos teillä on jo ennestään koira, kannattaisi harkita tarkkaan fretin hankkimista. Jos koirassa on yhtään metsästysviettiä jäljellä, voi käydä köpelösti. Ja ilman metsästysvaistoakin voi käydä köpelösti jos koira ja fretti kohtaavat. Vaihtoehtona ei kuitenkaan minun mielestä pidä ajatella "no fretti on sitten häkissä". Mielestäni frettillä saa olla häkki, kunhan se on tarpeeksi iso, siellä on ruokaa, nukkumapaikkoja ja hiekkalaatikko, ja sääntönä se, että fretti viettää siellä vain esim. yöt. Fretti ei todellakaan ole häkkieläin, se kärsii siitä. En minä kissaa tai koiraakaan pitäisi häkissä monta tuntia. Hankkisin fretin vasta kun fretille on Tilaa, ja turvallista elää asunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi7312928Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368359Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h586699- 756329
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1474719Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa823541Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73473Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2703412Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.2262473Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä162246