Kutiaa!

Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaantunut pieniä punaisia pisteitä, niinkuin luomia, mutta vaan tosi pieniä ja punaisia. Lääkäriinhän tässä pitäisi mennä, mutta ei paljon kiinnostaisi, kun ei siellä kuitenkaan mitään tutkita edes, määrätään vaan jotain sairaan kallista voidetta apteekista, joka ei auta mitään. Voin kuvitella että näin siinä käy.

5

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myssy---

      päähän. Mitä olet syönyt? Pesu- tai huuhteluaine vaihtunut? ...

      • Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.


      • ...................
        amiga kirjoitti:

        Ei ole pesuaineet vaihtuneet, enkä nyt keksi mitä erikoista olisin syönytkään. Nuo punaiset pienet pisteet ovat olleet ihollani jo pidemmän aikaa, ja vaan lisääntyvät kaiken aikaa... Mutta tuo kutina taisi alkaa vasta tässä muutama päivä sitten. Punajuurta olen syönyt muutamana päivänä, mutta tuskin se siitä johtuu. Muuten olen syönyt ihan normaalisi samaa kuin ennenkin.

        Käyppä tarkistuttamassa maksa-arvot labrassa.


    • jotain vaa

      oletko kenties atoopikko? kuulostaa aivan samalta miten itselläni alkoi, ihan aluksi pieni ei kutiavia näppylöitä ja kuiva iho ja nyt sitten vuoden ravannut ihopolilla, ei oo mukavaa, että suosittelen menemään lekurille

      • ole atoopikko, mutta jonkinlaista ihottumaa mulla on ollut jo varmaan 10 vuotta. Kävin siitä aikoinaan lääkärissä, ja ei se oikein mitään osannut sanoa, määräsi vaan hydrokortisonia. Kauheen nihkeesti ne mitään tutkimuksia lähtee näemmä tekemään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe