Bensan haju!

uskon!"

Joo elikäs tietyn ajan päästä kun on ajanut (kone lämmennyt) niin jostain tupsastaa bensan hajua auton sisälle ja haisee myös ulkopuolella!. autosta ei löydy mitään sellaista kohtaa mikä olisi märkänä.. jokin boksi siinä vaihdettiin missä oli niin sanotut hiilet sisällä.. osaisiko joku kertoa mistä tulee tai johtuu? omakohtaisia kokemuksia..?

8

6591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoon

Yleensä johtuu imusarjan tiivisteiden vuotamisesta

• uskon!"

Nooh nokin on vaihdettu... ( Sellaiset O-renkaan muotoiset :D)

• Eskoo

Et kertonut mistä autosta on kysymys, mutta suutimille menevät kumiputket on eräs mahdollisuus.

• Uskon!"

318 e36

• zxvzxvzxv
        Uskon!" kirjoitti:

318 e36

Itse jouduin juurikin suuttimille menevät bensaletkut vaihtamaan kun olivat niin hapertuneet, vuoti kuin niagara bensaa.

• Sniff
        zxvzxvzxv kirjoitti:

Itse jouduin juurikin suuttimille menevät bensaletkut vaihtamaan kun olivat niin hapertuneet, vuoti kuin niagara bensaa.

Sama juttu tehty aikoinaan omaani. Eli ne kumiletkut vaihtoon.

• masa123

Moi Omassa Bemussa (316i -88) haisi bensa aina kylmänä käynnistettäessä. Moottorin lämmetessä haju häipy. Lämpimänä alko nykimään ja tutkittaessa konehuoneen puolta "kaasarin" alla olevat kumiletkut olivat hapertuneet aika pahasti, vaikka auto oli vasta 40 000 ajettu. Uusillä letkuilla häipy hajut ja loppu nykiminen. About 80 000 kohdalla alko taas bensa haisemaan, mut siin kohtaa oli jo uusi kiikarissa. Katso omasta koneestasi moottorin takaosaa siitäkohtaa, josta lähtee kone kapenemaan vaihdelaatikkoa kohti. Se oli ainakin mun koneessa aina märkä. Näkyy parhaiten auton oikealta puolelta. masa123

• kokemus aikoinaan

Muistelisin että 1,8 M40 (ruiskukone) päästeli aikoinaan bensahöyryjä konehuoneen bensaputkien liitoskohdista. Niistä missä on kiristysruuvit. Osa muistaakseni on hiton hankalissa paikoissa kiristää. Ihan pienellä kiintoavaimella kyllä onnistuu ja bensanhajukin (aina nimenomaan käynnistettäessä) kyllä katosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2107
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      54
      891
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe