Mistä mahtaisi saada aikuisten vaippoja? Ison kaupungin apteekista, seksivälinekaupasta, "sairaalatarvikkeita myyvistä liikkeistä" mitä ja missä ne sitten ovatkin? Isojenkaan lastenvaippojen imukyky kun ei tahdo riittää (eikä niitä pikkupaikan lähikaupasta kehtaa ostaa kun tietävät että ollaan lapsettomia)!
Mistä vaippoja
12
1824
Vastaukset
- ...
... http://www.metsapolku.fi Tuolta tietoa kaupoista ja vaipoista: http://www.vaipat.net/
- muuten
tuolla metsäpolussa paketoidaan noi vaipat jos postipakettina tilaa? onko täysin huomaamaton paketti?
- vaippapöksy
muuten kirjoitti:
tuolla metsäpolussa paketoidaan noi vaipat jos postipakettina tilaa? onko täysin huomaamaton paketti?
On se mulla ainakin ollu.
- Vaipat hankittu
vaippapöksy kirjoitti:
On se mulla ainakin ollu.
Nyt on isoja vaippoja hankittu ja tuntui ihanalta, kun saattoi iltaleikkien päätteeksi pissiä vaippaan varmana siitä että imukyky riittää eikä valu lakanalle. Ja aamupissit saattoi laskea aivan yhtä huoletta. Ja kun oli aikamme kiusattu toisiamme, annoin miehen riisua vaippahousuni (jotka olivat hänelle muka yllätys) ja nuolla pissipaikkani puhtaaksi. Pissittyjen paikkojen - häpyhuulien väli ja esinahan alus - aromi sen kuin paranee yön yli muhiessaan (johtunee siitä että lapsena "seksi"leikeissä tuoksu tuntui aina kiihottavalta), eikä niiden nuolemisesta ole koskaan mitään terveyshaittoja tullut. Mieskin on nyt kokeillut vaippaan pissimistä, vaikkei se hänen erikoista herkkuaan olekaan. Minun vaippailuni hän kuitenkin hyväksyy täysin, ja toisaalta hänen lapsekas puolensa tulee esiin kun imetän häntä. Ns iso hätä tehdään aina vessassa etukäteen ettei se sotke vaippailun nautintoa. Seuraava askel on vaippahousujen pukeminen iltakävelylle ja sen jälkeen kaupungille lähtiessä... Sateella housuunkin on kiva pissiä kenenkään näkemättä... jos sattuu olemaan kotimatkalla.
- Lisätään
Vaipat hankittu kirjoitti:
Nyt on isoja vaippoja hankittu ja tuntui ihanalta, kun saattoi iltaleikkien päätteeksi pissiä vaippaan varmana siitä että imukyky riittää eikä valu lakanalle. Ja aamupissit saattoi laskea aivan yhtä huoletta. Ja kun oli aikamme kiusattu toisiamme, annoin miehen riisua vaippahousuni (jotka olivat hänelle muka yllätys) ja nuolla pissipaikkani puhtaaksi. Pissittyjen paikkojen - häpyhuulien väli ja esinahan alus - aromi sen kuin paranee yön yli muhiessaan (johtunee siitä että lapsena "seksi"leikeissä tuoksu tuntui aina kiihottavalta), eikä niiden nuolemisesta ole koskaan mitään terveyshaittoja tullut. Mieskin on nyt kokeillut vaippaan pissimistä, vaikkei se hänen erikoista herkkuaan olekaan. Minun vaippailuni hän kuitenkin hyväksyy täysin, ja toisaalta hänen lapsekas puolensa tulee esiin kun imetän häntä. Ns iso hätä tehdään aina vessassa etukäteen ettei se sotke vaippailun nautintoa. Seuraava askel on vaippahousujen pukeminen iltakävelylle ja sen jälkeen kaupungille lähtiessä... Sateella housuunkin on kiva pissiä kenenkään näkemättä... jos sattuu olemaan kotimatkalla.
Lisätään että kaupassa ei kysytty mitään eikä edes oltu uteliaan näköisiä kun vaippoja ostin. Jos joku joskus kysyisi, sanoisin "no kun kanootissa ei ole vessaa"...
- Vaippa_poika
Vaipat hankittu kirjoitti:
Hei!
Miten kerroit miehellesi vaippa fetissistä? Itse olen 23v mies enkä tiedä miten kertoisin asiasta emännykselleni. Sain sen kerran pitämään vaippaa mutta se ei aavistanut mitään vaikka itsekki olin ollut vaippa päällä yön ja pissinyt siihen. - Meidän tapauksessa
Vaippa_poika kirjoitti:
Hei!
Miten kerroit miehellesi vaippa fetissistä? Itse olen 23v mies enkä tiedä miten kertoisin asiasta emännykselleni. Sain sen kerran pitämään vaippaa mutta se ei aavistanut mitään vaikka itsekki olin ollut vaippa päällä yön ja pissinyt siihen.Meidän tapauksessa asia oli suht helppo, koska tiesin hänenkin lapsena harrastaneen "seksi"leikkejä ja "kiihottuneen" pissintuoksusta. Päivänä muutamana vain kysyin, mitä hän ajattelisi jos pitäisin vaippaa esimerkiksi yön yli ja ehkä jopa pissisin siihen. Pidä vain ja anna pissinkin tulla jos välttämättä haluat, tämä kultainen mies sanoi ja asia oli sillä selvä. Sovittiin että saan pitää ja pissiä jos siltä tuntuu, ja tuo kakkahädän välttäminenkin sovittiin yhdessä.
(Lainausmerkit "seksi"leikeissä ja "kiihottumisessa" sen takia, että kumpikin oli leikkien aikaan niin nuori ettei varsinaisesta seksistä oikein ollut tietoa, vaikka mies onkin kertonut että pippeli nousi pystyyn kun pikkusiskon kanssa pissillä oltiin.)
Tosin kynnys vaipan pitämisen ja todella siihen pissimisen välillä oli aika korkea.
Mutta tuskin sinullekaan ongelmia tulee, jos kerran olet jo saanut emännän pitämään vaippaa. Ota asia esille kysymyksen muodossa: miltä tuntuisi pitää vaippaa useamminkin, voisitko ajatella pissiväsi siihen, mitä sanot jos itse pidän vaippaa ja pissin siihen... jotenkin tähän tapaan. Toivotan onnea ja lämpimiä kosteita hetkiä. - terskan
Vaippa_poika kirjoitti:
Hei!
Miten kerroit miehellesi vaippa fetissistä? Itse olen 23v mies enkä tiedä miten kertoisin asiasta emännykselleni. Sain sen kerran pitämään vaippaa mutta se ei aavistanut mitään vaikka itsekki olin ollut vaippa päällä yön ja pissinyt siihen.Pidätkö terskan paljaana vai piilossa kun käytät vaippaa? Oikeaoppisinta taitaisi olla, että hoitotäti kysyisi tuntuuko mukavalta vai tukalalta kun paljas terska hankaa vaippaan - ja jos se tuntuisi mukavalta, hoitotäti kieltäisi sen ehdottomasti, ja jos se tuntuisi tukalalta, terska olisi pakko pitää paljaana, toisin sanoen aina väärinpäin...
- vaikka
huutonetistä
- fetissisessiot
Löysin netistä upean naisen jolle mikään fetissi ei oo ongelma,neuvoi ja lähetti itse myös välineitä,myös vaippoja. Ei vaikea löytää jos vähän etsimiseen käyttää vaivaa.
- edullisesti
Huutonetissä haku housuvaippoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088