neuvoja mitä olisi huomioitava. Mikä on "maksimikilometrimäärä" moottoripyörissä myös 125! Minkä verran voisi olla kilometrejä, jotta vielä kannattaa ostaa pyörän iästä viis... Hintojahan näkee netistäkin, mutta sellaisia, älä anna kauppiaan huijata sinua näillä jutuilla neuvoja kuskilta toiselle, kiitos!
Käytetyn pyörän ostaminen,
3
529
Vastaukset
- käytetty pyörä
mahtaa olla? tämä osio on ajovarusteille tarkoitettu.
- ei kyllä
ole ajovaruste-osioon tämä. Mutta se kilometrimärä riippuu ihan helvetisti kaikesta. esim pyörän malli. esim. jos CBR tai GSXR niin tietää että kenkää on annettu, jolloin kone saattaa olla kärsiny jo 40tkm lukemilla, kun taas jos ostat vaikka jonkun CB:n tai GS nitkä ei ole kiireisen ihmisen pyöriä, voi kilometrejä olla vaikka 80tkm ja pelaa kuin uusi. Itellä esim. 120tkm ajettu honda ja kehrää kuin kissa. Entinen oli 600CBR kilometrejä oli 45tkm kone kilisi ja kalisi joka paikasta ja runkokin alko käymään väljäksi
- aloittaja
olisiko naisen logiikkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996