vastaamatta. Sanotaanko kansanedustajii ja ministereitä virkamiehiksi? Eräs kansanedustaja ei vastaa ainakaan asialliseen meiliin.
Virkamiehet jättävät usein
15
701
Vastaukset
- paapuuri
kun ne on kansanedustajia ja ministereitä. Virkamiehet ovat toisenlaisessa työsuhteessa. Vastaavat varmasti lähempänä vaaleja, pitää kirjoittaa silloin.
Ongelma ei ole vain virkamiesten vaan ongelma on yleinen. Suomi24 keksustelut edustaa läpileikkauta yhteiskunnastamme. Olen huomannut, että kun tekee keskusteluissa kysymyksen, jolla haluaa lisätietoa tai perusteluja väitteiseen voi olla, että ei saakaa vastausta kysymykseensä. Eihän vastauksia karttava henkilö ole luotettava.
- HTZA
Kaikenmaailman itsestäänselvyyksistä jankkaaminen on rasittavaa. Makuasiat ovat myös sellaisia joihin on turha jankata. Ja sitten on kysyjiä joilla on toisenlainen asenne, joka lähentelee joitain uskontoja. Sellainen "mutu"- juttu. Hyvä esimerkki on tämä, iänikuinen, lepso/hintti-väittely. Toinen ajattelee tunteella toinen Darwinilla, ja joku vielä uskoo. Fiksut ihmiset eivät jaksa jankata.
- olen kyllästynyt
HTZA kirjoitti:
Kaikenmaailman itsestäänselvyyksistä jankkaaminen on rasittavaa. Makuasiat ovat myös sellaisia joihin on turha jankata. Ja sitten on kysyjiä joilla on toisenlainen asenne, joka lähentelee joitain uskontoja. Sellainen "mutu"- juttu. Hyvä esimerkki on tämä, iänikuinen, lepso/hintti-väittely. Toinen ajattelee tunteella toinen Darwinilla, ja joku vielä uskoo. Fiksut ihmiset eivät jaksa jankata.
jatkuvaan selittämiseen, kun tyhmemmät eivät sitten millään ymmärrä, jankuttavat ja kyselevät vaan samaa asiaa.
HTZA kirjoitti:
Olet asioista perillä huomaan ; ) Uskovat eivät vastaa jos kyseenalaistaa heidän riemunsa tuonpuoleisesta. On siis uskon asia onko olemassa maahisia tai enkeleitä. Osaatko pitää näppisi erossa itsestään selvyyksistä tai etkö todellakaan jankkaa asioita? Onko makuasiat pidettävä pois keskustelusta tai pitäisikö asenteet unohtaa ja olla neutraali. Jos tuon kaiken osaat niin neuvo minua tielle kohti täydellisyyttä. Onneksi tuo klisee "fiksut ihmiset" mikä toisaalta tarkoittaa "sivistyneet ihmiset" pääsi sinultakin lipsahtamaan. Se kun on niin loppuun jankattu itsestään selvyys.
- HTZA
korpikirjailija kirjoitti:
Olet asioista perillä huomaan ; ) Uskovat eivät vastaa jos kyseenalaistaa heidän riemunsa tuonpuoleisesta. On siis uskon asia onko olemassa maahisia tai enkeleitä. Osaatko pitää näppisi erossa itsestään selvyyksistä tai etkö todellakaan jankkaa asioita? Onko makuasiat pidettävä pois keskustelusta tai pitäisikö asenteet unohtaa ja olla neutraali. Jos tuon kaiken osaat niin neuvo minua tielle kohti täydellisyyttä. Onneksi tuo klisee "fiksut ihmiset" mikä toisaalta tarkoittaa "sivistyneet ihmiset" pääsi sinultakin lipsahtamaan. Se kun on niin loppuun jankattu itsestään selvyys.
Fraasi "en ihan allekirjoittaisi...." tarkoittaa samaa kuin "silkkaa pashaa". Se on vain kohtelias tapa ilmaista. Minä olen erinomainen esimerkki tyypistä joka ei, usein, sorru jankkaamiseen. Siitä olen saanut kuittailuja usein. "Fiksu ihminen" ei ole sama kuin sivistynyt. Minun pinnani palaa, silloin tällöin. Ja silloin isken näppini, palavalla raivolla, pashan jauhamiseen. Toisinaan vastaan "läyryilyihinkin", saatan jopa tehdä lempeän pehmeän aloituksenkin. Useimmiten luonnosta, vaan en aina. Ja lopuksi. Kysyt kysymyksiä asioista jotka jo esitin. Eli jankkaat vastauksista jotka jo sait. Olisi ollut fiksumpaa olla kunnioituksesta mykkä.
HTZA kirjoitti:
Fraasi "en ihan allekirjoittaisi...." tarkoittaa samaa kuin "silkkaa pashaa". Se on vain kohtelias tapa ilmaista. Minä olen erinomainen esimerkki tyypistä joka ei, usein, sorru jankkaamiseen. Siitä olen saanut kuittailuja usein. "Fiksu ihminen" ei ole sama kuin sivistynyt. Minun pinnani palaa, silloin tällöin. Ja silloin isken näppini, palavalla raivolla, pashan jauhamiseen. Toisinaan vastaan "läyryilyihinkin", saatan jopa tehdä lempeän pehmeän aloituksenkin. Useimmiten luonnosta, vaan en aina. Ja lopuksi. Kysyt kysymyksiä asioista jotka jo esitin. Eli jankkaat vastauksista jotka jo sait. Olisi ollut fiksumpaa olla kunnioituksesta mykkä.
Kiva jankuttaa kanssasi tyhjänpäiväistä. Kirjoitella kliseitä ja fraaseja ja olla fiksu tai ei kun sivistynyt. On hauska kuulla, että lasket kehujasi. Sehän vahvistaa itsetuntoa jos sattuu olemaan siitä puutetta. Minä puolestani saan tuulta purjeisiin, innostun ja olen hyvin otettu jos saan ajatuksilleni eriäviä mielipiteitä, kyseenalaistusta ja jopa kiukuttelua se jos mikä opettaa ymmärtämään ihmisyyden saloja. Vain Rembrandt on saanut maalauksillaan minut sanattomaksi.
- maallikkona
ihmettelen, miksi uskovan pitäisi todistella uskoaan ja uskontoaan toisille. Kullekinhan se on mahdollista, ei kukaan tuo eikä vie, toiselta uskoa. Miksi, jos ihmisellä itsellään on sisäinen rauha, sitä pitäisi todistella heille, joiden tarkoitusperiä voi vain arvailla? Varsinkin, kun se useinmiten koetaan tuputukseksi. Jokainenhan tulee autuaaksi omalla uskollaan, uskoo sitten mihin tahansa, tai on vaikkapa uskomatta.
maallikkona kirjoitti:
ihmettelen, miksi uskovan pitäisi todistella uskoaan ja uskontoaan toisille. Kullekinhan se on mahdollista, ei kukaan tuo eikä vie, toiselta uskoa. Miksi, jos ihmisellä itsellään on sisäinen rauha, sitä pitäisi todistella heille, joiden tarkoitusperiä voi vain arvailla? Varsinkin, kun se useinmiten koetaan tuputukseksi. Jokainenhan tulee autuaaksi omalla uskollaan, uskoo sitten mihin tahansa, tai on vaikkapa uskomatta.
Sain postiluukusta mainoksen; Taivaan isällä on unelma. Kiinnostuin luin lisää; Taivaan isällä on unelma ennelleen asettaa Eurooppa, Suomi, kotikaupunkisi, perheesi, sinut. Seurasi esittelyteksti ja uran eri vaiheet aina yritystoimintaan ryhtymiseen asti. Toisella sivulla taas tuo sama lause Taivaan isällä.....rakentaa omat rauhan majansa Eurooppaan, Suomeen, paikkakunnallesi, kotiisi, sydämeesi. Eli Eurovaaliehdokas joka omistaa Rauhanmajatalo kurssikeskuksen. En päässyt selville mikä mainoksen tarkoitus itseasiassa oli. Mietin miten hän ajaisi Suomen asemaa Euroopan Unionissa. Vai oliko sittenkin kyseessä mainos laajentaa yritystä, ponsorihan oli haettu ylimmältä mahdolliselta portaalta! Uskon asioita!
- puhunut mainoksista,
Sain postiluukusta mainoksen; Taivaan isällä on unelma. Kiinnostuin luin lisää; Taivaan isällä on unelma ennelleen asettaa Eurooppa, Suomi, kotikaupunkisi, perheesi, sinut. Seurasi esittelyteksti ja uran eri vaiheet aina yritystoimintaan ryhtymiseen asti. Toisella sivulla taas tuo sama lause Taivaan isällä.....rakentaa omat rauhan majansa Eurooppaan, Suomeen, paikkakunnallesi, kotiisi, sydämeesi. Eli Eurovaaliehdokas joka omistaa Rauhanmajatalo kurssikeskuksen. En päässyt selville mikä mainoksen tarkoitus itseasiassa oli. Mietin miten hän ajaisi Suomen asemaa Euroopan Unionissa. Vai oliko sittenkin kyseessä mainos laajentaa yritystä, ponsorihan oli haettu ylimmältä mahdolliselta portaalta! Uskon asioita!
vaan uskovaisille tosista asioista, joita kunnioitan, vaikken pysty heidän uskoaan jakamaankaan. Mitä vaalimainoksilla on sen asian kanssa tekemistä?
Yhden ainoan kerran olen kirjoittanut sähköpostia kansanedustajalle. Asia oli sellainen, että hän halusi muutosta erääseen lakiin. Aloite oli mielestäni hyvä, ja olisin voinut kerätä heti muutaman sata nimeä kannatuksen vuoksi. En saanut vastausta.
- torivahti*
...vastaamaan sähköposteihin. Minä en vastaa edes pomon sähköposteihin. Mieluummin sanon asiat suoraan päin naamaa. Joskus soitan, kun asialla tuntuu muka olevan kova hätä. Sähköpostin käyttö syö työtehokkuutta.
- velvoitetaanko siellä
kaikkee erikseen? Velvoitetaanko vastaamaan puhelimeen, kirjeeseen, faksiin, jne? Ei miun ohjeessa ainakaan niitä erikseen sanota, kun on normaalia toimintaa.
- velvoiteta
sähköpostilla annetusta vastauksestahan jää dokumentti...hihiii
että hyvät käytöstavat ja kohteliaisuus ovat kadonnut muinaisperinne. Monet esimiesasemaan päässeet kolmekymppisetkin, varsinkin naiset, vaikuttavat todella ylimielisiltä. Olen tottunut aina työpaikallakin tervehtimään aamuisin mutta kaikille se ei ole itsestäänselvyys. Enkä ole ainoa joka tällaiseen on kiinnittänyt huomiota. Mikä tähän on johtanut? Toki tulee vielä ystävällisiäkin kasvoja vastaan mutta jotenkin se oman navan ympärille kiertyminen on niin yleistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564