Zyxel prestige 660HW ongelma

windee

Niin elikkä nettini toimii ihan normaalisti mutta joka kerran kun minä pistän modeemin päälle pitää minun vaihtaa ip osoite ja mennä 192.168.1.1 ja vaihtaa joku asetus(ihan sama mikä) Sitten vasta voin vaihtaa takaisin dynaamiseksi ja pääsen nettiin. Muuten tulee ilmoitus "Vajaa tai puuttuva liitettävyys". Joten mitä asetuksia minun pitäisi vaihtaa?

6

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut resetoida sen modeemin? siellä takana on virtajohdon vieressä pieni painike, mitä painat vaikka kynän kärjellä jotain 10 sekunttia tai niin kauan kun se alkaa käynnistyä uudestaan. voi auttaa.

• alottaja

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

• alottaja kirjoitti:

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

tuli vaan mieleeni, että resetoinnin jälkeen siinä on se perus salasana, en nyt muista olikse admin vai 12345, kyllä se siinä muistaakseni mainittiin. en ole nimittäin resetoinut aikoihin, niin ei muista tarkkaan :)

• jonkin aikaa

Voi kestää muutamia minuutteja ennen kuin modeemi saa virran kytkemisen jälkeen ADSL-yhteyden. Eli odottele rauhassa vähän aikaa ennen kuin käynnistät selaimen, niin kyllä pääset nettiin kerralla. :)

• alottaja

10 minsaahan siinä meni ja vieläkin vajaa tai puuttuva liitättävyys, Lähetetyt paketit:42 Vastaanotetut paketit:3

• sammuttelet

Miksi muuten sitä modeemia pitää sammutella ja pistää päälle vähän välii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59