Kutiaa!

Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaantunut pieniä punaisia pisteitä, niinkuin luomia, mutta vaan tosi pieniä ja punaisia. Lääkäriinhän tässä pitäisi mennä, mutta ei paljon kiinnostaisi, kun ei siellä kuitenkaan mitään tutkita edes, määrätään vaan jotain sairaan kallista voidetta apteekista, joka ei auta mitään. Voin kuvitella että näin siinä käy.
5443
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

päähän. Mitä olet syönyt? Pesu- tai huuhteluaine vaihtunut? ...

Äänestä
  • Aloittaja

Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.

Äänestä

• agape.papillon kirjoitti:

Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.

Käyppä tarkistuttamassa maksa-arvot labrassa.

Äänestä

oletko kenties atoopikko? kuulostaa aivan samalta miten itselläni alkoi, ihan aluksi pieni ei kutiavia näppylöitä ja kuiva iho ja nyt sitten vuoden ravannut ihopolilla, ei oo mukavaa, että suosittelen menemään lekurille

Äänestä
  • Aloittaja

ole atoopikko, mutta jonkinlaista ihottumaa mulla on ollut jo varmaan 10 vuotta. Kävin siitä aikoinaan lääkärissä, ja ei se oikein mitään osannut sanoa, määräsi vaan hydrokortisonia. Kauheen nihkeesti ne mitään tutkimuksia lähtee näemmä tekemään...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

agape.papillon kirjoitti:

Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaantunut pieniä punaisia pisteitä, niinkuin luomia, mutta vaan tosi pieniä ja punaisia. Lääkäriinhän tässä pitäisi mennä, mutta ei paljon kiinnostaisi, kun ei siellä kuitenkaan mitään tutkita edes, määrätään vaan jotain sairaan kallista voidetta apteekista, joka ei auta mitään. Voin kuvitella että näin siinä käy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu