Kutiaa!

Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaantunut pieniä punaisia pisteitä, niinkuin luomia, mutta vaan tosi pieniä ja punaisia. Lääkäriinhän tässä pitäisi mennä, mutta ei paljon kiinnostaisi, kun ei siellä kuitenkaan mitään tutkita edes, määrätään vaan jotain sairaan kallista voidetta apteekista, joka ei auta mitään. Voin kuvitella että näin siinä käy.

5

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myssy---

      päähän. Mitä olet syönyt? Pesu- tai huuhteluaine vaihtunut? ...

      • Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.


      • ...................
        amiga kirjoitti:

        Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.

        Käyppä tarkistuttamassa maksa-arvot labrassa.


    • jotain vaa

      oletko kenties atoopikko? kuulostaa aivan samalta miten itselläni alkoi, ihan aluksi pieni ei kutiavia näppylöitä ja kuiva iho ja nyt sitten vuoden ravannut ihopolilla, ei oo mukavaa, että suosittelen menemään lekurille

      • ole atoopikko, mutta jonkinlaista ihottumaa mulla on ollut jo varmaan 10 vuotta. Kävin siitä aikoinaan lääkärissä, ja ei se oikein mitään osannut sanoa, määräsi vaan hydrokortisonia. Kauheen nihkeesti ne mitään tutkimuksia lähtee näemmä tekemään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe