Zyxel prestige 660HW ongelma

windee

Niin elikkä nettini toimii ihan normaalisti mutta joka kerran kun minä pistän modeemin päälle pitää minun vaihtaa ip osoite ja mennä 192.168.1.1 ja vaihtaa joku asetus(ihan sama mikä) Sitten vasta voin vaihtaa takaisin dynaamiseksi ja pääsen nettiin. Muuten tulee ilmoitus "Vajaa tai puuttuva liitettävyys". Joten mitä asetuksia minun pitäisi vaihtaa?

6

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut resetoida sen modeemin? siellä takana on virtajohdon vieressä pieni painike, mitä painat vaikka kynän kärjellä jotain 10 sekunttia tai niin kauan kun se alkaa käynnistyä uudestaan. voi auttaa.

• alottaja

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

• alottaja kirjoitti:

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

tuli vaan mieleeni, että resetoinnin jälkeen siinä on se perus salasana, en nyt muista olikse admin vai 12345, kyllä se siinä muistaakseni mainittiin. en ole nimittäin resetoinut aikoihin, niin ei muista tarkkaan :)

• jonkin aikaa

Voi kestää muutamia minuutteja ennen kuin modeemi saa virran kytkemisen jälkeen ADSL-yhteyden. Eli odottele rauhassa vähän aikaa ennen kuin käynnistät selaimen, niin kyllä pääset nettiin kerralla. :)

• alottaja

10 minsaahan siinä meni ja vieläkin vajaa tai puuttuva liitättävyys, Lähetetyt paketit:42 Vastaanotetut paketit:3

• sammuttelet

Miksi muuten sitä modeemia pitää sammutella ja pistää päälle vähän välii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe