Kokemuksia

Pvc, lateksi, kumi jne

Kertokaas miehet (miks ei myös naiset) millasista asuista kiihotutte ja mitä haluisitte toiselle tehdä, kun näette hänen keikistelevän moisissa? Itse tykkään pitää ylläni nahka-,lateksi-,ja pvc hameita ja housuja. Minkä mallisista pidätte ja varisistä jne? Onko teillä jokin leikki siihen tms.? Pidättekö alistamisleikeistä? Jos pidätte niin millaisista? Ja mitä välineitä teillä on? Itse saan aivan valtavat kiksit, kun minut sidotaan ja suu kapuloidaan. Ehkäpä myös silmätkin peitetään. Se tekee olon niin avuttomaksi ja voi taivas, että mä nautin siitä. Kiitos kaikille jotka jaatte omia mielipiteitä ja kokemuksia! Seksirikasta kevättä ja kesää :)

5

1121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elvis

moi kerros haluutko jutella vaikka kahvin ääres tai tutustuu kasvoikkain? kerro itsestäsi mailissa? [email protected] T. Joni

• no :)

tuota pian ulkomailta palaava avopuolisoni tuskin riemastuisi moisesta. Mutta olen tämmönen pieni ja pirtsakka, sitomis-vaiennus-alistamisleikeistä pitävä kohta 23v seksihullu keski-suomesta. Luonteeltani eloisa, villi, avoin, rehellinen, luotettava/uskollinen jnejne. Ja niinkuin jo oon maininnu tykkään pitää ylläni jos jonkinmoista hepenettä. Kaapista löytyy lateksi mekko ja hameita, nahkahameita ja housuja, pvc hameita ja pian myös housut jne. Lelulaatikkoon on eksynyt jos jonkinmoista tavaraa niin että hauskaa on makuuhuoneessakin :D

• elvis
        no :) kirjoitti:

tuota pian ulkomailta palaava avopuolisoni tuskin riemastuisi moisesta. Mutta olen tämmönen pieni ja pirtsakka, sitomis-vaiennus-alistamisleikeistä pitävä kohta 23v seksihullu keski-suomesta. Luonteeltani eloisa, villi, avoin, rehellinen, luotettava/uskollinen jnejne. Ja niinkuin jo oon maininnu tykkään pitää ylläni jos jonkinmoista hepenettä. Kaapista löytyy lateksi mekko ja hameita, nahkahameita ja housuja, pvc hameita ja pian myös housut jne. Lelulaatikkoon on eksynyt jos jonkinmoista tavaraa niin että hauskaa on makuuhuoneessakin :D

moi onko pvc saappaita tms omistatko kuvii tai tms et voi nähdä? T: Joni P:S Laita vastaukesi: [email protected]

• CorsetFan

Haluan nähdä naiseni pukeutuneena kiristyskorsettiin jonka saan itse nyörittää ja uumaa kaventaa noin 20cm... korsetti on alle rintojen jotta ½-cupin kohottavat rintsikat antavat lisää vauhtia mieleeni! Saumalliset sukat sukkanauhoihin kiinni ja sukkanauhoja pitää olla korsetissa ainakin 8kpl yhteensä vähintään! Pikku stringit josta posliinipillu näkyy lävitse... on uhkea ja upean hoikka näky siis tiedossa. Sitten odotan että pääsen laittamaan kumisen suupallon tai suurenkaan hänen suuhunsa, nahkaiset käsikahleet selän taakse ja kaulaan leveän kaulapannan joka pakottaa leuan ylös.. Sitten laitan hänen pitkät hiuksensa ponihännälle terhakkaaseen kulmaan ... kytken suitset kuolaimina toimivaan suukapulaan... voitelen anustapin joka mallia hevosenhäntäjouhi-tyylinen ja asetan sen hänen peppuunsa... otan leluja esiin ja aloitan esileikin joka antaa mahtavat nautinnot orjattarelleni... ja minulle tietty mahtava kiksit... loppuhuipentumaan tarjoan largekaluani luikkaaseen paikkaan!

• 40M

Meillä joko toinen tai molemmat käyttää latex ja kumiasuja, aina on jotakin ja joskus paljon. Kumpikin ehdottelee toisilleen mitä tänään puetaan. Tästä on kasvanut tapa eikä asiasta puhuminen ole enää este, kumpikin tietää toisen haluavan ja nuo asut ovat vain mausteena sopassa. Se mauste on niin tulinen että seuraavanakin päivänä tietää tehneensä paljon ja hyvää toiselle.

Asujen kanssa tai ilman, seksi on muuten vaniljaa, ne normaalit 5 asentoa.

Ihmettelen, jos jollakin on puoliso joka ei hyväksy mausteita aikuisten kesken, miksi ei? Nehän ovat vain lisä, ei itse tarkoitus. Vertaan tätä leipäviipaleeseen, jonka päälle laitetaan levitettä ja muita herkkuja.

Asuja meillä on hansikkaat, sukat, pitkät- ja alushousut, hame, t-paita, pitkähihainen, mekko, body, huppu, aamutakki, catsuit - eri värejä ja useita kappaleita kummallekin.

Oleellista meille on, että se tuntuu hyvältä päällä, toiseksi se että se näyttää hyvältä päällä. Otamme toisistamme kuvia ja videoita ja katselemme niitä toisinaan yhdessä.

Vaimo haluaisi kokeilla alistusleikkejä, mutta itseäni ei oikein kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35