Zyxel prestige 660HW ongelma

windee

Niin elikkä nettini toimii ihan normaalisti mutta joka kerran kun minä pistän modeemin päälle pitää minun vaihtaa ip osoite ja mennä 192.168.1.1 ja vaihtaa joku asetus(ihan sama mikä) Sitten vasta voin vaihtaa takaisin dynaamiseksi ja pääsen nettiin. Muuten tulee ilmoitus "Vajaa tai puuttuva liitettävyys". Joten mitä asetuksia minun pitäisi vaihtaa?

6

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut resetoida sen modeemin? siellä takana on virtajohdon vieressä pieni painike, mitä painat vaikka kynän kärjellä jotain 10 sekunttia tai niin kauan kun se alkaa käynnistyä uudestaan. voi auttaa.

• alottaja

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

• alottaja kirjoitti:

Resetoimisen jälkeen se tulikin kun resetoin että saisin salasanan wlaniin, nyt on salasana mutta ei toimi

tuli vaan mieleeni, että resetoinnin jälkeen siinä on se perus salasana, en nyt muista olikse admin vai 12345, kyllä se siinä muistaakseni mainittiin. en ole nimittäin resetoinut aikoihin, niin ei muista tarkkaan :)

• jonkin aikaa

Voi kestää muutamia minuutteja ennen kuin modeemi saa virran kytkemisen jälkeen ADSL-yhteyden. Eli odottele rauhassa vähän aikaa ennen kuin käynnistät selaimen, niin kyllä pääset nettiin kerralla. :)

• alottaja

10 minsaahan siinä meni ja vieläkin vajaa tai puuttuva liitättävyys, Lähetetyt paketit:42 Vastaanotetut paketit:3

• sammuttelet

Miksi muuten sitä modeemia pitää sammutella ja pistää päälle vähän välii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      966
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      55
      927
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe